Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MudRunner: A Spintires Game

Crossing mappi tarjoo kyllä haastetta, puukuormat pitää ajaa vaikeata reittiä pois kun portit estää menemästä helpompaa kautta. Pitäisi myös tuo kaukaisin talli avata. Puukuorman sain lavalle, mutta koko auto kaatui jokeen, hinaan tankkiautolla ja sekin jäi jumiin siihen rannalle. Komas kuormuri paikalle jos sillä saataisiin kaikki autot takaisin reitille. Meinasin kehua kun pelasin sen pikku mapin aika helposti läpi että saisi peli enemmän tarjota haastetta, mutta näköjään haastetta löytyy ihan tarpeeksi.
Delugessa ei myöskään ihan helppoa ollut...alkuun vain ne sirkuskärryt, ei garagea laisinkaan.

Garage on aika ison järven takana..eikä se ihan nappiin mennyt...

Lopputuloksena apuun tuotu autokin siellä..
BAD2BCEA-A2D9-4321-A47E-AD5504010136.jpeg54163F8F-5941-49F5-BC0F-85E7F04601D1.jpeg9FA2FB65-C8BA-40B8-BB44-D12256B38E5D.jpeg
 
Mä sain eilen jonkun Climber trophyn siitä että pääsin vuoren huipulle sillä saarella :D

Täytän tuon toisen Mestan vain lyhyillä puilla niin tulee toinen trophy.
Onko joku jo uskaltanut vetää sitä isoa puukuormaa?
 
Viimeksi muokattu:
Mä sain eilen jonkun Climber trophyn siitä että pääsin vuoren huipulle sillä saarella :D

Täytän tuon toisen Mestan vain lyhyillä puilla niin tulee toinen trophy.
Onko joku jo uskaltanut vetää sitä isoa puukuormaa?
Ei ole ainoallakaan autolla ollut tarjolla sitä pitkän puun kärryä. :(
 
Tuossa tuli eilen yks aika kauhee bugi bastaan kun ajoin siellä mudassa. Ajoin vaan eteenpäin ja vaihdoin ohjaamosta ulkokameraan ja käänsin että näen auton edestä. No näky oli se et kaikki maa katoaa heti auton jälkeen :D

Syvää rotkoa vaan takana. Ei mahdollisuutta peruuttaa. Muilla tullu samaa bugia?
 
Ei oo kyllä sinällään mitään bugeja tullu ollenkaan itselle.
Ainut oli eilen, kun moninpelissä kaveri yritti puukärryä garagella asentaa K700:n perään, niin heitti molemmat kyljelleen.

Tänään tuossa pelailin kaikki Challenget läpi kaikkine lisätehtävineen.
Oli kyllä todella kivoja ja huikein se viimeinen, missä kahdella maasturilla valloitetaan vuori. Se oli autonakin mielipuolisen hauska ja hyvä.

En sano huonoin, mutta ärsyttävin oli...tai no ei sekään edes ärsyttänyt. Nauraen senkin vedin läpi, vaikka oli aika V-mäinen tehtävä. Nimittäin mummolassa käynti. Henkilöautolla, yöllä, ilman vinssiä vetistä ja mutsaista tietä pitkin ja sääntönä, ettei kaasusta saa irroittaa. Jos jäi jumiin, niin kaasu pohjassa pakkia päälle. Lopulta se oli kyllä aika helppo, mutta en tykkää tuollaisesta pakotetusta kaasun käytöstä.
Challengejen ongelma oli myös se, että turhan monessa piti pelata yöllä, joka noilla valoilla ja kameralla on hanurista..

Vaikka vuorelle kiipeäminen oli hienoin Challenge, niin paras oli kun piti hakea ihmisten pihoilta tukkeja. Ahtaassa vellissä pakiteltiin pihoille, eikä tietty saanut ihmisten piha-aitoja hajottaa. Ja tietty piti mennä ilman lukkoja.

Tämä oli siksi paras, että tässä oli fiilis, että omalla tekemisellä on jokin syy, ja aitojen varominen toi ”aitoutta”. Tämän seurauksena totesin, että pelissä on paljon vikoja, mutta kaikkien kanssa tulen toimeen ja elän sen asian kanssa. Joten mielummin ottaisin seuraavaksi niiden korjauksen sijasta tehtävä editorin. Kuinka siistiä olisi isoille kartoille tiputella tukkeja talon pihaan, pakottaa hoitamaan ilman nelivetoa/lukkoja tms.

