Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukholma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K14

Pystyykö mycareerissa jossain vaiheessa hakemaan vaihtoa johonkin toiseen joukkueeseen?

Agenttikaverisi mainitsee jossain vaiheessa treidausmahdollisuuksista välinäytöksessä. Tämän jälkeen treidauspyyntövaihtoehto tulee näkyville GMn kanssa tasaisin väliajoin käytäviin "ootko tyytyväinen joukkueen nykytilaan"-keskusteluihin.
 
Vastaus: NBA 2K14

Kuseeks muilla äänet? joku 2min peliä niin äänet menee päks poks ja kuuluu vaan napsutusta. Onse ku ensiks my career meni ja nyt meni vielä äänetki :mad: (ei johdu laitteistosta koska kaikessa muussa kuuluu normaalisti)
 
Vastaus: NBA 2K14

Kuseeks muilla äänet? joku 2min peliä niin äänet menee päks poks ja kuuluu vaan napsutusta. Onse ku ensiks my career meni ja nyt meni vielä äänetki :mad: (ei johdu laitteistosta koska kaikessa muussa kuuluu normaalisti)

Ei kuse. (Xone)
Ihan mielenkiinnosta...millä koneella pelaat? Olis aina hyvä mainita.
 
Vastaus: NBA 2K14

Ps4:lla ääni kusee jos on optisella vahvarissa äänet. Pelkällä HDMI:llä telkkaan ni toimii. Johtuu PS4:sta, ei pelistä. Korjausta odotellessa. (Edit: eri pelaajilla ongelmat eri pelissä, joillain esim bf, jollain cod, jollain nba. Yleensä muut pelit toimii ok.)

Mites kun koitin ekaa kertaa tänään nettipeliä. Sain kutsun, mutta ei yhdistänyt. Herjasi vain 2K Sportsin serverien olevan tavoittelemattomissa. Aikamme yritettiin ja jätettiin siihen. Nyt tuossa illalla koitin uusiksi ja sama homma. Sit koitin minä tehdä peliä ja kaveri ei näkynyt edes onlinessa pelin puolella. Hetken kikkailin niin ilmestyi peliin kaverin nimi, mutta kun laitoin kutsua, ei se mennyt perille. Siinä säätäessä painoin vahingossa toisen kutsuun ja pääsin sisään.

No siinä oli ilo suurimmillaan kun vihdoin toimi. Paitsi ilo loppui lyhyeen kun peli alkoi. Peli itsessään ei pätkinyt yhtään, mutta kontrolleissa oli 0,5-1sek viive. En voinut tehdä esim heittoja kun kaikki lähti "too late". Puolustuksessa kaveri oli jo ohi kun kontrollit ehti mukaan. Yhden neljänneksen sinnittelin ja totesin pelikelvottomaksi.

Ainakin F1, WRC4, Fifa 14, NHL14 ja PS4:n f2p pelit toimii tällä mun netillä ongelmitta. Joten onko siellä servuilla joku pahasti pielessä vai tökkikö vastapuolen netti?
 
Vastaus: NBA 2K14

Itelläni lähti viime yönä uusi mycareer käyntiin , kun huomasin imuttamallani uudella appsilla että oms PG on vain 6'2 vaan pitkä. Tein uudesta ukostani 6'6 ja nyt olenkin joutunut pelaamaan myös SG pelipaikkaa mikä on myös ihan mukavaa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Itse pelaan PF, ja välillä joutunut olemaan sentterinä, kun kaveri loukkaantui. Pelaaminen on monipuolista.
 
Vastaus: NBA 2K14

Itelläni lähti viime yönä uusi mycareer käyntiin , kun huomasin imuttamallani uudella appsilla että oms PG on vain 6'2 vaan pitkä. Tein uudesta ukostani 6'6 ja nyt olenkin joutunut pelaamaan myös SG pelipaikkaa mikä on myös ihan mukavaa.

Oma äijä on 6'3 pitkä ja vaikka PG olen, niin 80% pelistä menee SG:nä. Sit ihan ratkasuhetkillä annetaan sankarin viittaa harteille PG roolissa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Nyttemmin huomasin että oma mieheni on hiemam liian pitkä jos katsotaan perus PG jamppoja nba ssa. Lähempänä siis ruumiinrakenteeltaankin heittäjää. Voikohan kesken kauden vaikuttaa jos haluaa siirtyä enemmän Heittomieheksi (SG)?
 
Vastaus: NBA 2K14

https://www.nba2k.com/login

Onko tuolla servut alhaalla taas? En ainakaan pääse kirjautumaan puhelimella enkä tuota kautta. Menin jo painamaan salasanan resetointia, mutta uutta ei ole saapunut spostiin eikä vanhakaan enää käy.
 
Vastaus: NBA 2K14

Pystyykö mycareerissa jossain vaiheessa hakemaan vaihtoa johonkin toiseen joukkueeseen?

Tietääkö joku tämän? Ainakin PS3:n puolella GM:lle voi sanoa (topic) "I demand a trade". Mitä tapahtuu jos sanoo? Onko kukaan kokeillut?

