Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Meikäläisellä taas herjaa ettei pääse servuihin........ Mites muilla?
Ei pääse. Päivisin pääsee, iltaisin en ole lähes viikkoon päässyt.
Joka päivä päässy mitä oon koittanu. Esim tänää taas 17-22
Mistä tota voi tyhennellä ja seurata et mitä siel on? En ainakaan pleikalta löytäny. Jostain koneen kautta?Tän pelin savet täyttää kyllä tuon plus pilven tehokkaasti. Pitää aina poistella vanhoja.
Itse pelannut joku 30 peliä, viimeiset 10 vähintään B arvosanalla. Tilastoissa olen oman pelipaikkani sijalla 6. koko liigassa, mutta silti olen "vain" se kuudes mies. Valkku useasti sanonut että lisää minuutteja seuraavissa peleissä vaikka minuutit pysyvät aina 28:ssa.
Tarkkailin tossa listaa joukkueista jotka ovat musta kiinnostuneita ja puolet olivatkin sellaisia joihin mielelläni menisin. Pitää varmaan pyytää tradea, jos sattuisi pääsemään Pistonsiin tai Trailblazersiin
Toi kuudes mies -juttuhan kanssa riippuu tosi paljon sun joukkueesta ja sun pelipaikasta. Sama homma ihan oikeastikin NBA:ssa. Sen takia joitaan hyviäkin pelaajia joudutaan treidaamaan, tai he itse haluavat sitä, koska ykkösviisikko on vain niin hyvä eikä pakosti se sun pelityyli sovi valmentajan kuvioihin. Omasta mielestä toi on vain hyvä juttu, ettei tänävuonna pääse starttereihin ihan heittämällä. Mutta kannattaa tosiaan miettiä treidiä joukkueeseen, jossa sun paikalla ei ole mitään staroja ykkösessä. (Tosin sitten kannattaa varautua myös häviämään enemmän pelejä. )
Miten careerissa käytetään niitä signature skillsejä? Oon ostanut sen Sprite jutun ja pick and roll maestron, mutta miten noi siis saa toimimaan? Vai ovatko sellaisia että ukko käyttää niitä automaattisesti sopivassa tilanteessa?
Ne valkataan siellä samoissa menuissa missä jampalle annetaan VC pojoilla statteja. L1/L2 selaa stattivälilehtien välillä, mutta L2/R2 selaa sitten toisten välilehtien välillä josta löytyy lisää customisaatio-optioita.
Eli pelkkä Tradella "uhkailu" voi myös joskus auttaa, riippuu tosin ketä siellä ykkösviisikossa pelaa sitä sun pelipaikkaa.