Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nettikaupat luotettavia?

Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Asral sanoi:
Voi olla, että tämä on jo mainittu jossain mutta te jotka olette ostaneet VideoGamesPlussasta Visa Electronilla, toimiiko se jos vain valitsee maksutavaksi luottokortin ja laittaa kortin numeron, vai pitkääkö kortti rekisteröidä PayPaliin ja maksaa sen kautta?

Paypalin kautta olen Electronilla VG+:sta ostellut, ei ongelmia.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Xbugs sanoi:
Kyllä myy, GameLife kauppaa säännöllisesti Huuto.netissä esim. Xboxin bundle-pelejä. GameLife ei toki vaivaudu edes mainitsemaan, että kyseessä ovat bundle-versiot, ja kotelon ja kansipapereiden puuttuminen tulee sitten ostajalle "miellyttävänä" yllätyksenä.

GameLife harrastaa muutenkin tuon tyylistä vilunkipeliä eikä Suomen laki ole muutenkaan firmassa kovin korkeassa kurssissa (esim. postimyynnissä rikkinäisestä tavarasta ei saa oikein millään rahojaan takaisin). Suosittelen tukemaan rahallisesti mieluummin rehellisten kauppiaiden toimintaa.

Harmillista kuulla tällaista. Itselläni ei ole mitään negatiivista sanottavaa Gamelifesta, vaan päinvastoin olen tilannut sieltä monta kertaa, täysin ongelmitta ja tilaus on tullut nopeasti perille erinomaisessa kunnossa. Vaan tiedänpähän olla jatkossa varuillani.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Rudy sanoi:
Minulla on tällä hetkellä hieman negatiivisia kokemuksia Mikromaakareista. Tilasin tasan kaksi viikkoa sitten Mad Catzin ohjaimen ja muistikortin ja tilausvahvistuksessa sanottiin, että muistia löytyy, ohjaimia pitäisi tulla muutaman päivän kuluttua. Tähän päivään mennessä en ole saanut pakettiani, enkä sähköpostia jossa kerrottaisiin missä mättää. Mikromaakareiden nettisivuilla oli pitkään ko. ohjaimen ja muistikortin tilana että ei varastossa, nyt muistikortti on kokonaan häipynyt sivuilta. Toissapäivänä laitoin firmaan sähköpostia jossa tahdoin peruuttaa koko tilaukseni ja saada rahat takaisin (maksoin ennakkoon), mutta eipä ole kukaan vastannut.

Sinänsä kummallista, koska yksi syy juuri Mikromaakareitla tilaamiseen oli aiemmat positiiviset kokemukset.

Mikromaakareista olen kuullut pelkästään negatiivista palautetta. Joskus ensimmäistä kertaa lafkan nähdessäni ajattelin tilata sieltä pelin, vaikken ollut kuullutkaan firmasta mitään. Uutuuspelit olivat hyllyssä hintaan 26e / kpl, kaikkialla muualla hintana 49-57e (lähde: MBnetin hintavertailu, jolla yhytin liikkeen alun perinkin).

Syy tälle selvisi harvinaisen nopeasti: postikulut maksoivat 25 euroa per peli. Eli koko touhu haiskahti hyvin vahvasti ALV:n kiertämiseltä tai asiakkaiden kusetukselta. Pelit maksoivat juuri sen verran, ettei kauppias myynyt niitä persnetolla ja rahat kerättiin sitten käsittämättömän suurista "pakkaus- ja käsittelykuluista".



Tuttava tilasi tuolta myöhemmin, eli puolitoista vuotta(?) sitten jotain. Oisikohan ollut joku muistari/ohjain tai vastaava joka saapui rikkinäisenä perille. Oli ilmeisesti hajonnut postissa. Tuttavalla kesti kuitenkin pari kuukautta saada rahat takaisin ("en minä sitä rikkonut, se hajosi postissa" - "niin varmaan"), jonka jälkeen ei ole sylkäissytkään puljuun päin.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Jona Asih sanoi:
Mikromaakareista olen kuullut pelkästään negatiivista palautetta.

Olen muutaman kerran Mikromaakareista tilannut ja ainoa negatiivinen asia oli se, ettei mainittu pelin olevan Player´s Choice ja toimitus oli hidas. Muuten sujui asiat hyvin.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Noh, tänään lähtenyt VG+:sta matkaan Pokémon Emerald, hyväksyivät Sammon Visa Electronin ihan sellaisenaan ilman PayPalia, josta kiitosta heille. Enemmän asiaan liittyen, Pelit-lehdissä nro. 3- ja 4/2005 on verkkopelikauppatesti, joka mielestäni oli hyvä ja antaa suuntaa epävarmalle netistä tilaamista harkitsevalle
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Tilasin puolenkuunpeleistä ja hyvin tuli peli perille. Luotettava on.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Onko noissa tuolta playsta tilatuissa leffoissa suomenkielisiä tekstiä? Vai pitääkö mun olla eukolle koko ajan tulkkina :D
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

dahol sanoi:
Onko noissa tuolta playsta tilatuissa leffoissa suomenkielisiä tekstiä? Vai pitääkö mun olla eukolle koko ajan tulkkina :D

Joissakin harvoissa on (Siellä tuotteen tiedoissa näkyy minkä kieliset tekstit löytyy).
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

thänks. Pitääpä selailla ja lueskella. Mistä moiset löytyy.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Olen tilannut näistä kaupoista: CoolShop, Cdon, Discshop, Puolenkuunpelit, MiGame & Huvikumpu. Kaikki ovat olleet luotettavia, mutta CoolShopista on tullut kerran peli, jonka kotelon levypidike oli ollut paskana.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Todella luotettavia ovat olleet vpd, coolshop, magnet-e ja verkkokauppa. Aina ovat tavarat tulleet todella nopeasti.
 
Ylös Bottom