Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukholma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K14

Miten siellä shoe makerissa tehdyt kengät saa sille omalle ukolle? Koittanut sieltä "vaatekaapista" niitä löytää, mutta siellä on vain ne alkuperäiset 2K kengät.

Ainakin PS3:lla kengät valitaan vaan painamalla "equip shoe" siitä MyShoes-menusta?

Muuten, selviäisi nopeasti rostereista tai guuglaamalla, mut mikäs on KFIN-aktiivien näkemys, et mihin tiimiin PG/SG kannattaisi pyrkiä jos/kun peliaikaa nykyisessä tiimissä ei tähtipelaajan vuoksi paljon tule. Missä on siis "huonoimmat" PG/SG:t?

Oletko itse huono vai kaverilla huonot arvot? Itse olen pitänyt itseäni huonona vapaaheittäjänä niin sain ehkä parhaimman kokemukseni kun ukkoani rikottiin vastustajan toimesta kahdesti juuri yhden finaalipelin viimehetkillä ja onnistuin pussittamaan kaikki vapaaheitot, joilla joukkue voitti sitten lopulta. Vihut sai sen kolmosen sisään ja voitettiin pisteellä juuri.

e: Taas koettu suuren suurta skritausta pelin toimesta. Pudotuspelisarja Miamin kanssa venyi seitsemänteen peliin ja jokaisessa hävityssä pelissä tuntui vähän siltä että paremmin pelaamalla voitto olisi tullut. Sit tuli seitsemäs peli. Pelasin uran huonoimman pelin, teamplay oli kai D tai D+, tein lukuisia turnovereita ja taisin saada tyyliin 2 pistettä. Silti kone oli päättänyt että finaaliin meet. Voitto tuli helposti ja piti tosiaan punnita, haluaako näin paskasti pelaavan kaverin päästää finaaleihin. Itselle olisi sopinut se tappio sellaisen esityksen jälkeen.

Siis MyCareerissa en pysty koskemaan siihen miten ko. jamppa pelaa (itse pelaan SF:ää ja vaparit kyllä uppoavat 90%+ tarkkuudella)

Alkaa pikkuhiljaa huumori loppumaan. Itse pelihän on ihan mahtava, mutta joka prkleen kerta kun alotan pelaamaan on ensiksi ladattava storesta peli uudestaan. Ekalla latauskerralla ei edes pystyny asentamaan, vaan oli jo valmiiksi susi... "Käynnistyksen aikana tapahtui virhe (80028F08)". Asentaa muutenki todella pitkään, minkään muun pelin kohdalle ei ole käynyt näin. Alustana PS3, neuvoja ottaisin mielellään vastaan.

PS: Latauksessa kuudetta kertaa ja toivottavasti viimestä!

10 peliä pelattu Pacersissa ja 5 voittoa. Eli ei kovin hyvin. Ärsyttävää räpellystä omilta pelaajilta välillä, treidipyyntö käynyt mielessä... Onhan tää kuitenkin ihan mahtava peli :)

10 peliä pelattu Pacersissa ja 5 voittoa. Eli ei kovin hyvin. Ärsyttävää räpellystä omilta pelaajilta välillä, treidipyyntö käynyt mielessä... Onhan tää kuitenkin ihan mahtava peli :)

Mut draftattiin Utah Jazziin, siellä tuli 7 voittoa ja 21 tappioita suunnilleen :D. Uudessa joukkueessa Milwaukee Bucksissa on meneillään 7 ottelun voittoputki, ja olen päässytkin jo
aloittavaan kokoonpanoon.

Mut draftattiin Utah Jazziin, siellä tuli 7 voittoa ja 21 tappioita suunnilleen :D. Uudessa joukkueessa Milwaukee Bucksissa on meneillään 7 ottelun voittoputki, ja olen päässytkin jo
aloittavaan kokoonpanoon.

Haha :D Paljo sulla oli PPG? Kävin kertoo gm:lle tosta niin sano että olin sen suosikkipelaajia ja harmi etten ollu tyytyväinen jengiin.

Ps. Taas tuli kuokkaan.

