Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noniin, ihan mielenkiintoinen päivityshän tämä oli. Tosin luultavasti nuo sosiaaliset sovellukset eivät minulla juuri käyttöä näe.
Zune Marketplace on kyllä vakuuttava ja teknisesti erittäin kehittynyt systeemi. Myös Suomen puolelta löytyy tuo Party-ominaisuus, mutta sen toimivuus on vielä testaamatta.
Kun kukaan muu ei näköjään uskalla, pistän sitten itse eurot tiskiin ja tarkastan. Melkein kaikki kiinnostavammat leffat tuolta olenkin jo nähnyt, paitsi V For Vendettan. Taitaapi tänään siis Hugo Weawing vallata pelityshuoneen.![]()
Siitä sopii "kiittää" tahoja, jotka omistavat leffan jakeluoikeudet. Globaalissa maailmassa edelleen toimii vuosikymmeniä vanha ajatusmalli, jossa jakelu- yms. oikeuksia jaetaan aluettain - tai pahimmillaan jopa maakohtaisesti.suomessa zunessa on eri valikoima leffoja. Kattelin just juutuubissa videoita joissa jotku katselee yön ritarii, watchmenii jne. siis toihan on ihan typerää touhua
Se on hyvä, että optimistisuutta löytyy, mutta aiemmin on jo nähty, että olisi vain hyvä että ne palaset loksahtaisivat kerralla kohdalleen, eikä jäätäisi odottamaan aikaa parempaa. Sitä parempaa aikaa kun ei välttämättä tule, vaikka kuinka KonsoliFINissä ja Majorin blogissa meuhkattaisiin. Mieleen tulee ensimmäisenä esimerkkinä viime updaten hehkuteltu Games on Demand ja sen loistava hinnoittelu. Toivotaan ettei Zune Marketplacen sisältö ole seuraava vitsi, jota hekotellaan aina kalsarinousuhumalassa.Noh noh, hieman kärsivällisyyttä. Tällainen systeemi on kuitenkin Suomessa tietääkseni ainoa laatuaan, joten pieni suvaitsevaisuus olkoon paikallaan. Eihän tuo leffavalikoima mikään kummoinen ole, mutta ollaanhan nyt vielä sentään betassa! Parannusta tulee varmasti.
Vaikkei se tekstistä niin paistakaan, niin itse asiassa olen suht liekeissä Zune Marketplacesta vaikka Makuuni on 200m päässä.Itse olen tosiaan hyvin optimistinen, näen tässä selkeästi leffojen vuokrauksien tulevaisuuden. Koittakaapa tekin kaikki välillä hukata se perussuomalainen pessimi, ja nauttia tällaisista ominaisuuksista.![]()
Tuota noin, kuinkas kauan tässä pitää oikein odotella, että pääsee katsomaan? Valitsin varmuuden vuoksi (4M-netti) Lataa-toiminnon, ja tuo on nyt ladannut noin 10%. Latauksen yhteydessä sanottiin, että elokuvan pääsee katsomaan kun tietty määrä on latautunut, kuinka paljon tämä oikein on?
Ennen kun käynnistää tuon Zunen, niin sieltä välilehdestä sain sen ladattua ja vielä halvemmalla. Zunessa leffa makso 410, tuolla välilehdessä 380.
Tuota noin, kuinkas kauan tässä pitää oikein odotella, että pääsee katsomaan? Valitsin varmuuden vuoksi (4M-netti) Lataa-toiminnon, ja tuo on nyt ladannut noin 10%. Latauksen yhteydessä sanottiin, että elokuvan pääsee katsomaan kun tietty määrä on latautunut, kuinka paljon tämä oikein on?
Millon tämä päivitys tulee kaikkien ladattavaksi? Onko samalla tavalla kuten demoissa että silver jäsenet saavat vasta viikon myöhemmin? prkl loppu kulta-aika tänään.