Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Aloitusvinkit...

Nyt olen näihin aloituksiin viime aikoina vähän perehtynyt, mutta mistäköhän johtuu, että aloitusvoittoni menevät edelleen aina vasemmalle puolustajalle, vaikka kuinka yritän sitä sille oikealle tähdätä? Voittoja tulee myös jostain syystä suuremmalla prosentilla kun käännän niitä molempia sauvoja, vaikka oikean pitäisi riittää? Ehkä kone on jo tottunut minun liikkeisiin, että se laittaa sen automaattisesti vasemmalle :-)
 
Vastaus: Nhl 07

pyg sanoi:
hetkinen...mitäs se mies rupeaa selittämään että kaupungin suurinta sankaria mustamaalataan? on sami nyt jussia parempi :D mikosta en tiedä mutta ei se jussikaan nyt niin kone ole..osaa se rankut vetää mutta muuten on hiljaista

Jatketaan nyt vielä vähän tätä lievää offtopikkia. Eli kyllähän Sami aikoinaan oli tosi kova jannu, sitä ei käy kiistäminen. Nykyään kyllä noi nuoret starat ajaa mielestäni jo kapasen ohi kevyesti. Siitä kertovat jo kauden tilastomerkinnät:). Tiedän kyllä, että Sami on tärkeä pelaaja nopeutensa ansiosta myös alivoimassa, ja muutenkin erikoistilanteissa. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiseikkaa ettei Samppa nyt kuitenkaan entisaikojen vedossa ole. Eli Mikko, Tuomo ja Jussi kaikki kyllä kepittävät tämänpäivän Kapasen Sampan:).
 
Vastaus: Nhl 07

maagiset sanoi:
Jatketaan nyt vielä vähän tätä lievää offtopikkia. Eli kyllähän Sami aikoinaan oli tosi kova jannu, sitä ei käy kiistäminen. Nykyään kyllä noi nuoret starat ajaa mielestäni jo kapasen ohi kevyesti. Siitä kertovat jo kauden tilastomerkinnät:). Tiedän kyllä, että Sami on tärkeä pelaaja nopeutensa ansiosta myös alivoimassa, ja muutenkin erikoistilanteissa. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiseikkaa ettei Samppa nyt kuitenkaan entisaikojen vedossa ole. Eli Mikko, Tuomo ja Jussi kaikki kyllä kepittävät tämänpäivän Kapasen Sampan:).


joo no kyllähän sen nyt kaikki tietää mutta ei sitä nyt ääneen kuulu sanoa..mutta teukka salama se vielä jyrää se on hieno mies voittaa pistepörssin ainakin melkeen
 
Vastaus: Nhl 07, valitus, verkkoviive

"Kiitos sähköpostistanne. Johtuen asianne monimutkaisuudesta emme voi
selvittää sitä sähköpostitse. Voisitteko tämän takia ottaa yhteyttä
tukeen puhelimitse"
Tällaisen viestin sain, kun ilmoitin Microsoftille, että NHL 07 nettipeli sukkaa ja pahasti.

Eli asianahan minulla oli valittaa, että kyseinen peli toimii netissä sen verta huonosti, että aniharvojen kans pelin jaksaa pelata loppuun asti.
Peli on niin uskomattoman herkkä verkkoviiveille, etten ole vastaavaan ongelmaan muissa peleissä edes törmännyt.
Uskomukseni on että maksan Livestä palveluna juuri siitä syystä, että peleistä tämän palvelumaksun perusteella A: löytyy kattava verkkopeli, B: pelien verkkopeli-osio on (taustoineen) pelattavassa kunnossa.

Eli mielelläni ottaisin tähän keskusteluun kokemuksia myös muilta,jotta hieman voisi kartoittaa yleistä tilaa Live- pelaamisen osalta.

Toimiiko EA:n NHL 07 pelin verkkopeli mielestäsi A: Hyvin, B: Tyydyttävästi, C: Huonosti. ?
 
