Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukholma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K14

En edes tiennyt, että noita koodien kautta tulleita VC:tä pystyy käyttämään Mycareerissa. Miten se onnistuu? Mulla menee ne vain tuohon päävalikkoon josta voi sitten ostaa näitä turhia asusteita yms.
 
Vastaus: NBA 2K14

itse ainakin lisäsin koko koodit mycareerin puolella. Tiedä sit onko sillä vaikutusta.

edit:

Kertoisko joku lyhykäisyydessään, että kun mua peluutetaan siinä SG paikalla, niin mitä mun kuuluu periaatteessa tehdä? Koreja tietenkin, mutta jos PG ei syötä mulle, niin teenkö hänelle screenejä esim? Haenko mistä vaan vapaata paikkaa, vai oonko siellä kolmosen viivalla vai missä liikun. Kun saan pallon, syötänkö eteenpäin vai yritänkö "aina" koria?

Tuntuu meinaan, että ainut jolle voin syöttää on PG, kaikesta muusta menee miinusta.
 
Vastaus: NBA 2K14

Itse lisäsin sieltä nba today kautta oliko se nyt locker code niin hyvin pystyi käyttämään myös mycareerissa.
 
Vastaus: NBA 2K14

En edes tiennyt, että noita koodien kautta tulleita VC:tä pystyy käyttämään Mycareerissa. Miten se onnistuu? Mulla menee ne vain tuohon päävalikkoon josta voi sitten ostaa näitä turhia asusteita yms.

Siis ainakin PS3:ssa krediitit ovat tilikohtaisia. Eli toimii siten ainakin mulla et aluks PSN päälle ja sit peli päälle jonka yhteydessä peli kirjautuu 2k-servulle ja alareunaan tulee lukemaan tilin nimi ja krediitit. Sit voi sieltä "päävalikkojen" kautta syöttää koodit jotka lisää tilin saldoa. Sit kun samalla tilillä pelaa uraa, niin VC-saldo on kokoajan käytettävissä.
 
Vastaus: NBA 2K14

Kertoisko joku lyhykäisyydessään, että kun mua peluutetaan siinä SG paikalla, niin mitä mun kuuluu periaatteessa tehdä? Koreja tietenkin, mutta jos PG ei syötä mulle, niin teenkö hänelle screenejä esim? Haenko mistä vaan vapaata paikkaa, vai oonko siellä kolmosen viivalla vai missä liikun. Kun saan pallon, syötänkö eteenpäin vai yritänkö "aina" koria?

Tuntuu meinaan, että ainut jolle voin syöttää on PG, kaikesta muusta menee miinusta.

Joku lajia tunteva voisi kertoa tämän, koska myös itse olen havainnut et tekoäly syöttää herkemmin allekirjoittaneelle PG:na pelatessa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Kertoisko joku lyhykäisyydessään, että kun mua peluutetaan siinä SG paikalla, niin mitä mun kuuluu periaatteessa tehdä?

The Basketball Handbook by Lee Rose describes a shooting guard as someone whose primary role is to score points. As the name suggests, most shooting guards are good long-range shooters, typically averaging 35–40 percent from three-point range (Ray Allen and Reggie Miller are good examples). Many shooting guards are also strong and athletic, and have the ability to get inside the paint and drive to the basket or a slasher like a Dwyane Wade (Michael Jordan and Kobe Bryant being two extraordinary examples).

Typically, shooting guards are taller than point guards. Height at the position varies; most shooting guards in the professional game are between 6 ft 4 in. and 6 ft 7 in. Many bigger shooting guards also play small forward. Shooting guards should be good ball handlers and be able to pass reasonably well, though passing is not their main priority. Since good shooting guards may attract double-teams, they are frequently the team's back-up ball handlers to the point guard and typically get a fair number of assists.

Shooting guards must be able to score in various ways, especially late in a close game when defenses are tighter. They need to have a good free throw percentage too, to be reliable in close games and to discourage opposing players from fouling. Because of the high level of offensive skills shooting guards need, they are often a team's primary scoring option, and sometimes the offense is built around them.
Good shooting guards can usually play point guard to a certain extent. It is usually accepted that point guards should have the ball in their hands at most times in the game, but sometimes the shooting guard has a significant enough influence on the team where he or she handles the ball extremely often, to the point where the point guard may be reduced to a backup ball handler or spot-up shooter.

Koreja tietenkin, mutta jos PG ei syötä mulle, niin teenkö hänelle screenejä esim? Haenko mistä vaan vapaata paikkaa, vai oonko siellä kolmosen viivalla vai missä liikun. Kun saan pallon, syötänkö eteenpäin vai yritänkö "aina" koria?

