Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukholma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K14

Täytyy itsekkin tulla kiittelemään kaikkia hyvistä vinkeistä, ovat helpottaneet peliä huomattavasti. Mahtava peli on kyllä, ja ensimmäinen koris mitä pelaan. Saa lisäillä, JStash, Ps 4 mennään.
 
Vastaus: NBA 2K14

En lukenut laiskuuttani koko ketjua niin voiko taas joku tietävä kommentoida, et mikä on "take charge"-liikkeen tarkoitus/tavoite? Itse en käytä koskaan - huomasin tuolta napeista.
 
En lukenut laiskuuttani koko ketjua niin voiko taas joku tietävä kommentoida, et mikä on "take charge"-liikkeen tarkoitus/tavoite? Itse en käytä koskaan - huomasin tuolta napeista.


Tavoitteena on saada hyökkääjälle virhe puolustajan "jyräämisestä". Jos puolustaja ehtii ottamaan paikkansa ensin ja hyökkääjä yrittää voimalla puskea läpi ryntäämällä puolustajaa päin jolloin pakki lentää persiilleen tulee hyökille charging foul.

Joku ammattilainen saa korjata ja kertoa tarkemmin jos tietää asiasta enempi.


Tuon liikkeen onnistuminen ei ole kovin helppoa, itselleni ainankin tulee usein blocking foul vaikka olin olevinaan take a charge nappi (o ps3) pohjassa hyökkääjän juoksu linjalla jo ennenkuin kaveri oli tehnyt minkään suuntaisia liikkeitä.

Tuolta B3organin linkkaamalta sivulta löytyy myös hyviä slidereita jotka saattavat muuttaa pelikokemusta vieläkin paremmaksi.
http://www.operationsports.com/forums/nba-2k-sliders/

Association kausimodessa olen käyttänyt Ja Money14's slider settiä. Tuosta saa ainankin hyvän pohjan asetuksille joita voi sitten muutella jos joku mättää.
Jouduin viilailemaan mm. reboundeja, mid range shot tend. Pelaan 6min quartereilla ja toimi.i
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K14

Joku jolla on PS4 tai muuten vaan helppo napata videota ulos, niin voisiko joku ottaa talteen ja tänne jakoon jonkun neljänneksen tms. Jossa olis PG:llä puhdasta syöttelyroolia. Eli ei tee juuri pisteitä, mutta pyörittä palloa ja napsii syötöistä arvosanansa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Joku jolla on PS4 tai muuten vaan helppo napata videota ulos, niin voisiko joku ottaa talteen ja tänne jakoon jonkun neljänneksen tms. Jossa olis PG:llä puhdasta syöttelyroolia. Eli ei tee juuri pisteitä, mutta pyörittä palloa ja napsii syötöistä arvosanansa.

Mycareerissa kun pelaan PG:llä, niin usein ajan itse korille sitoen puolustajia itseeni, jolloin yleensä kolmen pisteen viivalle jää joku vapaaksi. 30 pistettä, 10 assistia ja A- on aika keskimääräinen saldo viime peleistä. Ankle Breaker signature on aika kiva, pääsee puolustajista näyttävästi joskus ohitse ja silloin on yleensä takuuvarma piste/assisti. pitänee koittaa all-staria kun seuraavan kerran mycareeria pelaan. Nopeasti on tullut opittua pelaamaan ihan vain lukemalla tätä ketjua, ja katseltua youtubesta tutoriaaleja.
 
Vastaus: NBA 2K14

Itsekin pystyn sen 30-50 pistettä tekemään, ennätys on vissii 67. Syöttöjä tulee 5-7 per ottelu, mutta nyt haluaisin tiputtaa omaa korimäärää huomattavasti ja nostaa syöttöjen määrän.
 
Vastaus: NBA 2K14

Itsekin pystyn sen 30-50 pistettä tekemään, ennätys on vissii 67. Syöttöjä tulee 5-7 per ottelu, mutta nyt haluaisin tiputtaa omaa korimäärää huomattavasti ja nostaa syöttöjen määrän.

Mullakin ennätys jotain tota luokkaa, mutta muuten yleensä se on se 30 ja 10. Millä vaikeustasolla pelaat? Kannattaa laittaa tuosta yksi ylemmäs ja simulationille jollei ole jo, niin ei voi yksin mennä niin paljoa. Iso osa assisteista tulee niin, että dribblailen edes takaisin, ja odotan että joku jää vapaaksi ja syötän sille, siitä helpot pisteet.
 
Vastaus: NBA 2K14

No kun olen koittanut pyöriä kuin väkkärä, mutta tuntuu et kaverin tyypit on aina mun joukkuekavereiden iholla vaikka mitä tekis.

Mitäs se tekee kun ympyrästä painaa nopeasti, sit tulee pelaajiin kuvakkeet. Etsiikö ne vapaata paikkaa silloin? Entä mitä meinaa kun pitää pohjassa ja pyytää screeniä niin on keltaista, vihreää ja punaista riippuen painalluksen pituudesta.
 
