Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Mitkäs on teidän mielestä pelin parhaat kappaleet? Itsellä (optionsin numero järjestys) 3, 4, 7, 8, 15, 21, 23, 24, 25, 29, 31. Ne pystyy kuuntelemaan kun menee optionsiin ja audio asetuksiin ja soundtrack listaan. Kaikki tosin eka pitää klikata pois ja valita yksi kerrallaan jotta pystyy kuuntelemaan.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Mitkäs on teidän mielestä pelin parhaat kappaleet? Itsellä (optionsin numero järjestys) 3, 4, 7, 8, 15, 21, 23, 24, 25, 29, 31. Ne pystyy kuuntelemaan kun menee optionsiin ja audio asetuksiin ja soundtrack listaan. Kaikki tosin eka pitää klikata pois ja valita yksi kerrallaan jotta pystyy kuuntelemaan.

Ei ole tullut vielä kuunneltua montaa kappaletta tarkemmin, mutta Black Tiden- Show me the way kyllä on hiton hyvä biisi pelin meininkiin. Itseasiassa NHL 09:ssa on myös kyseisen bändin biisi Warriors of Time, joka on sekin mielestäni on ihan ok . Bändin levyltä löytyy muutama muukin kuunneltava biisi, jotka kannattaa katsastaa jos show me the way iskee...
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Silpknot - Sulfur ja In Flames - Move Through Me on mun lempparit. Ja lisäksi se teknopumppaus, joka ensimmäisessä Pacific Riftin trailerisa, on ihan ok.

Pääasissa kuuntelen itse tekemää soittolistaani PS3:n kovalevyltä, joten en ole edes kuullut pelin koko soundtrackia.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Silpknot - Sulfur ja In Flames - Move Through Me on mun lempparit. Ja lisäksi se teknopumppaus, joka ensimmäisessä Pacific Riftin trailerisa, on ihan ok.

Pääasissa kuuntelen itse tekemää soittolistaani PS3:n kovalevyltä, joten en ole edes kuullut pelin koko soundtrackia.

tätä on varmaan jo kysytty mutta onko mahdollista soittaa musiikkia mediapalvelimen kautta pelin aikana ?
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Sry offtopic, mutta kuinka toi mediapalvelin juttu toimii? :o Oon ihan pihalla?
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Pääasissa kuuntelen itse tekemää soittolistaani PS3:n kovalevyltä, joten en ole edes kuullut pelin koko soundtrackia.

Miten ihmeessä tuon oman soittolistan voi ottaa käyttöön? Tuntuu että kaikki valikot on tullut selailtua edes ja takas vaan mistään ei moista mahdollisuutta löydy.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ajoneuvoluokkia on 7 ja jokaisessa ainakin se neljä menopeliä. Bonusvärkkien kanssa totaalimäärä on yli 30.

luokkien sisällä eri ajoneuvoilla on käsittääkseni kuitenkin samat speksit, eli luokkien sisällä voi vaikuttaa vain ajokin ulkonäköön. Vai olenko ymmärtänyt väärin ?
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Kyllä se niin mun käsittääkseni on. Käsittämättömän vähän noita erilaisia autoja on. En tajua miksei pelissä aukea nopeampia rasseja ollenkaan. Samoilla peleillä huristellaan aina vaan. Periaatteessa tässä on siis vain !!7!! erilaista autoa :D

Ehkä ne sitten rupeavat rahastamaan ja julkaisevat nopeampia rasseja oikealla massilla hintaan 4,95........ Autojen vähäinen määrä on melkeinpä ainut miinus mitä meikäläinen keksii tälle pelille.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Kyllä se niin mun käsittääkseni on. Käsittämättömän vähän noita erilaisia autoja on. En tajua miksei pelissä aukea nopeampia rasseja ollenkaan. Samoilla peleillä huristellaan aina vaan. Periaatteessa tässä on siis vain !!7!! erilaista autoa :D

Juu, ei niitä rasseja tosiaan kauhean paljoa ole. Toisaalta onko muissakaan autopeleissä tuon enempää ? Ehkä tuo vähyys vielä korostuu siinä, kun kaikki autot ovat käytössä heti alkuun ajamalla yksittäisiä kisoja festareiden ulkoupolella. Mukaan olisi voitu ympätä jonkinlainen autojen tuunaussysteemi, eli etemällä kisoja saisi rahaa jolla olisi mahdollista päivittää autoja paremmiksi. Taisi olla flatoutissa vähän tämäntyylinen systeemi.

