Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Ymmärsinkö nyt oikein, että leffan latauksen alotuksesta on kaks viikkoa aikaa kattoa se leffa? Eli jos on hidas tai rajoitettu yhteys niin ei haittaa vaikka lataus kestäis parikin päivää?

Ja sitten että paljonkos ne lefat vie tilaa? ilmeisesti hd >9gb? Entäs sd?

Oliko kaiki leffat sitä 4 euron luokkaa?

Missään leffassa ei oo edes englanninkielisiä tekstejä?

Elokuvien hinnat ovat se 240 pistettä per SD ja 410 Fullhd, eli ei ihan hirveitä jos ostaa pisteensä oikeasta paikasta. Muutama 720p vilmi löytyy ja niiden hinta oli jossakin noiden edellisten välimaastossa. Vuokrasin tuolta yhden SD-rainan, ja verkkoliikennettä näytti streamauksen aikana tulleen n. 1.6 gigaa (elokuva oli National Lampoon's Vacation, kesto vajaat 100 minuuttia). Tuossa ei ainakaan ollut minkäänlaisia tekstejä.

Elokuvan voit vuokrata ja antaa odottaa sen pari viikkoa, mutta heti kun pistät sen pyörimään ensimmäisen kerran alkaa 24 tunnin laskuri raksuttaa.

edittiä sen verran, että nuo Paramountin muutamat tuoreemmat vilmit näyttävät olevan eri hintaluokassa. Eli HD maksaakin noiden tapauksessa 490 pistettä ja SD 330 pistettä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Moi, en tiennyt minne laittaa ja näin sopivimmaksi laittaa tänne kun täällä on eniten höpisty siitä. Eli latasin halo waypointin. Katsoin halo legendsia ja muutamaa halo 3 video sen kautta ja kuvan laatu oli niin järkyttävän huonoa että... Onko mitenkään siis mahdollista saada parempaa kuvanlaatua? Esim jostain optionsseista. Ja Full HD näyttö käytössä HDMI:lä eli siinä ja boxin omissa asetuksissa ei ole vikaa.

Moi, en tiennyt minne laittaa ja näin sopivimmaksi laittaa tänne kun täällä on eniten höpisty siitä. Eli latasin halo waypointin. Katsoin halo legendsia ja muutamaa halo 3 video sen kautta ja kuvan laatu oli niin järkyttävän huonoa että... Onko mitenkään siis mahdollista saada parempaa kuvanlaatua? Esim jostain optionsseista. Ja Full HD näyttö käytössä HDMI:lä eli siinä ja boxin omissa asetuksissa ei ole vikaa.

Itselläni ensimmäinen Halo Legends-episodi oli kyllä todella mukavaa katseltavaa. Kuva oli paljon tarkempi kuin Zunen HD-pätkien trailerit. Innolla odotan jo ensi lauantaita, vihdoin jokin oottamisen arvoinen asia lauantai aamullekkin =) Master Chief näytti hieman hölmöltä ja piirrostyyli oli paikoitellen tönkköä, mutta äksön kohtaukset näyttivät hyvältä ja pelisarjalle ominaisija juttuja löytyi paljon. Tykkäsin!

E: Nyt tuli pieni takapakki. Ei tietenkään voida sarjaa päästä valumaan pelaajien käsiin liian nopeasti, vaan jaksoja tulee oikeastaan vain joka toinen viikko ; (

# Introduction to Halo Legends - 11/05/09

# "The Babysitter" - 11/07/09

# Making of "The Babysitter" - 11/14/09

# "The Duel" - 11/21/09

# Making of "The Duel" - 11/28/09

# "The Package" Part 1 - 12/5/09

# Making of "The Package" - 12/12/09

# "The Package" Part 2 - 12/19/09

# Making of 'The Package" - 12/26/09

# "Origins" Part 1 - 1/2/10

# Making of "Origins" - 1/9/10

Todella kummallista... Nyt aamupäivällä käynnistin boksin ja se kirjautui suoraan Liveen niin kuin aina ennenkin. Uutta ja ihmeellistä sen sijaan oli Preview-valikko ja pari muuta uutta valikkoa. Viimeksi eilen olin laitetta myös käyttänyt hetken, eikä noita silloin ollut olemassa, ja kuten sanoin, mitään päivitystä tässä välissä boksini ei ole edes saanut. Nyt sieltä joka tapauksessa löytyi Facebook, Twitter ja Zune Marketplace. Aivan kuin päivitys olisi jossain välissä asentunut, mutta uudet ominaisuudet olisivat olleet piilotettuina, ja tänään ne sitten jostain syystä ilmestyivät näkyviin.

Facebook ja Twitter olivat nopeasti kokeiltuna aika hauskoja myös X360:n kautta käytettynä. Zune Marketplacen tarjontaa pläräsin vain ohimennen ja katsoin parin leffan Preview-pätkän. Niissä kuvanlaatu ei päätä huimannut, jos ei nyt kohta silmiin sattunutkaan. Kunhan vaimo iltapäivällä kotiutuu, pitää laittaa yksi HD-vuokraleffa suoratoistoon. :)

Milloninkas tämä päivitys tulee ihan virallisesti ulos?

