Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nettikaupat luotettavia?

marwel sanoi:
Play-asia:lta paketti saamatta. Kuukauden odotuksen jälkeen viestiä sinne ja eivät osanneet sanoa missä vika. Muuten kyseinen firma hoitanu homman hienosti. yleensä menee noin 1-2viikkoa tilauksen tekemisestä. Saas nähdä saanko peliäni koskaan. :rolleyes: Onko muille käyny samoin?

Tämä on ainoa kerta, kun olen kuullut mitään negatiivista ko. firmasta.
Kai pyysit heitä lähettämään pelin uudelleen? En ihan noin vain usko, että rupeaisivat tällaisen pienen asian takia ns. mulkkuilemaan, eli eivät laittaisi uutta peliä tulemaan.

Asiaan tavallaan liittyen, GBA:lle cd-universesta tilaamani Phalanx ei ole saapunut. Viikon päästä kuukausi kulunut. Sattuukos tällaista useinkin cduniversen kohdalla?

Minä olen tilannut kerran play-asiasta, Donkey Konga 1-2+tarukonga-controller bundle-packin. Pakkaus ei ollut niin luxusta kuin lik-sangin paketeissa, mutta se voi johtua vain tilaamastani tuotteesta(suuri ja jo tehtaalla melkoisen turvallisen oloisesti pakattu). Eli, millaista tuo play-asian pakkaus yleisesti ottaen on?
 
rapuparvi sanoi:
Eli, millaista tuo play-asian pakkaus yleisesti ottaen on?

Olen tilannut kaksi Horin Digital Pad -ohjainta ja 251-muistikortin. Molemmat tulivat perille ihan hyvällä vauhdilla ja tuotteet olivat kunnossa. Mutta: molempien lähetyksien pahvipakkaus oli jostain päin rytyssä.

Kun ensi kuun alussa tilaan Free Loaderin ja Mega Man Anniversary Collectionin niin otan sellaisen kovan laatikon enkä tavallista kuplapussia.
 
Jos tilaa suomesta niin kannattaa tilata vaihtopelit.netistä
Tilasin sieltä kerran nintendon 251 muistikortin 25 ja postikuluja tuli 2,5
Siellä on esim. Player´s choice pelit halvemmalla kuin Konsolinetissä
Wawebird maksaa 42 ja pk:t 2,5 siis 44,50
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Pari varotuksen sanaa Gamelife pelikaupasta.

Vastasivat erittäin mielellään asiakaspalveluun,kun ollaan tilaamassa,mutta
kun kysytään palautuksesta tai lähetyksen viipymisestä,ei kuulunut mitään.
Myymälän työntekijä ei tuntunut tietävän yhtään mitään,kun kysytään omasta
tilauksesta.Nettisaitilla ei mainita,että PS2,129euron paketissa on Sonyn
oman ohjaimen tilalla,joku halpis ohjain.

Kun etsin tästä firmasta kommentteja netistä ja tästä foorumista,niin olivat
muutkin törmänneet samoihin puutteisiin.Tässä linkit.

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=3433&page=9&highlight=gamelife

http://www.verkkokaupat.org/kaupat/195.php
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Play-asialle isot plussat. Lähettivit mulle uuden pelin ilman mitään ylimääräisiä kuluja. Kiitos siitä sinne. :)
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

DVDcraven paketti ollut teillä tietämättömillä, kuukausi sitten lähetetty. Yleensä sieltä on tullut 5-10 päivässä paketit perille, nyt olin yhteydessä ja asia on toivottavasti etenemässä.

Viikko sitten lupasivat ilmoittaa mahdollisimman pian onko postituksessa ongelmia, odottelen vielä vastausta ja saa nähdä pitääkö itse ottaa uudemman kerran yhteyttä...

Ensimmäinen kerta, kun peli jäi saapumatta. Ilmoittelen miten käy...
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

ShereKhan sanoi:
Ensimmäinen kerta, kun peli jäi saapumatta. Ilmoittelen miten käy...

