Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukholma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K14

Itellä kans bugas ukko ja nimi, mutta homma korjaantu sillä että otin online tallennuksista sen päivän saven millon on viimeks lopettanu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K14

Itsellä ei suostu menee pilveen savet tästä. Kaikki muut ps4 pelit menee. Jos koitan manuaalisesti ni lataa, mut 100%:ssa tulee ettei voida lähettää..

Mut nyt ollaan starter miehiä. :)
Voisiko joku pistää spoilereihin, että tuleeko tässä juonellisesti vielä jotain, vai loppuuko juoni sinällään tuohon kun pääsee aloitukseen.
 
Vastaus: NBA 2K14

Mulla ainakin pleikkari valitti ettei voi lähettää tallenuksia pilveen, koska verkkotallennustila oli täynnä. Muut pelit käyttävät onlinetallenustilaa noin 10-20 megaa, mutta NBA käyttää sitä yli gigan. :D Se lähettää joka päivä useita 17 megan tiedostoja pilveen. Ainakin siis itsellä teki näin. Poistin pilvestä vanhoja tallennustietoja niin taas toimii hetken.

Aloitin sitten uuden pelin ja tällä kertaa se on nyt siinä online-tilassa ja saa ne VC:t niin kuin kuuluukin, eli myös sieltä Appsista tulevat voi käyttää skilleihin. Muutama matsi pelattu ja heti ollaan kuudes mies ja peliaikaa 18 min jo. Tällä kerralla taidan jopa päästä alotukseenkin joskus. :p

On kyllä hullun koukuttava peli, ei voi muuta sanoa. Se kuuluisa "vielä yksi matsi" pätee kyllä tässä hyvin. :D
 
Vastaus: NBA 2K14

Näyttäis että servut ovat nyt kyllä pydessä mutta ei aina connectaa. Jos ei connectaa, ei muuta kuin NBA kiinni ja uus yritys. 3-4 yrityksellä on so far connectannut ja sen jälkeen toiminut OK.
 
Vastaus: NBA 2K14

Tän pelin savet täyttää kyllä tuon plus pilven tehokkaasti. Pitää aina poistella vanhoja.
 
Vastaus: NBA 2K14

Itse pelannut joku 30 peliä, viimeiset 10 vähintään B arvosanalla. Tilastoissa olen oman pelipaikkani sijalla 6. koko liigassa, mutta silti olen "vain" se kuudes mies. Valkku useasti sanonut että lisää minuutteja seuraavissa peleissä vaikka minuutit pysyvät aina 28:ssa.

Tarkkailin tossa listaa joukkueista jotka ovat musta kiinnostuneita ja puolet olivatkin sellaisia joihin mielelläni menisin. Pitää varmaan pyytää tradea, jos sattuisi pääsemään Pistonsiin tai Trailblazersiin

Toi kuudes mies -juttuhan kanssa riippuu tosi paljon sun joukkueesta ja sun pelipaikasta. Sama homma ihan oikeastikin NBA:ssa. Sen takia joitaan hyviäkin pelaajia joudutaan treidaamaan, tai he itse haluavat sitä, koska ykkösviisikko on vain niin hyvä eikä pakosti se sun pelityyli sovi valmentajan kuvioihin. Omasta mielestä toi on vain hyvä juttu, ettei tänävuonna pääse starttereihin ihan heittämällä. Mutta kannattaa tosiaan miettiä treidiä joukkueeseen, jossa sun paikalla ei ole mitään staroja ykkösessä. (Tosin sitten kannattaa varautua myös häviämään enemmän pelejä. :) )
 
Vastaus: NBA 2K14

Nyt pelattu niin "last gen" kuin "current gen" versiota ja tässä mietteitä:

Plussat:

- Gameplay on edelleen timanttia ja eteenpäin on taas menty. Etenkin syöttöpeli taas parantunut flair pass -systeemin ansiosta, joka tekee oikeasti hyvällä syöttäjällä pelaamisesta todella nautinnollista (tuntuisi, että AI:n huonoja leikkauksia ollaan onnistuttu karsimaan aikalailla). Tekee oikeasti mieli jopa syötellä. Kanssa On Ball Defensen palkitseminen pojoin on lisä, jota olen kaivannut jo pari vuotta.

- Helpompi blokata. Mielestäni kaivattu uudistus. Nyt hyvä blokkaaja on oikeasti suuri apu puolustuksessa.

