Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Nintendo 3DS

Vastaus: New Nintendo 3DS

Sen verran pakko sanoa tuohon omaan hankintaani eli normi New Nintendo 3ds:ään, että oli liian pieni omiin käsiin (jotka on isot) ja ostinkin sitten kuitenkin XL-mallin, joka sopii itselle paremmin (valkoinen new 3ds on myynnissä). Eroina huomaa myös tuon 3D:n toiminnan. Jotenkin tuo normaalimalli toimii paljon paremmin ja on laadukkaamman tuntuinen. Nyt on sininen XL malli ja yläosassa on melko paljon klappia (löysää) kun heiluttaa konetta. 3D ei myöskään toimi yhtä hyvin vaan kadottaa välillä katseen. Myöskin XL malli on hitaampi mielestäni ja muutaman kerran kaatuillutkin jo. Normi New 3ds:ssä ei mitään ongelmia ja toimi hienosti.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Heiluuko muillakin ylänäyttö minimaalisesti kun heilutat konsolia? Ihan kuin olisi hieman löysästi kiinni?
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Heiluuko muillakin ylänäyttö minimaalisesti kun heilutat konsolia? Ihan kuin olisi hieman löysästi kiinni?

Heiluu. Ylänäytön lukitus eri asentoihin voisi olla napakampi ja lisäksi se liikkuu puolisen milliä sivusuunnassa. Tyyppivika, koska useampi arvio on kiinnittänyt asiaan huomiota myös. Ei minun kohdalla mikään maailmaakaatava, mutta ymmärrän jos vanhasta mallista päivittäneet pitää tympeänä, koska ilmeisesti siinä tuota ei ole.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Ei tuo sinäänsä häiritse, säikähdin vain, että jotain on rikki. En ole omistanut 3DS:ää aiemmin.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Mulla oli vanhassa 3DS XL:ssä sekä tässä uudessa tuo väljä sarana. Luulin että se on by design, mutta ilmeisesti joiltakin löytyy napakoitakin?
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Mulla oli vanhassa 3DS XL:ssä sekä tässä uudessa tuo väljä sarana. Luulin että se on by design, mutta ilmeisesti joiltakin löytyy napakoitakin?

Nintendolla tuntuu olevan näissä aika suuret toleranssit. Itselläni sekä 3DS että 3DS XL kärsivät rentona heilahtelevasta saranasta, mutta New 3DS XL:ssä kiinnitys tuntuu olevan paljon jämäkämpi. Monella taas muutos kuuluu menneen toiseen suuntaan, joten lienee ihan onnesta kiinni, millaisen yksilön sattuu saamaan.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Itsellä heiluu sivuttain vähän ja edelleen ylös-alas vähän myös kuten vanhoissa malleissa. Ei tosin mitään haittaa ole mutta tulipa huomattua.
Muuten uusi 3DS on aika perkeleen kova tekele. Uusi C-stick on vain niin toimiva vaikka aluksi pelkäsin tätä. Uusittu 3D toimii niin pimeässä, valossa, laseilla ja ilman. Ei valittamista. Efekti ei säry pitkäksi aikaa kun konetta muljuttaa ees-taas (siis todella muljuttaa) ja minun käytössä se ei säry koskaan koska vanhallakaan laitteella ei todellakaan ollut vaikeuksia pitää sitä paikallaan pelatessa. 3D on parasta mitä käsikonsoli on saanut ikinä, toivottavasti tulee seuraavaan Nipan käsivehkeeseen ja vaikka myös seuraavaan kotikonsoliin.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

We announced Unity support for New Nintendo 3DS! #unite2015tokyo
Unity Twitter
Unity tuen puute taitaa olla iso syy miksi vanhalle 3DS:lle ei tullut juuri yhtään monialustapelejä.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Tuota noin, eikö Nintendo joskus keväällä sanonut, että Xenoblade ei jää New 3DS:än ainoaksi yksinoikeideksi, joka hyödyntää laitteen lisättyjä tehoja? Jos näin on, niin miksi yhtään näistä peleistä ei E3 lähetyksessä näytetty? Öööö, Voihan se olla niin, että tulevissa Direct- lähetyksissä noista varmaan kuullaan tai siten Iwata on höpöttänyt omiaan.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Tuli sitten otettua New 3DS XL tulille.

Pienen askartelun (suojakalvot, muistikortin vaihto) jälkeen se on nyt latautumassa. Uuden päivityksenkin laitoin, mutta versionumeroa ei näy missään. Kai se on uskottava, että jotain siellä päivitettiin, mutta olisi kiva tietää, mitä.

Olenko ihan väärässä kun mulla on semmoinen käsitys, että muistikorttiin pääsee pienemmässä mallissa käsiksi ilman ruuvaria? Laitoin 32 gigaisen kortin, kun päätin etten työkaluihin koske ainakaan kahteen vuoteen.

Pienempi olisi ollut hienompikin, värikkäine nappeineen ja vaihdettavine kuorineen. Isompi ruutu kuitenkin voitti, joten tällä mennään. Tähän asti "uusin" Nintendo minulla oli DSi XL, ja ajattelin että kun siinä tottui isompaan ruutuun niin senkin takia XL.

Ensimmäisenä laitteella kauppaan katsomaan, mitä se virtual console tarjoaa. DSiware oli pieni yllätys, että mikäs tämä juttu nyt on. Molemmissa on pelejä, mutta virtual consolessa halvempia.

Miten toimii tallennus vanhoissa peleissä? Niissä joissa raapusteltiin paperille koodeja ja syötettiin ne peliin, sitten kun halusi jatkaa. Tarvitseeko enää kynää ja paperia. Street Gangs siellä virtual consolessa onkin, ja sen tallennuskoodi oli piiitkä. Asiallahan ei ole kiire, kun ostokortteja saa vain Gamestopista (miksi ihmeessä?) ja voi kestää hetken ennen kuin sinne pääsen käymään.

Onko 3DS:lle hyviä moninpelejä? Monster Hunter ainakin, mutta sitä minulla ei ole. En ole kaupoissakaan nähnyt. Mitä muita?
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

CZPuG_-WcAAE5SW.jpg:large

Introducing the New Nintendo #3DS XL Hyrule Edition, arriving on 24th March! #Zelda
NoE Twitter

Samana päivänä ilmestyy Hyrule Warriors 3DS:lle.
Houkutuksia. :eek:
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Hei vaan kaikille. Olen uusi käyttäjä täällä foorumissa.
Olen tilannut verkkokaupasta new nintendo 3ds xl mallin. Mitä suosittelisitte pelaattavaksi tässä alussa?
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Voiko näitä 3DS laiteita jäljittää? Veljeltä varastettiin todennäköisesti bussissa.
Laiteen sarjanumero on tallessa. Onko siitä hyötyä, jos tekee rikosilmoituksen?
Kyseessä on vielä kaiken lisäksi new Nintendo 3d xl mallista ja julkaisupäivänä ostettu.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Voiko näitä 3DS laiteita jäljittää? Veljeltä varastettiin todennäköisesti bussissa. Laiteen sarjanumero on tallessa. Onko siitä hyötyä, jos tekee rikosilmoituksen?

Ainakaan vanhanmallisessa 3DS:ssä en ole nähnyt jäljitysominaisuutta. Mutulla sanoisin, että jos poliisi löytää kätkön jossa on varastettua tavaraa niin sarjanumerosta on hyötyä. Kannattaa kertoa myös laitteen väri.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Vaikka nyt on tulossa kaikennäköisiä NX uutuuskonsoleita niin ostin Hyrule Editionin New 3DS XL:stä. En ole vielä kyllästynyt 3DS:ään. Tein tiedostonsiirron vanhasta mallista uuteen. Aika insinöörimäinen toimenpide. Voi mennä nappulakammoisella hermot tuohon. Kaivoin Nintendo Lifen ohjeen miten tiedostonsiirto tehdään. Tuo on muuttunut siitä kun tuo ohje tehtiin, sillä minulla tuo ei kysynyt tuota että onko sinulla sd kortti vai microsd kortti adapterilla. http://www.nintendolife.com/news/20..._transfer_from_a_3ds_to_a_new_nintendo_3ds_xl

Vanhassa 3DS:ssä ollut 16 gigan sd kortti oli aika tiukoilla tilan suhteen kun 13,25 gigaa oli daattaa ja 2,86 gigaa vapaana. Uuteen koneeseen meni 32 gigan kortti niin nyt voi taas latailla eShopista uusia pelejä.
 
Ylös Bottom