Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Zoukka sanoi:
No jos Evolutionin pojat haluavat väkipaikolla karkottaa kaikki moninpelin ystävät pelinsä parista niin siitä vaan. Kovin fiksuksi teoksi en sitä silti kutsuisi.
Pelihän on eräänlainen romuralli joten minua tuo ei ainakaan haittaisi :) Mieluummin loppuun asti törmäilyä kuin että vastustaja/t puoli kierrosta edellä. F1 2006 hoitaa sitten tuon toisen tavan kisata ;)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Nisupulla sanoi:
Näen jo tuon kiilusilmäisen rekkakuskin, decodersnaken, jahtaamassa meitä keskisarjan kuskeja pahat mielessä :D
Aivan, nyt jo puntti tutisee; on se sen verran hyvä noiden autojensa kanssa :D
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Loistavaa, etteivät ihan taunoja tuon asian kanssa olleet. Vieläkun saadaan ajovalot (hajoavat tietenkin) Euroversioon niin olen onessani. Youtube-videot ovat kyllä lisänneet mielenkiintoa tähän peliin. Tosin yhden ja saman luokan ajot eivät vakuuta. Liian vaisua... rekat ja mopot ne olla pitää ;)


Rumble :mad:
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Itse pitänen sekä catch up -otteluista sekä peleistä ilman sitä. Pääasia on vaan, että pelaa catchuppia ihmisten kanssa, jotka tuntee entuudestaan. Vieraiden/epäsosiaalisten pelaajien kanssa se ei kovin hauskaa ole, kun tietty kilpailumaisuus katoaa.

Ihan hyvä optioni olla.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Sellainen pelimoodi voisi olla kiva, jossa yhdestä rysäyksestä loppuu ralli siihen paikkaan.
Se pakottaisi ajamaan varovaisesti ja vain taitavimmat pärjäisivät.
Näin äkkiseltään kuulostaa jänskältä vastakohdalta romuralliin verrattuna.

Ei ehkä välttämättä toimisi tasapuolisesti erinlaisia ajoneuvoja kohtaan. Ainakaan ilman sääntömuutoksia.

Mutta minua ainakin kiinnostaisi :)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Hyvältä kuulostais tuo kerrasta poikki.. Esim. kaikilla saman kokoluokan ajoneuvot, sopivan lyhyt ja suht "yksireittinen" rata, jossa ei liikaa kierroksia. Taitavimmat kiilaajat hoitelisivat ehkä muutaman tyypin pois pelistä:D Jospa siitä toisen romuttamisesta saisi jotain bonusta itselleen?koneen jäähdytys, damagen väheneminen jne.. Mitäs sanotte?Jujze vaan ottamaan yhteyttä tekijätiimiin idean tiimoilta:p Kuulostais ihan mahdolliselta päivitykseltä?
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Kuinkas laaja muuten pelin demo on ? Siis se Storesta ladattava.
Veikkaisin että 1 rata, mutta monta autoa, onko mhadollisuus pyöriin, jne. ? Prkl, meinaa mennä vararikkoon, kun olisi liian paljon hyviä pelejä pelkästään julkaisussa :rolleyes:
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Snigge sanoi:
Kuinkas laaja muuten pelin demo on ? Siis se Storesta ladattava.
Veikkaisin että 1 rata, mutta monta autoa, onko mhadollisuus pyöriin, jne. ? Prkl, meinaa mennä vararikkoon, kun olisi liian paljon hyviä pelejä pelkästään julkaisussa :rolleyes:
Yksi lyhyt, mutta hauska rata, kaksi kilpailua, joista toinen päivällä, toinen auringon laskiessa. Toisessa ajetaan pickupeilla ja toisessa prätkillä. Prätkäkisassa puolet vastustajista on buggyja. Päälle 10 osallistujaa. Olisikohan ollut 16?

Demon rata on yksi pelin hauskimmista, sillä siinä ei ole suvantovaiheita. Se on myös yksi vaikeimmista, mutta koska se on lyhyt, oppii sen pahat paikat nopeasti.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Grafiikka kelpaa jo nyt vähän parempaa vaativillekkin, ja parempi ruudunpäivitys ei ole ikinä huono homma :P
On se hienoa asua Euroopassa :cool:
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

jujze sanoi:

Itse olin jo ehdottamassa Googlea :D
No joo, mutta missäs voisi käydä "anomassa" sitä SplitScreen mahdollisuutta ? Kun eikös tekijät luvanneet miettiä asiaa, jos tarpeeksi moni olisi kiinnostunut kyseisestä asiasta ?
Tai joillain pelitaloillahan on selailla foorumeja, ja katsella sieltä yleisiä mielipiteitä..
Nyt menee yöunet, kun ei tiedä pelaisiko Vegasia vai MotorStormia ensin, minulla on aikamoiset ongelmat :D
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Snigge sanoi:
No joo, mutta missäs voisi käydä "anomassa" sitä SplitScreen mahdollisuutta ? Kun eikös tekijät luvanneet miettiä asiaa, jos tarpeeksi moni olisi kiinnostunut kyseisestä asiasta ?
Tai joillain pelitaloillahan on selailla foorumeja, ja katsella sieltä yleisiä mielipiteitä..
Evolution Studios on juuri uusimassa sivuaan, mutta eiköhän sinne jokin palauteosio tai foorumi tule: http://www.evos.net/
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Snigge sanoi:
Nyt menee yöunet, kun ei tiedä pelaisiko Vegasia vai MotorStormia ensin, minulla on aikamoiset ongelmat :D
Onneksi on pari kuukautta vielä aikaa pohtia tuota :)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Psyko sanoi:
Onneksi on pari kuukautta vielä aikaa pohtia tuota :)
Siinähän se ongelma onkin :D Yöllä ei meinaa uni tulla, kun haaveilee / ajattelee tälläisiä turhuuksia :D
On se pelimiehen elämä vaikeaa :rolleyes:
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

:cool:
Pakko sanoa, että vaikka Evolution Studios ei luvannut mitään suurempia teknisiä muutoksia peliin, niin japanilaisesta versiosta ollaan edetty huimasti eteenpäin. Tekstuurit ovat yksityiskohtaisempia, radoille on ilmaantunut lisää puskia, erilaisia efektejä on lisätty ja peli kaikkineen tuntuu paljon paremmalta ja ennen kaikkea hauskalta.
Ainut mikä tässä jo suomenkielenkin sisältävässä versiossa hiukan häiritsi, oli autojen latautumisen hitaus valintaruudussa. Tuskin se kuitenkaan kymmeniä sekunteja kesti, mutta kun olisi ollut jo kiire radalle. ;)
Toivottavasti ehtivät tuota säätää lopulliseen julkaisuun.

Hemmetin hieno peli edelleen tulossa.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Kaunista, niin kaunista ja vielä toisella kotimaisella! Ei näitä pelejä tehdä (pelkästään) meille friikkareille, joilta nyt onnistaa vaikka olisi japaniksi (tämäkin nähtiin klaanin joulukuun laneissa :))
 
Ylös Bottom