Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukholma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K14

Pick & roll pelien kutsuminen (ympyrä pohjassa) on tehokkain tapa yrittää saada mies vapaaksi siinä vaiheessa kun puollustus on ryhmittäytynyt ja jampat ovat järjestään vakioasemissa. Usein Pick & Roll aiheuttaa sen että väliaikaisesti 2 miestä on kiinni yhdessä ja näistä sitten löytyy niitä täysin vapaita paikkoja.

Se toinen on yrittää itse dribblailla ympäriinsä toivoen että vihut irroittavat toisen miehen perään ja sitten hakea se vapaaksi jäänyt - hankalampaa ja vihut voivat hyvinkin ottaa pallon pois, varsinkin kovemmilla vaikeustasoilla.

Taas tuli sellaista analyysiä et illalla menee pari peliä pelkästään tuota testaillessa. :)

Edelleen kaipaan vinkkiä siihen syöttelyyn. Jos pelaan normi peliä niin 40 pistettä ja 4 syöttöä, eikä yhtään tai yksi epäonnistunut syöttö. Eilen korttelin et olisin enempi syöttelevä. 20 pistettä ja 6 syöttöä, mutta epäonnistuneita varmaan 15 :D eli en osaa pelata PG:nä siten et joku jäisi vapaaksi. Tässä nyt ilmeisesti voisi käyttää myös tota ympyrän näpäytystä? Koska sillä tavoin se valittu pelaaja kait etsii vapaata paikkaa??? Samoin tajusin lopuksi et suurinosa syötöistä R1:n kautta, eikö suoraan.
Joo, itse käytän vaan "kikkailuissa" tattisyöttöä (+ x?). Lähes kaikki muut syötöt teen R1:n kautta, eikä niistä yleensä tule "miinusta".

Joo, itse käytän vaan "kikkailuissa" tattisyöttöä (+ x?). Lähes kaikki muut syötöt teen R1:n kautta, eikä niistä yleensä tule "miinusta".

Itseni kanssa juttelen. :D Kattelin noita videoita ja itseasiassa en oo tajunnut ollenkaan (koska en omaa 2knba-kokemusta) et videoiden mukaan L2 + kikkailutatti syöttäisikin. Pitää kokeilla. Jos illalla ehtis/muistais.

Itseni kanssa juttelen. :D Kattelin noita videoita ja itseasiassa en oo tajunnut ollenkaan (koska en omaa 2knba-kokemusta) et videoiden mukaan L2 + kikkailutatti syöttäisikin. Pitää kokeilla. Jos illalla ehtis/muistais.

L2 + X syöttää maan kautta jos et vielä tiennyt

Joo toi on flashy pass, jota kannattaa pääosin käyttää hyvillä syöttäjillä. Huonommat saattaa pistää noi aivan harakoille. Siisti uudistus, joka tekee hyvällä syöttelevällä PG:llä pelaamisesta mielestäni ihan helvetin siistiä. Esim. Ricky Rubiolla pystyy tekemään melkoisen siistejä passeja tota käyttämällä.

Joo toi on flashy pass, jota kannattaa pääosin käyttää hyvillä syöttäjillä. Huonommat saattaa pistää noi aivan harakoille. Siisti uudistus, joka tekee hyvällä syöttelevällä PG:llä pelaamisesta mielestäni ihan helvetin siistiä. Esim. Ricky Rubiolla pystyy tekemään melkoisen siistejä passeja tota käyttämällä.

Joo, mulla meni tulokkaalla jolla ei ollu syöttöattribuutteja ihan seinille. Ei osunut syötöt tosiaan.

Noniin, 36 pistettä ja 13 syöttöä, 5levypalloa ja 4 riistoa. Oli hieno matsi.

Päätin alkaa opettelemaan sitä ympyränappia toiminto kerrallaan. PG:nä seisoo siellä 3pisteen kaarella. Pitää ympyrää pohjassa vain ihan hetken, että tulee se slip tms. Äijä juoksee screeniin ja siitä aika usein vapaana korille. Itse siirtyy hieman sivuun ja heittää korin alle R1:stä apuna käyttäen ja varmoja koreja tulee. Yksitoikkoiseksihan tuo käy, mutta seuraavaksi opetellaan se hieman pidempään pidetty ympyrä (oisko roll) ja kun kaikki osataan niin yhdistellään. :)

Pakko kysyä vähän pölhöjä, mutta mitäs nämä asetukset meinaa? Automatic Shot Contest - Intense-D
Defensive Assist Strength 50 :confused:

Joo, mulla meni tulokkaalla jolla ei ollu syöttöattribuutteja ihan seinille. Ei osunut syötöt tosiaan.

