Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed: ProStreet [PS3]

Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

joksak sanoi:
Haha! Oli loistava, tuosta Mitsun uudesta EVO:sta viritin hirmusen menijän, törkeesti tehoja mutten panostanu alustaan.... ei muutaku ekaan mutkaan ja TOTALED! Auto meni katon kautta kierien lepikkoon :D semmonen apinakeinu oli että ihan hirvitti.. mutta sitten ku alustaankin tasapainoisesti panostaa niin saa melkosia menijöitä..

Jep todellakin kannattaa virittää tasapuolisesti ja kannattaa myös muutama hetki käyttää esim alustan säätöön, saa meinaan todella paljon pois kiekka-ajoista kun alkaa oikeat säädöt löytymään.

Onko täällä muuten kenelläkään vinkkiä miten driftaus ja Drag autot kannattaa virittää?:confused:
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Therussu sanoi:
Jeps, tuli haettua tämä peli ja kyllä täytyy vetää takaisin nuo minun haukut tästä pelistä mitä demon perusteella sai kuvaa. Aivan eri peli. :cool:
hmm..omasta mielestä demo ei ollu hyvä..paraneeko peli kun pelaa enemmän? :)
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

ps3-player sanoi:
hmm..omasta mielestä demo ei ollu hyvä..paraneeko peli kun pelaa enemmän? :)

Siis todellakin paranee. Oon tahkonu tässä jo varmaan 5h ja vasta 8% suoritettu. :D

Kysymys: Miten tossa pystyy tekemään kavereiden kanssa kisaviikonloppuja? Yritettiin äsken, tein oman kisaviikonlopun moninpeliin, valitsin radat ja autot, sitten lähetin siitä kisaviikonlopusta kutsun kaverille, kaveri menee sinne mutta sitä ei näy minun pelaajalistassa? Ja saako noista mitenkään privaatteja, ärsyttää noi muut tuolla, äskenkin jouduin voittamaan jonkun pelaajan yhdellä kädellä kun puhuin samalla puhelimessa sen kaverin kanssa ja ihmeteltiin että miksi ei onnistu. :D
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Therussu sanoi:
... äskenkin jouduin voittamaan jonkun pelaajan yhdellä kädellä kun puhuin samalla puhelimessa sen kaverin kanssa ja ihmeteltiin että miksi ei onnistu. :D

Legendääriset: "Pikkusiskon koneella ja 56kbps modeemiyhteydellä ja peliohjaimella jossa ei puolet näppäimistä pelaa"

Joo, vähän itseäkin ihmetyttää tuo verkkopelin luominen, kummallisen rajoittuneelta tuntuu tai sitten ei vaan tajua.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

joksak sanoi:
Legendääriset: "Pikkusiskon koneella ja 56kbps modeemiyhteydellä ja peliohjaimella jossa ei puolet näppäimistä pelaa"

Joo, vähän itseäkin ihmetyttää tuo verkkopelin luominen, kummallisen rajoittuneelta tuntuu tai sitten ei vaan tajua.
My race day:hin teet kisa päivän, lopussa valitset onko ranked vai unranked jos on ranked et siitä voi privaa tehdä mutta kun laitat siihen että unranked niin alinpaan valikko hässäkkään vaihdat private.
Itse kisapäivässä painat R3:sta painat kaverin nimen kohdalla ja sieltä invites... (kaverin pitää olla online kisapäivävalikossa kutsun lähetyksen onnistumiseksi.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

InsanityFIN sanoi:
My race day:hin teet kisa päivän, lopussa valitset onko ranked vai unranked jos on ranked et siitä voi privaa tehdä mutta kun laitat siihen että unranked niin alinpaan valikko hässäkkään vaihdat private.
Itse kisapäivässä painat R3:sta painat kaverin nimen kohdalla ja sieltä invites... (kaverin pitää olla online kisapäivävalikossa kutsun lähetyksen onnistumiseksi.

Kiitoksia vinkistä, tuo taitaa jopa toimia. Sitten vielä sellanen kysymys että kuinka monella peli heittää EA Nationista ulos kokoajan? Onko vika koneessa vaiko EA Nationissa?

Edit: Taitaapi johtua NAT3:sta... Ja sitä ei osaa erkkikään laittaa NAT2:ksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Menee hermot! Ostin tänää tän pelin, ja kun käynnistän pelin, niin peli jumittuu "haluatko luoda uuden aliaksen" -kohtaan, koska sixaxiksen napit ei toimi. suuntanapit toimii, mutta, vaikka kuinka paljon painaa x:ää niin ei toimi. kerran pääsin jopa seuraavaan ruutuun, jossa kirjoitetaan se nimi, mutta yritä siinä kirjoittaa, kun suuntanapit toimii, mutta x, ympyrä, neliö ja kolmio ei toimi. oon kokeillu myös et laitan sixaxiksen johdolla kiinni koneeseen, mutta ei auta. Muissa peleissä ohjain toimii ilman ongelmia.

edit: kun kytkin ratin, niin heti alkoi toimia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Annika sanoi:
Kuris,tukeeko H-kaaviota?Jos tukee,varmasti ostoon harjottelu mielessä.