Vastaus: Nhl 07, valitus, verkkoviive

sawe sanoi:
Eli mielelläni ottaisin tähän keskusteluun kokemuksia myös muilta,jotta hieman voisi kartoittaa yleistä tilaa Live- pelaamisen osalta.

Toimiiko EA:n NHL 07 pelin verkkopeli mielestäsi A: Hyvin, B: Tyydyttävästi, C: Huonosti. ?
Tähän täytyy vastata B. Olen varmaan ollut todella onnekas, kun en ole pahemmin kärsinyt lagista. Joskus harvoin peleissä tulee nykimistä joka haittaa todella pelaamista, mutta sekin on mennyt ohi kun on jysäyttänyt start -nappulalla minuutin aikalisän kehiin. Tuon minuutin aikana lagi on hävinnyt, eikä ole enää oikeastaan vaivannut otteluissa muutamaa hassua kertaa lukuunottamatta. En sitten tiedä johtuuko tämä myös siitä, että en pelaa ollenkaan "ranked match" -otteluita, vaan kaikki matsit tulee tahkottua kavereiden kesken.

Toivoisin kyllä, että EA käyttäisi NHL08:ssa Microsoftin servereitä, eikä omiaan. Olen kuullut pelkkää hyvää esimerkiksi NHL 2k7:an onlinetoimivuudesta.
 
Vastaus: Nhl 07, valitus, verkkoviive

sawe sanoi:
"Kiitos sähköpostistanne. Johtuen asianne monimutkaisuudesta emme voi
selvittää sitä sähköpostitse. Voisitteko tämän takia ottaa yhteyttä
tukeen puhelimitse"

Toimiiko EA:n NHL 07 pelin verkkopeli mielestäsi A: Hyvin, B: Tyydyttävästi, C: Huonosti. ?

Minulle tuli aivan samanlainen vastaus kun kysäisin, että miten voin vaihtaa maan, kun minulla siinä näkyy Ruotsi, vaikken mitään Ruotsia ole koskaan valinnutkaan...

Tuohon nyt vastaan B:n. Pääasiassa nettipeli toimii hyvin, mutta välillä tulee yllättäviä lagihetkiä, jolloin pelaaminen ei onnistu ollenkaan. Olisi kiva, jos jotenkin myös Skill Stickin käyttö siirtyisi nopeammin peliin netissä pelatessa, jotta tyylikkäät veivit onnistuisivat paremmin :)
 
Vastaus: Nhl 07

Verkkototeutus on NHL 07:ssa ala-arvoinen, kuten se tahtoo olla kaikissa EA:n peleissä. Kaikista järkyttävintä on, ettei edes revanssia voi ottaa suoraan ottelun loputtua. Kovin lagiherkkäkin peli on, eikä ongelmaa helpota vaativahko taitotikkuilu. Yksinkertaisesti: lisää vaihtoehtoja ja monipuolisuutta sekä vähemmän lagia. Toivottavasti nollakasiin saataisiin tälle saralle muutos.
 
Vastaus: Nhl 07

Ei näköjään enää NHL07 toimi. Valittaa ettei ole tarpeeksi vapaata tilaa kovalevyllä tallenuksia varten. Sitä on vain 8 gigaa. Jippii.
 
Vastaus: Nhl 07

Pawe sanoi:
Ei näköjään enää NHL07 toimi. Valittaa ettei ole tarpeeksi vapaata tilaa kovalevyllä tallenuksia varten. Sitä on vain 8 gigaa. Jippii.
Jollakulla muullakin oli samainen ongelma joka ratkesi sillä, että pelaaja tyhjensi joitain demoja/videoita kovalevyltä. Takuuta en kuitenkaan tälle anna. :)
 
Kaksi maalivahtia maalissa! Katso video!

Huh huh, hienoja bugeja tässä pelissä. Tänään pelasimme kavereiden kanssa änäriä, ja yllättäen Dallasin maalille tupsahti Turcon kaveriksi kakkosveskari. Ei enää oikein onnistunut molempien veivaaminen pihalle, vaikka lähellä kävi. Myös Dallasin aloituskuvio oli mielenkiintoinen. Tarkempaa kuvaa tapahtumista saa katsomalla videon, jonka kuvanlaatua sekä musiikkia valittelen.
 