... kyseessä oli isompikin selkkaus, sillä kyseisenä päivänä lähetetyt paketit ovat kadonneet ja firmalle tullut neniin oikein kunnolla. Paketit ovat lähteneet Australiasta. Hämmentävää on, että paketteja on yli sata. Tämä on sääli, sillä nostavat kuulemma nyt postikuluja ulkomaisille tilaajille - toivottavasti homma kuitenkin jatkuu, sillä tuolta on välillä tullut tilailtua ja homma pelaa.

Lähettivät minulle nyt uudemman kerran pelin, eivät lähetä kuin kertaalleen uudestaan kadonneet paketit.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

diddy sanoi:
Jos tilaa suomesta niin kannattaa tilata vaihtopelit.netistä
Tilasin sieltä kerran nintendon 251 muistikortin 25 ja postikuluja tuli 2,5
Siellä on esim. Player´s choice pelit halvemmalla kuin Konsolinetissä
Wawebird maksaa 42 ja pk:t 2,5 siis 44,50

Paitsi että mainostavat Player's Choice -pelejä tavallisina. Sain tänään karvaasti kokea. Ko. peli oli myöskin kalliimpi kun ostin "normaalin" enkä PC:tä vaikka siis tuote oli loppujen lopuksi sama. :mad:

Isot plussat videogameplus.ca:lle! Wavebird oli postikuluineen 28 ja tuli perille vajaassa viikossa. Taisi mennä 5 päivää kun postiluukku kolahti!! :D
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Jos tilaa Naruto 2:sen (GC) Play-Asiasta ja se maksaa noin 50~ Euroa ja samalla Freeloaderin, niin jääkö se jo silloin varmasti tulliin? Meinaan vaan että tämä koko homma tullin kanssa mietityttää kun se raja on kai jotain 40 euroa ja jo pelkästään peli maksaa 50e, niin sekin voisi helposti jäädä tulliin.

Miten on, oletteko te kokeneet Play-Asiasta tilanneet saanet tavaranne huoletta postiinne vai oletteko joutuneet maksamaan tullimaksut useastikin? Jos tämä toimisi moitteettomasti niin saattaisin tulevaisuudessakin tilata jotain. :I
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Noniin, ekaa kertaa Playstä tuli jotain väärää ja rikkinäistä tavaraa. Pitäisi nyt palauttaa se. Sanoivat että "Recorded Deliverynä" pitäisi lähettää. Tarkoittaako tämä kirjattua kirjettä vai mitä?
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Siis tuleeko Playn hinnan lisäksi vielä ALV eli 22%. Tyhmä kysymys mutta menkööt.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Miikka 720 sanoi:
Siis tuleeko Playn hinnan lisäksi vielä ALV eli 22%. Tyhmä kysymys mutta menkööt.

Ei, mikäli tuotteen hinta on alle 45,4e. Mikäli tuo raja ylittyy, voi hintaan rapsahtaa Alvit ja tullit.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Tilattiin veljen kanssa pari DVD:tä Play.comista ja pari viikkoa vierähti ja levyjä ei näkynyt. Pistettiin sitten firmalle sähköpostia ja saatiin uudet levyt "kadonneiden" tilalle. Noin 3,5 viikkoa vierähti kokonaisuudessan tässä touhussa.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Wizard sanoi:
Tilattiin veljen kanssa pari DVD:tä Play.comista ja pari viikkoa vierähti ja levyjä ei näkynyt. Pistettiin sitten firmalle sähköpostia ja saatiin uudet levyt "kadonneiden" tilalle. Noin 3,5 viikkoa vierähti kokonaisuudessan tässä touhussa.

