Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm [Hype]

FamaZ sanoi:
Motorstorm on kyllä lähempänä simulaattoria kuin arcadea. Vain koska siinä on yhtenä tavoitteena räjäyttää vastustajien ajoneuvot taivaan tuuliin ei tee siitä arcadea. Ei se tietenkään mikään henkeen ja vereen asti simulaattori ole, mutta kuten jo sanoin arcadesta se on lopulta melko kaukana..

Pakko olla vitsi.. :o
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Oliver sanoi:
Tulikos noi fiilikset ihan täysversiosta vain ladatusta demosta? Pitää itsekin kokeilla tuota demoa, jos siitä tuollaiset fiilikset jää.
Julkkareissa pelailin jotain versiota. Auto tosiaan tuntui räjähtävän aina, jos se kellahti ympäri. Pitänee käydä vielä testailemassa, jos tuosta saisi paremman fiiliksen.
 
Vastaus: MotorStorm

Siis ei huhhuh, tämä peli on niin täynnä hetkiä, kun ei vaan voi uskoa näkemäänsä. Aivan järjetöntä mättöä ja yksityiskohtaista kamaa ja efektiä ruudulla ja koko ajan odottaa, että kohta freimit tippuu nolliin, mutta mitään ei tapahdu. Meno jatkuu sulavana ja yksinkertasesti ei voi muuta kun nauraa, kun ei voi uskoa näkemäänsä.:D Kolmoslevelin kisat nyt menossa, sain ihan jees rallitykin, tuntuu kulkevan vähän kovempaa kuin aiemmat ralliautot. Ihan järjetöntä menoa.
 
Vastaus: MotorStorm

Perhana, kaupassa näkemän perusteella teilasin jo pelin, mutta nyt demoa koittaneena olen kääntynyt mies. Tuohan on hauska ja vielä ihan ok näköinen, kaupan telkussa täytyi olla jotain vikaa.
Kuinkas paljon tuossa on pelattavaa, onko sen 60e arvoinen? Paljonkin online porukkaa pelaamassa?

Pelatessa vaan tuli mieleen, että voi kun joku tekisi uusinta version Stunt Car Racerista...
 
Vastaus: MotorStorm

Pääsin kaupassa testaamaan demoa ja olihan se ihan mukavaa pelata Nintendolta kopioidulla liikkeentunnistuksella, vain että tämä toimi minusta paremmin

Graafisesti peli ei mullistanut, ei sitten lainkaan. Olen X0:lla nähnyt paaljon tyylikkäämpiä pelejä, mutta kyllä tätäkin toisella silmällä saattoi katsoa.
 
Vastaus: MotorStorm

Japle sanoi:
Graafisesti peli ei mullistanut, ei sitten lainkaan. Olen X0:lla nähnyt paaljon tyylikkäämpiä pelejä, mutta kyllä tätäkin toisella silmällä saattoi katsoa.

Nyt suosituksia kehiin, niin voi käydä poistamassa noinkin vaikuttavia teoksia heti huomenna.;)


Huh, peli on kyllä melko vaikea. Siis siinä mielessä, että opittavaa riittää melko paljon. Pelottaa jo ajatella millaisia mestareita netistä löytyy, jotka vetävät täydellisiä reittejä ja käyttävät kaasu/jarru/kässäri-yhdistelmää taidokkaasti mutkassa kuin mutkassa ja pompussa kuin pompussa. Buustissakin on omat ajateltavansa. Ajomalli on oikeastaan täydellinen tällaiseen peliin, en keksi mitä voisi parantaa.. ehkä boostin limitti saisi tulla vähän hitaammin vastaan. Noilla suoraviivaisemmilla radoilla tämä välillä häiritsee. Muuta en kyllä keksi valittamista.

Ratasuunnittelu on mahtavaa, näissä kestää vaikka kuinka kauan opiskella joka mutka ja reitti ja millä ajoneuvoilla on paras mennä mistäkin. Ja vielä se, että oppii käyttämään niitä reittejä ja oikaisuja hyvin.

Milläs luokilla tykkäätte pelailla? Omaan makuun ralliautot ovat melkoisen reippaasti viihdyttävimpiä. Motskareillakin voisi olla aika hauska ajeskella, jos niitä oppisi käsittelemään paremmin. Buggyt ja ATV:t ovat myös kivoja. Mutta ralliautot tosiaan ainakin tähän asti ylivoimasesti viihdyttävimpiä. Nyt kun vielä oppisi pelaamaan.:)
 
Vastaus: MotorStorm

Demoa kokeiltuna olen ainakin moottoripyörä miehiä, kunhn peli ensi viikolla saapuu.
 
