Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukholma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K14

Olipahan peli MyCareereeissa,(ite pelaan philly 76ers) pelasin milwakee bucksia vastaan ja hävittiin 146-96 ja ite tein 60p ja D+ oli "arvosana". Yritin kyllä pelata palloa muillekkin mutta kiva kun joukkue toverit vaan seisoo paikaallaan eikä edes yritä löytää hyvää paikkaa.

edit: kaikissa edellisissä peleissä tehny 15-20p ja rate ollu jotain B luokkaa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Toimiiko muilla peli normaalisti? Eilisestä asti ei ole päässyt pelaa muuta kuin quick gamea. Alalaidassa lukee vaan että "checking for internet connection".
 
Vastaus: NBA 2K14

Olipahan peli MyCareereeissa,(ite pelaan philly 76ers) pelasin milwakee bucksia vastaan ja hävittiin 146-96 ja ite tein 60p ja D+ oli "arvosana". Yritin kyllä pelata palloa muillekkin mutta kiva kun joukkue toverit vaan seisoo paikaallaan eikä edes yritä löytää hyvää paikkaa.

Jos teet 60p ja saat arvosanaksi D+, niin täytyy sanoo että vika on kyllä siinä joka pitää padia.
Koris on joukkuepeli. Itse sain A tekemällä 8p, mutta screenit, levarit, riistot ja syötöt kohdillaan.
 
Vastaus: NBA 2K14

Ja pistä ite ne joukkuekaverit liikkeelle L1 napin kautta joko ite, tai automaattisesti pitämällä pohjassa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Ekaa kertaa tuli skriptattu olo. Mut draftattiin Chicagoon ja pelaan PG/SG:nä noin 15-20 min/peli. Voitettiin meidän divisioona ja löytiin mm. Miami parí kertaa runkosarjassa (kova joukkue siis). No, pudotuspelien ekalla kiekalla tulee vastaan joku välimallintiimi. Peruspelillä saadaan sarja 3-0-tilanteeseen. Sit kun salamaniskusta coachi pitää mut penkillä siten et kolmessa seuraavassa pelissä saan pelata kyllä, mut vikalla neljänniksillä on joku 10-20 tappioasema --> kolme häviötä ja "iso" seitsemäs peli. Se taas sellaista läpijuoksua kuin kolme ekaa peliä. En tiiä ketä peli halusi viihdyttää pitkällä sarjalla - ainakaan mulle ei jäänyt hienoja muistoja. :)

Joo tuo playoffien koominen venytys seittemään peliin on aika läpinäkyvästi skriptattua :)
 
Vastaus: NBA 2K14

Xonen puolella toiminut koko ajan.
Onkohan tää taas PS puolen ongelma?
 
Vastaus: NBA 2K14

Eilen tuli tämä peli tosiaan hommattua ja suorilta tein piti käydä tutoriaali läpi hieman opetella näppäimiä. Muutama pelikin tuli pelattua enkä nyt niin pahasti ottanut turpaan olisiko ollu jotain 8-12 pojoa.
Pakko kyllä sanoa että ihan eri fiilis kuin änäriä pelatessa ainakin tuo selostus yms paljon elävämpi. Kunhan alkaa peliä älyämään ja pelit rullaamaan niin on kyllä suurta viihdettä :cool:
 
Vastaus: NBA 2K14

Mitkä taidot? ;)

Mulla toiminut kyl MyCareer kokoajan, PS4:llä pelaan.

Hahah, minähän olen kuule kehittynyt hurjasti viimeaikoina, enää ei tule moninpeli voittoja sulle :D Tosiaan itsekin pelailen ps4:lla eikä ole pariin päivään päässyt pelaamaan kuin pikapelejä. Eikä kyllä ole kadottanut tallennuksiaan vaan näyttää olevan tallella.
 
Vastaus: NBA 2K14

Pystyykö tänä vuonna ostamaan noita VC-pojoja? Viime vuonna ei saanut ostettua ainakaan suomessa. Konsolina mulla on PS3.
 
Vastaus: NBA 2K14

Ps4 ja minäkin näköjään pääsen, joten nautitaan tästäkin taas vähäsen. :)

Edit pojoja voi ostaa ainakin ps4:lla.
 
Ylös Bottom