Ne pelin ongelmat jotka aina saa minun huomioni, vaikka ne nyt ei maata kaada, aika pikku juttuja:
- Miksi moninpelissä kaikki muiden autot on harmaana, paitsi se missä on hytissä. Koska jos ajat peräkkäin, edellä oleva jää jumiin -> siirtyy toiseen autoon. Silloin se menee harmaaksi ja toinen pääsee edelle ja pystyy hinaamaan.
- Miksi tukkeja lastatessa kaikki ei voi olla kaikkien omaisuutta? Kuinka ärsyttävää on lastata kaverin auto ja sen jälkeen hyväksyä, että kaveri saa edes näkyviin ne tukit. Miksi siihen tarvitaan lupa? Vieläpä tukki kerrallaan..
- Ylläolevissa tilanteissa etenkin, mutta kyllä monessa muussakin tilanteessa tuo ristiohjaimella tehtävä asioiden valinta on aika kamalaa.
- Kameras täytyisi pystyä zoomaamaan hieman kauemmas, nyt jäädään liian lähelle. Muutoin olen kyllä kameraan tottunut
- Etenkin yöllä, mutta muutoinkin metsässä ajelu on hirveää. Eli puut täytyisi saada jotenkin läpinäkyväksi tms.
- Pingi on aika älytön aina. Ei se tälläisessä pelissä vaikuta oikein mitenkään, mutta ainut peli missä Pingi on tuota luokkaa..
- Ne kaatuneet puut. Ne on keskeltä maassa kiinni ja kääntyvät sen akselin ympäri. Ei saa siis nostettua edestä pois. Ja kun autot menee missä vain, mutta pieni risu ja joko ollaan jumissa, tai damagea hulluna.
- Pitäisi pystyä vinssaamaan kahta autoa kerralla. Moninpelissä olisi tosi tärkeää.

Mutta ei noita pelatessa jaksa murehtia, kun on niin loistava peli silti. Ja trophyt saa periaatteessa melkein kaikki sekä yksinpelinä, että moninpelinä ja kaikki tulee pelatessa. Ei tarvi erikseen oikeastaan mitään tehdä. Näin sen kuuluu ollakin.
 
Tänään tuossa pelailin kaikki Challenget läpi kaikkine lisätehtävineen.
Oli kyllä todella kivoja ja huikein se viimeinen, missä kahdella maasturilla valloitetaan vuori. Se oli autonakin mielipuolisen hauska ja hyvä.
Milläs siinä "Delivery" Challengessä saadaa se yks auto pois sieltä joesta?

kolme kertaa yritin ja joka kerta on kolme autoa joessa... :confused:
 
Milläs siinä "Delivery" Challengessä saadaa se yks auto pois sieltä joesta?

kolme kertaa yritin ja joka kerta on kolme autoa joessa... :confused:
Ajoin rantaa pitkin sen kallion taakse ja vinssasin sen kallion viereen ja estin oman auton valumisen, kun oli se kallio välissä.
Sit siirryin toiselle puolen kalliota ja pikkuhiljaa hinasin rantaa pitkin. Välillä toisella autolla vinssasin sitä mun vinssiautoa. :D
Molempia autoja tartti sen pois saamiseksi.
 
Eilen tuli oltua ekaa kertaa kusessa tässä pelissä tuossa Deluge-mapissa, kun autot jäi syvään veteen jumiin Garage-kärryjen kanssa vuoronperään.
 
Facebookin ihmeellisessä maailmassa useampi kertoi, että Delugessa menee useammastakin kohtaa autot maailman läpi. Joten muistakaa tallennella sitä. Siinä mapissa kun voi ottaa päähän aloittaa alusta, on sen verran hidas tapaus..
 
Milläs siinä "Delivery" Challengessä saadaa se yks auto pois sieltä joesta?

kolme kertaa yritin ja joka kerta on kolme autoa joessa... :confused:

Minä vedin hiekkarannalta ennen joen ylitystä, ensi koetin kikkailla siinä kalliolla, mutta sain omankin auton jorpakkoon.
Onnistui yhdellä autolla suht helposti matalimmasta kohdasta.
 
Viimeksi muokattu:
Minä vedin hiekkarannalta ennen joen ylitystä, ensi koetin kikkailla siinä kalliolla, mutta sain omankin auton jorpakkoon.
Onnistui yhdellä autolla suht helposti matallimasta kohdasta.
Mä koitin tuolta puolen varmaan 5 kertaa ja luovutin lopulta ja menin kalliolta sit.
 
Mun mielestä tän pelin musiiki ei sovi tähän peliin mitenkään.

Muuten aika rauhallinen peli ja sit musiikki on tuollasta mörinää mistä ei selvää saa :D
 
Eikö todella oo sitä mahdollisuutta että auto x on kiinni auto yyssä ja auto Zetalla vetää kumpaakin?

Taas yrittäny samalla menestyksellä tuota Deliveryä o_O
 
Ylös Bottom