Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Joo kerro tosiaan, kannattaako ostaa.
Missä muuten Helsingissä kannattaa käydä vanhat pelit vaihtamassa uusiin?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Ok, tattis!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
NBA 2K3 on korispelien kuningas. Se pyrkii olemaan mahd. realistinen. NBA 2K2 oli jo täydellinen, joten on kyllä häikäisevää nähdä, miten Visual Concepts on jälleen onnistunut parantamaan peliä visuaalisesti.
Areenat ovat lähes fotorealistisia ja mallinnettu viimeisen päälle tosielämästä.
Tietokone antaa aivan hullun vastuksen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Ootko sä Gambler Sega Sportsin suomen työntekijä?Ei sillä etteikö nää olis hyviä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Menet osoitteeseen
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/nba2k3/
Sieltä käyt lukemassa vaikka muutaman ekan niistä arvosteluista. Sen jälkeen käyt eri nettikaupoissa kattelemassa kyseisen pelin hintoja. Ja taas innoissasi takaisin Metacriticiin lukemaan loput arvostelut.
Tän jälkeen pistät toiseen vaakakuppiin oman rahatilanteen ja toiseen sen mielettömän, järjettömän himon mikä sulle on syntyny tota peliä kohtaan. Hetken kuluttua huomaat että "ei se muutama kymppi niin paljon oo, totta kai mä sen pelin voin ostaa." "Pakkohan toi on saada."
Toimii joka kerta!
Sinun on siis vain ostettava kyseinen peli, pelattava itse sitä ja kehuttava taivaisiin. Itse olen pelannut sitä pari päivää ja huippukoristahan tämä on, vaikken EA:n pököihin ole koskenutkaan. Ensikertalaiselle tämä on nannaa, varsinkin, kun saa harjoiteltua vapaaheittoja ja korille etenemistä. Aioin ostaa NBA Street vol. 2:n, mutta NBA 2K3:ssa on katukorismahdollisuus ja hauskaahan se on .Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
ohoh, pikkasen ailahtelee tuon pelin arvostelut, toiset paikat on antanut 100 pistettä ja toiset 60:ntä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TN75
Heips kaikki korispelien ystävät!
Kävinpä tänään ostamassa NBA 2K3:sen ja kolmen tunnin pelaamisen jälkeen oli pakko irrottautua hetkeksi ja tulla tänne kehumaan sitä.
Eilen ainakin ruokaostoksilla kun kävin niin markettissa huomasin NBA 2k3sen ja NHL2k3sen molempien löytyvän boxille. Ja oli useita kappaleita vielä. Mutta jostainhan se voi olla loppu tietysti.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Joopajoo, on todella hienoa taas tämä Segan pelien saatavuus, kun joutuu tilaamaan pelin Xbox-version briteistä, kun Suomesta sen etsiminen on kuin penkoisi neulaa heinäsuovasta. Painotan sanaa Xbox, PS2-versiotahan on ollut hyvin saatavilla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Sinun on siis vain ostettava kyseinen peli, pelattava itse sitä ja kehuttava taivaisiin. Itse olen pelannut sitä pari päivää ja huippukoristahan tämä on, vaikken EA:n pököihin ole koskenutkaan. Ensikertalaiselle tämä on nannaa, varsinkin, kun saa harjoiteltua vapaaheittoja ja korille etenemistä. Aioin ostaa NBA Street vol. 2:n, mutta NBA 2K3:ssa on katukorismahdollisuus ja hauskaahan se on .
Olkaa kaikki COOLEJA ja ostakaa NBA 2K3!