Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvin harvinaisia. Itse kolmattakymmentä dvd-leffaa ja yhden pelin hankkineena voin suositella ulkomaalaisista nettikaupoista Play.comia mitä lämpimimmin. Muutamia kertoja levy on ollut irti pidikkeestään(vanha kuplapussipakkaus-metodi), mutta nykyinen tiukka pahvipaketointi tuntuu purevan ongelmaan. Pari kertaa olen joutunut mailaamaan(joskus alkuvuodesta) matkalla hukkuneiden tilausten perään, ja homma hoituu jouheasti: laittavat uuden tulemaan ja pyytävät palauttamaan "kadonneen", jos levy sattuu kaikesta huolimatta postiluukusta kolahtamaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Joitain kauhutarinoita olen kuullut, että väärän pelin olisivat lähettäneet. Palautus on kyllä mahdollista, mutta sen eteen on soiteltava pari kaukopuhelua ulkomaankielellä jne... Tällaiset lähetysvirheet ovat kuulemma todella harvinaisia. Itsekin olen kolmesti Playsta tilannut ja saanut joka kerta oikean tuotteen.
Halusivatko ne tilin luomisen jälkeen "nähdä" kortin?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr-Lemu
Kiitos. Mutta vielä yksi asia voiko play.comiin lähettää faksilla luottokortti tiedot?
Kyllä se netti on turvallinen. Käytännössä ei kukaan pääse salattua yhteyttä kuuntelemaan. Faksihan ei taas ole mitenkään kryptattu, vaikka kuka sitäkään nyt kuuntelisi. Luottokorttitietojen vääriin käsiin joutuminen tapahtuu käytännössä viemällä ne yrityksen tietokannasta. Sinne ne joutuvat, oli ne sitten lähetetty millä tahansa tavalla. Käytännössähän sitäkin tapahtuu äärimmäisen harvoin ja silloinkin luottokortin omistaja on Luottokunnan puolesta suojattu.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr-Lemu
Tuota siis. Sitä vaan meinaan, että voiko faxilla lähettää ne tiedot ettei tarvii netin kautta koska joku voi hakkeroida ja ottaa ne käyttöönsä.
Riski on suuri. ALV:n päälle tulee prosentin parin tulli. Yli £29.99 pelejä ei Playsta kannata juuri tilata.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Avenger
Te ketkä oote enemmänkin tillanu tuolta play.com:sta kamaa niin miten herkästi tollanen perus GC:n peli (hintaa n: 55) jää tullin haaviin ja jos jää niin tuleeko siihen päälle muita maksuja kuin 22%:n ALV?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Riski on suuri. ALV:n päälle tulee prosentin parin tulli. Yli £29.99 pelejä ei Playsta kannata juuri tilata.
Tulliriskittömässä Amazon.co.uk:ssa on ollut viime aikoina uutuspelien hintana yleensä juuri tuo £29.99. Siihen tulee päälle lähetyskuluja. Kuitenkin tilaamalla pari peliä kerrallaan jää hinta aika alhaiseksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Avenger
pari kysymystä tosta Amazonista:
1) Vioko maksaa Sammon Visa Elektronilla?
2) Paljonko niitä posti kuluja suomeen kertyy?
3) Mikä tosta tekee "Tulliriskittömän"?
Sturmtrupperi jo selvensikin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Avenger
pari kysymystä tosta Amazonista:
2) Paljonko niitä posti kuluja suomeen kertyy?
3) Mikä tosta tekee "Tulliriskittömän"?
Ovat PAL-versioita ja kyllä voi.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Malifous
Onko ton Amazon.co.uk pelit PAL versioita?
siis voiko noita pelaa suomesta ostetulla cubella (sori tyhmä kysymys)