Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed: ProStreet [PS3]

Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

tilt.tv sanoi:
Uutena pelityyppinä ProStreet tarjoaa drag racet, jotka ovat lyhyen suoran kisoja, jossa vaihteiden ja nitron täydellinen käyttäminen ovat ratkaisevassa roolissa
On kyllä mulla ja kavereilla hyvät versiot Underground 2:sta, kun siellä oli tuollanen drag race-kisatyyppi ja tuossa se on ihan uusi juttu :rolleyes:
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Ei voi kun nauraa.

Aivan käsittämätöntä kuraa koko tilt.tv nykyään. Tuo tekstihän oli vähän, kuin joku myyntipuhe :)
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Baron sanoi:
Siis ei jumalauta mitä paskaa... Eikö näillä ihmisillä ole mitään vastuuta sanomisesta... Vai voidaanko piiloutua 'sananvapauden' taakse...

Need for Speed on raiskattu, poltettu ja haudattu... Tilt siinä sivussa... Voi että kun on ikävä Moontv:n toimivaa ja oikeaa pelijournalismia... Nyt tilt saa tehdä yksinään mitä haluaa...
Hahhah, kiitti tuosta. Päivän naurut sain :D

Siis nyt meni kyllä täysin överiks. Yleensä oon tottunu siihen että Tiltin plussat ja miinukset sekä numero on yleensä perseellään, mutta kusivatpa nyt sitten totaalisesti... Toivon todella ettei kukaan osta pelejänsä Tilt.tv:n perusteella
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Eihä se pelin vaikeustaso ole tietenkään sama kuin demossa.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Grafiikka näytti kivalta esi-rendatuissa filminpätkissä, mutta itse peli näytti aika rumalta, ja grafiikka oli kamalasti softattua.. tuskin oli edes 720p resoa, vaan jotain vielä alempaa.

Ps3 version grafiikka on huomattavasti suttuisempi kuin 360 versio. Valitettavasti.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Darth Vader sanoi:
Eihä se pelin vaikeustaso ole tietenkään sama kuin demossa.
Ei tietenkään, eihän ole mitään järkeä esitellä vaikeustasoja demossa, vaikka ne vaikuttavatkin yllättävän monen ostopäätökseen... :rolleyes:
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Darth Vader sanoi:
Eihä se pelin vaikeustaso ole tietenkään sama kuin demossa.

Missähän niin sanotaan? Demon perusteella peli arvioidaan niin hyvässä kuin pahassakin, jos sellainen on katsottu aiheelliseksi julkaista. Demon tarkoituksena on antaa pelistä mahdollisimman edustava ja myyvä muka potentiaalisille ostajille, eikö vain?
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Darth Vader sanoi:
Ps3 version grafiikka on huomattavasti suttuisempi kuin 360 versio. Valitettavasti.
Gametrailersin vertailussa PS:n grafiikka miellytti enemmän omaa silmää... Käytännössä sama, mutta valaistus oli minun makuuni parempi. Toisaalta aivan sama... Vajaan vuoden kun jaksaa odottaa, niin GT5 ja Burnoutit ovatkin ne ainoat ja oikeat autopeli... Poliisisekoilut tuovat minut takaisin Need for Speedien maailmaan. Sellainenkin on tulossa. Pakosti.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

hartzu sanoi:
Missähän niin sanotaan? Demon perusteella peli arvioidaan niin hyvässä kuin pahassakin, jos sellainen on katsottu aiheelliseksi julkaista. Demon tarkoituksena on antaa pelistä mahdollisimman edustava ja myyvä muka potentiaalisille ostajille, eikö vain?