PG päättää aina, millaisen hyökkäyskuvion viisikko tekee. Kuvion perusteella teet screenin jollekin, menet tiettyyn paikkaan kentällä odottamaan syöttöä tjsp.

[video=youtube;FRtO2hgnNh4]http://www.youtube.com/watch?v=FRtO2hgnNh4[/video]

Kannattaa laíttaa asetuksista Playvision täysille. Tämän jälkeen kentällä näkyy ihan suuntaviivat, mihin sinun pitää juosta ja mitä tehdä.

PlayVision

As in American Football, basketball involves players executing pre-designed “plays” on the court. Each player performs specific runs, screens and passes to set up open shots at the hoop. Trouble is, unless you know your team’s playbook as well as their star players do, the movement on the court will just look like a jumbled mess. Head into the gameplay settings and turn “PlayVision” to “All plays”. What this does is show you on the floor every deliberate move a player makes on offence, when you should be passing the ball and to whom.

You can turn PlayVision display to either “Lite” or “Full”. Full shows you all off the ball movement, not just who is moving to receive a pass or set up a screen. Full helps you know what is expected of you after the first move. If you are unfamiliar with the progression of an offence, seeing where the rest of the team is moving will allow you to become more familiar with the progression of plays. You will soon start to learn a team’s playbook and can begin to tone down these settings if you choose.

Aloittelijoille suosittelen kokeilemaan näitä asetuksia:

Timeouts - Auto
Substitution - Auto
Substitution Method - Rotation
PlayVision - All plays
PlayVision Display - Full
Offense playcalling - Auto
Defense playcalling - Auto
Playcall messages - Show all
 
Vastaus: NBA 2K14

Tehdään perään tyhmä kysymys. Mistä nuo asetukset löytyy, kun nuo aikalisät jne mulla on autossa ja valmentajan jutut, mutta ei ole osunut noista lopuista mikään silmiin tähän mennessä, joten ovat varmasti defaulttina. Jos olen itse PG:nä ja pidän L1 pitkään pohjassa niin näyttää kyllä minne pitäisi mennä, muttei mitään viivoja näy.
 
Vastaus: NBA 2K14

Muistaakseni ihan optionseista, joltakin välilehdeltä. Samasta paikasta, mistä pystyy muokkaamaan slidereita, vaikeustasoa, aikalisiä yms. Kyllä se Playvision siellä jossain on.
 
Vastaus: NBA 2K14

Minullakin on noiden VC:n kanssa ongelmia, juurikin niiden, joita saa sillä älypuhelin-Appsilla ja noilla epäsäännöllisillä locker codeilla, joita 2K jakaa.
Ne menee siinä päävalikossa siihen VC määrään, jolla voin tosiaan ostaa vaatteita/kenkiä/tatuointeja/muuta aivan perkeleen turhaa, eikä tosiaankaan sinne, missä voisin skillejä parantaa. :(
Muutamilla on tätä ongelmaa ollut, eikä kukaan taida tietää mistä tämä johtuu. Melko surkeaa vain, kun toiset saa noilla VC:llä parannettua sitä omaa My Career äijää, mutta itse voin vain ostaa sille lenkkareita. :mad: No, ainakin näytän perkeleen komealta pinkissä puvussani :D
Muuten peli on maistunut hyvin. Noin 13 peliä ensimmäistä kautta jäljellä.
Aloitin kauteni Hawksissa ja noin 20 pelin jälkeen pyysin siirtoa. Päädyin Spursiin ja siellä olen ihan hyvin viihtynyt. Näyttää kyllä tällä hetkellä siltä, että pudotuspeleihin ei ole asiaa, sen verran huonosti on viime aikoina mennyt, sekä minulla, että muulla joukkueella. :o
Aloittajaksi en ole päässyt. Olen se "kuudes mies" ja peliaikaa saan joka matsissa sen 28 min. Arvosanat on yleensä B - C+.
En tiedä mikä arvosana pitäisi sitten joka matsista saada, että pääsisi aloittamaan. :rolleyes:
 
