Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

sawe sanoi:
Ei hitto, että repesin :D
Et kai tosissaan väitä ettei ole tullut vastaan LÄNGET- bugi !
Älä ammu vaan liruttele sieltä haarojen välistä.

Just tämän takia kaveria vastaan pelatessa on tullu revittyä muutama hius päästä:D
Eikä se kaverin räkänen nauru helpota yhtään:rolleyes:
No jospa tämäkin korjataan 08-versioon.
 
Vastaus: Nhl 07

Voiko tos Uudes änäris luoda pelaajii:confused: ?? 06 ainaki pysty... :p


Jos joku tietää niin vastaa pian..
 
Vastaus: Nhl 07

Tero.s sanoi:
Voiko tos Uudes änäris luoda pelaajii:confused: ?? 06 ainaki pysty... :p


Jos joku tietää niin vastaa pian..

Voi luoda pelaajia, vaikka naamavaihtoehtoja ei ole kovin montaa ja varusteita ei pääse valitsemaan.
 
Vastaus: Nhl 07

Kuinka suuri ero on taitopelaajilla (Ovetshkin,Selänne) verrattuna tavallisiin NHL-jyriin tässä 07:ssa?
 
Vastaus: Nhl 07

Tuli vihdoin tämäkin hankittua,kun hyvään hintaan sai ja mukavan tuoreelta on pitkästä aikaa tuntunut:D
Pari erikoisuutta olen kuitenkin huomannut, jos vastustajan päästä lyöt kiekon omaan päähän ja kosket ensimmäisenä kiekkoon vihelletään pitkä,mutta aloitus jää kuitenkin omaan päähän:confused:
Sit toinen, kun olen ottelun pelannut ja peli siirtyy takaisin kalenteriin ja alkaa automaattisesti simuloimaan eteen päin,niin simulointia ei pystykkään aina pysäyttämään. Tämä hatuttaa lähinnä siksi,että olin yhdeksän peliä voittanut putkeen ja kone päätti simuloida kymmenennen ja yllättäen hävisin... Siinä meni yksi saavutus tuhkana taivaalle:mad:
 
Vastaus: Nhl 07

käkikotka sanoi:
Eikös Dynastys oo joku bugi et seuraaval kaudel jokainen on 99 overall?

Ei minulla ainakaan ole ollut. Pelaajien kokonaisuudet vain palaavat aina takaisin siihen mikä se oli alunperin pelissä kun koneen käynnistää uudestaan, joten varaustilaisuus menettää merkityksensä täysin. Tiedän, että tuohon oli joku ovela kiertotie, mutten itse siinä koskaan onnistunut.
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Ei minulla ainakaan ole ollut. Pelaajien kokonaisuudet vain palaavat aina takaisin siihen mikä se oli alunperin pelissä kun koneen käynnistää uudestaan, joten varaustilaisuus menettää merkityksensä täysin. Tiedän, että tuohon oli joku ovela kiertotie, mutten itse siinä koskaan onnistunut.
Se kiertotie on se, että:
- tee uusi dynasty, jossa simuloit tilanteeseen ennen drafteja
- tallenna dynasty

- aina kun alat pelaamaan, lataa ensin tuo äsken luomasi dynasty, ja simuloi tilanne draftin yli jokusen päivän (en muista tarkkaa päivämäärää, itse simuloin 3-4pvä yli) -> älä tallenna tilannetta
- poistu dynasty modesta, ja lataa "oikea" dynastysi ja pelaa
- avot, pelaajasi kehittyvät :p

Nopea toimitus tuo, kun tottuu sen tekemään aina ennen Dynasty Moden pelaamista.
 
Vastaus: Nhl 07

wilce sanoi:
Nopea toimitus tuo, kun tottuu sen tekemään aina ennen Dynasty Moden pelaamista.

Ehkä nopea, mutta täysin hyväksymätön bugi näin isolle pelitalolle kuin EA. Kuluttajaa kustaan silmään, kun tuota ei ole edes vaivauduttu korjaamaan päivityksellä.
 
Vastaus: Nhl 07

Peliä pelanneena tulee 07:sta oudon paljon mieleen NHL 2004 ja current-gen versio joka oli EA-lätkäksi harvinaisen hyvä...
 
Vastaus: Nhl 07

Decimal sanoi:
Ehkä nopea, mutta täysin hyväksymätön bugi näin isolle pelitalolle kuin EA. Kuluttajaa kustaan silmään, kun tuota ei ole edes vaivauduttu korjaamaan päivityksellä.
Totta. En kyllä tiedä miten pitkälle Xbox360-pelejä on ylipäätään mahdollista korjata verkon yli tapahtuvilla päivityksillä, jos kyse on ns. core featureista. Voi nimittäin olla, että peli käyttää joitakin binääritiedostoja tms suoraan DVD:ltä, joita ei yksinkertaisesti voi päivittää ja/tai suorittaa osaa koodista suoraan kiintolevyltä.

Todella päteviä testaajia kyllä EA:lla kun ei moista bugia huomaa. :mad:
 
Vastaus: Nhl 07

wilce sanoi:
Todella päteviä testaajia kyllä EA:lla kun ei moista bugia huomaa. :mad:

Hyväntahtoiset tapaukset, joihin en kuulu, vetävät linjaa "annetaan nyt tämän 07:n mokat anteeksi, kun se oli ensimmäinen oikea next-gen - kiekkoilu".

Ei auta kuin toivoa että NHL08 on ainakin 50% parempi. Jos ei ole, en ihmettele yhtään.
 
Vastaus: Nhl 07

wilce sanoi:
Se kiertotie on se, että:
- tee uusi dynasty, jossa simuloit tilanteeseen ennen drafteja
- tallenna dynasty

- aina kun alat pelaamaan, lataa ensin tuo äsken luomasi dynasty, ja simuloi tilanne draftin yli jokusen päivän (en muista tarkkaa päivämäärää, itse simuloin 3-4pvä yli) -> älä tallenna tilannetta
- poistu dynasty modesta, ja lataa "oikea" dynastysi ja pelaa
- avot, pelaajasi kehittyvät :p

Nopea toimitus tuo, kun tottuu sen tekemään aina ennen Dynasty Moden pelaamista.

Toimiiko tuo myös pelatessa kolmatta kautta ? Vai pitääkö silloin simuloida fakesavessa taas yksi kausi seuraavaan draftiin ja sen yli (2008) :P ? Jos toi mainitsemasi kikka toimii niin pitääpä pistää Dynasty tänään tulille..
 
Vastaus: Nhl 07

Mikä neuvoksi, kun aina kun yritän mennä pelaamaan tätä NHL:ää Liveen niin tulee ilmoitus: "Your EA Account is banned.":confused:
 
Vastaus: Nhl 07

Pitäskö pelaajien arvojen nousta jo kesken kauden? Mulla ne on hiukan noussu oletusarvoista, mut tuleeko ne kehittymiset vasta seuraavalle kaudelle? Ja sitten pitää käyttää tota em. kikkaa?
 
Ylös Bottom