Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm [Hype]

dante_727 sanoi:
Muute koska GDS tapahtumaa on?
Sony on luvannut näyttään miten pitkälle Warhawk on pääsyt ja eiköhän samalla näytetä muidenkin pelien nykyvaihdetta...
GDS-tapahtumasta en tiedä, mutta Game Developers Conference on 5. - 9. maaliskuuta San Franciscossa: http://www.gdconf.com/
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Oliver sanoi:
GDS-tapahtumasta en tiedä, mutta Game Developers Conference on 5. - 9. maaliskuuta San Franciscossa: http://www.gdconf.com/

Aivan.. joo... aivan.. mun moka :p

Maaliskuu?? hitto mäku luuli tän kuun lopuks.. :(

No sitte koska ne meinaa näyttään pelejään?
Eks joka vuode helmikuuss oo ollu joku Ps meeting?
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

http://ps3.ign.com/articles/757/757640p1.html

Motorstormin Nettipelistä:



Kahdentoista hengen nettipelit :D
Ei Splitscreenia ainakaan vielä.
Ei laggia eikä hidastuksia -IGN
Nettipeli näyttää identtiselta yksinpelin kaa :)


Jospa ne vielä miettiskelis vähä splitscreenin lisäämisest... toiveajattelua?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Eipä taida PS3:sta riittää tehot splitscreenin pyörittämiseen. Jos splitscreen ajettaisiin ilman tietokonevastustajia, niin ehkä, mutta se taas olisi varmaan melkoisen tylsää.

Veikkaukseni siis: Emme tule koskaan näkemään Motorstorm SplitScreeniä.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Varmastikin yksityiskohtia yms. jouduttaisin hiukan karsimaan jaetulla ruudulla, mutta niinhän on ennenkin toimittu jaetun ruudun moninpeleissä.
Edgen haastattelussa kehittäjät pitivät split screen -päivitystä mahdollisena, jos fanit sitä tarpeeksi vaativat. Nyt kuitenkin haluttiin keskittyä pelin rullaamiseen täydellä ruudulla.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Linkitys sanoi:
Eipä taida PS3:sta riittää tehot splitscreenin pyörittämiseen. Jos splitscreen ajettaisiin ilman tietokonevastustajia, niin ehkä, mutta se taas olisi varmaan melkoisen tylsää.

Veikkaukseni siis: Emme tule koskaan näkemään Motorstorm SplitScreeniä.
Kuten jo Oliverkin sanoi, yksityiskohtia karsimalla, ja ehkäpä jopa kisailijoiden määrää karsimalla (ei ihan niin montaa kuin yksinpelissä) splitscreenin voisi saada pyörimään melko hyvin. Kun kompuutterivastustajia on vähemmän, myös tekoäly, fysiikat ja kaiken renderoimisen vaatimukset varmasti vähenevät melko paljon aina kun tietokonevastustajien määrää tiputetaan vaikka vain yhdellä. Jotain 10 kisailijaa kerralla on varmasti aivan riittämiin, ja luulisi myös olevan tarpeeksi kevennystä, jotta splitscreeni saadaan toimimaan sulavasti, ellei sitä saada jo paljon pienemmilläkin uhrauksilla.

Mielestäni splitscreeni on siis yksi kaikista todennäköisimmistä lisäyksistä, en oikein ladattavan lisäsisällön (siis uusien ratojen, ajoneuvojen yms.) lisäksi keksi mitä muutakaan peliin voisi lisätä?
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Minulle ladattava sisältö konsolipeleihin on urbaanilegenda. Jopa PC-puolella on melko harvinaista, että pelin kehitystiimi oikeasti jatkaisi projektin parissa sen jälkeen, kun kultalevy on valmis, kriittisiä päivityksiä lukuunottamatta.

Splitscreen olisi tosiaan yksi todennäköisimmistä lisäyksistä, mutta minun veikkaus on, ettei lisäyksiä tule ollenkaan. Ja mitä splitscreenin toteuttamismahdollisuuksiin tulee, niin olisihan se toki mahdollista, mutta se työ, mikä splitscreenin optimoimiseen menee tuskin on vaivan arvoista. Kun ajattelee myyntilukuja, niin splitscreenin mukanaolo tuskin vaikuttaa hirveästi myyntilukuihin, suuntaan tai toiseen, jos online-moninpeli on mukana.