Tukee H-kaaviota. Oikeasti helkutin hauskaa hommaa kytkimellä ja H-kaaviolla. :)
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Therussu sanoi:
Kiitoksia vinkistä, tuo taitaa jopa toimia. Sitten vielä sellanen kysymys että kuinka monella peli heittää EA Nationista ulos kokoajan? Onko vika koneessa vaiko EA Nationissa?

Edit: Taitaapi johtua NAT3:sta... Ja sitä ei osaa erkkikään laittaa NAT2:ksi.

Mulla heittää kanssa koko ajan pois sieltä, vaikka mulla on nat 2, eli ei se ainakaa siitä johdu.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Kuris sanoi:
Tukee H-kaaviota. Oikeasti helkutin hauskaa hommaa kytkimellä ja H-kaaviolla. :)
tyhmä kysymys..mutta siitä viis.mikä on H-kaavio? voisin kuvitella itteni pumppaamassa kytkintä ja kaasua drifting kisassa:) olispa sit valmiiks gran turismoa varten kunnon ratti ja polkimet. pistäkääs jotain linkkiä tuommosesta ratti-poljin hommelista jossa kytkin myös.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

H-kaavio= 1-2-3-4-5-6,perinteinen.
sekventaali= ylös/alas,niiku prätkässä(toisille mopossa:cool:)

Mites nettikisoissa,ajetaanko ite tuunatuilla autoilla,vai kaikki samanlaisilla niiku F1?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

vaihteet kuten normi manuaali autossa:eek: ehkei enää tarvis vaarantaa liikennettä sierrallani nyt kun on lunta saatu maahan:D voi pojat...on kyllä varmaan mahtavaa ajaa semmosella kombolla :)
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Annika sanoi:
Se ratti kytkimellä+6 vaihdetta on Logitech G25.

Muistan joskus ensimmäisen pleikkarin aikana kun testaamani ratti tuntui täysin halvalta muovi lelulta, joka ei olisi kunnon vääntöjä edes kestänyt.

Eli onko noissa tämänpäivän vehkeissä potkua, jämäkkyyttä ja tarpeeksi voimaa vääntää vastaan? Toisin sanoen tuntuuko kuinka realistisilta, että kannattaisi rahojansa niihin sijoittaa?
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

G25 tarjoaa parasta realismia ps3 puolelta.Verrattaessa esim. Draving Force Pro,eroa jo polkimissa vähintään se tuplat,mikä hinnassakin.Lue joku esite,ei oo mulle tullu yhtään vastaan,joka liiottelisi ominaisuuksia.Jos haluaa olla uskottava näissä G25 kyselyissä,kannattaa vaihtaa GT5 puolelle,siellä kohtaavat kehityksen huiput.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Kuris sanoi:
Tukee H-kaaviota. Oikeasti helkutin hauskaa hommaa kytkimellä ja H-kaaviolla. :)

Ettei tuu vääriä uskomuksia,EI tue H-kaaviota,eli 6 pykäläinen vaihteisto ei käytössä,vain eteen/taakse.

edit: H-kaavio toimii!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Annika sanoi:
Mites nettikisoissa,ajetaanko ite tuunatuilla autoilla,vai kaikki samanlaisilla niiku F1?

Riippuu kisaviikonlopusta. Joissakin kisaviikonlopun "isäntä" valitsee autot ja joissakin voi käyttää omia. Mut aika sama kuhan pääsis edes ajamaan netissä noita, potkii ulos kokoajan PRKL!
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Annika sanoi:
Ettei tuu vääriä uskomuksia,EI tue H-kaaviota,eli 6 pykäläinen vaihteisto ei käytössä,vain eteen/taakse.

Jaahas, kyllä vaan mulla tukee. Kovasti ajoin H-kaaviolla enkä millään eteen-taakse-vaihteilla. Omistan kyllä ajokortin ja autonkin, niin kyllä ne vaihteet samalla tavalla niin pelissä kuin omassa autossakin vaihtuu. :)
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Sori,mun moka.Toi on vaan niin sekavaa alussa liikkuu tuolla valikoissa,et ku mä otin avuks pädin liikkumiseen,niin kadotti ratin tunnistuksen.Toimiihan se H.
Ei tää ihan GT oo,mut toivottavasti paranee autojen tuntuma,kun saa viripalaa asennettua.On tää sekavaa tää valikois liikuskelu.
 
Ylös Bottom