Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukholma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K14

Anteeksi nyt tämmöinen tyhmä kysymys, mutta mikä pelipaikka on ns. pelinrakentajan paikka? ajattelin siis aloitella mycareeria.
En oikein tiedä näistä koripallon pelipaikoista :D. Mutta mitä nyt vähän ehtinyt peliä pelata niin aika huikeelta vaikuttaa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Anteeksi nyt tämmöinen tyhmä kysymys, mutta mikä pelipaikka on ns. pelinrakentajan paikka? ajattelin siis aloitella mycareeria.
En oikein tiedä näistä koripallon pelipaikoista :D. Mutta mitä nyt vähän ehtinyt peliä pelata niin aika huikeelta vaikuttaa.

Pointgard (PG)
 
Vastaus: NBA 2K14

Huikea peli mutta MyCareer on tällä hetkellä pelikelvoton. Etsii tuossa päävalikossa koko aika internet-yhteyttä ja ei pysty pelaamaan MC:ta :/
 
Vastaus: NBA 2K14

Taas pelattu monen monta ottelua (klo17-23) ja nyt olen edelleen kuudes pelaaja, mutta peliminuuteissa vain kaksi perässä aloittavaa PG:tä. Pelaan oikeastaan 3 ja 4 neljänneksen kokonaan.

Pari juttua vaan ärsyttää. Peli voi yks kaks merkata sen mun pidettävän äijän sinne toiselle puolelle missä olen jo miestä pitämässä. Sen jälkeen tuleekin miinusta kun annan toiselle korin.

Toinen on valmentajan käskyttämä "tee kymmenen suoraa koria" ja sit peli on selkeästi skriptattu siten, että vastustaja joko rikkoo mun toista pelaajaa, eli menetän mahdollisuuteni tohon kun oma äijä tekee korin. Tai sitten oma äijä saa jonkun haamu varastuksen ja läpiajon.

Kolmas on se, että jos ollaan vaikka 3-4 pistettä perässä viimeisillä sekunneilla, niin omat äijät ei meinaa heittää millään. 3 pistettä perässä niin yrittävät korille. 4 pistettä perässä niin kuluttavat ajan loppuun et hävitään.

Sit pari kysymystä...
Screenit. Täytyykö ne tehdä siten, että menee äijän taakse ja pysyy paikallaan? Saan suht usein virheitä screeniä tehdessä

Ja toinen on et voisiko joku selventää eron shooting foulille ja goaltendingille. Sama tuomio, mut jotain eroa lienee?
 
Vastaus: NBA 2K14

Sit pari kysymystä...
Screenit. Täytyykö ne tehdä siten, että menee äijän taakse ja pysyy paikallaan? Saan suht usein virheitä screeniä tehdessä

Ja toinen on et voisiko joku selventää eron shooting foulille ja goaltendingille. Sama tuomio, mut jotain eroa lienee?

Screeni...sijoitu viereen/taakse, paina ympyrä pohjaan ja ole paikallasi. Liikkumisesta tulee väärä screeni virhe.

Shooting foul...rikot kaveria joka on heittämässä/heittänyt.

Goaltending...laskeutuvaan palloon ei saa käsiä laittaa ennenkuin pallo on joko mennyt koriin tai osunut korirenkaaseen. Eli lakipisteen ohittanutta palloa ei saa torjua. Tää tulee helposti, kun painaa levarinappia, eli kolmiota tai Y:tä liian aikaisin.
 
Vastaus: NBA 2K14

Taas pelattu monen monta ottelua (klo17-23) ja nyt olen edelleen kuudes pelaaja, mutta peliminuuteissa vain kaksi perässä aloittavaa PG:tä. Pelaan oikeastaan 3 ja 4 neljänneksen kokonaan.
Itse pelannut joku 30 peliä, viimeiset 10 vähintään B arvosanalla. Tilastoissa olen oman pelipaikkani sijalla 6. koko liigassa, mutta silti olen "vain" se kuudes mies. Valkku useasti sanonut että lisää minuutteja seuraavissa peleissä vaikka minuutit pysyvät aina 28:ssa.

Tarkkailin tossa listaa joukkueista jotka ovat musta kiinnostuneita ja puolet olivatkin sellaisia joihin mielelläni menisin. Pitää varmaan pyytää tradea, jos sattuisi pääsemään Pistonsiin tai Trailblazersiin
 
Vastaus: NBA 2K14

Huikea peli mutta MyCareer on tällä hetkellä pelikelvoton. Etsii tuossa päävalikossa koko aika internet-yhteyttä ja ei pysty pelaamaan MC:ta :/

Mikä tuossa muuten mahtaa olla, kun myös itsellä se etsii tuota yhteyttä koko ajan, mutta silti pystyn pelaamaan My Careeria. :confused: NBA Today ei kyllä näy siinä päävalikossa.
Voisikohan tuosta myös johtua se, että mulla on ongelmia niiden VC:n kanssa? :confused:
Ilmeisesti meillä onkin Spursissa vielä pieni mahdollisuus päästä pudotuspelehin, koska nyt on voitettu hyvin matseja, ja seuraavaksi tuleekin Key Game ja Playoff race alkaa. Nyt vaan sitten täytyisi saada kovia voittoja koko loppukausi, eli noin 7 peliä vielä, niin pudotuspelitkin pääsisi kokemaan vielä. :o
Gatorade haluaa minusta uuden mainoskasvon, jos vain saan pelattua pari viikkoa putkeen yli pistekeskiarvoni. Eipä tuo keskiarvo onneksi ole kuin 16 pojoa. :p
 
Vastaus: NBA 2K14

Jos pystyt tällä hetkellä pelaamaan MyCareeria, pelaat sitä ns. Offline modessa.

