Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Älkää sitten prkl pilatko peliä pelaamalla 3rd personina. Tunneon noin 200% kovempi firstinä. Pahimmissa hyppyreissä vaihtaa vaan 3rdiin, jotta näkee jotain, muuten 1st päällä.;)

Löytyykö Motorstormissa esiintyvien bändien nimet & biisit jossain kätevästi? Pelin takakantta katselin ja varsin hyviä Solistiyhtyeitä oli tarjolla. Ohjevihkosessa ei sitten mainittu tarkemmin...

Perkeleen hauskaa pelattavaa, varsinkin netissä yhden kisan perusteella :P

Onkos joku täällä nimellä MetalFox tai jotain tuollaista ? Helvetin moista mölinää piti mikkiin meinaa :D
Ja mitenkäs mikin edes saa toimimaan ? Socom mikkiä koitin, mutta mistä pitää painaa että puhe kuuluu :confused:

Ja kirjautumisessa oli jotain häikkää, joten minut löytää Niko-Fin nickillä :(

Rixa sanoi:
Löytyykö Motorstormissa esiintyvien bändien nimet & biisit jossain kätevästi? Pelin takakantta katselin ja varsin hyviä Solistiyhtyeitä oli tarjolla. Ohjevihkosessa ei sitten mainittu tarkemmin...
Eilen valikoissa pyöriessäni löysin paikan (options?), missä pääsi kuuntelemaan biisejä ja ruudulla luki bändin sekä kappaleen nimi.
Evolutionin tapaan Primal Scremia ainakin oli tarjolla. :cool:

Muistaakseni olen lukenu, että mikki olis vapaa, eli ei tarvi painaa mitään. En oo 100% varma tosin.

Peli.. tää on jotain mieletöntä.:p Tällasta kokemusta ei vaan yksinkertasesti millään olisi voinu saada aikaan viime genin laitteilla.

Cyrus1 sanoi:
Muistaakseni olen lukenu, että mikki olis vapaa, eli ei tarvi painaa mitään. En oo 100% varma tosin.

Peli.. tää on jotain mieletöntä.:p Tällasta kokemusta ei vaan yksinkertasesti millään olisi voinu saada aikaan viime genin laitteilla.

Annappas oikein nickisi, niin voisi potkia sinut kumoon netissä ! :D
Oikeastaan siihen " PS3 Verkkotunnukset " paikkaan, voisi päivittää ensimmäiseen viestiin kaikkien nickit :)

Cyrus1 sanoi:
En pelaa vielä netissä. :P Mutta nick on CyrusQ

Äkkiä nettiin sieltä ! Nautinto on jopa parempi kuin yksin pelatessa ! :cool:
Ja peli täytyy sitten päivittää nettiin mentäessä, vie pienen hetken..

tuli sitten Gigantissa testattua demoa pikaisesti, kun tiistaihin asti joutuu omaa peliä odottelemaan, oli kyllä se ohjattavuus todella paikallaan!Ei malta odottaa...tiistaina sitten nettiin haastamaan riitaa :D

Se mikä tässä pelissä pistää silmään erityisesti, on paikoittain pitkä piirtoetäisyys. Tälläinen puusilmäkin pystyy hahmottamaan tilan ja vielä tekemään ratkaisuja eri reittivaihtoehdoista. Ei enään sumua taivaanrannassa tai naamalle pomppaavia kentän pintoja. Tämän lisäksi vielä se anarkia, joka kilpailussa vallitsee. Sinua lyödään oikealta, vasemmalta ja välillä tulee tasapoka päältä. Kamaa menee atomeiksi myös konekuskeilla. Ei mitään jäykkää lisenssisontaa, vaan aitoa rock and rollia :D

Demoa juuri pelasin ja täytyy sanoa että voikin olla paska peli. En ostais vaikka 10:llä saisin koko pelin.
Niin kuin ajattelinkin, olen jo kasvanut ulos tälläisistä peleistä mutta pitihän sitä kokeilla.

Mutta varmaan alle 20 vuotiaat saavat tästä jotakin irti...

ps. älkää vetäkö sitten hernettä neniin, tämä oli vain minun mielipide.

