Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

pyg sanoi:
niin pystyykö änärissä heittään lätty syöttöö vai onko se maatapitkin ainoo?
on se läpisyöttökin joku syöttö mut sei toimi oikeen ikinä

Lätty lähtee tilanteen mukaan (nappia ei ole erikseen),esim. jos vastustajan puolustajia sopivasti syötön edessä. Itsestä tunnostaa että sen saa useammin jos syöttöhetkellä pitää kiekkoa sivulla ( oikeaa tappia oikealla tai vasemmalla). Omasta päädystä jos haluaa "syöttää" vippisyöttöä niin on käytettävä oikealla tappuskalla ylös tehtävää roikkua.
 
Kauden pituus???

Olen tässä hetken aikaa jo ihmetellyt ja valikkoja selannut, eikö nhl 07:ssa todellakaan pysty pelaamaan lyhyempää kautta kuin toi dynastyn tarjoamat 82 matsia? Voisiko joku kokeneempi neuvoa vanhaa ja ilmeisesti tyhmää pelaajaa? Toinen mitä olen tuskaillut on aloitukset. Miten paljon voitatte niitä ja millä konsteilla, koska itse vien ehkä maksimissaan 10% niistä? Vastauksista olisin kiitollinen. Toivottelen hyviä pelejä kaikille vaan.
 
Vastaus: Kauden pituus???

harsk1 sanoi:
Olen tässä hetken aikaa jo ihmetellyt ja valikkoja selannut, eikö nhl 07:ssa todellakaan pysty pelaamaan lyhyempää kautta kuin toi dynastyn tarjoamat 82 matsia? Voisiko joku kokeneempi neuvoa vanhaa ja ilmeisesti tyhmää pelaajaa? Toinen mitä olen tuskaillut on aloitukset. Miten paljon voitatte niitä ja millä konsteilla, koska itse vien ehkä maksimissaan 10% niistä? Vastauksista olisin kiitollinen. Toivottelen hyviä pelejä kaikille vaan.

Ei pysty vaihtaan lyhyemmäks kautta ja alotukset teet skillstickillä. Just kun se kiekko putoo maahan painat skillstickkiä alaspäin. näin =)
 
Vastaus: Nhl 07

espn:n lätkäpeleis on hyvä just se että saa lyhyemmät kaudet ku 82 matsia..noita pelaa sen 6 kuukautta jos pelaat jokaisen matsin .. olis just joku 54 tai 32 peliä hyvä
 
Vastaus: Nhl 07

Itseäni ärsyttää todella paljon poikittais syötteleminen.
Yleensä niitä lättysyöttöjä ei lähde ja tämän takia se pakki saa ne aina lapaan.
Mutta vaikka sittenkin kun se syöttö sieltä tulee, on kaveria aina lämäämässä sitä kiekkoa vaikka oltaisiin 2 metrin päässä. Harvoin laittaa sellaisia oikeita ja tarkkoja näpäytyksiä.
08:iin on jätetty todella paljon parannettavaa. Vaikka jokseenkin epäilen että mitään mullistuksia ei tule. Eihän niitä tullut vanhalla moottorillakaan kuin kourallinen ja niistä puolet ihan turhia.
 
Vastaus: Nhl 07

Mitä pitäisi tehdä kun yritän mennä pelaamaan liveen, niin väittää että acco bannattu. Rekisteröityny oon eahan ja rekisteröiny pelinkin.
 
Vastaus: Nhl 07

En viitsinyt avata NHL 08 hype ketjua niin kysellään täällä että onko vielä tippunut mitään tietoa nollakasista?
 
Vastaus: Nhl 07

Latenaattori sanoi:
Mitä pitäisi tehdä kun yritän mennä pelaamaan liveen, niin väittää että acco bannattu. Rekisteröityny oon eahan ja rekisteröiny pelinkin.

buahaa, cheatterit/modaajat bänniin! :D

Anyway itse peliin, tuli tämäkin tovi sitten hankittua. Itseä hämää vain jatkuva tolppien kilinä. Tuntuu, että 80% maaleista menee aina tolppien kautta. D:
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
En viitsinyt avata NHL 08 hype ketjua niin kysellään täällä että onko vielä tippunut mitään tietoa nollakasista?

Eipä juuri. Eiköhän kohtapuoliin ala ensimmäisiä pieniä tiedonjyväsiä tipahtelemaan. Erilaisia wishlistejä nyt on netti pullollaan, mutta se nyt ei lämmitä.

NHL07 on teknisesti kuitenkin aika laadukasta työtä, joten ei luulisi että grafiikkarunkoa pitää alkaa ihan uusiksi jyystämään. Saisivat rauhassa runnoa pelattavuuden, fysiikat ja tekoälyn kuntoon nyt kun "next-gen"-koodi on jo osittain täysin riittävällä mallilla. Tänä vuonna teen sen mitä en aikaisemmin ole pystynyt tekemään - en ala hypettämään. Ettei tule sitten taas itku ja katkeruus elämään. Tulee se silti.
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Tänä vuonna teen sen mitä en aikaisemmin ole pystynyt tekemään - en ala hypettämään. Ettei tule sitten taas itku ja katkeruus elämään. Tulee se silti.
Jos tuohon pystyt, niin otan kypärän pois päästä ja kumarran. Itse olen tällä hetkellä pidättyväinen, mutta kun ensimmäiset kuvat/videot putkahtavat jonnekin jenkkifoorumille, niin satavarmasti suu vaahdossa olen julistamassa NHL08:a vuosisadan kiekkopeliksi.