Jos pelin aikana pojojen perässä näkyy teksti "VC" eikä semmoista kultaista vc ikonia, olet offline-tilassa etkä voi esim. käyttää rahalla ostettavia VC pojoja.

Jos peli ei löydä nettiä (ei löydä tällä hetkellä kenellekkään, serverit paskana), voit kolmiolla päämenussa mycareerin päällä tehdän uuden saven ja pelata offlinessä. Offline-peliä ei saa mitenkään onlineksi. Max 5 savea per acco kai?

Jos peli startatessa heti pyytää tehdä uuden MyPlayerin, sulla ei ole mitään offline savea koneella ja tuo on pakollista jos haluat pelata mitään. Tämä EI vaikuta online-saveesi eli voit tehdä jos haluat pelaamaan vaikka servut ovat paskana. Ainoa epic fail minkä voit tehdä on päättää deletoida nykyinen MyCareerisi. Älä tee sitä vaan tee toinen MyCareer jos et jaksa venata että 2K games saa servunsa eloon.

Itse tein toisen MyPlayerin ja sille offline-Mycareerin ja olen sillä vähän tesmaillut toisen tontin duuneja. Nubu-noskill-Centerin elämä on kovaa... hidas kuin mikä, ei osaa heittää koreja vähänkään kauempaa ja puollustusskillit tekevät puollustuspään pelaamisesta varsin repaleista. Kyllä huomaa miten hitonmoinen ero on pelata kun on aiemmin vetänyt 91 OVR tokan kauden ässämiestä joka vie vastustajan tiimiä kuin litran mittaa. Tosin nostin samalla vaikeustasoa pykälän joka saattaa myös vaikuttaa. No, Rookie Showcasesta B-ranking kuitenkin (vrt. D+ jonka vedin ekan ukon kanssa kun en osannut pelata yhtään)
 
Vastaus: NBA 2K14

Jos peli ei löydä nettiä (ei löydä tällä hetkellä kenellekkään, serverit paskana), voit kolmiolla päämenussa mycareerin päällä tehdän uuden saven ja pelata offlinessä. Offline-peliä ei saa mitenkään onlineksi. Max 5 savea per acco kai?

Löysi eilen ainakin 17-23 välisenä aikana serverin ja pystyi pelaamaan ja käyttämään myös rahalla ostettuja VC pojoja (tunnusta, olen ostanut).
 
Vastaus: NBA 2K14

Mycareer toimii näköjään mutta ukon tiedot oli päin hanuria. Noh onneksi vain ne tiedot taitaa olla poskellaan, mitä pystyy itse muokkaamaan. Ulkonäkö, nimi, tatskat ja muut...
 
Vastaus: NBA 2K14

Osaako joku sanoa, et mitä appsin "pick&win"-kisassa tehdään? Asensin appsin viime viikolla ja se osasto ei ole toiminut kertaakaan.
 
Vastaus: NBA 2K14

Osaako joku sanoa, et mitä appsin "pick&win"-kisassa tehdään? Asensin appsin viime viikolla ja se osasto ei ole toiminut kertaakaan.




Veikataan kierroksen Suomen aikaa yöllä pelattavia NBA otteluiden tuloksia. Crediittejä saa oikeasta veikkauksesta.
 
Vastaus: NBA 2K14

Mitenkäs mä sitten pääsen pelaamaan sitä My Careeria siinä online-tilassa? Pitääkö tehdä sitten kokonaan uusi äijä? Ei se peli ole kertaakaan ehdottanut tai tarjonnut mitään muuta tapaa pelata sitä uraa kuin tuo miten nyt pelaankin.
Juuri noin minulla pelissä ne VC:t tuleekin, että ei näy sellaista kultaista merkkiä vaan lukee vain esim: Made Shot +2 VC.
 
Vastaus: NBA 2K14

Mitenkäs mä sitten pääsen pelaamaan sitä My Careeria siinä online-tilassa? Pitääkö tehdä sitten kokonaan uusi äijä? Ei se peli ole kertaakaan ehdottanut tai tarjonnut mitään muuta tapaa pelata sitä uraa kuin tuo miten nyt pelaankin.
Juuri noin minulla pelissä ne VC:t tuleekin, että ei näy sellaista kultaista merkkiä vaan lukee vain esim: Made Shot +2 VC.

Tekemällä uuden saven. Kolmiota my careerin päällä päämenussa.

Alusta menee uusiks. Voit tietty myös säästää vanhan jos haluat sitä joskus pelata.
 
Vastaus: NBA 2K14

Nytkun pääsin pelaamaan MyCareeria,niin ukon ulkonäkö muuttunut täysin ja nimi. Onneksi statsit yms pysyneet oikeina
 
Vastaus: NBA 2K14

Nytkun pääsin pelaamaan MyCareeria,niin ukon ulkonäkö muuttunut täysin ja nimi. Onneksi statsit yms pysyneet oikeina

Kuulemma tämä on jossain määrin known bug mutta noi pitäs pystyä muttamaan takas käsin? Tai no, nimestä en mene takuuseen. Ulkonäkö kyllä.
 
Ylös Bottom