- My Careerin tarinamoodi (ei tosin täydellinen, mutta tästä tuonnempana lisää), joka mahdollistaa jopa hienoista roolipelaamista, kun on mahdollisuus vaikuttaa enemmän oman uran asioihin kentän ulkopuolellakin. Ainakin näin alkuun toiminut itselleni todella hyvin. Onnistuinpa hommaamaan ulosajonkin itselleni, kun kesken pelin tuli valinta-kysymys. :)

- Current gen versio on pääosin tosi nätti.


Ei mitään niin täydellistä, etteikö vähän pyyhkeitäkin, eli miinukset:

- My Careerissa välillä suht outoja juttuja. Esim. ekan 20 pelin aikana olin käynyt GM:n kanssa heittämässä prikulleen samat läpät 3 kertaan. Alko jo pikkasen olemaan nähty, kun ei voi edes skipata. Samoin koutsi iski hienoisen hämmentäviä läppiä, kun en pystynyt saamaan vikassa erässä voittoa 20 pojon tappioasemasta, vaikka tein 26 pojoa + 5 koriinjohtavaa syöttöä ja team mate grade oli jotakin B. Samoin pidemmän päälle nämä varmaan alkavat ärsyttämään, koska hidastavat välillä melkoisesti pelaamista.

- Avunpyyntö puolustuksessa, jos pitämä mies pääsee ohi tai irti screenin takia, tuntuu edelleen todella epä-intuitiiviselta. Suuri osa koreista tuntuukin tulevan juuri noin. Myös AI:n korinaluspuolustus välillä käsittämättömän huonoa.

- Joidenkin pelaajien arvot pikkasen todellisuudesta ohi. Toivottavasti patchataan.

- Takaapäin riistosta tehty jotenkin todella vaikeata ja se tuntuukin olevan jopa hieman rikki tämän vuoden versiossa. Outo homma, koska viime vuonna tuo mielestäni oli täydellinen ja ks. tapa riistää on oikeastikin yksi yleisimmistä, joten se miksi se on ihan nerfattu, on itselleni hienoinen mysteeri.

- AI:n kolmosen puolustus joskus pikkasen liian höveliä. Tämä on ollut edellisinäkin vuosina ongelma, ja hyvällä kolmosen heittäjällä pelattaessa eräänlainen porsaanreikä koko pelissä. Voitaisiin jo hiljalleen pikkasen kiristää tota. :)

Mutta joo, ihan huikea peli taas 2K:lta. Mielestäni tällä hetkellä helposti paras urheilupeli, jättäen FIFA:n, NHL:n ja muut varjoonsa, vaikka ovat nekin ihan törkeän hyviä pelejä. Alkaa EA:n urakka olemaan melkosen suuri, jos ikinä meinaavat saada etumatkan kurottua kiinni. En pitäisi edes kauheana yllärinä, jos EA luovuttaisi koko leikin NBA:n suhteen. Tosin heidän "track recordinsa" ja taktiikkansa tietäen, tuskinpa luovuttavat (case FIFA hyvänä esimerkkinä, miten pitkällä kehitystyöllä isokin etumatka kurotaan umpeen ja lopulta voidaan mennä jopa ohi).
 
Vastaus: NBA 2K14

Toi kuudes mies -juttuhan kanssa riippuu tosi paljon sun joukkueesta ja sun pelipaikasta. Sama homma ihan oikeastikin NBA:ssa. Sen takia joitaan hyviäkin pelaajia joudutaan treidaamaan, tai he itse haluavat sitä, koska ykkösviisikko on vain niin hyvä eikä pakosti se sun pelityyli sovi valmentajan kuvioihin. Omasta mielestä toi on vain hyvä juttu, ettei tänävuonna pääse starttereihin ihan heittämällä. Mutta kannattaa tosiaan miettiä treidiä joukkueeseen, jossa sun paikalla ei ole mitään staroja ykkösessä. (Tosin sitten kannattaa varautua myös häviämään enemmän pelejä. :) )

Jep, itsellä meni Timberwolveseissa koko eka kausi kuudentena miehenä vaikka loppukaudesta kannoin tiimiä melkoisesti. Playoffssien jälkeen (2. rundin tappio koska lack of playskill...) pistin 2015 kauden alussa pyynnön "tradetkaapas pois" ja GM totes että "haluat kuitenkin varmaan harkita tätä hetken". No, pelasin pari peliä lisää. GM nosti mun nousevan staran ykkösviisikkoon ja tuli kysymään "ootkos nyt varma että haluut tradee?" ja totesin että ei tarvii enää :D