Vastaus: Kaksi maalivahtia maalissa! Katso video!

Paavi sanoi:
Huh huh, hienoja bugeja tässä pelissä. Tänään pelasimme kavereiden kanssa änäriä, ja yllättäen Dallasin maalille tupsahti Turcon kaveriksi kakkosveskari. Ei enää oikein onnistunut molempien veivaaminen pihalle, vaikka lähellä kävi. Myös Dallasin aloituskuvio oli mielenkiintoinen. Tarkempaa kuvaa tapahtumista saa katsomalla videon, jonka kuvanlaatua sekä musiikkia valittelen.
Heh, hyvä strategia laittaa kaksi molaria maaliin ja neljä pelaajaa kentälle. Hulvattoman näköistä meininkiä kyllä. :)

Saanko kysyä, millä laitteilla olet tallentanut Xbox 360:n pelikuvaa? Itse olen tuumaillut tarvittavien laitteiden hommaamista, kun ei NHL -sarjassa ja PES:issäkään enää ole "save replay" mahdollisuutta. Kiitos!
 
Vastaus: Kaksi maalivahtia maalissa! Katso video!

paulus sanoi:
Heh, hyvä strategia laittaa kaksi molaria maaliin ja neljä pelaajaa kentälle. Hulvattoman näköistä meininkiä kyllä. :)

Saanko kysyä, millä laitteilla olet tallentanut Xbox 360:n pelikuvaa? Itse olen tuumaillut tarvittavien laitteiden hommaamista, kun ei NHL -sarjassa ja PES:issäkään enää ole "save replay" mahdollisuutta. Kiitos!

Tietokoneesta löytyy Radeon 9250 -näytönohjain Video-in-liitännällä. Kierrätän yleensä kuvan nykyisin videoiden kautta, jolloin pystyn pelaamaan televisiolta samalla, kun kuva kiertää myös tietokoneelle. Eli yksinkertaisesti kytken Xbox 360:n VHS-videonauhuriin, josta vedän komposiitin/s-videon tietokoneen näytönohjaimen sopivaan liittimeen. Kuvanlaatu kärsii, kun joutuu nauhoittamaan PAL60-kuvaa, sillä sitä ei oikein mikään TV-korttikaan tahdo osata nauhoittaa inhimillisesti.
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Jollakulla muullakin oli samainen ongelma joka ratkesi sillä, että pelaaja tyhjensi joitain demoja/videoita kovalevyltä. Takuuta en kuitenkaan tälle anna. :)

Olin astetta ovelampi, kopioisin mun seivit muistikortille, pelasin yhden pelin, tallensin pelin. Sitten lennossa vaihdoin tallenuspaikkaa muistikortilta kovalevyksi ja taas pelittää :)

Paavi sanoi:
Ei enää oikein onnistunut molempien veivaaminen pihalle, vaikka lähellä kävi. Myös Dallasin aloituskuvio oli mielenkiintoinen. Tarkempaa kuvaa tapahtumista saa katsomalla videon, jonka kuvanlaatua sekä musiikkia valittelen.

Varsin mielenkiintoinen video. Ja kaksi molaria on kyllä nähtävästi suhteellisen rankka juttu. Hyviä läpiajoja oli ja yrityksiä, mut kyl ne neljä kättä aika hyvin ja tiuhaan ottaa noita kiinnikin :P.
 
Vastaus: Kaksi maalivahtia maalissa! Katso video!

Paavi sanoi:
Tietokoneesta löytyy Radeon 9250 -näytönohjain Video-in-liitännällä. Kierrätän yleensä kuvan nykyisin videoiden kautta, jolloin pystyn pelaamaan televisiolta samalla, kun kuva kiertää myös tietokoneelle. Eli yksinkertaisesti kytken Xbox 360:n VHS-videonauhuriin, josta vedän komposiitin/s-videon tietokoneen näytönohjaimen sopivaan liittimeen. Kuvanlaatu kärsii, kun joutuu nauhoittamaan PAL60-kuvaa, sillä sitä ei oikein mikään TV-korttikaan tahdo osata nauhoittaa inhimillisesti.