EDIT: Itse haluaisin todella kovasti toimivaa neljän pelaajan splitscreeniä COMien kanssa, enemmän kuin online-moninpeliä, mutta yllä oleva on todella minun rehellinen arvioni tilanteesta.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Linkitys sanoi:
Eipä taida PS3:sta riittää tehot splitscreenin pyörittämiseen. Jos splitscreen ajettaisiin ilman tietokonevastustajia, niin ehkä, mutta se taas olisi varmaan melkoisen tylsää.

Veikkaukseni siis: Emme tule koskaan näkemään Motorstorm SplitScreeniä.

Tekijät ovat perustelleet split-screenin jättämistä juuri detaljien rankalla tiputtamisella, josta he eivät pidä. Eivät kuitenkaan ole täysin tyrmänneet toivetta sellaista saada, koska ymmärtävät kyllä sen arvon noin muuten. Konsolipeleihin tulevat rankatkin päivitykset eivät ole urbaanilegenda vaan tätä päivää, hyvässä ja pahassa. Ennen konsolipelit erotti PC-puolesta ehkä viimeistellymmällä koodilla. Niin ei vaan enään näin ole ja sen kanssa on vain osattava elää ja olla :)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Linkitys sanoi:
Minulle ladattava sisältö konsolipeleihin on urbaanilegenda.
Sonyn omiin peleihin on tullut PSP:lläkin mukavasti uutta meteriaalia, esim. Wipeouttiin melkein alkuperäisen pelin verran uusia ratoja ja aluksia, Lemmingsiin ja Sudokuun uusia tasoja, Key of Heaveniin uusia esineitä, Fired Uppiin uusia kenttiä jne.
Jos kerran tuollaiselle "floppilaitteelle" tavaraa tulee, niin miksei sitä tulisi toisellekin. ;)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

dante_727 sanoi:
http://ps3.ign.com/articles/757/757640p1.html

Motorstormin Nettipelistä:

Kahdentoista hengen nettipelit :D
Ei Splitscreenia ainakaan vielä.
Ei laggia eikä hidastuksia -IGN
Nettipeli näyttää identtiselta yksinpelin kaa :)

One of the few visual differences between the single- and multiplayer game is the addition of rivals' gamer names, which appear over their vehicles. This allows you target specific players if you're feeling particularly nasty, or get out of their way if they have a habit of ramming you off the road. - Sama lähde

Yhteistä pahantekoa puolin ja toisin :D
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Ja tuo viimeisten "kiinniottoboostaus" kuulostaa kyllä sopivalta pelin luonteeseen! Räminää ja kolareita vaan enemmän:D
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Oh, voin jo kuvitella kun "HC-pelaajat" haukkuvat nyypäksi sun muuksi, kun laitetaan Catch Up päälle.. Joillekkin ne pisteet merkkaavat vähän liikaa, SOCOMin ja BF:n pelaaminen loppui juuri tuollaisten pelaajien takia.. Heitän kranun, oma juoksee perään, ja se on samantien koko tiimiltä votet niskaan, eihän vahinkoja saa tapahtua :)
Oho, vetäsinpäs vähän offiksi :D
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Siis tuleeko moninpeliin muka "kuminauha" catch up ? Sehän tappaa koko pelin loppupeleissä. Alussa mälläily on varmasti etusijalla, mutta tuo kuminauha kyllä loppujen lopuksi eliminoi aika tehokkaasti taidon merkityksen pelaamisessa.

Ois pare saada pois päältä haluttaessa.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Snigge sanoi:
SOCOMin ja BF:n pelaaminen loppui juuri tuollaisten pelaajien takia.. Heitän kranun, oma juoksee perään, ja se on samantien koko tiimiltä votet niskaan, eihän vahinkoja saa tapahtua :)
Oho, vetäsinpäs vähän offiksi :D

ot: No jos tolleen menis, niin en saisi pelata Socomia kauaakaan. Ei ole koskaan äänestetty tuon takia pihalle, vaikka tapahtumia on muutaman kerran ollut...