Nyyh. Kummaa touhua, jota ei onneksi ole täälläpäin nähty. Tosin kerran taisi Lloopelle rapsahtaa kaksikin kappaletta hamuttuja elokuvia laatikkoon. Mutta ei mitään kummempaa. Playhyn luotetaan, ja saas nähärä tuleeko tuurinkantamoisella tuo PES4 tuolta nyt perjantaiksi, kun eilen illalla lähtenyt oli.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Videogameplus.ca:lle pisteet nopeasta toimituksesta; 8.10 tilasin, pelit perillä tänään ihan tavallisena postina (2 peliä, n. 6e postikulut Kanadasta Suomeen).

DVDBoxoffice ei ihan yhtä hyvin ole toimituksistaan selvinnyt. Sieltä olen tilannut neljä peliä, joista olen saanut vasta yhden (toimitusaika ~3 viikkoa). Vanhimmat tilaukset on jostain elokuulta, vaikka WWW-sivu kovasti väittää koko ajan, että peliä olisi varastossa. Yhtä Xboxin uutuuspeliä ei edes lopulta toimitettu, vaan minulle tuli viesti, ettei peliä ole enää saatavana (!). Kiva juttu juuri julkaistulle pelille ... tänään tuli viesti, että Guilty Gear X2 Live on lähtenyt, tilaus tehty 26.9.

Hmm, siirsinkin juuri molemmat toimitusta odottavat tilaukset DBO:lta VGP:lle, halvempiakin olivat (tai no, postikulujen kanssa sama hinta). Saas nähdä, onko ko. pelejä heilläkään.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Wizard sanoi:
Tilattiin veljen kanssa pari DVD:tä Play.comista ja pari viikkoa vierähti ja levyjä ei näkynyt. Pistettiin sitten firmalle sähköpostia ja saatiin uudet levyt "kadonneiden" tilalle. Noin 3,5 viikkoa vierähti kokonaisuudessan tässä touhussa.

Harvinaista, että noin pääsi käymään veljellesi ja sinulle, sillä itselläni ei ole kuin positiivisia kokemuksia lähipiirissäni. Toki muutamia katoamisia on tapahtunut, mutta Play.com on kyllä hoitanut korvausasiat ensiluokkaisesti. Noh, postipakettejahan häviää silloin tällöin vääriin osoitteisiin yms. Inhimillisiä erehdyksiähän sattuu aina välillä.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Valaskala sanoi:
Harvinaista, että noin pääsi käymään veljellesi ja sinulle, sillä itselläni ei ole kuin positiivisia kokemuksia lähipiirissäni. Toki muutamia katoamisia on tapahtunut, mutta Play.com on kyllä hoitanut korvausasiat ensiluokkaisesti. Noh, postipakettejahan häviää silloin tällöin vääriin osoitteisiin yms. Inhimillisiä erehdyksiähän sattuu aina välillä.
Juu, en voi Playta haukkua. Tilaushistoriani on toistakymmentä sivua vuodesta 2001 asti ja kaikki tilaamani levyt ovat tulleet perille. Kerran olivat DVD:t naarmuuntuneet pilalle (tuplasetin levyt irronneet), mutta uudet lähetettiin tilalle kyselemättä, eikä edellisiäkään kinuttu takaisin.
Tosin, jos esim. pelin välttämättä haluaa julkaisupäivänä, kannattaa käydä vaikka kaupassa.

EDIT: Tämän lisäksi Play on ainut kauppa, jolle olen luovuttanut luottokorttitietoni säilytettäväksi, niin niitä ei tarvitse joka kerta kirjoitella. Kerran vuodessa vain korjaan voimassaoloajan.
 
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Hyvin on tullut tavarat Play.comista. Sellainen viikko niissä kestää tulla luukusta.
Melkeinpä kaikki leffat tulee nyt sieltä hankittua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Tuosta Gamelifesta kuului joskus perustamisen aikaan vähän kritiikkiä, mutta mitenkäs nykyään? Onko firma parantanut ongelmien hoitoa?
 
Ylös Bottom