Joo, mulla on nyt passing 85 ja alkaa tulee välillä melkosen nättejä syöttöjä (edellisessä pelissä mm. valittiin pelin siisteimmäksi syötöksi, kun lähti ns. no-look pass tota käyttäen oikeeseen osoitteeseen), kun käyttää oikeissa paikoissa. :) Palkitseva mekanismi.

Päätin alkaa opettelemaan sitä ympyränappia toiminto kerrallaan. PG:nä seisoo siellä 3pisteen kaarella. Pitää ympyrää pohjassa vain ihan hetken, että tulee se slip tms. Äijä juoksee screeniin ja siitä aika usein vapaana korille. Itse siirtyy hieman sivuun ja heittää korin alle R1:stä apuna käyttäen ja varmoja koreja tulee. Yksitoikkoiseksihan tuo käy, mutta seuraavaksi opetellaan se hieman pidempään pidetty ympyrä (oisko roll) ja kun kaikki osataan niin yhdistellään. :)

Oot siis mua parempi. Mä en saa ympärästä ukkoja fiksusti komennettua. Teen vaan sekalaisia kikkoja ja syötän jos joku on vapaana. Pitäisi opetella varmaan tuo.

Oot siis mua parempi. Mä en saa ympärästä ukkoja fiksusti komennettua. Teen vaan sekalaisia kikkoja ja syötän jos joku on vapaana. Pitäisi opetella varmaan tuo.

Optionssissa ainakin on välilehti jossa on noita eri kuvioita ja kaavio miten ukot asettuu ja liikkuu niitä käyttäessä. Tais olla joku teams playbook

Että sellanen bugi treidi, vai onko edes bugi :D. Kyselin treidiä sunsin gm:ltä, kun 2 kautena ei ole edes tiimi edennyt pleijareihin ja oma peli on ollut sen verta hyvää että voisin pelata vähän paremmassa joukkueessa.
Noooh, gm kysy mihin haluaisin vaihtaa, laitoin clippers, thunder ja spurs. Gm teki päätöksen ja uusi joukkueeni on... PHOENIX SUNS!!! :D :D Kylläpä ottaa päähän ja rankasti ja vähän ehkä naurattaakin :)
Ilmeisesti edellinen läski kalju gm sai hallitukselta potkut, kun näyttäisi pöydän toisessa päässä olevan eri äijä :D

Edit. Ja nyt olen sixth man, kun ennen treidiä olin alotuksessa ja peliaikaa tuli 41min......

Itse olen 11 peliä pelannut Philadelphiassa ja saldo on 8-3. Taso toki Pro. Aika hyvin olen jälkeä saanut aikaan ja eka tupla-tuplakin tuli hankittua. Omat tiimikaverit vaan ottavat niin aivoon, etten meinaa jaksaa pelata tuolla porukalla. Käytännössä mistään vapaasta paikasta ei heitetä ja muutenkin todella hankalaa saada syöttöjä. Sinällään on ihan hauskaa olla se joukkueen ykkösmies, mutta saisi nyt edes yksi tekijämies olla porukassa. Hauska idea ja paljon on iloa tästä moodista. Toisaalta mieluiten nyt pelaisi alusta asti uran sellaisessa porukassa, että jaksaa sitten tuota samaa peliä jauhaa vaikka kevääseen saakka.

Olen nyt pari tuntia yrittänyt aloittaa uutta uraa ja päästä Pacersiin. Rookie Showcase on pelattuna arvosanoilla C+, C, C- ja D+. Joukkueeksi valikoituu tuolla C arvosanalla, joka kerta joko Atlanta Hawks tai Utah Jazz. Viimeiset kolme kertaa olen ollut Pacersin haastattelussa. Kaksi kertaa oltiin samoilla vastauksilla innostuneita ja kolmannella ei niinkään. Yllättävää kun arvosanaksi otin D+ ja foulasin itseni ulos. Toisaalta 10p, 2ast, 3stl tuossa ajassa mitä ehdin pelata. Tipuin sitten vuorolle 30 ja Suns nappasi draftista. Tuntuu että peli koittaa väkisin ajaa noihin huonompiin joukkueisiin. Pakko kai se on kohta alistua kohtaloon ja alkaa sitten itkemään treidiä myöhemmin.