Eihän Sega Rallyn demossakaan vaikeustaso ollut sama kuin itse pelissä. Se on viimeisiä asioita mitä hiotaan ennen kuin peli on valmis. Se katuratahan on aivan naurettavan helppo siinä demossa. Kyllä kauppaversio on vaikeampi.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Kävin hommaamassa pelin tänään ja täytyy sanoa että kyllä on erittäin hyvä NFS pitkästä aikaa :D, tullut tahkottua jo 6 tuntia putkeen kun on niin pirun koukuttava. Lisäksi pelattavaa tuntuu olevan todella paljon, nyt näyttää olevan 5% pelattu, joten kyllä tässä ilta jos toinenkin vierähtää. Demosta tuttu ajotuntuma on parantunut mielestäni huomattavasti, suosittelen siis ostamaan vaikka demo olisi hieman pettänytkin. Moottorien äänet suorastaan hivelevät korvia ja autojen viilailu tuulitunnelissa parhaan pidon tai nopeuden saavuttamiseks on mainiota ja lisäksi oikeasti vaikuttaa. Sain juuri ostettua auton driftikisoja varten... täytyypä lähteä sudittelemaan!
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

stigu sanoi:
Sain juuri ostettua auton driftikisoja varten... täytyypä lähteä sudittelemaan!
No hemmmmetti, eikä mulla oo vara ees potkukelkkaan!
Minkäs merkkisiä kaaroja on ja minkä verran pystyy duunaa kaaroja? :D
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Saakos siinä kokoversiossa muutettua näppäimien paikkoja? Demossa ei ainakaan onnistunut ja ei sitten omiin sormiin sopinut yhtään demon näppäinasettelu.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Kaaroja on jotain reilut 50 kappaletta, en tiedä sitten onko vielä jotai "näkymättömiä", tuon verran ainakin car lotissa on, osa lukittuja osa ei (alussa tietysti). Lotuksesta Civiciin löytyy vaikka mimmoista ja muutama ameriikan vanha muskelikin joukossa. Tunaamaan pystyy perus moottori, turbo, jarrut jne. sitten on korisarjoja valmiita ja erikseen on spoilerit ja katot ym. Ei laisinkaan Juiced2 tyyppistä megatuningkirjastoa mutta ihan peruskattava. Vanteita ja renkaita voi sitten isontaa, ulonta/sisentää yms. Lisäksi noita erilaisia tarroja ja maalauksia on reilusti. EI varmasti hirveästi uutta tuolla saralla aikaisempiin sarjoihin paitsi sitten jo kertomani tuulitunnelihomma. Niin ja näppäimille on 2 eri conffia, sama mikä demossa sekä tateille kääntö/kaasu&jarru ja vaihteet R1/R2. ...saakeli pakko lopettaa tältä yöltä että jaksaa duuniin :D
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Huh ostin tänään pelin mutta en ole uskaltanut vielä koittaa noiden kommenttien jälkeen mitä täältä luin :confused:

Onneksi on ainaki yksi joka pitää hyvänä ostoksena.

Tämä oli ensimmäinen need for speed pelini sitten vuoden 1996.

Minustakin tässä on enemmän ideaa kuin aikaisemmissa. Varsinkin nettipelaamisessa! Peli perustuukin nyt enemmän realismiin eikä autoja voi duunata täysin loppuun ostamalla vain kaikki parhaat osat kuten aikaisemmissa NFS-peleissä.

Jotta auton saa huippukuntoon on käytettävä myös älliä ja testailtava paljon autoa koska autossa on itse paljon säätämistä kuin f1-autossa :)

Olin jostain lukevinani että autoja ja säätöasetuksia pystyi laittaan nettiin johki yleiseen jakoon ja mikäli ne olisivat menestyneitä kulkupelejä saisi mahdollisesti joitain palkintoja EA:lta tai vastaavaa. Kellää mitää hajua tästä? Tuskin kukaa terve järkinen ihminen näkisi unta tuollaisesta?

Omana tavoitteena on tehdä ainakin suomen nopein kulkupeli NFS prostreetissä. Muut käyttäjät voivat haastaa minut jatkossa :p
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Jonetzky sanoi:
Onneksi on ainaki yksi joka pitää hyvänä ostoksena.

Stiguhan on ilmeisimmin kommentoijista ainoa joka kokoversiota on pelannut.

