Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NASCAR-pelit

ei sitten kaupoissakaan täällä euroalueella ollene? Siis britit/ahvenanmaa, joista itse tilaillut.

Videogamesplus.com ja dvdboxoffice.com. jenkki/kanukki-liikkeitä, joista tulee halvalla suomeen. DLC täyttyy ostaa jenkki-storesta, mutta visa ja masterit toimii sielläkin ja netissä on monia paikkoja, joista saa maksukortteja. Ohjeita enemmän tuolla yleistä keskustelua ps3 puolella.
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

Ja taas pari uutta videota. Hieno homma tuo ohjaamokuvakulma ilman rattia.


 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

Näyttääpä tuota suomestakin saavan american importtina (hintavasti kylläkin, tai no onhan tuo normi markettihinta)
puolenkuun pelit myy - pisti silmään kun MBNETin hintavertailua selailin

Oli tuolla uusi dev diary tänään (14pv) tullut, jonka lopussa sanotiin ilm. 29 päivä. Saapas nähdä, etusivulla vaan lukee Coming soon.

Tuliskohan tuo tosiaan ilm. päiväksi vaikka onkin Importti,

Nascar the Game 2011
67.90€
Osamaksulla: 9.00€ / kk

Arvioitu toimitusaika: 17 päivää Ennakkotilaustuote

Luokka: PS3
Julkaisupäivä: 31.03.2011
Julkaisupäivä saattaa muuttua. Tuote toimitetaan yleensä julkaisupäiväksi.
Julkaisija: Electronic Arts
Tuote toimitetaan US-import versiona.
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

zzimeoni, eiköhän helpoiten pelin saa, kun tilaa sen Kanadasta. :rolleyes:
 
Alkaa tästäkin olemaan jo juutuubi täynnä videoita. Periaatteessa näyttää ihan kivalta, mut yhdessäki videossa 10 kierroksen kisa ilman apuja ja hardi tasolla sijalta 43>2.

Eli aivan liian helpolta vaikuttaa. Saa aika isoa pusua olla et auto lähtee itsellä tai ai:lla mitenkään kalastaja ---> vähän kolareita ja tapahtumia

Ajomallinnus näyttäisi helpolta ja ehkä turhan arcadelta ratilla ajettavaks. Ai myös ei vakuuta. Saattaa ajaa kontissa koko suoran, välillä väistää mihin sattuu jne.


Siltinkin tekis mieli tää ostaa jostain todella halvalla. :)
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

Ostikos tätä nyt sit lopulta kukaan?

Räikkösen Nascar uutisointien takia taas himo pelata tätäkin sarjaa kasvoi, mutta arvostelut ei oo tainneet järin hyviä olla? Onko jollain kokemuksia, et kannattaako tilata jostain halvalla?
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

Mäksä. Tämä nyt on sitten ihan kuulopuhetta. GT5:n Nascaria ajettuani ulkomaiset PSN-kamut ovat kehuneet yksinpeliä. Moninpeli on sitten kuulema pahasti rikki. Eli, nämä kaverit vääntävät tätä yksinpelissä ja GT5:n nassea sitten moninpelissä. Omalla riskillä ostat jos ostat. En ota vastuuta. :D
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

Eilen oli himo tilata joku peli ja oli tää yhtenä vaihtoehtona..ei tullu mitään tilattua mut kait tää täytyisi sit tilata jostain...mut mistä, halvin jota eilen löysin oli jotain 50e
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

Eilen oli himo tilata joku peli ja oli tää yhtenä vaihtoehtona..ei tullu mitään tilattua mut kait tää täytyisi sit tilata jostain...mut mistä, halvin jota eilen löysin oli jotain 50e

Iha suosiolla pysy GT5:ssa tai hanki Nascar Racing 2003 puuceelle(vanha mutta hemmetin hyvä ja modeja löytyy. Jos liikaa rahaa löytyy niin iRacing on tosi ajosimumiehen valinta(NR2003 ja GT legendsin tekijöiltä, simujen parasta antia).
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

Gt5 Nascar on kuraa eikä mulla oo itellä windowsia (saati ees pc:tä). Papyruksen nascareja on tullu aikanaan pelattua ja paljon ja tiedän kyllä mitä ne on, eikä nyt välttämättä tartte mitään simu, simua enää.