Vastaus: MotorStorm

Cyrus1 sanoi:
Nyt suosituksia kehiin, niin voi käydä poistamassa noinkin vaikuttavia teoksia heti huomenna.;)


Huh, peli on kyllä melko vaikea. Siis siinä mielessä, että opittavaa riittää melko paljon. Pelottaa jo ajatella millaisia mestareita netistä löytyy, jotka vetävät täydellisiä reittejä ja käyttävät kaasu/jarru/kässäri-yhdistelmää taidokkaasti mutkassa kuin mutkassa ja pompussa kuin pompussa. Buustissakin on omat ajateltavansa. Ajomalli on oikeastaan täydellinen tällaiseen peliin, en keksi mitä voisi parantaa.. ehkä boostin limitti saisi tulla vähän hitaammin vastaan. Noilla suoraviivaisemmilla radoilla tämä välillä häiritsee. Muuta en kyllä keksi valittamista.

Ratasuunnittelu on mahtavaa, näissä kestää vaikka kuinka kauan opiskella joka mutka ja reitti ja millä ajoneuvoilla on paras mennä mistäkin. Ja vielä se, että oppii käyttämään niitä reittejä ja oikaisuja hyvin.

Milläs luokilla tykkäätte pelailla? Omaan makuun ralliautot ovat melkoisen reippaasti viihdyttävimpiä. Motskareillakin voisi olla aika hauska ajeskella, jos niitä oppisi käsittelemään paremmin. Buggyt ja ATV:t ovat myös kivoja. Mutta ralliautot tosiaan ainakin tähän asti ylivoimasesti viihdyttävimpiä. Nyt kun vielä oppisi pelaamaan.:)

Aivan samaa mieltä mä oon sun kans! Mä ajelen mönkijällä, ei kaatua nii helposti ja on melko nopea!
 
Vastaus: MotorStorm

Hengessä mukana, jatkakaa ihmeessä kisojen järjestämistä ensi viikolla kun itsekin pääsee mukaan :o
 
Vastaus: MotorStorm

Voitaisiin joku kerta tehdä kisa jossa ajetaan pelkillä pyörillä ja mönkijöillä ? :p
Nyrkki heiluisi melko usein :D
 
Vastaus: MotorStorm

Extrat osiosta löytyvät videot ovat hyvää katseltavaa, näkee hyvin kuinka paljon peliä on kehitetty :D
Viimeinen video ottaa mukavasti vatsan pohjasta ajoittain :cool:
 
Vastaus: MotorStorm

Tänään testasin jopa enemmän kuin sen yhden kerran tuota demoa ja ei kyllä kauheana hotsita. Lähdöt tuntuvat olevan parasta koko pelissä kun vastustajiakin näkee, sillä parin mutkan jälkeen joutuu melkeinpä poikkeuksetta ajelemaan yksin tai satunnaisesti jonkun toisen kuskin kyljessä. Mistään "romurallista" ei ainakaan demossa ole jälkeäkään. Sitten pelissä on myös pari todella vittumaista suunnitteluvirhettä ja ykkösenä kolarien slo-mo. Pitäisi kyllä olla pelaajan valittavissa, että haluaako sitä lentävää ukkoaan tuijotella vai ei. Tunnelmakin olisi ihan eri sfääreissä jos kolarit näytettäisiin normaali-nopeudella.

Toinen vika on juuri tämä herkkä kolari-malli jossa auto tuntuu jokaisesta kivestä ja vastustajasta räjähtävän. Olisi kivaa ajaa autollaan viimeiseen ripustukseen asti, mutkun ei. Liiketunnistuksella ajaminen oli myös aika läppä. Tosin jos kaikki sitoutuisivat käyttämään sitä niin hauskat nettiajot voisi siitä saadakin.

Toivottavasti tähän peliin tulee tärinät joskus...
 
Vastaus: MotorStorm

Zoukka sanoi:
Toinen vika on juuri tämä herkkä kolari-malli jossa auto tuntuu jokaisesta kivestä ja vastustajasta räjähtävän. Olisi kivaa ajaa autollaan viimeiseen ripustukseen asti, mutkun ei. Liiketunnistuksella ajaminen oli myös aika läppä. Tosin jos kaikki sitoutuisivat käyttämään sitä niin hauskat nettiajot voisi siitä saadakin.

Toivottavasti tähän peliin tulee tärinät joskus...

Eikä muute auto räjähdä jokaisesta mällistä! Mä oon ajanu kovallakin vauhdilla päin estettä ja auto vaa menee ruttuu, mutta matka jatkuu.
Ja eihän sitä Liiketunnisteen kanssa ole pakko ajaa! Meikä ei ainakaa pystyny kunnol sen kans ajaa, oisko kaljalla ollu osaa asiaan :D
 
Ylös Bottom