Vastaus: NBA 2K14

Minullakin on noiden VC:n kanssa ongelmia, juurikin niiden, joita saa sillä älypuhelin-Appsilla ja noilla epäsäännöllisillä locker codeilla, joita 2K jakaa.
Ne menee siinä päävalikossa siihen VC määrään, jolla voin tosiaan ostaa vaatteita/kenkiä/tatuointeja/muuta aivan perkeleen turhaa, eikä tosiaankaan sinne, missä voisin skillejä parantaa. :(
Muutamilla on tätä ongelmaa ollut, eikä kukaan taida tietää mistä tämä johtuu. Melko surkeaa vain, kun toiset saa noilla VC:llä parannettua sitä omaa My Career äijää, mutta itse voin vain ostaa sille lenkkareita. :mad: No, ainakin näytän perkeleen komealta pinkissä puvussani :D
Muuten peli on maistunut hyvin. Noin 13 peliä ensimmäistä kautta jäljellä.
Aloitin kauteni Hawksissa ja noin 20 pelin jälkeen pyysin siirtoa. Päädyin Spursiin ja siellä olen ihan hyvin viihtynyt. Näyttää kyllä tällä hetkellä siltä, että pudotuspeleihin ei ole asiaa, sen verran huonosti on viime aikoina mennyt, sekä minulla, että muulla joukkueella. :o
Aloittajaksi en ole päässyt. Olen se "kuudes mies" ja peliaikaa saan joka matsissa sen 28 min. Arvosanat on yleensä B - C+.
En tiedä mikä arvosana pitäisi sitten joka matsista saada, että pääsisi aloittamaan. :rolleyes:

Mitä ihmettä te siellä San Antoniossa oikein teette, jos ette pääse edes pudotuspeleihin? :D
 
Vastaus: NBA 2K14

Mitä ihmettä te siellä San Antoniossa oikein teette, jos ette pääse edes pudotuspeleihin? :D

Tuossa juuri muutama matsi sitten esimerkiksi me täällä San Antoniossa otettiin 9 matsia putkeen turpaan. :D Että sellaista me täällä. :p
Juurikin tuon tappioputken aikana oli monta peliä niin, että valmentaja ei peluuttanut esim. Parkeria, joka on melko selvä johtohahmo ja pistelinko ollut. Joten onhan se nyt päivän selvää, että muuten tiukat matsit kääntyy aina tappioksi, kun parhaat miehet istuu penkillä. :( Oliko herra Parkerilla sitten mehut vähissä vai mikä lie ollut. :rolleyes:
Ehkä ensi kaudella sitten pudotuspeleihin saakka. Jos itsekin olisi vähän jo parempi ja saisi kannateltua tiimiä niinä heikkoina hetkinä. Tällä kaudella en siihen pystynyt. :(
 
Vastaus: NBA 2K14

Morjens Olen aloittelija näissä koripallo peleissä, mutta nyt on alkanut kiinostamaan tämä Nba peli olisi joku muukin urheilupeli kuin tuo NHL :D.
Joten haluaisin kysellä täällä teidän kokemuksia pelistä yms. mietteitä onko peliä vaikea opetella pelaamaan. kiitos jo etukäteen jos joku viitsii kertoa hieman olen kyllä arvosteluita lukenut ja pelivideoita katsellut.
Ja tosiaan PSN storessa näytti olevan Nba 2k14 hintaan 29,95 halvempi kuin 2k13 joka oli 39,95
 
Vastaus: NBA 2K14

Morjens Olen aloittelija näissä koripallo peleissä, mutta nyt on alkanut kiinostamaan tämä Nba peli olisi joku muukin urheilupeli kuin tuo NHL :D.
Joten haluaisin kysellä täällä teidän kokemuksia pelistä yms. mietteitä onko peliä vaikea opetella pelaamaan. kiitos jo etukäteen jos joku viitsii kertoa hieman olen kyllä arvosteluita lukenut ja pelivideoita katsellut.
Ja tosiaan PSN storessa näytti olevan Nba 2k14 hintaan 29,95 halvempi kuin 2k13 joka oli 39,95

Viimevuonna kun koitin 2012 versiota niin totesin mahdottomaksi opetella. Ostin 2014 version ps4:lle kuitenkin ja edelleen alku oli todella vaikeaa, mutta täältä foorumilta tajusin pyytää apua ka parin viikon jälkeen nyt peli on alkanut avautumaan ja täytyy sanoa, että parasta urheilupeliä mitä markkinoilla on!
 
Vastaus: NBA 2K14

Kun pelit oli Pro-tasolla mennyt niin hyvin, niin koitinpa äskettäin kokeilla pelata Heat-Thunder yhtä vaikeammalla, All Starilla. Pelasin itse Thunderilla, ja peli päättyi 84-76 Miamin voittoon. Huomenna pitänee koittaa uudestaan, vähän virkeämpänä kuin nyt. Hyvin on mennyt täältä saadut vinkit perille, kiitokset niistä, kun muutamassa päivässä onnistuu peli jo näinkin hyvin!
 
