Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

vatafak sanoi:
Toimiiko tuo myös pelatessa kolmatta kautta ? Vai pitääkö silloin simuloida fakesavessa taas yksi kausi seuraavaan draftiin ja sen yli (2008) :P ? Jos toi mainitsemasi kikka toimii niin pitääpä pistää Dynasty tänään tulille..
En osaa sanoa mitä niille arvoille käy, tuskinpa ne pompsahtavat "takautuvasti" siten että kolmen kauden treeni näkyisi :). Itse aikoinaan aloitin suosiolla uuden Dynastyn, kun kuulin tuosta kiertotiestä.

Eli joka kerta kun aikoo Dynastya pelata, niin ensin simuloi tuossa "fakesavessa" sen draftin yli ja sitten jatkaa oikeata Dynastya, jolloin pelaajat kehittyvät normaaliin tapaan.
 
Vastaus: Nhl 07

Oon ny pelannu reilut 30 matsia runkosarjaa Dynastyssani Blackhawkseillla ja kysyisin millon kannattaa tehä toi "valedynasty" ja kikkailla sen kanssa?
 
Tässä ketjussa joku kertoo miten NHL 07:ssa vältetään pelaajien kehityttömättömyys

Expertit olkaa hyvä..
 
Vastaus: Tässä ketjussa joku kertoo miten NHL 07:ssa vältetään pelaajien kehityttömät

Ja miksiköhän tätä ei voinut kysellä tuolla NHL 07-ketjussa?
 
Vastaus: Tässä ketjussa joku kertoo miten NHL 07:ssa vältetään pelaajien kehityttömät

NHL 07-ketjussa tuohon on kerrottu vastaus viimeisessä tai toiseksi viimeisellä sivulla, joten sinne siis. Itse en tiedä miten toimii..
 
Vastaus: Tässä ketjussa joku kertoo miten NHL 07:ssa vältetään pelaajien kehityttömät

Tragedy sanoi:
NHL 07-ketjussa tuohon on kerrottu vastaus viimeisessä tai toiseksi viimeisellä sivulla, joten sinne siis. Itse en tiedä miten toimii..
Yhdistetäänpä ketjut, niin löytyy kaikki NHL 07 -keskustelu yhden otsiskon alta.
 
Vastaus: Nhl 07

Mites tossa 360:sen dynastyssa noi pelaajat kehittyy?Kauden loputtuako vast nousee ratingit ja miten noi experience-pointsit vaikuttaa asiaan?
 
Vastaus: Nhl 07

Löysin eilen aika hyvän bugin pelistä, kun pelailin Philadelphialla turnausta. Ainakun tekee Mike Richardsilla maalin, niin selostaja sanoo "Dion Phaneuf". Muissa tilanteissa kyllä tulee oikea nimi :D
 
Vastaus: Nhl 07

scorn sanoi:
Löysin eilen aika hyvän bugin pelistä, kun pelailin Philadelphialla turnausta. Ainakun tekee Mike Richardsilla maalin, niin selostaja sanoo "Dion Phaneuf". Muissa tilanteissa kyllä tulee oikea nimi :D

Itellä sama juttu mutta ei se pelaamista häiritse ;)
 
Vastaus: Nhl 07

Nostetaas tätä ylös..

Itse hommasin tuon alekorista uutena juuri, mainio peli kyllä.

Mutta meikäläisellä on sellaista vikaa, että kun päävalikosta tallentaa asetuksiin esim game speedin nollille, silti pitää joka pelin alussa erikseen säätää se settingeistä. Onko kenelläkään hajua mistä tuo johtuu?
 
Vastaus: Nhl 07

Nostetaas tätä ylös..

Itse hommasin tuon alekorista uutena juuri, mainio peli kyllä.

Mutta meikäläisellä on sellaista vikaa, että kun päävalikosta tallentaa asetuksiin esim game speedin nollille, silti pitää joka pelin alussa erikseen säätää se settingeistä. Onko kenelläkään hajua mistä tuo johtuu?

Muistaakseni 07:ssa (ja olisiko peräti ollut vielä 08:ssakin) oli ärsyttävä bugi minkä takia peli ei osannut tallentaa noita slidereita näytösotteluita varten. Dynastyssa asetukset kyllä jäivät muistiin.
 
Vastaus: Nhl 07

Pistetääs vielä jatkokysymys..

Eli miten tehdään ylämummo? =)

Olenko käsittänyt oikein, että kun lauotaan rannari tai slapshot, vasemman tatin asento sillä hetkellä kun laukaus lähtee määrää sen mihin laukaus suuntautuu. Näin jotenkin se sanotaan siinä tutoriaalissa....mutta tarkoittaako tuo nyt sitten, että jos haluan laukauksen oikeaan yläkulmaan, pitää vasenta tattia painaa myös oikeaan yläkulmaan? Vai onko tuo jotenkin kamerakulmasta riippuvainen? Olen yrittänyt kokeilla, mutta on vähän hankalaa, tuntuu että menee suoraan keskelle maalivahdin rintapanssaria suurin osa vedoista silti. Shot Aim on asetettu manuaaliseksi kyllä.

Jäätä pitkin saa kyllä lauottua kun painaa oikeaa tattia alas..mutta onko jotenkin niin, että pitää painaa vain semisti jos haluaa yläkulmaan, muuten menee yli tms?
 
Vastaus: Nhl 07

Tää on edelleen reiluin next-gen EA-änäri. Uusimmat versiot on kehittyneempiä mut täs on reilummat maalivahdit CPU vs.human
 
Vastaus: Nhl 07

Tää on edelleen reiluin next-gen EA-änäri. Uusimmat versiot on kehittyneempiä mut täs on reilummat maalivahdit CPU vs.human

Kysymys vaan kuuluu, että kuka näitä EA:n NHL- pelejä jaksaa konetta vastaan vääntää? Kyllä toi NHL 07:kin kävi pidemmän päälle puuduttavaksi jauhannaksi yksinpelinä. Onlinessa on huomattavasti mukavampi pelailla. Kannattaa tota EASHL- pelimuotoa kokeilla uusimmassa ärärissä hyvän porukan kesken. On muuten todella hauskaa ja koukuttavaa puuhaa. Toi pelimuoto on kyllä selkeästi paras noista NHL 09 uudistuksista. Tämmönen pienehkö offtopic ei varmaan haitanne näin vanhan pelin ketjussa:).
 
Ylös Bottom