Se oli siinä 17 paikkeilla. Nyt katkesi tuo Bucksin putki, kaupanpäälle 2 ukkoa loukkaantui.

Jees mulla vaan 10. Tällä hetkellä 6 ottelun tappioputki eikä treidiä oo tapahtunu, vähän alkaa jo kyrsimään... Melkeen joka pelissä kuitenki B-arvosana.

Peliseuraa PS3:lla kaipaavat lisätkää kaveriks: mir02k1

Jees mulla vaan 10. Tällä hetkellä 6 ottelun tappioputki eikä treidiä oo tapahtunu, vähän alkaa jo kyrsimään... Melkeen joka pelissä kuitenki B-arvosana.

Peliseuraa PS3:lla kaipaavat lisätkää kaveriks: mir02k1

Jos oot GM:ltä pyytänyt tradea, niin menee muutama peli että sut treidataan. Voi kuitenkin olla että joukkueesi ei saa aikaan kunnon sopimusta, jolloin jatkat nykyisessä joukkueessa.

Jos oot GM:ltä pyytänyt tradea, niin menee muutama peli että sut treidataan. Voi kuitenkin olla että joukkueesi ei saa aikaan kunnon sopimusta, jolloin jatkat nykyisessä joukkueessa.

Pyynnön jälkeen on nyt menossa jo neljäs peli täällä ja mut nostettiin tähän peliin alottavaan kokoonpanoon. Saa nähä mitä tässä tapahtuu. :rolleyes:

En kyllä osaa mitään syöttöjä tehdä. Vaikka syötän täysin vapaalle tyypille ni bad pass. Eikä äijät hae vapaita paikkoja vaikka miten yritän.

Todennut et syöksyn screenin avulla itse korille. Teen joukkueen koreista lähes puolet ja arvosana a tai a-.

En kyllä osaa mitään syöttöjä tehdä. Vaikka syötän täysin vapaalle tyypille ni bad pass. Eikä äijät hae vapaita paikkoja vaikka miten yritän.

Todennut et syöksyn screenin avulla itse korille. Teen joukkueen koreista lähes puolet ja arvosana a tai a-.

Ootko kokeillu L2 + X syöttöö? Ite oon todennu sen toimivaks. Normisyötöt meinaa vähä karkailla ja katkastaan helposti

Menee täysin itsensä toistamiseksi, mutta on tämä vaan mahtava peli. Presentaatiota myöten koko homma on laitettu todella upeaan pakettiin. Tietysti tuossa huomasi, että selostus alkaa toistaa itseään, kun Heatilla hinkkasi muutaman pelin putkeen. Silti, selostajilta tulee joka peliin uutta juttua ja mielenkiintoista taustaa pelaajista. Kesken pelin saadaan tietoja penkiltä ynnä muuta pikku kivaa, tietysti nämä olisivat vain pieniä nyansseja, jos itse peli ei toimisi. Se vaan toimii, nautittavaa pelattavaa. Välillä iskee lievää turhaumaa, kun tulee huono neljännes. Tällaisen paketin kun saisi myös muista urheilulajeista. Ehdin jopa ensimmäisen kokonaisen pelin pelata, kun viimeiset pari päivää meni muissa puuhissa. Bulls kaatoi Bobcatsin 64-54 ja saatiin jo 15 assistia peliin. Paintilta vastustaja painaa pisteitä, mutta enemmän kyllä syytän tietokoneen kavereita, kun oma mies on nyt pysynyt kohtuudella kurissa. Kerätään vielä hieman VC:tä ja taitoja, sitten MyCareerin kimppuun. Täytyy tehdä myös iso päätös pelipaikan suhteen, C on oikeastaan ainoa joka ei kiinnosta. Ajattelin että PG voisi olla hauska paikka, mutta toisaalta miksei koittaisi PF:n tai SF:n tonttia. Hankalaa ja tietysti riippuu joukkueesta mikä paikka itselle se paras. Olisi mukava päästä hyvään joukkueeseen sellaiseen rooliin, missä ei ole kovaa kilpailua. Toisaalta pelikaverit olisivat hyvällä tasolla...