Vastaus: NBA 2K14

Aloittajaksi en ole päässyt. Olen se "kuudes mies" ja peliaikaa saan joka matsissa sen 28 min. Arvosanat on yleensä B - C+.
En tiedä mikä arvosana pitäisi sitten joka matsista saada, että pääsisi aloittamaan. :rolleyes:
Sama täällä, arvosanaksi joka pelissä B tai A ja koutsi usein sanonut että seuraaviin peleihin lisää minuutteja. Silti aina se sama 28 minuuttia.
 
Vastaus: NBA 2K14

Tuossa juuri muutama matsi sitten esimerkiksi me täällä San Antoniossa otettiin 9 matsia putkeen turpaan. :D Että sellaista me täällä. :p
Juurikin tuon tappioputken aikana oli monta peliä niin, että valmentaja ei peluuttanut esim. Parkeria, joka on melko selvä johtohahmo ja pistelinko ollut. Joten onhan se nyt päivän selvää, että muuten tiukat matsit kääntyy aina tappioksi, kun parhaat miehet istuu penkillä. :( Oliko herra Parkerilla sitten mehut vähissä vai mikä lie ollut. :rolleyes:
Ehkä ensi kaudella sitten pudotuspeleihin saakka. Jos itsekin olisi vähän jo parempi ja saisi kannateltua tiimiä niinä heikkoina hetkinä. Tällä kaudella en siihen pystynyt. :(

On ollut aika selvästi nähtävissä itselläkin, että suuri osa ainakin ensimmäisistä 20-25 ottelusta on aika vahvasti skriptattua toimintaa ihan pelimekaanisestikin MyCareerissa, jotta pelimuoto saa sitten otteluiden jälkeen heittää tehtäväksi noita heittohaasteita ja muita välinäytöksiä. Taitaa olla niin, että ensimmäinen kausi on melko täynnä tervan juontia ja häviämistä riippumatta siitä, mihin joukkueeseen sattuu tulemaan draftatuksi.
 
Vastaus: NBA 2K14

Taitaa olla niin, että ensimmäinen kausi on melko täynnä tervan juontia ja häviämistä riippumatta siitä, mihin joukkueeseen sattuu tulemaan draftatuksi.

Itse aloitin uuden MC:n toisella profiililla. SF pelipaikalla. Joukkueeksi suodattui Charlotte Bobcats, vaikka Rookie showdownin jälkeen oli neuvottelut Clevelandin ja Atlantan kanssa. Bobcats veti välistä.
Nyt pelattu 8 ekaa peliä ja kaikki voitettu.
 
Vastaus: NBA 2K14

Itse aloitin uuden MC:n toisella profiililla. SF pelipaikalla. Joukkueeksi suodattui Charlotte Bobcats, vaikka Rookie showdownin jälkeen oli neuvottelut Clevelandin ja Atlantan kanssa. Bobcats veti välistä.
Nyt pelattu 8 ekaa peliä ja kaikki voitettu.

Okei. Ehkei se sitten olekaan ihan täysin skriptattua. Toisaalta muistelisin itse, että juuri kauden alussa oman PGni Bucks olisi voittanut ekasta kymmenestä pelistä 6-7, mutta sen jälkeen voittoja olisi alkanut tulla vain joka kolmannesta-neljännestä pelistä. Kyllä tuossa MyCareerissa selvästi on skriptausta ihan pelitapahtumissakin, mutta kuinka paljon sitten lopulta, sitä en osaa tarkkaan sanoa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Okei. Ehkei se sitten olekaan ihan täysin skriptattua. Toisaalta muistelisin itse, että juuri kauden alussa oman PGni Bucks olisi voittanut ekasta kymmenestä pelistä 6-7, mutta sen jälkeen voittoja olisi alkanut tulla vain joka kolmannesta-neljännestä pelistä. Kyllä tuossa MyCareerissa selvästi on skriptausta ihan pelitapahtumissakin, mutta kuinka paljon sitten lopulta, sitä en osaa tarkkaan sanoa.

On varmasti scriptausta. Ei sitä kukaan kiellä.
No raportoin välillä miten uusi kausi menee.
 
Vastaus: NBA 2K14

Itse olen ehkä kauden puolivälissä nyt ja olen Hawkseissa ja ollaan hävitty kaksi peliä koko kaudella ja kakkosena liigassa Miamin perässä.
 
Ylös Bottom