Need For Speed: Hot Pursuit 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Willennium
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Willennium

New Member
Eikö tästä ollutkaan vielä aihetta :confused:

NFS:n kotisivuille, www.needforspeed.com on nyt ilmestynyt pari videota kyseistä peliä koskien. Näyttää todella hyvältä! Tätä peliä odotetaankin sitten kieli pitkänä, milloinkas julkaisupäivä olikaan? Kesäkuun lopussa?

Kyllähän noi videot ihan hienoja on, eikös ton pelin pitäisi nytten keväällä ilmestyä? Toi on kyllä pakko ostos, jos se tukee df tai ff rattia. Mutta ei ainakaan Playstation 2 Guide Spring 2002 lehdessä mainita ff-ratin tukea. Hölmöä, sillä tuo on puolet parempi kuin Burnout, tohon jos mihin se tuki kaivattaisiin. Toivottavasti ohjaus on hyvä ja grafiikassa ei ole pahemmin sahalaitoja.

Edit: Noissa videoissa moottorin ininä kuulostaa oudolta :)

Edit: Vielä kerran, missä muuten kaikki vastaan tulevat autot ovat. Eikai niitä ole poistettu pelistä, nehän ovat needforspeed sarjan elämä ja suola!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei kai niitä vastaantulevia autoja poistettu ole... toivottavasti. Ne todellakin ovat NFS:n elämä ja suola. Nehän saa aiemmissa osissa laitettua vaikka kokonaan pois... uskoisin, että videoissa ne on vain säädetty pois päältä.
Mutta kyllä aivan varmasti pelin hankin, vaikka siinä ei niitä vastaantulijoita olisikaan.
Eikös ne äänet ole ihan oikeista autoista nauhotettu? Kyllä se Murciélago oikeastikin tuolla lailla inisee. ;) :
http://www.ea.com/eagames/official/nfs_hotpursuit2/videos/video_lo_5.jsp

360 Spider ja tyhjä tie... :cool:
http://images.ea.com/eagames/official/nfs_hotpursuit2/screens/ps2_5.jpg

Syksyyn? :(
Eletään kuitenkin toivossa siitä, että Pelitin julkaisulistaan ei ole luottamista. Ps2fin:in lista sanoo edelleen 20.6.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Syksyyn? :(
Eletään kuitenkin toivossa siitä, että Pelitin julkaisulistaan ei ole luottamista. Ps2fin:in lista sanoo edelleen 20.6.

EA:n viimeisen ilmoituksen mukaan tulossa 20.6. Mutta viikkoja on kerennyt kulumaan viimeisestä julkaisulistasta jonka olemme saaneet ja tunnetusti muutoksia tulee päivittäin. Joten on voinut muuttua vaihteeksi :(

Hmm, hävinnyt myös http://fi.playstation.com/ listoilta. Joten taitaapi olla siirtynyt.

Noh, kunhan nyt ennen joulua tulee. MoH: Frontlinessa riittää toivottavasti tekemistä koko kesäksi ja syksyksi! ;)

Hämmentävää että Filmifriikki kauppaa ko peliä 31.5 ilmestyvänä. Onkohan kenelläkään mitään käsitystä tuleeko se huomenna todella ulos?

NFS uusi julk. päivä

Filmifriikistä tietoa että peli on viimehetkellä siirtynyt ja uuden julkaisupäivän pitäisi olla 30.8.

Tästäkin pelistä tuli pelattava demo OPM2:n mukana.
Peli on aika samanlainen kuin ensimmäinen Hot Pursuit ja tässä tapauksessa se ei ole huono asia. Peli on nopea, helposti omaksuttava ja minuun tämä peli iski paljon paremmin kuin TOCA: race Driver vaikkakin pelit tosin ovat hieman erityyppisiä. Miinusta tulee ainakin siitä että muuta liikenettä on liian vähän ja demossa oli pelattavana vain tylsähkö metsä rata, mutta vauhtia ei tältä radalta siltikään puuttunut. Mutta pelin muut radat toivon mukaan ovat hieman monimutkaisempia...