Piru kun kahden vaiheilla niin monen pelin kanssa. Tässä nyt yksi taas lisää.. :eek:
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Itse kokeilen peliä pian ja kerron sitten ostatko vai etkö :D


EDIT: Joo nyt tuli kokeiltuu about tunti tuota peliä ja positiivinen maku jäi suuhun. Ura hommeli vaikuttaa paljo mielenkiintoisemmalta kuin aikaisemmissa nfs tuotoksissa. Autoja 55 kipaletta ellei niitä jostain tule lisää esim myytäväksi tai päivitysten yhteydes. Mene ja tiedä. Autoja olisi hyvä olla enemmänki, mutta kyllä tuolla löytyy tietty valinnan varaakin jo.

Autojen viritys toimii samalla logiikalla kuin esim carbonissa mutta hienosäätö virityksiä on todella paljon mikä tekee pelistä mielenkiintoisen. On siis melkein mahdotonta löytää kenenkää parasta mahdollista ajokkia/säätöjä radalle kuin radalle. Testaamalla voi päästä lähelle tätä.

Online pelaamisesta tulee varmasti vielä mahtava kokemus. Se että demo sai kokeilijoille sellaisen kuvan että peli olisi turhanki helppo niin sitä se ei takuulla ole. Sit en ymmärrä tuota miksi tämän pelin grafiikkaa on morkattu. Ylivoimaisesti parempi grafiikka kuin missää aikaisemmassa näkemässäni autopelissä! Asfaltti näyttää jopa silmiä häikäisevän aidolta. Kuitenki huomasin että kaikkiin osa-alueisiin ei oltu panostettu riittävästi grafiikan suhteen. Esim maisemat ja kun katsoo kauaksi eteen ei voida pitää grafiikkaa edes hyvältä. Mut tärkeintä on mielestäni se miltä autot näyttää.

Ajaminen oli kyllä hyvinkin realistista ja tämän pelin ääressä vierähtää vielä pitkä tovi enkä usko että kyllästyy yhtä nopeasti kuin muihin ps3 peleihini.

Mul on nyt 4 ps3 peliä ja arvosanat peleille:

MotorStorm: 7.75
Resistance - fall of man: 8.50
PES 2008: 8
NFS - ProStreet: 8.75

Kyllä on hintansa arvoinen "60" ja suosittelen ostettavaksi kaikille jotka pelaavat autopelejä ja pitävät virittämisestä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Onkos tuo ruudunpäivitys parempi itse pelissä kuin demossa? Minulla oli tämä jo ennakkovarauksessa, mutta demon jälkeen tuli peruttua tilaus. :(
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Jonetzky sanoi:
Ajaminen oli kyllä hyvinkin realistista ja tämän pelin ääressä vierähtää vielä pitkä tovi enkä usko että kyllästyy yhtä nopeasti kuin muihin ps3 peleihini.

Mul on nyt 4 ps3 peliä ja arvosanat peleille:

MotorStorm: 7.75
Resistance - fall of man: 8.50
PES 2008: 8
NFS - ProStreet: 8.75

Kyllä on hintansa arvoinen "60" ja suosittelen ostettavaksi kaikille jotka pelaavat autopelejä ja pitävät virittämisestä.

Jaa että parempi, kuin Resistance ja Motorstorm? Ajaminen on realistista..?

Vähän pisti naurattamaan, kun arvostelut ja pelaajat ovat virkkoneet vähän muuta.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Jonetzky sanoi:
Tämä oli ensimmäinen need for speed pelini sitten vuoden 1996.

Jonetzky sanoi:
Autojen viritys toimii samalla logiikalla kuin esim carbonissa mutta...

Sori ny, että mä tartun tälläisiin pikkuseikkoihin, siis sä et ole pelannu NFS:ää sitten vuoden -96 (NFS eka osa oli juuri edellisenä vuonna julkaistu) mutta olet kuitenkin tutustunut Carboniin?
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Count_M sanoi:
Sori ny, että mä tartun tälläisiin pikkuseikkoihin, siis sä et ole pelannu NFS:ää sitten vuoden -96 (NFS eka osa oli juuri edellisenä vuonna julkaistu) mutta olet kuitenkin tutustunut Carboniin?

Jep eli carbonia ja muita en omista mutta muuten olen kyllä kyseisiä pelejä pelannut (kavereilla).
 
Ylös Bottom