Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eilen valikoissa pyöriessäni löysin paikan (options?), missä pääsi kuuntelemaan biisejä ja ruudulla luki bändin sekä kappaleen nimi.Rixa sanoi:Löytyykö Motorstormissa esiintyvien bändien nimet & biisit jossain kätevästi? Pelin takakantta katselin ja varsin hyviä Solistiyhtyeitä oli tarjolla. Ohjevihkosessa ei sitten mainittu tarkemmin...
Cyrus1 sanoi:Muistaakseni olen lukenu, että mikki olis vapaa, eli ei tarvi painaa mitään. En oo 100% varma tosin.
Peli.. tää on jotain mieletöntä.Tällasta kokemusta ei vaan yksinkertasesti millään olisi voinu saada aikaan viime genin laitteilla.
Cyrus1 sanoi:En pelaa vielä netissä.Mutta nick on CyrusQ
Toiveeseen on vastattu.Snigge sanoi:Oikeastaan siihen " PS3 Verkkotunnukset " paikkaan, voisi päivittää ensimmäiseen viestiin kaikkien nickit![]()
Eipäs mennä asioiden edelle etteivät autopelit kiinnostaisi mua, nehän on koko homman suola.idaho sanoi:Hiikeri taitaa olla tosi vanha käpy jossei autopelit kiinnosta.. mikäköhän ikä se mahtaa viedä moisen innostuksen.. Itsellä lähenee 30 hyvin pian eikä ole autopelien fiilis laskenu pätkän vertaa![]()
Hyvin mielenkiintoinen lause tämä "olen jo kasvanut ulos tällaisista peleistä"![]()
Ööhhh... Motorstorm ei ole kovinkaan arcadea. Ridge Racer on arcade-ajelua, Wiin Excite Truck on arcade-ajelua, mutta Motorstorm ei niinkään. Toki fysiikan lakeja rikotaan paikoitellen melko paljonkin, mutta silti Motorstorm on kyllä lähempänä simulaattoria kuin arcadea. Vain koska siinä on yhtenä tavoitteena räjäyttää vastustajien ajoneuvot taivaan tuuliin ei tee siitä arcadea. Ei se tietenkään mikään henkeen ja vereen asti simulaattori ole, mutta kuten jo sanoin arcadesta se on lopulta melko kaukana. Olen juuri kuullut monien arcade-ajeluiden ystäviltä kuinka he eivät niinkään pidä Motorstormista sen "hitauden" (= ei saa pitää kaasua pohjassa koko ajan) takia.Hiikeri sanoi:Siis autopelit isolla A:lla ovat lähinnä sydäntä, nämä 100% arcade rälläykset, kuten tämä Motorstorm on, eivät jaksa kiinnostaa kun ikääkin löytyy jo yli 30v.![]()
Hiikeri sanoi:Vielä kun saadaan se kunnon rallipelikin(CMR: Dirt) kauppoihin niin voin vannoa että ostan sen heti samana päivänä, kuten tämän F1:CE:nkin tänään.