Tää 2011 on tehty sentään semmosen firman toimesta jonka tuotoksessa on tähän asti ollu omaan perstuntumaan realistisin ajomalli (SuperCar Challenge) konsolipelissä. Vaikka siinä oli koko muu peli kuraa, niin ainakin videoiden perusteella niissä on näytetty petraavan.

Mutta en mä tosta 50euroo, saati yli ala maksamaan. 35-40e on aika max. Ei vaa löydä mistään. :/
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

Onko tätä julkaistu ollenkaan Euroopassa? Ebayssäkin lähettävät vai jenkkeihin. :/
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

Kiitos ja tilaukseen lähti vaikka 48e postauksen olikin.

Katsotaan kauanko kestää toimitus niin pistelen kokemuksia sit. :)
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3 Hype]

Peli oli yllätyksekseni jo tänään kolahtanut postilaatikkoon.
Ehdin vain kaksi kisaa ajelemaan.

Ja ja..en oikeen tiedä mistä alottaisin. Olen niin hämmentynyt...uskokaa tai älkää, aivan älyttömän positiivisessa mielessä.

Odotin salaa SCC: tasoista peliä ajettavuudeltaan, mutta arvosteluiden ja videoiden jälkeen realismi odotuksissa oli kevyttä arcade huristelua.

Heti toki kaikki avut pois päältä ja eka kiihdytys varikolta, kakkosvaihde silmään ja auto pyörähti. Olin et wtf, ai et näin helposti. Sit vähän ajelin harjoitusta ja tuntui helpolta itse ajaminen ja päätin siirtyä kisaan.

Vaikeustasoksi medium ja 5sel paalu. Otin uusiksi hardilla ja 3sek paalu. Ajattelin etten very hardille vedä ennen kisan koittamista. Kisassa kaasupohjassa kierroksesta toiseen kunnes kierroksella 10 varikolle piti ajaa..max nopeus 88km/h ja vedin 190 lasissa ja hylkäys ja kisa oli siinä. Restarttia ja ekassa mutkassa pieni pusu ja pyörähdin ja keulaa kasaan. "turva-auton" (palaan myöhemmin tohon) jälkeen olin sijalla 17, mutta auto ei kulkenutkaan enää mihinkään. Tipuin sekunnin per kierros ja keskeytin suosiolla.

Toiseen kisaan ja ajattelin edelleen pitää hardin, mutta skipata aika-ajot ja lähteä viimeisenä. Otin kisan uusiksi noin 15 kertaa kunnes selvisin ekasta kaarteesta ekaa kertaa suosiolla. kierroksella 27 nii paha kolari multa et jätin kisan siihen.

Autot oikeasti tuntuu laivoilta ja jarruja ei "ollenkaan", eikä käänny mihinkään. Juuri sen tuntuista mitä olen lukenut uutisista nyt räikkösen ajaessa.

Eka kisa tuntui helpolta kun pystyi ajaa kaasu pohjassa, mut toisella radalla täytyi hiljentää rajusti kaarteissa ja olin aivan pulassa joka mutkassa.
Auto tosiaan ei jarruta juuri yhtään ja kun pitkäksi lähtee puskemaan nii kaiteet kutsuu järkyttävän nopeasti. Ai:n kanssa osuessa auto lähtee helposti lapasesta, mutta pysyy loogisissa tilanteissa hallussa. Ai ei myöskään pieniä pusuja lukuunottamatta osu juuri ollenkaan pelaajaan ja ajaa muutenkin fiksusti ja haastavasti.

Ilman apuja peli on kyllä todella vaikea, joka on vain hyvä.