Eli pelkkä Tradella "uhkailu" voi myös joskus auttaa, riippuu tosin ketä siellä ykkösviisikossa pelaa sitä sun pelipaikkaa. Jos on koko franchisen stara niin voi olla nihkeämpää :D

Entinen ykkösviisikon SF sitten tradettiin pois melko pian tuon jälkeen ja 2015 playoffeihin mennessä alkaa peli jo näyttää omaa miestä "next weekend" promoissa Kevin Loven sijaan aina välillä. Varmaan pääsis jo "star" mieheks jos vaihtais kämäisempään jengiin mutta aattelin tässä yrittää mestaruuspyttyä 2015 kaudelta. Eka kiekka playoffeja juuri päättyi ja sarja meni 4-0 sweepillä Spurseja vastaan eikä ollut edes tiukilla. 4. pelissä "skriptaus" vähän suolas ja 3. periodilla tiputtiin 2p johdosta 11p tappiolle sillä aikaa kun istuin 4min vaihtopenkillä mutta se toi vaan mukavasti panosta loppupeliin ja pyörittelin Spursin puollustuksen kebabnakkikiskakahville siihen malliin että loppupisteet olivat 5 pojoa Timberwolvesin eduksi (oli 3 pojoo mutta vihu vielä lopussa veti intentional foulin ja 2 vaparia uppos eikä vihun viimeinen hyökkäys ollut kuin epätoivoinen kolmosen roiskaus)

Eniten kyllä menoa on parantanut puollustuksen paraneminen - panostus defensive reboundeihin, on-ball defenseen, blokkiin ja verticaaliin niin alkaa välillä jopa saamaan kiinni vihun heittoja eikä kaikki vaan mene suorilta sisään. Voittaa paljon helpommin kun se 20-30% vihun hyökkäyksistä menee viimeistään levypalloon ja fast breakkeja irtoaa myös näin paljon. Mikään ei oo herkullisempaa kuin juosta pallon kanssa 1vs1 tilanteeseen, ohittaa vihu ja donkata tykisti kun koko muu jengi juoksee kaukana perässä aivan liian myöhässä.
 
Vastaus: NBA 2K14

Miten careerissa käytetään niitä signature skillsejä? Oon ostanut sen Sprite jutun ja pick and roll maestron, mutta miten noi siis saa toimimaan? Vai ovatko sellaisia että ukko käyttää niitä automaattisesti sopivassa tilanteessa?
 
Vastaus: NBA 2K14

Miten careerissa käytetään niitä signature skillsejä? Oon ostanut sen Sprite jutun ja pick and roll maestron, mutta miten noi siis saa toimimaan? Vai ovatko sellaisia että ukko käyttää niitä automaattisesti sopivassa tilanteessa?

Ne valkataan siellä samoissa menuissa missä jampalle annetaan VC pojoilla statteja. L1/L2 selaa stattivälilehtien välillä, mutta L2/R2 selaa sitten toisten välilehtien välillä josta löytyy lisää customisaatio-optioita.
 
Vastaus: NBA 2K14

Ne valkataan siellä samoissa menuissa missä jampalle annetaan VC pojoilla statteja. L1/L2 selaa stattivälilehtien välillä, mutta L2/R2 selaa sitten toisten välilehtien välillä josta löytyy lisää customisaatio-optioita.

Juu, oon laittanut ne kyllä sille ukolle, mutta pelitilanteessa en osaa käyttää niitä.
 
Vastaus: NBA 2K14

Eli pelkkä Tradella "uhkailu" voi myös joskus auttaa, riippuu tosin ketä siellä ykkösviisikossa pelaa sitä sun pelipaikkaa.

Ai noinkin voi tehdä, että vähän uhkailee? Siistiä! Pitääkin itse koittaa, JOS en saa syrjäytettyä ykkösnyrkin pointtia ekan kauden loppupuolta ennen. :) Itsehän Timberwolves-fanina halusin ks. joukkueeseen ja ilmoitinkin siitä managerilleni ennen draftia, mutta Sacramento nappasi mut draftissa ennen sitä. Sacramentossa ykkös-pointtina siis nuori Isaiah Thomas, jonka uskon pystyväni syrjäyttämään jossakin vaiheessa, jos tämä meno jatkuu. Eli ei ihan yhtä kova temppu kuin Ricky Rubion syrjäyttäminen olisi ollut Wolvesissa. :)
 
Ylös Bottom