E: Ei muuten toiminut 10000 VC:n koodi enää tapaninpäivänä (klo 12 jälkeen), PS3
 
Vastaus: NBA 2K14

Tietääkö joku tämän? Ainakin PS3:n puolella GM:lle voi sanoa (topic) "I demand a trade". Mitä tapahtuu jos sanoo? Onko kukaan kokeillut?
Itsekin haluaisin tietää. Omassa joukkueessa on kaksi niin kovaa PG:tä, etten usko kovin nopeasti pääseväni niiden edelle nokkimisjärjestyksessä, joten voisin huonompaan joukkueeseen mennä pelailemaan aloitukseen ennemmin.

Onko noissa muuten joku selkeä jako kun tulee valintoja kahteen tai neljään suuntaan. Esim "vasemmalla nössö, oikealla uhitteleva, alhaalla väärä valinta, ylhäällä oikea valinta" tyyppisesti, vai vaihteleeko noi?

ps. Mitä merkitystä on kun jonkun matsin jälkeen tulee joukkueen sisäinen harjoituspeli harjoitushallissa? Ei kerrota ainakaan siitä olevan mitään hyötyä minkään suhteen.
 
Vastaus: NBA 2K14

Agenttikaverisi mainitsee jossain vaiheessa treidausmahdollisuuksista välinäytöksessä. Tämän jälkeen treidauspyyntövaihtoehto tulee näkyville GMn kanssa tasaisin väliajoin käytäviin "ootko tyytyväinen joukkueen nykytilaan"-keskusteluihin.

Lainaan itseäni koskien kysymystä tuohon treidauspyyntöön.
 
Vastaus: NBA 2K14

No, ton ymmärsin, mutta tiedätkö mitä tapahtuu jos vaikka GM:lle "itkee" ja pyytää vaihtoa? Eli voiko itse valita tiimin tms. jatko kiinnostaisi.

Niin ja onko se niin, että kun tuon pistät niin peliaika tippuu nolliin ja joudut suoraan muualle. Vai voiko asiasta keskustella GM:n kanssa ja mahdollisesti parantaa asemaa nykyisessä joukkueessa. Tai saako esittää toiveita et jos en näihin pääse, niin pysyn teillä tms.
 
Vastaus: NBA 2K14

Jos GMlle sanoo haluavansa treidiä, niin samassa välinäytöksessä tulee sitten lista, joka palkkimuodossa esittää, mitkä joukkueet ovat kiinnostuneita ja mitkä eivät. Itse ei pysty ainakaan heti valitsemaan, minnepäin siirtyy ja NBAssa on käsittääkseni muutenkin samanlainen sopimuspolitiikka kuin NHLssä, eli uusi joukkue ottaa vaan sun voimassa olevan sopimuksen palkkakattonsa alle, etkä sopimuksenalaisena pääse jalkapallotyyliin sorvaamaan ehtoja. Oma joukkueesi tietenkin treidaa sinut sinne, josta se saa parhaimman vaihtoarvon ja jos molemmille joukkueille suotuisaa treidiä ei löydy, niin jatkanet vanhassa joukkueessasi.

Itse pyysin juuri edellisellä MyCareer-pelikerralla siirtoa, koska oma Milwaukee Bucksini on nyt hävinnyt vissiin 8 peliä edellisestä kymmenestä ja valmentajan pelinaikaiset tavoitteet ovat olleet tyyliin "nosta joukkue viimeisellä neljänneksellä 20 pisteen takaa vielä voittotaisteluun". Oma PGni on overall 79 ja ihan kohta 80, kun aloittava PG Brandon Knight on 73-74 ja olen siis rooliltani "6th man". Todennäköisesti treidipyyntöni tulee laskemaan minuuttejani hetkellisesti aavistuksen, ainakin siihen asti, kunnes selviää, tapahtuuko treidi, vai jatkanko kitkuttamista häviävässä Bucksissa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Eka bugi koettu ja sekin pelinulkopuolisella appsilla. Siellä on se päivittäinen VC-jako. Sain kirjekuoresta 1300, mutta ne eivät siirtyneet tililleni. Ainoastaan päivittäinen valikko sulkeutui. :(
 
Vastaus: NBA 2K14

Eka bugi koettu ja sekin pelinulkopuolisella appsilla. Siellä on se päivittäinen VC-jako. Sain kirjekuoresta 1300, mutta ne eivät siirtyneet tililleni. Ainoastaan päivittäinen valikko sulkeutui. :(

Aamulla kun tappelun jälkeen pääsin kirjautumaan tuohon appiin, tuli ilmoitus että joulunajan ruuhka puskee pahasti päälle ja osa toiminnoista on pois käytöstä. Liittyisikö serverien kuormitukseen, eikä varsinaiseen bugiin.
 
Vastaus: NBA 2K14

Eilen tuli kokeiltua netissä, minä Raptorsilla ja kaveri Heatillä (samanväriset paidat vahingossa:o). Peli lagasi aika paljon ja lopulta yhteys meni poikki viimeisen neljänneksen alussa.
Itse olen parantanut pelaamistani, sillä tekoälyä vastaan tuli alle 10 pisteen tappioita, tärkeintä on ottaa levypallot kiinni, syöttää avoimelle kaverille hyökkäyspäässä ja välttää joukkuevirheiden täyttyminen.
 
Ylös Bottom