Mieluummin sitten nousisin vaikka hitaammin aloituskokoonpanoon, kuin rämpisin noiden nollien kanssa.

Joo, kivoja vinkkejä lukea. Ja tosiaan kannattaa kokeilla niitä nappeja. Itsestä on tosiaan helpompi tehdä hyvä heitto siitä heittonapista eikä tikusta. Kolmoset heitän sillä ja kikkailuheitot sekä lay-upit tikulla. Yksi asia mikä kiinnostaa vielä on että mihin tiimiin päädytte, koska mulla on "monta" kertaa (oon tainnut neljä mycareer draftia katsoa) ollut päätepysäkkinä Utah Jazz. Tein silloin ekan ukon ja se oli PG ja teamplayksi sain jotain tyyliin C tms. ja minut varattiin sijalla 14. Nyt sitten tein sen SG:n ja sain teamplayksi B:n. Silti varausnumero oli 14 ja päämäärä Jazz. Miksi peli luulee että haluan sinne vaikka lempijoukkueeksi oon valinnut Bullsin?

Minnesota wolfsiin päädyin valkkasivat mut sinne kun maa on Suomi ja olettivat että viihdyn siellä kylmässä kun oon pohjosesta kotosin :D
Mukava joukkue ollu viime matsissa tuli vedetty parhaat pisteetkin 41, 11, 4.. joku 24 ottelua pelattu atm.

Olen nyt pari tuntia yrittänyt aloittaa uutta uraa ja päästä Pacersiin. Rookie Showcase on pelattuna arvosanoilla C+, C, C- ja D+. Joukkueeksi valikoituu tuolla C arvosanalla, joka kerta joko Atlanta Hawks tai Utah Jazz. Viimeiset kolme kertaa olen ollut Pacersin haastattelussa. Kaksi kertaa oltiin samoilla vastauksilla innostuneita ja kolmannella ei niinkään. Yllättävää kun arvosanaksi otin D+ ja foulasin itseni ulos. Toisaalta 10p, 2ast, 3stl tuossa ajassa mitä ehdin pelata. Tipuin sitten vuorolle 30 ja Suns nappasi draftista. Tuntuu että peli koittaa väkisin ajaa noihin huonompiin joukkueisiin. Pakko kai se on kohta alistua kohtaloon ja alkaa sitten itkemään treidiä myöhemmin.

Nyt olen täysin vakuuttunnut että tuossa on joku logiikka, et tietyille tiimeille sopii tietyntyyppiset pelaajat. Ja teamplay on kaiken a ja o. Itse kokeilin että syöttelin vain enkä niitäkään pojoja nyt paljon saanut, mutta oli siis ukko teamplaylla B ja 2 pistettä (vapareista) ja mut varattiin silti sijalla 23 Indianan toimesta. Chicago sijalla 20 haistatteli myös ja joku muu mut halusin Indianaan ja vastailin siten.

p.s ja sellainen keskiverto "pistelinko" PG, jota itsekin tein aluksi, päätyy teamplaylla < B Utahiin. :) tai sain sinne kutsun SG:nä myös.

Nyt olen täysin vakuuttunnut että tuossa on joku logiikka, et tietyille tiimeille sopii tietyntyyppiset pelaajat. Ja teamplay on kaiken a ja o. Itse kokeilin että syöttelin vain enkä niitäkään pojoja nyt paljon saanut, mutta oli siis ukko teamplaylla B ja 2 pistettä (vapareista) ja mut varattiin silti sijalla 23 Indianan toimesta. Chicago sijalla 20 haistatteli myös ja joku muu mut halusin Indianaan ja vastailin siten.

p.s ja sellainen keskiverto "pistelinko" PG, jota itsekin tein aluksi, päätyy teamplaylla < B Utahiin. :) tai sain sinne kutsun SG:nä myös.

Itse vedin pelin tuohon tyyliin. Haastatteluissa Hawks ja Portland. Molemmille sanoin kiitos ei ja Hawks varasi silti. Laitoin sitten koneen kiinni ja katselin huvikseni draftin uudestaan ja vaihteeksi vuorolla 21. Utah Jazz. On tuo nerokas systeemi, kun ei tahdo päästä millään muualle kuin Jazziin tai Hawksiin. Noh, pakko tehdä kohta valinta pelata tuota 76ers tallennusta.

Pelaan tässä sarjaa ja myt ihmettelen kun pystyn vain yhtä pelaajaa ohjaamaan?? Eilen pystyin vielä ohjaamaan koko joukkuetta. Mikä vikana???

Ylös Bottom