Need For Speed: Hot Pursuit 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Willennium
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Tocan demoa? Siinä taas en havainnut ajotuntumaa ollenkaan. ;)

Jos totta puhutaan, olen lähes samaa mieltä ;)

Minussa kai on joku yhteensopivuus-ongelma Codemastersin ajopelien kanssa, kun ikinä en pidä niiden ajotuntumasta. Ja jos 9 muuta pitää, vika ei varmaan voi olla tuotteessa?

Onneksi nuo NFS:n ajotuntumat ovat niin "huomaamattomia", että niihin ei tule keskityttyä. Ja eihän pelin tarkoituskaan ole ajotuntumasta nauttiminen, vaan kaahaaminen. Gran Turismossa tulee joskus ajeltua ihan vaan huvin vuoksi tyhjällä radalla, sen verran loistava se tuntuma on :)

Taattua need for speed laatua :) .. grafiikka olisi voinut olla vähän parempaa. Tosin testasin vain yhtä kenttää josta ei ainakaan mulle jäänyt mitään erikoisen positiivista fiilistä. Kahtellaan sitten kun kokoversio saapuu kauppojen hyllylle.

ps2.ign.com antaa 9.0 pistettä
moitteita graffasta mutta arcadekaahauksen ajotunnelma (=kaahaus kyttiä karkuun) pelastaa paljon.
"54 to County, I'm gonna need a tow" :D

damn, tääkö vai Burnout2, tai sitten molemmat! ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
ps2.ign.com antaa 9.0 pistettä
moitteita graffasta...
Jep, mutta:
The quality of the modeling and lighting on the cars is substantially better than what you'll see in the Xbox and Gamecube versions -- actually, more or less everything is better than the other platform versions, so look forward to a future Head-to-Head feature for all the details.

Ei voi muuta kuin :D
damn, tääkö vai Burnout2, tai sitten molemmat! ;)
Taitaapi joutua hankkimaan molemmat.

lol, katsokaapa NFS:n eri versioiden scoret:

Xbox

Presentation
Good variety of car licenses but too few cars and tracks. Bland menu interfaces, a horrible announcer, and compressed intro video don't help either. 6.0
Graphics
Nice car models and lighting, but I want bump-mapped roads, sharper textures, more weather effects, moving backgrounds, and volumetric grass. And that cutscene! 6.0
Sound
Nice sound effects with good movement and positioning. Generic default soundtrack but the ability to listen to your own songs gives you endless possibilities. 8.0
Gameplay
Fun arcade racer, but questionable physics and AI keep this one from burrowing below the surface. 7.0
Lasting Appeal
Adjustable difficulty, several game modes, and unlockable content help to extend this games stay. 4-player mode or Live support could've made this game last forever. 7.0
OVERALL SCORE (not an average) 7.1

---

GameCube

Presentation
A drool-worthy selection of vehicles, slick menus, and plenty of options. 8.0
Graphics
Nice artwork at points that is spoiled by some blurry textures and worsened by a terrible framerate. Good, but flawed. 6.0
Sound
Nice engine sounds, good effects all around, but no surround ambience. EA Trax music is an awesome addition for this arcade racer. 8.0
Gameplay
A nifty concept that offers up intense simulation-meets-arcade racing. Awesome cars, great track designs, and team-based AI. Slower pace combined with heavy cars is a turn-off. 7.0
Lasting Appeal
Medicore two-player, but an awesome single-player racing experience with plenty of expensive cars to buy. What there is to like, can be repeated. 7.0
OVERALL SCORE (not an average) 7.3

---

PS2

Presentation
Very cool menu designs, great atmosphere in the races and chases, comprehensive suite of customizable options. 9.0
Graphics
It's not up there with the top of the PS2 market, but it looks good enough, with a great sense of speed. 7.0
Sound
Okay tunes, questionable engine noises, hilarious tac net chatter. 7.0
Gameplay
The deep reward system provides plenty of incentive to play, and the sheer fun of eluding the police is conveyed very well. 9.0
Lasting Appeal
The mission trees are deep, there's lots of stuff to unlock, and challenge racing is fun for one or two players. 8.8
OVERALL SCORE (not an average) 9.0

:D

Jiihaa, minähän sanoin että tästä tulee huippupeli. Ign:ään voi aina luottaa. :)

Pelasin Demoa ja grafiikka Ok, paitsi nykii liikaa!!! Arcadepläjäys, ei ajotuntumaa ollenkaan.

Näitä on jo nähty liikaa, parempi kun ei ilmestyis koko peli ollenkaan...

Meitä on moneen makuun ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori

Näitä on jo nähty liikaa, parempi kun ei ilmestyis koko peli ollenkaan...

