Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukholma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K14

Varoituksen sana että lähes kaikki arvostelut ovat yhdessä tuumin sanoneet että NBA Live 14 on täyttää kuraa ainakin nextgenillä...

NBA Livestä on ainakin xbonen puolella demo saatavilla.
Testin perusteella tosiaan aika kuraa vrt. 2K.
 
Vastaus: NBA 2K14

NBA Livestä on ainakin xbonen puolella demo saatavilla.
Testin perusteella tosiaan aika kuraa vrt. 2K.

Live o pelkästään youtube-videoidenkin perusteella melkoista kuraa NBA 2K14 verrattuna nextgenillä. Liveähän ei ole edes saatavilla edellisen sukupolven laitteille. Liven puolella voi olla tarjolla niitä EAn peleistä tuttuja "kivoja pelimuotoja", mutta pelimekaanisesti se ei pärjää millään osa-alueella 2Kn tuotokselle. Jos nextgenille korispelin haluaa, niin NBA 2K14 on ainoa oikea valinta.
 
Vastaus: NBA 2K14

[video=youtube;B8OBiMMo7Ao]http://www.youtube.com/watch?v=B8OBiMMo7Ao[/video]
Kyllä tän videon perusteella 2k vie 100-0 voiton. Ihan hirveen näkönen ea:n tekele :D :D
 
Vastaus: NBA 2K14

Miten EA kehtaa julkaista tuollaisen? Eikös ne sanoneet itse et uskoivat sen olevan hyvä..sit tuli murska kritiikki ja sanoivat korjaavansa sen. Miten tota edes voi korjata tekemättä uutta peliä.
 
Vastaus: NBA 2K14

Jep, onhan tuo ihan kauhea. Itse toivoisin kovasti että 2k tekisi vielä lätkäpelejä. Kyllä nekin mielestäni veivät EA:ta 100-0 aikanaan.
 
Vastaus: NBA 2K14

Miten EA kehtaa julkaista tuollaisen? Eikös ne sanoneet itse et uskoivat sen olevan hyvä..sit tuli murska kritiikki ja sanoivat korjaavansa sen. Miten tota edes voi korjata tekemättä uutta peliä.

Ei mitenkään. EA tarjoaa vuoden päästä uutta lootaa jossa lukee "15".

Sisältö tuskin on kovin kummoista. EA ei ole oikein panostanut urheilupeleihinsä viime aikoina (no, FIFA on kai semi-OK)
 
Vastaus: NBA 2K14

Tämän sai aika hyvään hintaan, kun ostin storesta ps3-version 30€, ja sitten päivitin PS4 versioon 15€. Ikinä ennen en ole korispelejä pelannut, joten saapa nähdä mitä tästä tulee.
 
Vastaus: NBA 2K14

Tämän sai aika hyvään hintaan, kun ostin storesta ps3-version 30€, ja sitten päivitin PS4 versioon 15€. Ikinä ennen en ole korispelejä pelannut, joten saapa nähdä mitä tästä tulee.

Annan vinkin. Hermo menee aluksi. Pelaat lisää ja hermo menee. Pelaat lisää ja hermo menee enemmän. Sen jälkeen tulee yks onnistumisen fiilis ja hermo meinaa palaa lopullisesti. Sit alkaa pelin hienous avautumaan ja ei muita halua pelata.

Kannattaa lukea täältä vinkkejä mitä olen saanut, miten pelata. Auttaa tuhottoman paljon kun löytyy näin upeita ihmisiä jeesaamaan aloittelijoita.
 
Vastaus: NBA 2K14

Aloitin uuden MyGM-pelin Bostonilla, kun tuo ärsyttävä playoff-bugi pilasi alkuperäisen. Toivottavasti saavat korjattua tässä muutaman viikon aikana, kun saan runkosarjan päätökseen. Ensimmäisen kauden simuloin oikeastaan kokonaan ja laitoin joukkueen tahallaan pohjamutiin. Rajon Rondo & Jeff Green vaihtui Michael Carter-Williamsiin ja Nerlens Noeliin. Lisäksi dumppasin ihan hyviä rotaatiopelaajia ykköskierroksen varauksiin (muunmuassa umpisurkean Utah Jazzin) ja tähtäin suoraan vuoden 2014 draftiin. Oikeastihan kyseessä on tasokkain ikäluokka moneen vuoteen ja latasinkin pelin alussa 2014 draftin oikeat pelaajat 2K:n serveriltä. Kausi meni sen verran päin honkia (nappiin), että pääsin varaamaan vuoroilla 1, 2, 4 ja 15. Vaihdoin draftin aikana vuoron 15 pois ja sain tilalle pickit 19 & 24. Kun kauden jälkeen joukkue koostui pääosin halvoista tulokassopimuksista, kesällä oli reilusti rahaa tarjota isoimmalle vapaalle nimelle:


Boston Celtics 2014/2015

PG: Carter-Williams / Smart / Exum
SG: Wiggins / Exum / Green
SF: James / Parker / Green
PF: Randle / Parker / James
C: Noel / Olynyk / Biyombo

Jamesia ja Greenia lukuunottamatta kaikki parikymppisiä ja useammalla Potential vähintään A-. Kovin moni ei osaa puolustaa, mutta pitäisi ainakin itse saada pisteitä taululle... Ainoa huoli tulee olemaan jatkossa palkkakatto. James saa kantaa jengiä muutaman vuoden ja miehen sopimus loppuu juurikin sopivasti, kun pitäisi nuorien tähtipelaajien kanssa alkaa sopimaan jatkosta. Dynastian ainekset onkin kasassa jo heti toisella kaudella.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10202601774223806
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202582630945236
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202545873786330

Mul oli PS3:lle 2012 versio jostain alelaarista. Sillon totesin jo ton saman. Nyt PS4:lle halusin jonkun silmänkarkkipelin, tämä oli parasta mitä oli saatavilla. Päätin, että jotta voin ihastella grafiikkaa, en aio luovuttaa, koska tiesin pelin muutoinkin olevan lähes täydellinen. Pari viikkoa meni ja nyt ei oikein muita pelejä halua tunkea pleikkaan.

Vielä vuosi sitten olin änäristi henkeen ja vereen. Sitten iski pieni kyllästyminen ja ajattelin kokeilla vaan nopeasti NBA 2K13:a PS3:lla. Sillä tiellä ollaan edelleen ja muut urheilupelit ovat jääneet unholaan aika hyvin.
 
Vastaus: NBA 2K14

Antennitalouksissa nyt vapaasti näkyvillä mm. 4Pro ja siellä alkoi juuri Nets - Bulls. Myöhemmin sitten vielä Knicksin peli joten oppia ammentamaan!
 
Vastaus: NBA 2K14

Jos 10000 vc:tä kiinnostaa niin koodit löytyy nba 2K facebook sivuilta.

Kiitos tästä. Tänään alkoi MyCareer sujumaan kun tajusin ukkoakin päivittää :) Oli kertynyt 15000 vc:tä niin sai hyvin taitoja nostettua.

Kannattaa muuten ladata älypuhelimelle pelin sovellus niin joka päivä saa sieltä tietyn määrän vc:tä.
 
Vastaus: NBA 2K14

3,000 virtual currency - Valid until Monday, December 30, 2013.

  • Xbox 360 and PlayStation 3: N14PS-4IZAC-URJ9G-BBF9W-HN8Q3
  • Xbox One and PlayStation 4: N14PS-NKK9Y-LMZ2J-HXA2G-E2V13

Christmas giveaway from 2K Sports:
10,000 virtual currency - Valid until midnight, December 25, 2013.

  • PS3 or 360: N14PS-XRN94-2ZSWE-IQXAC-XNH5P
  • PS4 or XB1: N14PS-U668X-6IITS-MDPQA-TQPM7

Tollaset koodit näytti ainakin vielä äsken toimivan :)
 
Vastaus: NBA 2K14

Näitä ei varmaan netin yli voi lisäillä? Vaan itse peliin? Harmi kun on reissussa.

Vain itse peliin.

2K Games tuntuu jakelevan random koodeja vähän väliä (ja ilmeisesti tuo android/iOS NBA2K14 appi myös tekee näin) että jos missasit niin missasit lähinnä tuon 10000 pojon joulubonarin.

...ja nämähän ovat vähän kuin steroideita jos pistät skilleihin :) Kyllä ne VCt tulee sieltä pelaamallakin. Itse pistin 10k joulubonarin suoraan kosmeettisiin turhuuksiin skillien sijaan ettei tullut liian chiittifiilis :)
 
Aloittelijalle suotakoon xiitit pelifiiliisen säilyttämiseen.

Edit: Tulikin pika paluu reissusta kun heitin vaimon päivystykseen ja tulin itse kotiin. Molemmat koodit toimi ps4:lla, myös 10 000 koodi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K14

[video=youtube;pEIFr2lmdKE]http://www.youtube.com/watch?v=pEIFr2lmdKE[/video]

Testasin nopeasti Xonen Upload studioo.
 
Ylös Bottom