Zune Marketplacen tarjontaa pläräsin vain ohimennen ja katsoin parin leffan Preview-pätkän. Niissä kuvanlaatu ei päätä huimannut, jos ei nyt kohta silmiin sattunutkaan. Kunhan vaimo iltapäivällä kotiutuu, pitää laittaa yksi HD-vuokraleffa suoratoistoon. :)
Olikin tuo valikoima vielä tässä vaiheessa sen verran suppea, ettei päästy yhteisymmärrykseen leffavalinnasta. Täytyy siis siirtää testit tuonnemmaksi. Mutta se tuli huomattua, että previkkapätkissäkin on huikeasti tasoeroja. Osa on niin pikselöitynyttä kuraa että huh huh, mutta esim. Watchmenissä tietopalkin mukaan päästiin 1080p-laatuun - ja se myös näkyi.

Milloninkas tämä päivitys tulee ihan virallisesti ulos?
17.11. oli joskus mainittu xboxin uk-sivustoilla, mutta virallista julkaisupäivää ei kaiketi ole ilmoitettu. Tässä kuussa kuitenkin.

Parikin hd-leffaa vuokranneena tuo zune marketplace kyllä vakuuttaa edelleen teknisesti. Ei mitään ongelmia missään vaiheessa, laatu pysynyt tasaisena ja homma on toiminut. Uusimmat hd-leffat (watchmen, hotel for dogs, without a paddle 2, kaikki 2009 julkaisuja) olivat muuten himpun kalliimpia, 480 mspointsia.

17.11. oli joskus mainittu xboxin uk-sivustoilla, mutta virallista julkaisupäivää ei kaiketi ole ilmoitettu.
Nyt Major Nelson vahvisti tuon päivämäärän myös.
I know some of you are already enjoying many of these features through the Preview Program, but I am happy to announce that the next update that contains Facebook, Twitter, Last.fm and Zune video will be available to all Xbox LIVE members launch Nov. 17.

Testasin tota Xbox-facebookia, aika kankea systeemi. Mut oli mulla kysymyskin, eli laitoin ruksin kohtaan että sallitaan mun gamertagin näyttäminen facebookissa. Missä siellä se näkyy? Vai näkyykö se jossain mun profiilissa/nimen vieressä vain kun olen kirjautunut boxilla naamakirjaan?

Vai näkyykö se jossain mun profiilissa/nimen vieressä vain kun olen kirjautunut boxilla naamakirjaan?
Ei taida näkyä Facebookin puolella missään, mutta kaverilistallasi olevat voivat oman boksinsa Facebook-sovelluksella löytää sinut jatkossa helpommin.

Ei taida näkyä Facebookin puolella missään, mutta kaverilistallasi olevat voivat oman boksinsa Facebook-sovelluksella löytää sinut jatkossa helpommin.

Jossain se näkyy kun saman tien tuli kaveripyyntö eräältä tyypiltä facebookissa, joka ei edes tiennyt että mulla on xbox. Se kertoi että se gamertag näkyi fb:ssä, mutta mulla ei ole hajuakaan missä siellä ja kaveriakaan en saanut enää kiinni.

Harmi kun leffavuokraamon sampleja ei anneta HD-matskuna ulos...

Harmi kun leffavuokraamon sampleja ei anneta HD-matskuna ulos...
Kyllä annetaan, mutta se on kovin riippuvaista leffasta. Esim. Watchmenin previkkapätkä kipusi 1080p:ksi asti. Harmittavasti etukäteen ei mistään näe, millä laadulla previkka on.

Sellasta kysyisin,että tuleeko leffoihin suomi tekstejä,kun itsellänikään ei englannin ymmärtäminen aina ole kovin helppoa:D

Sellasta kysyisin,että tuleeko leffoihin suomi tekstejä,kun itsellänikään ei englannin ymmärtäminen aina ole kovin helppoa:D
Ehkä mahdollisesti joskus, mutta mitään varmuutta asiasta ei ole. Eli aikataulua ei kannata edes arvailla.

Tuossa joku jo aiemmin linkitti uutiseen, jossa mainittiin, että tulossa on, mutta aikataulusta ei tietoa.

Tuskin leffapalvelu lyö itseään täällä pohjolassa kovin hyvin läpi ilman tekstitystä.
Vaikka itse en niin tekstejä kaipaakkaan, joskus suomennokset on aikas surkeita.
ja leffa valikoima olis aikas vanhaa tavaraa, tosin mukavaa kun oli muutama vanha helmi mukana.

Lopuksi vielä mulla tuli toi Elisan Viihde juttu kuun alussa käyttöön ja sen leffavuokraamo on vielä surkeempi, tekstit tosin kyllä on.

Vaikka itse en niin tekstejä kaipaakkaan, joskus suomennokset on aikas surkeita.
Elokuvan oikeuksien haltija omistaa oikeudet myös niihin tekstityksiin, joten Microsoft ottaa ne tekstit, mitä elokuvatalo antaa. Paitsi tietysti jos ei ota mitään.

Lopuksi vielä mulla tuli toi Elisan Viihde juttu kuun alussa käyttöön ja sen leffavuokraamo on vielä surkeempi, tekstit tosin kyllä on.
Elisa Viihteen videovuokraamohan oli viime viikkoon asti sama kuin SF Anytime, mutta nyt siellä on myös uudempia leffoja jopa HD-versioina. Ja kaikessa suomenkieliset tekstit.

Ylös Bottom