Nykimisestä olen samaa mieltä, mutta mitä haittaa on siitä että tuo peli ilmestyy? ;)

Minä en välitä vaikka PS2:lle ilmestyisi 10 3DO:n peliä joka päivä, ei niitä tarvitse ostaa. Tosin arvostelijat kärsisivät tuosta aika paljon :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Nykimisestä olen samaa mieltä, mutta mitä haittaa on siitä että tuo peli ilmestyy? ;)

Minä en välitä vaikka PS2:lle ilmestyisi 10 3DO:n peliä joka päivä, ei niitä tarvitse ostaa. Tosin arvostelijat kärsisivät tuosta aika paljon :D

Korjaan, Shaban kärsisi paljon. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul

Jos ilmestyy, monet ostavat pelkän nimen perusteella, koska mukamas taattua NFS laatua (paskan marjat sanon minä) ja pettyvät sitten, ruikuttavat. Monelle paha mieli jne...

No ei todellakaan ole pakko ostaa, kuten sanoit, mutta mielestäni olisi parempi, jos luokattoman huonoja pelejä ei ilmestyis ollenkaan. Varmasti nostais konsolien myyntiä/pelien myyntiä, jos julkastais vaan laatua!!!!

Mitä tuo peli sitten on, jos ei taattua NFS laatua? Demon perusteella se on niin Need For Speed, kuin vain voi olla.

Ilmeisesti ei ole tarvinnut arvostelijoiden kärsiä ainakaan näiden arvostelujen perusteella:) http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/needforspeedhotpursuit2

Pakkohankinta!!!

Mitä tuo peli sitten on, jos ei taattua NFS laatua? Demon perusteella se on niin Need For Speed, kuin vain voi olla.

No, omat NFS-kokemukseni on lähinnä hankittu Porsche Challengesta (PC), joka kyllä päihittää tuon HotPursuit2 Demon mennen tullen. No , Demohan se vaan toki on, mutta tuskin finaali tuosta paljoa muuttuu

No jos Porche Challenge päihittää demon niin sitten ei voi kovin laadukkaasta pelistä puhua.. Porche Challenge oli oikea riman alitus muuten hyvään pelisarjaan. Yksinpelinä ei Porche Challengea selvin päin pysty pelaamaan. Nettipelinä se jotenkuten menettelee kun se typerä ohjaus on kaikille sama.

Need for speed IV on edelleen sarjan paras osa. Jos tekijät saavat pelattavuuden samalle tasolle niin se riittää minulle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan waimo
No jos Porche Challenge päihittää demon niin sitten ei voi kovin laadukkaasta pelistä puhua.. Porche Challenge oli oikea riman alitus muuten hyvään pelisarjaan. Yksinpelinä ei Porche Challengea selvin päin pysty pelaamaan. Nettipelinä se jotenkuten menettelee kun se typerä ohjaus on kaikille sama.

Need for speed IV on edelleen sarjan paras osa. Jos tekijät saavat pelattavuuden samalle tasolle niin se riittää minulle.

Mielenkiintoinen mielipide. Porsche on PSX:llä aika laimea, mutta PC-versiota (josta varmaan puhuit?) pidetään parhaana NFS:nä sitten klassikoksi muodostuneen NFS1:n.

Minulla on PC:llä vain demo tuosta, kun vanha koneeni ei tuota aikanaan pyörittänyt ja enää ei kaupasta peliä ole löytynyt. Demonkin perusteella erittäin hyvä, ajotuntumassa en huomannut mitään huonoa.

NFS4 taas on vähän tylsä, oikeastaan lähinnä modi NFS3:een. Silti kiva peli, sitä en kiellä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan waimo
Puhummekohamme ihan samasta pelistä? PSX:llä oli nimittäin Sonyn julkaisema Porche Challenge -niminen peli, jolla ei ollut mitään tekemistä NFS-sarjan kanssa. Taasen NFS Porche, eli Need For Speed: Porche Unleashed Jenkeissä ja Need For Speed: Porche 2000 Euroopassa, on yksi parhaimmista ajopeleistä PC:llä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Puhummekohamme ihan samasta pelistä? PSX:llä oli nimittäin Sonyn julkaisema Porche Challenge -niminen peli, jolla ei ollut mitään tekemistä NFS-sarjan kanssa. Taasen NFS Porche, eli Need For Speed: Porche Unleashed Jenkeissä ja Need For Speed: Porche 2000 Euroopassa, on yksi parhaimmista ajopeleistä PC:llä.

Tarkoitin juuri tuota PC:n NFS5 - Porsche 2000 peliä, johon vertasin tätä Hotpursuit2:sta. Siihen verrattuna siis ainakaan PS2 Demo ei ole mistään kotosin!

OPM:n arvostelija antaa täydet 10 pistettä!
Arvostelu Gamers.com:ssa
http://www.gamers.com/game/1092418/

Edit
Gamerankings.com:ssa ka on nyt 90.6%

Joka puolella kehutaan grafiikkaa (pienin varauksin) ja ajotunnelmaa!

Pelissä on muuten tuki Logitechin FF:lle ja DF:lle.

Voi jummi, tais mennä tämäkin ostoslistalle (jossa on jo tunkua: WRC2, CMR3, Burnout 2)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom