Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse itsenäni toistaen. Kyllä se tallennus onnistuu. Tallennus: Paina kenttävalikossa plus. Valitse valikosta Quick Save.
Tuo vain ei auta siihen, jos haluaa esim. tallentaa "kaiken varalta" ja yrittää päästä jonkun kentän läpi ja epäonnistuessa palata viimeisimpään tallennuspaikkaan takaisin.
Itse pelailen niitä jo käytyjä linnoja läpi tuota varten.
Eli estää suoranaisen huijaamisen pelissä.Tuo vain ei auta siihen, jos haluaa esim. tallentaa "kaiken varalta" ja yrittää päästä jonkun kentän läpi ja epäonnistuessa palata viimeisimpään tallennuspaikkaan takaisin.
Itse pelailen niitä jo käytyjä linnoja läpi tuota varten.
Eikös pelistä mene maku, jos lataa aina jokaisen kuoleman jälkeen??
...se suoritus on kiva "varmistaa" ennen mahdollisesti vaikeaan kentään menoa, ettei tarvitse tehdä uudelleen jo tehtyä hommaa.
Niih. 99 oli lasissa kun meni läpi. En ymmärrä mikä tässä on ongelmana. Ehkä olen vain tulossa vanhaksi.Ja kun lisäreitä virtaa ovista ja ikkunoista niin so not.
Niih. 99 oli lasissa kun meni läpi. En ymmärrä mikä tässä on ongelmana. Ehkä olen vain tulossa vanhaksi.
Salareittiä suoraan seuraaviin maailmoihin.Mitä tuo "parin warpin (tykin) kautta pääsee kasimaailmaan" käytännössä tarkoittaa?
Pointti ei ole taito tai sen puute, vaan pelaamisen tietyt periaatteet (jotka sitten vaihtelee eri ihmisillä). Tykkäähän joku tästäkin: YouTube - THE HARDEST VIDEO GAME BOSS EVER!![]()
Sanoisin että kaksinpelinä toimii kaikista parhaiten. Tai kolminpelikin vielä menee mutta nelinpeliä ei kovin vakavasti ainakaan voi pelata, kun kaaoskerroin on sen mukainen.
Onko todellakin totta ettei peli tue Classic Controlleria?![]()