Ootko ajatellut ikinä nauhottaa DVD/video-combolla ensin vhs-nauhalle ja sitten kopioida sen DVD:lle? Ainakin omassa nauhurissani näkyi olevan sellainen vaihtoehto.
 
Vastaus: Nhl 07

jonkun aikaa tullut nyt 07:an dynasty modea hierottua. Viihdyttävä peli, mutta joitain raivostuttavia ominaisuuksia:

-omat koneen ohjaamat pakit on pihalla kuin tamppoonin naru, kun vastustaja hyökkää/pyörittää
-omat hyökkääjät oivaltaa lähteä usein juuri silloin vaihtoon (autom.vaihdot), kun itsellä hyökkäys päällä (etenkin ylivoimalla)
-veskarit tekee ihan ihme munauksia välillä
-tappeluita voi olla viisikin per ottelu!!!! yhtäkään en ole vielä hävinnyt, tappelut huonosti toteutettu
-taklaus/kiekon karvaus pois hyökkäävältä vastustajalta lähes mahdotonta. (no, ehkä en vaan osaa...)
-jos maalivahti pysäyttää kiekon rännistä maalin taakse, tulee jäähy pelin viivyttämisestä ihan liian nopeasti

tuossa nyt joitain ärsyttäviä juttuja mitä tuli mieleen.

kokonaiskuva pelistä kuitenkin positiivinen ja erittäin addiktoiva pelihän tuo on :)
 
Vastaus: Nhl 07

FinSX sanoi:
-tappeluita voi olla viisikin per ottelu!!!! yhtäkään en ole vielä hävinnyt, tappelut huonosti toteutettu

Tuohon täytyy sen verran kommentoida, että vaikka minulla on tappelut täysillä niin vielä kertaakaan ei ole tappelua tullut, ellen rämpytä sitä y-näppäintä jokaisen vastustajan vieressä. Yhteensä kolme tappelua olen tainnut ottaa ja jokaisella kerralla tappelu on päätynyt ratkaisemattomana. Eipä ole sen tarkemmin tuohon toteutukseen jaksanut perehtyä.
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Tuohon täytyy sen verran kommentoida, että vaikka minulla on tappelut täysillä niin vielä kertaakaan ei ole tappelua tullut, ellen rämpytä sitä y-näppäintä jokaisen vastustajan vieressä. Yhteensä kolme tappelua olen tainnut ottaa ja jokaisella kerralla tappelu on päätynyt ratkaisemattomana. Eipä ole sen tarkemmin tuohon toteutukseen jaksanut perehtyä.

rämpytä oikeeta tattia ylös-alas niin nopeasti kuin pystyt, niin et voi hävitä
 
Vastaus: Nhl 07

mä en oo hävinny tappelua änäris kertaakaan..paristi se on tasoihin päättyny ja tuomari tullu väliin..tappelut voi parhaiten välttää just ettei rämpytä sitä y-nappulaa..yleensä itte käytän y: tä vaan jos luistelen puolustajalla taaksepäin ja kaveri on kasvoikkain mun pakin kanssa..toki melkeen paremmin toimii että painaa sitä toista ylänappia ja vemputtaa skillstickiä ni se tekee pokecheckin ja hyökkääjä menettää kiekon varmasti..rasittavinta kuitenkin pelissä on mielestäni se että just joku 20 sekkaa jäljellä kolmatta erää ja nollapeli kytee ja vastustaja vetää siniviivalta ihan löysän vedon joka sitten menee jostain padsien läpi tai jtn ihan käsittämätöntä..monesti on käynyt..mutta muuten maailmanhistorian paras peli !
 
Vastaus: Nhl 07

Anrii sanoi:
kunnon lättyä ei pysty ainakaan xo versios tekeen mistään


niin pystyykö änärissä heittään lätty syöttöö vai onko se maatapitkin ainoo?
on se läpisyöttökin joku syöttö mut sei toimi oikeen ikinä
 
Ylös Bottom