Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Ei malta odottaa että saa koko version käsiin,sen verran koukuttava on tämnä demokin. Koko ajan tuntuu paremmalta ja paremmalta.Muutama kysymyskin olisi eli
1. Mistä saan lättysyötön? Luin jostain xboxkeskusteluista ja siellä kerrottiin ainakin miten 360:llä saa lättysyötön,entä PS3:lla?
2. Miten saan tehtyä niitä uusia harhautuksia skill-stickillä,kone tekee niitä aika hienosti mutta itse en ole saanut vielä tehtyä,meinaan siis esim sitä että irrottaa kiekon lavasta jne...

Nyt jo pelkästään demon perusteella voin sanoa että kyllä on paras kiekkopeli mitä ikinä olen pelannut.Se miten pelaajat liikkuvat/sijoittuvat kentällä on jotain uskomatonta. Maaleja tulee todella erilaisista tilanteista mikä on suuri plussa. Vieläkö pääsee muuttamaan slidereita niin hyvää tulee.
Pelinopeus ainakin nolliin sekä laukaisunopeus.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Ei malta odottaa että saa koko version käsiin,sen verran koukuttava on tämnä demokin. Koko ajan tuntuu paremmalta ja paremmalta.Muutama kysymyskin olisi eli
1. Mistä saan lättysyötön? Luin jostain xboxkeskusteluista ja siellä kerrottiin ainakin miten 360:llä saa lättysyötön,entä PS3:lla?
2. Miten saan tehtyä niitä uusia harhautuksia skill-stickillä,kone tekee niitä aika hienosti mutta itse en ole saanut vielä tehtyä,meinaan siis esim sitä että irrottaa kiekon lavasta jne...

Nyt jo pelkästään demon perusteella voin sanoa että kyllä on paras kiekkopeli mitä ikinä olen pelannut.Se miten pelaajat liikkuvat/sijoittuvat kentällä on jotain uskomatonta. Maaleja tulee todella erilaisista tilanteista mikä on suuri plussa. Vieläkö pääsee muuttamaan slidereita niin hyvää tulee.
Pelinopeus ainakin nolliin sekä laukaisunopeus.

1. R1
2. Tais olla L1 ja sit Skill Stick
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Jeps! parasta kiekkoa on mitä olen pelannut.
Mulki ois yksi kysymys:
Mistä tuo taklaa?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Itse taklaan ainakin oikealla analogilla. Taklaaminen on tehty juuri sopivan vaikeaksi koska pelistä tulee äkkiä pelkkää taklaamista ja rytinää jos taklaaminen on liian helppoa.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Perkule, kone kun vaihtui, niin samalla meni automaattinen kirjautuminen jenkkitiliin... Ja en enää mitenkään muista sähköpostiosoitettani... Enkä jaksa uutta päkertää...

No pitää ostaa suoraan peli kaupasta (eivarmasti tule demoa Eurooppaan ennen julkaisua) ja ihmetellä sitten enempi... Siihen saakka pitää kuolata täällä teidän hypetystä...
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

jokseenkin tuntee itsensä huonoksi tossä änäris. mutta eikö se siitä ala sujua. oikein tahdo noita namiskuukkelia vielä niin osata. Nooh. Eikös sitten koko versiossa saa säätää napit sellaiseksi kuin itse haluaa vai?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Omat synttärit on viikon päästä ja täti toi jo tänään hyvän synttärilahjan: ennakkovarauslapun NHL 08:n KonsoliNetistä :D

Demo oli tosi vakuuttava. On EA ottanut ison askeleen eteenpäin, niin NHL:ssä kuin myös FIFAssa ja NBA:ssa.

Enää pari päivää... Perustetaanko oma nettipeli? Olisin ainakin mukana.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

dahol sanoi:
jokseenkin tuntee itsensä huonoksi tossä änäris. mutta eikö se siitä ala sujua. oikein tahdo noita namiskuukkelia vielä niin osata. Nooh. Eikös sitten koko versiossa saa säätää napit sellaiseksi kuin itse haluaa vai?
Ma ainakin pelaan tota demoakin classic vaihtoehdolla, voit vaihtaa asetukset ~>settings ja controlsettings jne. Ei noil originaleil pysty kyl pelaan.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Eddy93 sanoi:
Omat synttärit on viikon päästä ja täti toi jo tänään hyvän synttärilahjan: ennakkovarauslapun NHL 08:n KonsoliNetistä :D

Demo oli tosi vakuuttava. On EA ottanut ison askeleen eteenpäin, niin NHL:ssä kuin myös FIFAssa ja NBA:ssa.

Enää pari päivää... Perustetaanko oma nettipeli? Olisin ainakin mukana.

Mulla on synttärit 21.09, voikun minunkin täti olisi noin huomaavainen :D
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Miten niin noilla originaleilla ei pysty pelaamaan? siis kontrolleilla


Minä ainakin opettelen nuo.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Luotto kauppiaalle on tilauksessa. Demo vakuutti ainakin itseni. Hyvä myös se että EA:n pelissä on slidereita, että voi kunnolla kustomoida. Tappelut oli mielestäni menneet huonompaan suuntaan, olisivat vaan pysyneet siinä karhupainissa...
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Mullekin alkaa tulla semmonen tunne, että en oikeen osaa pelata.
Mulle on maaalinteko vaikeaa.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Enpä huomannut mitään eroa boksin ja ps3 versioiden välillä. Hyvältä näyttää molemmat ja peli tuntu ihan samalta. Itellä HD töllö en sitten tiiä miten eroaa jos pelaa jollain 14" putkitelkulla.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

opa95 sanoi:
Mullekin alkaa tulla semmonen tunne, että en oikeen osaa pelata.
Mulle on maaalinteko vaikeaa.

Kyllä se siitä onnistuu....kun tahkoat vaan....itselläni oli myös aluksi vaikeuksia XO:n NHL 07 :p
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

petekki sanoi:
Kyllä se siitä onnistuu....kun tahkoat vaan....itselläni oli myös aluksi vaikeuksia XO:n NHL 07 :p
Joo ja oli todella hyvä, että demo saatiin nyt niin ehtii hyvin reenata kontrollit julkaisuun eli tostaiksi. ja aloittaa silloin heti kauden
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Just just. No pitää viel hetken koittaa yrittää tahkota noilla napeilla.josko sitä vielä oppisi uusia temppuja. Jos ei niin pitää sitten ottaa vanhat namikat käyttöön.
 
Ylös Bottom