Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

110/2mb sen n. 40e kuussa.

Kämppiksellä lataukset päällä..
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Mitä helvattaa! Mulla on aivan sama kokoonpano ja paljon kalliimpana :eek:

No, tuon tilasin tammikuussa 2010 kun entinen 2/1 osoittautui liian hitaaksi. Aluksi tuo DNAn hemmo halusi ~40€/kk mutta kun ostin samalla puhelimen sain tingittyä hinnan 24,90 €/kk, kahden vuoden sopparilla, en tosin saanut alkuun niitä muutamaa ½-hinnan kuukautta mutta kyllä tuo korvannee sen pitkällä aikavälillä.

E: Ja yleensä tämän 8/1- laajakaistan nopeudet pyörii reilusti tuolla 10mBitin yläpuolella. Kaikenkaikkiaan aika tyytyväinen olen, mutta kyllä aika katkerana luen näistä usean sadan megan-yhteyksistä joita pääkaupunkialueella on saatavilla hintaluokkaan ~50-70€
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

772042951.png


Opiskelija-asunnot tarjoaa vuokraan kuuluvana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

No huhhuh teillä jotain 100 megasia yhteyksiä 39€ hintaan....Rupes tuntumaan oma Dna:n 10 megainen 44,90€ hinnalla aika kalliilta.

Itselläni 8megainen soneralta. Pitkään maksoin tuota 44e päälle kunnes tajus kysyä onko heillä mitään tarjouksia. Eli soitin ja kysyin pystykö hintaa pienentää mitenkää. Otin liittymän sitte sillai et se on ainaki vuoden mulla ja samal tippu hinta kahdella kympillä! :D Kannattaa soittaa ja kysyä. Ku tänne ei muita nettejä kerta saa kii nii iha sama jos oon kytkönä vuoden samal liittymäl. Ainaki säästää järkevästi samalla pari kymppiä kuukaudessa.
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?


Nebula 24/1 36.90€/kk Tasaisesti on hidastunu päivä päivältä vuoden aikana. :( Alussa oli nopeus 13.20/0.89 Mb/s ja ping 21ms.
Aikasemmin oli saunalahden 1/1 23.60€/kk. Toimis 3 vuotta jopa nopeemmin kun ois pitäny. Sit tipahti nopeus puoleen :mad: ja vaihdoin nebulaan 2v sopimuksella.
Kun tää sopimus alle vuoden päästä loppuu testataan teliasoneraa. :)
Ukolle hommattiin eilen DNA:n 1M mokkula 2v. sopimus 19.80€/kk puoli vuotta puoleen hintaan. Hyvin toimii tukiasemakin taitaa olla saman talon katolla. Eipä vaan tullu nopeutta testattua. Tarvii joku päivä käydä testaamassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Elisa viihde 100/5, yleensä suunnilleen 75/4 on ollut yhteydet. Hyvin on toiminut sen jälkeen, kun alkukankeudesta selvisin.

EDIT: Jaa niin 39,90 kuukaudessa.
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Soneran 24/1 39.90e 24kk sopimuksella. Nopein mitä asuntooni saa, ja ei toimi lähellekkään sillä nopeudella mitä teoriassa voisi :(

 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Elisa Viihde. Nopeus 100 Mbit/s / 5 Mbit/s. Ja hintana se 39,90. Tyytyväinen olen ollut kaikinpuolin.
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

DNA 10/10, 33 euroa kuukaudessa.





Tuo latausnopeuden hitaus johtuu ilmeisesti langattomasta reitittimestä (D-Link DIR-655). Kun kytken suoraan purkkiin, niin nopeus on päälle 8 megaa.
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Soneran 8\1, nopein mitä tänne perämetsään saa. Hintaa kuukaudessa 49€.

Tuolla down-kaistalla ei itselle niin suurta merkitystä ole, mutta uppia saisi olla paljon enemmän, olisi hivenen jouheampaa tuo privaträkkereillä leikkiminen... Valokuitua odotellessa...
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?


Hmm, täällä Welhon 40M kyllä lunastaa lupauksensa:

(36 €/kk)

Kaapelimodeemiyhteyksille on toki tyypillistä se, että omaan kusonopeuteen vaikuttaa myös naapurin harrastama Linux-imageiden imutus. Olisiko Ruoholahdessa kenties keskimääräistä enemmän pingviinien ystäviä?
 
Ylös Bottom