Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse itsenäni toistaen. Kyllä se tallennus onnistuu. Tallennus: Paina kenttävalikossa plus. Valitse valikosta Quick Save.
Tuo vain ei auta siihen, jos haluaa esim. tallentaa "kaiken varalta" ja yrittää päästä jonkun kentän läpi ja epäonnistuessa palata viimeisimpään tallennuspaikkaan takaisin.
Itse pelailen niitä jo käytyjä linnoja läpi tuota varten.
Eli estää suoranaisen huijaamisen pelissä.Tuo vain ei auta siihen, jos haluaa esim. tallentaa "kaiken varalta" ja yrittää päästä jonkun kentän läpi ja epäonnistuessa palata viimeisimpään tallennuspaikkaan takaisin.
Itse pelailen niitä jo käytyjä linnoja läpi tuota varten.
Eikös pelistä mene maku, jos lataa aina jokaisen kuoleman jälkeen??
...se suoritus on kiva "varmistaa" ennen mahdollisesti vaikeaan kentään menoa, ettei tarvitse tehdä uudelleen jo tehtyä hommaa.
Niih. 99 oli lasissa kun meni läpi. En ymmärrä mikä tässä on ongelmana. Ehkä olen vain tulossa vanhaksi.Ja kun lisäreitä virtaa ovista ja ikkunoista niin so not.
Niih. 99 oli lasissa kun meni läpi. En ymmärrä mikä tässä on ongelmana. Ehkä olen vain tulossa vanhaksi.

Salareittiä suoraan seuraaviin maailmoihin.Mitä tuo "parin warpin (tykin) kautta pääsee kasimaailmaan" käytännössä tarkoittaa?

Pointti ei ole taito tai sen puute, vaan pelaamisen tietyt periaatteet (jotka sitten vaihtelee eri ihmisillä). Tykkäähän joku tästäkin: YouTube - THE HARDEST VIDEO GAME BOSS EVER!

Sanoisin että kaksinpelinä toimii kaikista parhaiten. Tai kolminpelikin vielä menee mutta nelinpeliä ei kovin vakavasti ainakaan voi pelata, kun kaaoskerroin on sen mukainen.
 Aina välillä oli kuitenkin pakko keskittyä kentän läpäisemiseen, koska elämät alkoi kuihtua matkan varrella, kyllä sitä silti tuli sopivassa tilanteessa työnnettyä kaveri jonkun tippuvan betonimöhkäleen alle
 Aina välillä oli kuitenkin pakko keskittyä kentän läpäisemiseen, koska elämät alkoi kuihtua matkan varrella, kyllä sitä silti tuli sopivassa tilanteessa työnnettyä kaveri jonkun tippuvan betonimöhkäleen alle  Hienosti on kyllä homma balanssissa. Vähän kyllä harmittaa ettei tässä ole online-moodia...
 Hienosti on kyllä homma balanssissa. Vähän kyllä harmittaa ettei tässä ole online-moodia...Onko todellakin totta ettei peli tue Classic Controlleria?
 . Nappasin tämän tänään kaupasta mukaan ja samassa rytäkässä lähti mukaan myös yksi extra nunchuk- ohjain. En tuossa kovin kauaa kerennyt vielä pelailemaan, mutta kyllä tätä ihan mielellään yksinkin vääntää. Kaverin kanssa täytynee testailla illemmalla tai vaihtoehtoisesti sitten viimeistään huomenna. Moninpeli tuo varmasti ainakin lisää vilskettä tuohon normaaliin meininkiin. Innolla odottelen, että tuota pääsee testaamaan
. Nappasin tämän tänään kaupasta mukaan ja samassa rytäkässä lähti mukaan myös yksi extra nunchuk- ohjain. En tuossa kovin kauaa kerennyt vielä pelailemaan, mutta kyllä tätä ihan mielellään yksinkin vääntää. Kaverin kanssa täytynee testailla illemmalla tai vaihtoehtoisesti sitten viimeistään huomenna. Moninpeli tuo varmasti ainakin lisää vilskettä tuohon normaaliin meininkiin. Innolla odottelen, että tuota pääsee testaamaan . Tässä on viime aikoina hieman kaipaillutkin tällästä old- school tasoloikintaa, joten siinä mielessä tämä tuli kuin tilauksesta.
. Tässä on viime aikoina hieman kaipaillutkin tällästä old- school tasoloikintaa, joten siinä mielessä tämä tuli kuin tilauksesta.