Poliisit ja muut vastustajat olivat ainakin demossa mielestäni suht älykkäitä ja poliisilla on tässä pelissä käytössä myös helikopteri, jonka näin tosin vain vilaukselta (demossa on viiden minuutin aikaraja).
Ja tietysti ne autot. Demossa olen päässyt hurjastelemaan Lamborghini Diablolla ja Ferrari 360 Spiderilla ja autot ovat mielestäni hyvin mallinnettuja.

Minulla tämä peli pomppasi ostoslistan kärkeen, kunhan se joskus tänne Eurooppaan saapuu (OPM2:ssa julkaisupäivä oli joku 8.9 tai jotain).

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ostin tuon OPS2:n jossa tuli demo pelistä mukana. Ihan hyvältä vaikuttaa kyllä... 100% Need For Speediltä. Autojen mallinnus oli pieni pettymys, 360 Modena ei kyllä näytä edestä ollenkaan oikean esikuvansa näköiseltä. Pelin "pyörähdysefekti" (Matrix-tyylisesti pelin tapahtumat pysähtyvät, ja kamera kiertää auton ympäri) on tosi hienosti toteutettu, kiva lisäpiristys peliin.

Paikka ostoslistalla varmistui. :)

Samaa demo pelasin, samaa en (valitettavasti) voi sanoa pelistä. Ajotuntuma on hirveä. Ennen NFS:ssä on ollut ajettava ajotuntuma, eli auto on mennyt sinne minne kuski on kuvitellut ohjaavansa (siis normaalisti, toki liian suuret mutkanopeudet yms. on oma jutttunsa). Minusta tuo on perusvaatimus hyvälle ajopelille.

Nyt Hot Pursuit 2:ssa auto kääntyi laiskasti ja sitten se jäi kaartamaan ikuisuuden, kunnes vastaohjauksen jälkeen alkoi tehdä samanlaista kaarretta toiseen suuntaan. Vaikka Lamborghini Diablo 6.0 on iso auto, niin eiköhän se vähän ketterämpi ole. Grafiikka ei häikäissyt, mutta menetteli, ääniin en kiinnittänyt huomiota. Rata vaikutti ihan kivalta.

Ne spesiaali-efektit oli ensimmäisen kerran ihan kivoja, toisella kyllästytti (miksi minä sitten aina painoin R2:ta? :-D) ja kolmannella raivostutti. Samoin se toinen "tulipallo-efekti" tuntui vähän oudolta.

Pitää kyllä pelata demoa lisää, ehkä minulta jäi jotain huomaamatta. Mielelläni päätyisin samaan mielipiteeseen Willeniumin kanssa, edellisistä Need For Speedeistä olen aina pitänyt.

Minä kyllä tykkään tuosta ajotuntumastakin. Riittävän haastava. Kokeilkaa laittaa se Extreme-ajotyyli päälle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Minä kyllä tykkään tuosta ajotuntumastakin. Riittävän haastava. Kokeilkaa laittaa se Extreme-ajotyyli päälle.

Ok, no minäpä kokeilen tuota huomenna uudestaan, ehkä minulla jäi jotain huomaamatta. Jos Momo toimii, niin eiköhän minun Logitech FF GP toimi myös. Ratin luulisi parantavan tuntumaa.

Nyt on pelattua demoa enemmän, ajotuntumaan tottui yllättävän nopeasti ja hetken kuluttua se tuntui normaalilta, ehkä ensimmäisellä kerralla asiaa vaikutti se, että pelasin Tocan demoa juuri ennen tuota?

Peli vaikutti ihan kivalta, tosin fps putosi välillä aika rajusti, tosin vain hetkeksi. Tuon kanssa elää, mutta NFS:n tyylisessä kaahauksessa tuo silti häiritsee.

Jos ylinmääräistä rahaa löytyy, saatan jopa ostaa tuon :)

Ylös Bottom