Seuraavaksi harjoituskentille, en osaa vielä yhtään heittää lennosta taktiikoita ja edellisessä pelissä käytin screeniä onnistuneesti tasan 0 kertaa. En osaa edes icon passia käyttää.

Voitin viidellä pisteellä Pacersin Raptorsilla eli toistin viime yön Raptors-voiton virtuaalisesti;), Taktiikkani tekoälyä vastaan on luoda painetta sekä pallolliselle että pallottomalle kaverille tuplauksella, hyödyntää nopeat hyökkäykset ja välttää virhetilien karttumista, sekä käyttää avoimet heittopaikat ja vaparit hyväksi. Psn:Henkka90mpl

Muistaakseni mycareerilla 2k12 versiossa pointilla pelatessa l1 pohjassa pitämällä joku kentällä olevista teki screenin sinulle. Oletteko huomanneet vastaavaa nappia?

Ootko kokeillu L2 + X syöttöö? Ite oon todennu sen toimivaks. Normisyötöt meinaa vähä karkailla ja katkastaan helposti

Siis mulla toimii pleikkarilla se R1 + pelaajan symboli. En syötä X:llä kun ihan viereen. Kyllä tollakin rookiena joskus karkaa jos yrittää oikein end-to-end vapauttavaa syöttöä.

p.s. Mulla näköjään nyt alko se. Ei pääse servuille (ps3).

Muistaakseni mycareerilla 2k12 versiossa pointilla pelatessa l1 pohjassa pitämällä joku kentällä olevista teki screenin sinulle. Oletteko huomanneet vastaavaa nappia?

Ympyrä tai neliö pleikkarilla. En osaa nappeja ulkoa. Pitäis opetella.

E: L1:llä tais tulla joku pelivalikko, tms.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ympyrä pohjassa PS4 tilaa pick-and-rollin eli yks kaveri tulee screenaamaan. Heti kun päästät irti niin jamppa lähtee takas normihommiinsa.

L2 pohjassa + ruutu heittää Alley Oop-syötön korille. Samalla tikkua suoraan koria kohti heittää sen "itselle" joka kait vaatisi että olet myös itse aika lähellä koria - jos olet kaukana niin menee suoriltaan harakoille tällöin. Toiselle pelaajalle heitettynäkin tuo vaatii että ko. kamulla on vapaa linja juosta korille viimeistelemään alley-oop - jos törmää matkalla puollustajiin niin jälleen meni syöttö minne sattui. On tosi herkullinen tylytys kun onnistuu :D

L1 tuo esiin syöttönapit eli voit varmemmin osoittaa syötön tietylle miehelle. Teoriassa myös vasen sauva kohti miestä + X syöttää sille, mutta jos samassa suunnassa on kaksi omaa niin jälkimmäiselle tuskin saat heitettyä ilman syöttönappeja.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ympyrä pohjassa PS4 tilaa pick-and-rollin eli yks kaveri tulee screenaamaan. Heti kun päästät irti niin jamppa lähtee takas normihommiinsa.

L2 pohjassa ja tikku vinosti kohti koria + ruutu heittää Alley Oop-syötön korille. Ensin L2 pohjaan, sitten nopsaa tikku pohjaan sopivaan suuntaan ja siitä vielä neliö. Suoraan koria kohti heittää sen "itselle" joka kait vaatisi että olet myös itse aika lähellä koria - jos olet kaukana niin menee suoriltaan harakoille tällöin. Toiselle pelaajalle heitettynäkin tuo vaatii että ko. kamulla on vapaa linja juosta korille viimeistelemään alley-oop - jos törmää matkalla puollustajiin niin jälleen meni syöttö minne sattui. On tosi herkullinen tylytys kun onnistuu :D

L1 tuo esiin syöttönapit eli voit varmemmin osoittaa syötön tietylle miehelle. Teoriassa myös vasen sauva kohti miestä + X syöttää sille, mutta jos samassa suunnassa on kaksi omaa niin jälkimmäiselle tuskin saat heitettyä ilman syöttönappeja.

Kiitos svusta! Tuo ympyrä pohjaan tulee varmaan olemaan kovassa käytössä nyt kun tiedän sen :;)

Ylös Bottom