Zoukka sanoi:
Siis tuleeko moninpeliin muka "kuminauha" catch up ? Sehän tappaa koko pelin loppupeleissä. Alussa mälläily on varmasti etusijalla, mutta tuo kuminauha kyllä loppujen lopuksi eliminoi aika tehokkaasti taidon merkityksen pelaamisessa.

Kait sen pois päältä saa niin halutessa. Pitää kysellä tai viimeistään itse tsekata kun pääsee peliä tyyppäämään. Jos ei saa pois, niin eihän sitä tarvitse pelailla jos ei pidä pelistä tuon takia.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Jos ei saa pois, niin eihän sitä tarvitse pelailla jos ei pidä pelistä tuon takia.

Nerokasta :rolleyes:

No jos Evolutionin pojat haluavat väkipaikolla karkottaa kaikki moninpelin ystävät pelinsä parista niin siitä vaan. Kovin fiksuksi teoksi en sitä silti kutsuisi.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Saa sen pois päältä, lukekaa artikkeli tarkemmin! IGN tosin oli pitänyt kuminauhameiningistä.. Tietty promatseissa catch up laitetaan pois:D ja ajetaan aina pimeässä(artikkelin mukaanhan ajovaloja ei ole). Voi muuten säväyttää, kun fiilistelet pärrällä ja risteyskohdassa kallion takaa rysäyttää rekka päälle:eek: Toivottavasti surround pelastaa:p
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Nooh, vaikeimmilla tasoilla kuminauhaa ei huomaa, kun muutenkin on vaikeata tapella kisaajien kanssa... Helpoimmalla tasolla 'kuminauha' ei taas sinua kiinni saa. Edellyttää tietysti sitä, että sinulla on vikkelä kiesi alla, ja tiedät mitä teet. Jos juutut ruuhkaan, niin loput kisasta on sitä, että välttelet vastustajia.

Ai niin, keskaria ja muutenkaan mitään rivouksia ei kannata rekoille näyttää. Rekkakuskilla on todella lyhyt pinna.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

karpaasi sanoi:
Saa sen pois päältä, lukekaa artikkeli tarkemmin! IGN tosin oli pitänyt kuminauhameiningistä.. Tietty promatseissa catch up laitetaan pois:D ja ajetaan aina pimeässä(artikkelin mukaanhan ajovaloja ei ole). Voi muuten säväyttää, kun fiilistelet pärrällä ja risteyskohdassa kallion takaa rysäyttää rekka päälle:eek: Toivottavasti surround pelastaa:p

Juu en itse tuota ole vielä kerrennyt lukemaan. Pitää lukasta jossakin vaiheessa.

Ja näin keskinkertaisena kuskina, tuo catch up kuulostaa ihan hyvältä ominaisuudelta. Menkööt prokuskit (Pako) sitten pelaamaan keskenään, niin ei meidän sunnuntai autoilijoiden tarvitse pelkkää pölyä niellä heti lähdön jälkeen.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Kuminauhasetin saa netissä pois päältä, ote tuosta IGN:n previkasta:

IGN sanoi:
Last but not least, the other important pre-race option worth mentioning is catch-up. Without it switched on, every race really is a battle of skill, with more experienced drivers pulling away from novices with ease. While that's all well and good if you're a decent player who fancies a bit of an ego massage, it doesn't make for a particularly exciting race. Enable catch-up and players who are trailing are given a helping hand as their boost bar fills slowly and drains quicker, enabling them to use it more often and, ultimately, to drive faster. Of course, push the turbo too hard and your engine will explode, meaning the race leader edges out in front even further.

E: Damn, enpä lukenut Karpaasin juttua ennen postausta. :p
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

XShava sanoi:
Ja näin keskinkertaisena kuskina, tuo catch up kuulostaa ihan hyvältä ominaisuudelta. Menkööt prokuskit (Pako) sitten pelaamaan keskenään, niin ei meidän sunnuntai autoilijoiden tarvitse pelkkää pölyä niellä heti lähdön jälkeen.

Näen jo tuon kiilusilmäisen rekkakuskin, decodersnaken, jahtaamassa meitä keskisarjan kuskeja pahat mielessä :D
 
Ylös Bottom