Toisaalta kukaan ei ole tätä peliä erityisen pitkäikäiseksi kehunutkaan. Hauskaa riittää tietyksi ajaksi mutta se hauska onkin sitten tosi hauskaa =) Ja nettipelillä ikä kasvaa huomattavasti, siellä mielestäni tuo autojen vähyys ei sinällään haittaa mitään.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ai onko niin paljoa? Burnout 80 autoa, Need for Speed Most Wanted 40 autoa, Ridge Racer 7 40 autoa ja niin edelleen. Ei tuo tietenkään mikään Pacificia pilaava seikka ole, mutta olisihan se mukavaa jos pelin edetessä aukeaisi nopeampia autoja. Siihen on jotenkin tottunut kaikissa ajopeleissä. Tässä odotti koko ajan että "perhana tässähän on jo nyt vauhtia, saati sitten kun tulee nopeampia autoja!" ja sitten nopeampia autoja ei tullutkaan.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Tässä odotti koko ajan että "perhana tässähän on jo nyt vauhtia, saati sitten kun tulee nopeampia autoja!" ja sitten nopeampia autoja ei tullutkaan.
Olen kai jotenkin erilainen, koska minusta molemmissa Motorstormeissa on ollut ihan riittävästi autoja. Voi olla, että kaikki saman ajoneuvoluokan autot käyttäytyvät tismalleen samoin, mutta meikulle ne ovat silti luoneet riittävästi vaihtelua. Ja varsinkin Pacific Riftin viidakkokentissä melkeinpä toivoo enemmän kaiken alleen jyrävää kuin nopeaa autoa. Tai sitten vanhan refleksit eivät riitä... :)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ai onko niin paljoa? Burnout 80 autoa, Need for Speed Most Wanted 40 autoa, Ridge Racer 7 40 autoa ja niin edelleen. Ei tuo tietenkään mikään Pacificia pilaava seikka ole, mutta olisihan se mukavaa jos pelin edetessä aukeaisi nopeampia autoja. Siihen on jotenkin tottunut kaikissa ajopeleissä. Tässä odotti koko ajan että "perhana tässähän on jo nyt vauhtia, saati sitten kun tulee nopeampia autoja!" ja sitten nopeampia autoja ei tullutkaan.

Toisaalta se on ihan hyväkin, että on näin vähän eri ajoneuvoja, nääs nyt häviäjät eivät pääse kiukkuamaan: Perkele, tollaki jätkällä o aina nopeampi ku mulla. Nyt voi olla, että suurimmalla osalla on yhtä nopeat/hyvät kulkuneuvot allansa. Ja kun on samat ajoneuvot monella, niin sitten tulee tilalle tuuri/taito. Joten tiivistettynä kahteen sanaan: Parempi näin :)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Olen kai jotenkin erilainen, koska minusta molemmissa Motorstormeissa on ollut ihan riittävästi autoja. Voi olla, että kaikki saman ajoneuvoluokan autot käyttäytyvät tismalleen samoin, mutta meikulle ne ovat silti luoneet riittävästi vaihtelua. Ja varsinkin Pacific Riftin viidakkokentissä melkeinpä toivoo enemmän kaiken alleen jyrävää kuin nopeaa autoa. Tai sitten vanhan refleksit eivät riitä... :)

Sittenhän meitä on kaksi, tosin en ole vielä vanha. Refleksit ei vaan pelaa. Monesti tuntuu, että jos pelissä on paljon autoja ja niiden nopeusluokat poikkeaa paljon toisistaan, niin varsinkin nettipeleissä kaikki käyttää vaan niitä nopeimpia ja hitaat jää unohdukseen. Ja sen myötä myös hitaat pelaajat joutuu siirtymään muihin peleihin :)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Miten ihmeessä tuon oman soittolistan voi ottaa käyttöön? Tuntuu että kaikki valikot on tullut selailtua edes ja takas vaan mistään ei moista mahdollisuutta löydy.
PS3:lla soittolista tehdään sieltä XMB:n musiikkiosion kautta.

Sitten kun pelaat Pacific Riftiä, menet vain XMB:n ja valitset se soittolistan.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

en nyt ihan heti osaa lukea montaa sivua, mutta miten kaksinpelissä, jaetulla ruudulla saan sen kuvan näkymään koko telkan alalle, kun nyt pelataan sillee, notta ykköspleijeri o ylhääl ja kakkospelaaja alhaalla, mutta silti siihen jää sellai 8-10cm mustaa raitaa molemmille puolille, ärsyttää vähän, koska tahtoo kuvan koko ruudulle :rolleyes:
 
Ylös Bottom