Ja vahvasti uskon, että EA parantaa (jo) hyvää kiekkopeliä.
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Jos tuohon pystyt, niin otan kypärän pois päästä ja kumarran. Itse olen tällä hetkellä pidättyväinen, mutta kun ensimmäiset kuvat/videot putkahtavat jonnekin jenkkifoorumille, niin satavarmasti suu vaahdossa olen julistamassa NHL08:a vuosisadan kiekkopeliksi.

Ja vahvasti uskon, että EA parantaa (jo) hyvää kiekkopeliä.

Kyllä minä pystyn. NHL07 oli minun siperiani, ja se opetti (taas).

Ketähän minä huijaan.
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Kyllä minä pystyn. NHL07 oli minun siperiani, ja se opetti (taas).

Ketähän minä huijaan.

Niinhän se taitaa olla, mitä enemmän hypetystä, yleensä sitä enemmän pettyy. Muista erään viisaan miehan sanat: ''Don't believe the hype''.

Niin ja siin 08:ssa tulee sit oleen muute uskomaton... ; )
 
Vastaus: Nhl 07

Minä luotan siihen (jälleen kerran), että tänä vuonna EA saa oikeasti jokaiselta osa-alueelta hyvän jääkiekko pelin. Luistelumoottorista voisin olla jopa varma, että palataan vähintään 07:n vanhan sukupolven koneiden tasolle, joka oli mielestäni hyvä. Ylivoimapelissä olen varma, että puolustajat saadaan tulemaan hyökkäysalueelle ja jos siitä vielä puolustuspeli paranee niin kohtuu hyvä peli olisi jo kasassa :-)
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Minä luotan siihen (jälleen kerran), että tänä vuonna EA saa oikeasti jokaiselta osa-alueelta hyvän jääkiekko pelin. Luistelumoottorista voisin olla jopa varma, että palataan vähintään 07:n vanhan sukupolven koneiden tasolle, joka oli mielestäni hyvä. Ylivoimapelissä olen varma, että puolustajat saadaan tulemaan hyökkäysalueelle ja jos siitä vielä puolustuspeli paranee niin kohtuu hyvä peli olisi jo kasassa :-)

Juu, eihän se vaikeaa olisi hyvää kiekkopeliä niillä eväillä tehdä, mitä on jo tähän asti ollut olemassa. EA:lla onkin aina kussut sellainen asia, että kun uudessa kiekkopelissä on joitakin asioita korjattu paremmaksi ja joitakin uusia hyviä juttuja, niin vastaavasti muutama vanha hyväksi havaittu asia on joko huonommin tai kokonaan poissa. Lisäksi monta kertaa "uudistuksina" on jotain typerää mitä kukaan ei ole peliin ikinä toivonut. Esim. läpiajokamerat tai korttien keräilyt.

Oikeasti kyse on vaan siitä, että ei osata valita linjaa ja pysyä siinä, tai sitten vaan siitä että järki ei toimi. Jos ajattelee vaikka PESsiä, siinähän on linja ollut selvillä kokoajan. Visio jalkapallosta ei ole muuttunut, ja hyviä asioita viilaillaan kokoajan paremmaksi. Vaikka PES-sarjallakin on vikansa joita Konami ei hevillä muuta, ainakin linja ja perusta on kokoajan selvillä.

NHL-pelien suhteen on ollut omituista poukkoilua. Muutaman vuoden välin tulee peli jota jaksaa vähän aikaa pelata, useimpiin menee hermo jo viikossa.

Mielenkiinnolla odotan mitä NHL 2k8 tuo tullessaan. Luulisi olevan selvä, ettei vanhalla pelimoottorilla enää olla liikenteessä, varsinkaan kun sarjan maine sai mukavasti takkiinsa NHL07:n viedessä suurimman osan huomiosta. Kun next-gen - kiekkoilu on jo avattu, saavat molemmat kiekkopelit luvan kehittää itseään.
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Mielenkiinnolla odotan mitä NHL 2k8 tuo tullessaan. Luulisi olevan selvä, ettei vanhalla pelimoottorilla enää olla liikenteessä, varsinkaan kun sarjan maine sai mukavasti takkiinsa NHL07:n viedessä suurimman osan huomiosta. Kun next-gen - kiekkoilu on jo avattu, saavat molemmat kiekkopelit luvan kehittää itseään.

Tuo 2k8:sta tulee todellakin mielenkiintoinen tapaus. EA keksi Skill Stickin, mutta mitä uudistuksia tehdään 2k-sarjaan? Vähän epäilen, että jatketaan täysin näppäinlaukaisuilla, kun suurin osa on ihastunut aivan täysin (mukaanlukien minä) tuohon EA:n uusiin kontrolleihin.
 
Vastaus: Nhl 07

Ohoi, Tiimu voitti vaikka simulaationi mukaan ottelu olisi päättynyt jatkoajalla 4-3 Ottawalle. Siihen 3-2-tilanteeseen saakka mentiinkin pitkälti simulaation mukaan, mutta onneksi ei loppuun saakka.
 
Vastaus: Nhl 07

Hienoa hienoa, löytyyhän niitä jääkiekkoihmisiä täältäkin:)

Ensi viikolla kaverin kotibileisiin haastamaan häntä Nhl07:ssa...jokohan se XBoksin ohjain suostuisi tottelemaan näitä PS-käsiä:rolleyes:

Kertokaas mulle jotain kikkoja tähän peliin, onko veskareilla jotain ns. varmoja kohtia joista uppoaa usein:)?
 
Vastaus: Nhl 07

Eliminaattori sanoi:
Kertokaas mulle jotain kikkoja tähän peliin, onko veskareilla jotain ns. varmoja kohtia joista uppoaa usein:)?
Ei hitto, että repesin :D
Et kai tosissaan väitä ettei ole tullut vastaan LÄNGET- bugi !
Älä ammu vaan liruttele sieltä haarojen välistä.
 
Ylös Bottom