No voi sua Hiikeri! :D Itse oli pakko käydä tänään gigantissa kun koneen saa vasta ensi viikolla, ja Motorstorm villitys demotestin jälkeen vain lisäsi innostusta. Henkinen ikä on siis vielä alle parinkympin :cool: Ja eihän siitä pidä suuttua, eihän kaikista peleistä voi pitää :)

Hiikeri taitaa olla tosi vanha käpy jossei autopelit kiinnosta.. mikäköhän ikä se mahtaa viedä moisen innostuksen.. Itsellä lähenee 30 hyvin pian eikä ole autopelien fiilis laskenu pätkän vertaa :D

Hyvin mielenkiintoinen lause tämä "olen jo kasvanut ulos tällaisista peleistä" :D

ps. aivan mahtava peli muuten :)

Itsehän olen ihan törkeesti innostunut tästä pelistä, samaten pari kaveria joilla ikää 33 myös.
Aijai tulis ny oi firmislataus + pelin updeittaus valmiiksi että pääsis jauhaan verkossa \o/

idaho sanoi:
Hiikeri taitaa olla tosi vanha käpy jossei autopelit kiinnosta.. mikäköhän ikä se mahtaa viedä moisen innostuksen.. Itsellä lähenee 30 hyvin pian eikä ole autopelien fiilis laskenu pätkän vertaa :D

Hyvin mielenkiintoinen lause tämä "olen jo kasvanut ulos tällaisista peleistä" :D
Eipäs mennä asioiden edelle etteivät autopelit kiinnostaisi mua, nehän on koko homman suola.
Siis autopelit isolla A:lla ovat lähinnä sydäntä, nämä 100% arcade rälläykset, kuten tämä Motorstorm on, eivät jaksa kiinnostaa kun ikääkin löytyy jo yli 30v. :o
Kyllä näitä GT:HD Concept v2.0 ja F1:CE on jo parikin tuntia tullut kokeiltua ja aivan loistavia molemmat.
Vielä kun saadaan se kunnon rallipelikin(CMR: Dirt) kauppoihin niin voin vannoa että ostan sen heti samana päivänä, kuten tämän F1:CE:nkin tänään.

Hiikeri sanoi:
Siis autopelit isolla A:lla ovat lähinnä sydäntä, nämä 100% arcade rälläykset, kuten tämä Motorstorm on, eivät jaksa kiinnostaa kun ikääkin löytyy jo yli 30v. :o
Ööhhh... Motorstorm ei ole kovinkaan arcadea. Ridge Racer on arcade-ajelua, Wiin Excite Truck on arcade-ajelua, mutta Motorstorm ei niinkään. Toki fysiikan lakeja rikotaan paikoitellen melko paljonkin, mutta silti Motorstorm on kyllä lähempänä simulaattoria kuin arcadea. Vain koska siinä on yhtenä tavoitteena räjäyttää vastustajien ajoneuvot taivaan tuuliin ei tee siitä arcadea. Ei se tietenkään mikään henkeen ja vereen asti simulaattori ole, mutta kuten jo sanoin arcadesta se on lopulta melko kaukana. Olen juuri kuullut monien arcade-ajeluiden ystäviltä kuinka he eivät niinkään pidä Motorstormista sen "hitauden" (= ei saa pitää kaasua pohjassa koko ajan) takia.

Todella hauskaa vääntää romurallia konsolifin lobbyssa:) Harmi vaan että kommunikointi ei onnistu ilman headsettiä :(

PSN: Mursunary

Hiikeri sanoi:
Vielä kun saadaan se kunnon rallipelikin(CMR: Dirt) kauppoihin niin voin vannoa että ostan sen heti samana päivänä, kuten tämän F1:CE:nkin tänään.

hmm tiedän kyllä että motorstorm on arcademainen kaahauspeli.. autopeli se on siinä silti missä GT on.. Hassuin tuossa koko tekstissäsi on tuo että haukut motorstormia koska se on arcade ja sitten sano että "vielä kun saadaan kunnon rallipeli (cmr: dirt). Missä vaiheessa koko cmr sarja on ollut _kunnon rallipeli_.. Mielestäni koko sarja on niin täydellistä ralli arcadea siinä missä motorstorm on.

Ylös Bottom