Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

Vastaus: NBA 2K14

Jaa mistäköhän se löytyy? Ei ainakaan pelipaita valikosta

Settings-valikosta pitäisi jostain kohtaa löytyä asetus "Preferred Position", joka on toiselta nimeltään pelipaikkalukko. Sieltä kannattaa tarkistaa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Nää on taas näitä hauskoja, kun ei oikein mene yksiinsä tuolla My Careerissa: pyysin tosiaan treidiä ja sitten parin matsin jälkeen GM kysyy "ootko vielä ihan varma, sul on vielä mahikset perua?", "joo, olen ihan varma". Sitten menee pari matsia, GM pyytää puheille, itsellä mielessä tietty, että treidi toteutunut vihdoinkin. No ei, mitä vielä, GM sanoo "joo ajateltiin, että voisit nousta starttereihin!" :D Ei varmaan oikeasti menisi ihan noin. :D Peliaikakin väheni ton treidi-pyynnön varmistuksen takia, joka meni ihan oikein, mutta joo... No, tällasia nämä pelit välillä ovat. :)

Sieltä se treidi sitten tuli seuraavan matsin jälkeen (just kun koutsi oli ensin sanonut "oot pääsemäs ykköseen" :D ), eikä mennyt nyt ihan putkeen: en päässyt mihinkään niistä tiimeistä, joista olin ilmoittanut olevani kiinnostunut, vaan meikäläinen treidattiin Washington Wizardsiin. No... näillä mennään sitten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K14

Täytyy kyllä sanoa, että nyt molemmilla alustoilla PS3 ja PS4 pelanneena, niin tuo MyCareer on huomattavasti hankalampi PS4:lla. PS3 pääsin melkein heti oman joukkueen avaukseen ja peleistä tuli järjestään B - B+ arvosanaa. Nyt PS4 puolella peliaikaa tule se ~8 min per peli ja huonommilla arvosanoilla. Pelipaikkana on sama SG ja joukkuekkin on about saman tasoinen.
 
Vastaus: NBA 2K14

Täytyy kyllä sanoa, että nyt molemmilla alustoilla PS3 ja PS4 pelanneena, niin tuo MyCareer on huomattavasti hankalampi PS4:lla. PS3 pääsin melkein heti oman joukkueen avaukseen ja peleistä tuli järjestään B - B+ arvosanaa. Nyt PS4 puolella peliaikaa tule se ~8 min per peli ja huonommilla arvosanoilla. Pelipaikkana on sama SG ja joukkuekkin on about saman tasoinen.

Joo, olen huomannut saman. Mun mielestä toi on vain ja ainoastaan hyvä juttu. Ennen pääsikin aloitusviisikkoon tiimissä kuin tiimissä, paikassa kuin paikassa vähän liian helposti.
 
Vastaus: NBA 2K14

Itse olen viime aikoina pelannut playoff-korista, Suosikkini Raptors putosi ensinmäisellä kierroksella ja finaalissa pelaavat Bulls ja Thunder. Pelien aikainen tunnelma on loistava, yleisö pitää melua ja seloostajat hehkuttavat aivan kuten tosielämässä.:cool:

Täällä on keskusteltu heitonajoitus-asetuksista, kannattaa valita user timing, sillä voit itse vaikuttaa heiton onnistumiseen.
 
Vastaus: NBA 2K14

Täällä on keskusteltu heitonajoitus-asetuksista, kannattaa valita user timing, sillä voit itse vaikuttaa heiton onnistumiseen.

Itse taas haluan, että urheilupeleissä pelaajat tekee kuten oikeastikin omien taitojensa mukaan. Minä vain määrään mitä yrittävät. Eli juuri heitot täytyisi mennä kuten oikeasti kyseisellä pelaajalla, minä vain käsken heittää, en sitä et miten tai millä ajoituksella. :)
 
Vastaus: NBA 2K14

Kutsukaapa joku mut online liigaan jos on semmosia tulossa tai menossa (kaveriksi jos pyydätte kirjottakaa nba2k14 viestiin, niin tiedän hyväksyä) ? Tai sitten jos palio pelaatte nbata niin myös lisään kaverilistaan. Ite en muuta peliä tällä hetkellä pelaakkaan kuin tätä NBA2k14.

Gamertag on KossuAppelssiin
 
Vastaus: NBA 2K14

Itse taas haluan, että urheilupeleissä pelaajat tekee kuten oikeastikin omien taitojensa mukaan. Minä vain määrään mitä yrittävät. Eli juuri heitot täytyisi mennä kuten oikeasti kyseisellä pelaajalla, minä vain käsken heittää, en sitä et miten tai millä ajoituksella. :)

Olen nyt viimepäivinä katsonut noita Smooven videoita. Tiedättekö millä asetuksilla kaveri pelaa eli ts. onko kaverin heitoissa My Careerissa kumpi asetus, kun tuntuu että aika kovalla rosentilla menee koreja sisään.

e: koodeja taas pelin FB-sivulla, Locker codes
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K14

NBA 2K14:n next-gen-versiot ovat saamassa/saaneet uuden päivityksen, jonka pitäisi auttaa mm. kadonneisiin/korruptoituneisiin tallennuksiin.

Addressed an issue where some users were unable to load/play any previously saved files.
Addressed an issue where some users were unable to properly negotiate contracts in MyGM.
Users are now able to advance to the next round of the playoffs when playing the series deciding game in MyGM.
Addressed an issue with Friend invites that was preventing some users from entering into Head-to-Head and Team-Up matchmaking.
Corrected a case where the game would exit out after the first change of possession during the Rising Stars challenge in MyCAREER mode.
Improved performance in The Park by fixing a number of hitches that would occur during gameplay.
Fixed an issue where the title would be unresponsive when booted without being signed into a profile.
Fixed an issue where the game would occasionally exit out shortly after boot when there was a large number of content update notifications queued up.
Corrected an issue where thumbnails in the MyPLAYER Store and Dressing Room would fail to appear in some cases.

Lähde: 2K Games
 
Vastaus: NBA 2K14

Nyt kun vielä korjaisivat sen että savet pistävät PSN-pilven tukkoon varsin nopealla tahdilla ja sitten joutuu *käsin* poistelemaan vanhoja saveja pilvestä.

Riittäisi oikein hyvin jos vaan muutama edellinen tilanne olisi tallessa.
 
Vastaus: NBA 2K14

NBA 2K14:n next-gen-versiot ovat saamassa/saaneet uuden päivityksen, jonka pitäisi auttaa mm. kadonneisiin/korruptoituneisiin tallennuksiin.

Eipä ollut ainakaan vielä tänä iltana päivitys ladattavissa. Tästä tulikin mieleeni, että onko nyt PS4llä ihan tyypillistä, että kaikki edellisetkin päivitykset ladataan aina samalla, kun uusia tulee? Esim. NBA 2K14 sai ennen Euroopan julkaisua yli 2 gigan päivityksen, joka piti ladata Day 1, kun konsolin otin käyttöön ja ennen joulua tuli seuraava ja taas piti ladata noin 2,5 gigaa. Mietin vain, että sitten kun tuo seuraava tulee, pitääkö ladata taas koko paketti. "Äkkiähän" tuollainen muutama giga 10 megaisella netillä tulee, mutta ihmettelen vaan, jos homma on tosiaan muuttunut niin, että edellisetkin päivitykset ladataan aina uudestaan samassa isossa köntässä, kun uusi tulee...
 
Ylös Bottom