Turva-autoa ei ole, mutta kun kolari tapahtuu, tulee keltaiset liput ja sitten uusintana kolari. Kolarin aikana valitaan et jatketaanko turva-auton perässä vai mennäänkö varikolle. Sitten peli jatkuu joko varikol sisääntulosta tai pääsuoralta kun kiihdytetään kisaan uudestaan. Tämä ei rasita hermoja ajella t-auton perässä, mutta sen olemassa olon huomaa kisan aikana. Loistava ratkaisu.

Renkaiden ja polttoaineen kulumisen saa toki pois, mutta myös 2, 3 ja 4 kertaisiksi jolloin esim 40 kierroksen kisassa nelinkertaisella kulumisella joutuu käymään varikolla 10 kierroksen välein. Ja renkaat puhkee kyllä heti jos päästää liian pitkälle kulumaan.

Kaikenkaikkiaan tuo ajotuntuma on loistava, ai on loistava, peli on tarpeeksi simu ja vaikea.

Täytyy sanoa et tämän vuoden paras peli ostos tällä hetkellä, menee heittämällä esim dirtin ohi.

Moninpelihän tässä on ilmeisesti susi, mutta mua kiinnostaa vain yksinpeli ja se on kyllä lähes täydellinen. Odotan kyllä innolla et ehtis pelaamaan lisää, huomenna kun täytyy olla kattomassa Varesta kesäteatterissa. :)

Ei voi kuin suositella Nascar pelien ystäville jotka ei kaipaa perus arcade rellestystä. Vaikka toki ei mikään 100%:n simu tämäkään ole.
 
Ja lisää tunnelmia kun ehdin tässä ennen kaverin polttareihin lähtöä ajamaan yhden kisan.

Kylmillä renkailla auto on järkyttävän vaikea ajaa. Kaarteissa ihan pienikin vääränlainen kaasun "pumppaamis" liike ja perä sladiin. Monesti pysyy lapasessa jos ei osu toisiin autoihin, mutta kyllä välillä lähtee totaalisen lapasesta.

Tässä pelissä on takaisinpäin kelaus kuten dirtissä, mut dirtissä pystyy olee käyttämättä sitä. Tässä tän aamusessa kisassa kolmen kierroksen jälkeen kaikki 5kpl oli käytetty ku auto lähti pyörimään. :) renkaiden lämmetessä ajo helpottuu, mutta kun alkaa kulumaan niin puskee seinään rajusti.

Hard taso tuntuu mulle sopivalta, lähdin viimeisestä ruudusta niin suht "helposti" sieltä nousee kärkeen 4-5 kierroksen aikana, mutta kärjessä ei pääse karkuun enää. AI joustaa kunnes olet kärkikahinoissa, mutta se tuntuu ihan mukavalta kuitenkin.

Renkaiden kuluessa AI puskee kovaa, eikä ole helppoa pysyy kärjessä. Nyt otin vain 25 kiekan kisan ja kierroksella 18 yritin kakkos sijalta tulla varikolle. 106km/h nopeutta ja täytyi ajaa vain varjoon läpi, sit puhkes jo rengas ja pyörähdin. Lopulta varikolle ja maalissa 2 kierrosta kärkeä perässä.

Varikolla voi btw säätää kaikkea mahdollista ja renkaissakin voi vaihtaa vain enemmän kuluvat oikeanpuolen renkaat, jolloin on nopeampi pysähdys.

AI kyllä ajaa mallikkaasti, jos näyttää et pelaaja ajaa päälle niin ne kyllä fiksusti jarruttaa ja väistää. Tänään jopa AI aiheutti turva-auton sillävälin kun olin varikolla. Hidastuksesta näki miten vain lähti auto heittelehtimään ja takaa tullut ei voinut väistää.

Mut kyllä tuo ajotuntuma on sellainen täysin kuin olen lukenut netistä kommentteja niiltä jotka tuollaisella ajaa.


Kerrassaan on mahtavasti tehty Nascar peli. Jälleen tämänaamuinen pikapyrähdys toi tunteen, että tässä on tän vuoden ajopeli jos mitataan yksinpeliä.
 
Ylös Bottom