Vastaus: NBA 2K14

Tavoitteena on saada hyökkääjälle virhe puolustajan "jyräämisestä". Jos puolustaja ehtii ottamaan paikkansa ensin ja hyökkääjä yrittää voimalla puskea läpi ryntäämällä puolustajaa päin jolloin pakki lentää persiilleen tulee hyökille charging foul.

Joku ammattilainen saa korjata ja kertoa tarkemmin jos tietää asiasta enempi.


Tuon liikkeen onnistuminen ei ole kovin helppoa, itselleni ainankin tulee usein blocking foul vaikka olin olevinaan take a charge nappi (o ps3) pohjassa hyökkääjän juoksu linjalla jo ennenkuin kaveri oli tehnyt minkään suuntaisia liikkeitä.

Jees, eli tarkalleen "charging", eli suomeksi ihan vain "hyökkääjän virhe", vihelletään yleisimmin silloin, kun puolustajalla on molemmat jalat paikallaan maassa eikä hyökkääjä koita mennä viistossa, vaan tulee päin, suoraan koria kohti. Välillä se kanssa vihelletään, jos puolustaja on selkeästi hyökkääjän edessä samalla puolustaen ns. oikeaoppisesti ja hyökkääjä pamauttaa päin, kun ei muuten pääse ohi.

Puolustaja ei taas saa olla jalallakaan sen pienen puolikaaren sisällä korin alustalla, kun koittaa ottaa "chargingia". "Blocking" tulee herkästi, jos koittaa tehdä ton liian myöhään, koska silloin ei ole molemmat jalat (tarpeeksi) kunnolla paikallaan maassa. Ja jos sen pienen puolikaaren sisällä on, niin se on automaattinen "blocking foul", kun ukot törmää, vaikka se muuten olisi kuinka ilmiselvä "hyökkääjän virhe". Myös, jos tota yrittää tehdä, kun höykkääjä liikkuu vinottain koriin nähden, ei siis koria kohti, niin voi napsahtaa helposti "blocking foul". Tossahan on myös mahis tehdä ns. "flop", eli filmata se virhe, tapahtuu napauttamalla 2x sitä charging-nappia, mutta itse en ole koskaan onnistunut tossa (tosin en ole kummemmin sitä koittanutkaan muutaman epäonnistumisen jälkeen aikoinaan aikaisemmissa versioissa).
 
Vastaus: NBA 2K14

Ekaa kertaa MyCareerissa peli All-Starilla, ja oli varmaan paras peli mitä on ikinä tullut pelattua; 41 pistettä, 3 reboundia, 21 Assistia ja Kirjain oli a+. Alley Ooppeja syötin varmaan 5-6. Ei kauheasti ollut kyllä eroa Prolla ja All-starilla.

Tässä kun nuo pelit kestää niin kauan, kun minuutteja saan sen 41 per peli, niin todella kauan menee ennenkuin kauden saan päätökseen. onneksi voi sentään tallentaa kesken pelin ja jatkaa suoraan siitä.

Edit: Tämmösen Donkin onnistuin vihdoin tekemään, huvittavinta tuossa on se, miten pääsin ihan vain kävelemällä yksin korille :D

[video=youtube;pEuU7-__VeM]http://www.youtube.com/watch?v=pEuU7-__VeM&feature=youtu.be[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K14

Realistisuudesta taas vähän kummastusta. Miten voin pelata pelin FG% 80 ja 3 pisteen FG% 70. Tietokoneellakin 70 FG%. Harvoin oikeassa maailmassa on tuollaisia lukuja, mutta loistava peli muuten ja realistinenkin silti.


Kaikki näyttää pelaavan tuolla 2K kameralla. Itse taas tykkään pelata ihan sillä televisiokameralla. Vaikka se onkin vähän ärsyttävä ettei näe kunnolla eteenpäin, mutta kyllä se siistimmältä näyttää kun tekee jonkun donkin yms. tavallaan kuin näytettäisi pelin televisiossa.

Peliseuraa jos PS4:lle löytyy niin laittakaa yksitysviesti:)
 
Vastaus: NBA 2K14

As usual, jos hakee realismia, sitä varten pitää tunkata slidereitä ja laittaa simulation päälle.
 
Vastaus: NBA 2K14

Ja onhan siel heitoille kaks asetusta. Oma ajoitus tai vaihtoehtona aitoihin lukemiin perustuva heitto prosentti.
 
Vastaus: NBA 2K14

Ja onhan siel heitoille kaks asetusta. Oma ajoitus tai vaihtoehtona aitoihin lukemiin perustuva heitto prosentti.

Jos valitsee aitoihin lukemiin perustuvan heittoprosentin tai vapaaheittoprosentin niin onko sillä ajoituksella ollenkaan väliä?

Mikä on paras laittaa tuohon defenssive assist strentghtiin?
 
Ylös Bottom