Tuli sitten jostain yhdeksästä asti aamulla pelattua onlinea.
Huomattavasti kivempaa kuin yksinpeli kun parin kisan välein ei tartte mennä tallille nollaamaan heat tasoa.
Miinuksena voisi mainita ns. meta autot eli joka luokassa on pari autoa jotka on aivan ylivoimaisia jos niihin laittaa oikeat osat.
Erot on niin isoja, että oikeasti niiden ei kuuluisi edes olla enää samassa luokassa.
Esim mulla oli s-luokassa sama ferrari 466gtb mitä yksinpelissä ja vastustajalla oli delorean joka oikeastaan vain katosi horisonttiin
Hommasin itse samanlaisen ja katsoin tubesta oikeat osat. Huippunopeus on vain 288km/h, mutta se kiihtyy 0-200 muutamassa sekunnissa.
Samoin b-luokassa esim 1992 vuoden nsx sekä 1967 vuoden kuplavolkkari on aivan ylivoimaisia oikeilla osilla.
Yleensä noihin laitetaan paska vaihteisto ja / tai moottori joka laskee luokituksen pisteitä ja sitten pultataan ihan julmettu turbo kiinni.
Isoin ärsytys liittyy kuitenkin full house trophyyn ja taas saa vaan arvuutella mitä tekijät on tuon kanssa miettineet.
Sinänsä äärimmäisen helppo pysti sillä sun pitää vaan ajaa playlist seitsemän muun pelaajan kanssa.
Ongelma on siinä, että serverillä voi olla maksimissaan 16 pelaajaa joten sun pitäs saada puolet niistä ajamaan samaa playlistia ja kukaan ei saa myöskään lopettaa kesken.
Juu ei tule tapahtumaan. Yhtä typeriä saavutuksia oli myös kahdessa edellisessä pelissä joten niistä, kuten tästäkin jää platina hommaamatta.
Onneksi sentään kilpaa pääsi oikeasti ajamaan toisin kuin heatissa jossa kukaan ei koskaan lähtenyt kisaan mukaan eikä myöskään käynnistänyt kisoja.
Ilmeisesti tyhjässä maailmassa ajelu oli niin paljon kiinnostavampaa.
Normi kisojen lisäksi tässä on myös link up tapahtuma joka on aika sama mitä forza horizonin forzathon vai mikä se oli jossa pelaajat kokoontuu tietylle alueelle tekemään erilaisia pikkutehtäviä yhteistyössä.
Tuo oli ihan kiva lisä ja läpäisystä tuli yli satatonnia rahaakin, mutta ei tuota kovin montaa kertaa jaksanut. Toisaalta se forzan vastine kävi ihan yhtä nopeasti tylsäksi.
Muutenkin kisoista tulee rahaa ihan hyvin sillä vaikka ajaisit vaan yhtä pelaajaa vastaan niin yleensä voittaja saa 38.000 ja toiseks tullut 3-4 tonnia vähemmän. Deloreanin tuunaamisen jälkeen mulla oli alle puol miljoonaa ja äsken kun lopetin niin taas oli yli 800.000. Sitä vaan kertyy ihan huomaamatta.