Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

cchaou sanoi:
Ei herranisä. Anteeksi, mutta nyt alkaa usko PS3:seen vähän horjua..

Omistan siis sekä ps3:sen että X0:n

Pleikkari-NHL:ssä on ryssitty kaikki. Tekstuurit, ja pelin koko yleisilme on jopa luokkaa huonompaa kuin X0:n 07-versio. Eikä frameratesta voi tarpeeksi moittia; se on surkea.

HÖPÖHÖPÖ.

PS3:n 08 on graafisesti vähintäänkin 360:n 07-version veroinen, parempikin.

Testailin tänään PS3-demoa, ja vaikuttaa helvetin hyvältä. En ole itse testannut 360-versiota, toki sen 60fps näyttää erittäin sulavalta, mutta pelattavuudessa tuskin eroja on.

PS3-versio näyttää erittäin hyvältä ja tuo kovasti parjattu 30fps ei vaikuta pelattavuuteen mitenkään. Pelaaminen tuntuu aivan tarpeeksi sujuvalta, eikä nyi pätkän vertaa. Puheet stroboilusta ja PS3-version täydellisestä ryssimisestä ovat silkkaa paskaa ja panettelua.

Piste.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Minä kun rupesin demoa ensikertaa pelaamaan, en edes muistanut että ruudunpäivityksen olisi pitänyt olla ihan hanurista. Siinä sitten 3 erää tahkottuani ja peliä ihailtuani muistin, että jaa niin... tämänhän piti olla ihan hirveän näköistä. Olen myös kokeillut poksin demoa ja en mitään pelikokemukseen vaikuttavaa tekijää huomannut näitten välillä.
Ja vielä niille jotka jaksavat ruudunpäivityksestä itkeä niin haluaisimpa vaan todeta että jos ette tietäisi että peli on 30fps, ette myöskään asiasta valittaisi. On ihan täyttä bullshittiä että vaikuttaisi jotenkin pelikokemukseen... (tiedän että tämä aiheuttaa hirveän sodan ja väittelyn, mutta mitäpä väliä... saapahan hyvät naurut:D )
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Itse en vaihda todellakaan näppäimiä vaan treenaan skillstickin kunnolla sillä sen avulla on kiekolliseen peliin saatu todella paljon uutta ja vaihtelua. Aluksi pelaaminen voi tuntua hankalalta mutta kun kontrolli oppii on peli huomattavasti parempaa kuin perus näppäimillä.
Itse olen pelannut suurimmaksi osaksi demoa Anaheimilla jotta opin pelaamaan myös alaspäin.
Vinkkinä kannattaa controll-asetuksista laittaa se vetosysteemi Always up jotta laukaiseminen ei muutu päätyjä vaihdettaessa.

Mutt ihan samallalaillahan sklstikkii tietysti pysty kayttaan vaikk pelaa classic asetuksilla. Etta jos ei olkanapeilla passaaminen luonaa ni vaihtakaa ihmeessa classic.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

cchaou sanoi:
Jyrkkä mielipiteeni oli, mutta minulla on mahdollisuus pelata pelejä samalla näytöllä peräjälkeen, ja ero on TODELLA suuri näiden kahden version välillä. Framerateongelma oli jo kaikkien tiedossa, mutta se että peli on muutamaa pykälää rosoisemman ja suttuisemman näköinen kuin boxilla, oli ainakin minulle itselle todella suuri yllätys.

Juu niin on mullakin mahdollisuus pelata näitä samalla näytöllä ja testannut olen. EI mitään eroa pelissä. Väli videot ym ei minua kiinnosta pätkääkään vaan itse peli. Täysin samalta nuo minusta näytti. Miten voit väittää että ps3;n versio on kustu täysin? oletko varma että mitä testasit oli ps3 versio? olet tainnut kattoa tiltin arvostelua ja tehdä siitä johto päätökset, siinä tais olla nimittäin ps2 versio välissä kuvissa.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Lopetetaan nyt tämä vitun ruudunpäivitystappelu. Molemmilla alustoilla peli on huikea ja nautitaan siitä. Nyt ei enään fpskähinää:mad:
On mukavampaa keskustella pelin lukuisista hienouksista kuin vääntää kättä fps:stä.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Minusta on helvetin hyvä että EA on antanut aseen (Skill stick) läpiajoja ja rankkareita varten. Demon rankkareissa on tullut muutama näyttävä moken pihalle veivailu ja joskus on saanut jopa kiekon häkkiin. :)

Välillä meinaa unohtua kontrollit, mutta eiköhän se siitä ajan kanssa. Selostus oli ihan jees, tosin vielä ei olla ESPN NHL 2k5:sen tasolla siinä hommassa. Gary ja Bill osaa asiansa ei siinä mitään. En malta odottaa jos ensiviikolla saisi kokoversion hyppysiin. :cool:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Tätä odotellaan. Onko tuo 27. päivä virallinen PS3:n julkaisupäivä, kun monissa kaupoissa on ilmoitettu, että 20. päivä löytyy hyllystä.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

hype sanoi:
Miten voit väittää että ps3;n versio on kustu täysin? oletko varma että mitä testasit oli ps3 versio? olet tainnut kattoa tiltin arvostelua ja tehdä siitä johto päätökset, siinä tais olla nimittäin ps2 versio välissä kuvissa.

Ei ole PS3 versiota kustu ainakaan Demon perusteella. Ja Tiltin ennakossa oli PS2 versio, kuulihan sen jo selostuksestakin. Ja kaikissa arvosteluissa on manittu vain tämä framerate ongelma, muuten pelit ovat olleet identtiset. Eli joko cchaou tarvitsee uudet lasit :cool: tai sitten on vahingossa PS2 versio eksynyt sisään. Minä kun en demossa huomannut edes sahalaitoja player modeleissa.

EDIT: Eikös se julkaisupäivä ole aikaistunut yli viikolla? 19 vai 20 päiväkö se oli?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Veikkaanpa että SD-telsulla eroa ei huomaa, mutta 42" hdtelkkari paljastaa eron näiden välillä samantien. Kaverini sanoi aivan samaa, kun testattiin PS3-versiota. Miksi on karsitun oloinen versio? Perkele, millä saan kaapattua hyvää kuvaa molemmista ja laitettua tänne näytille?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

cchaou sanoi:
Veikkaanpa että SD-telsulla eroa ei huomaa, mutta 42" hdtelkkari paljastaa eron näiden välillä samantien. Kaverini sanoi aivan samaa, kun testattiin PS3-versiota. Miksi on karsitun oloinen versio? Perkele, millä saan kaapattua hyvää kuvaa molemmista ja laitettua tänne näytille?

Veikkaan, että Gametrailers.com tekee versioitten välisen vertailun hyvinkin pian. Ainakin niillä on ollut tapana tehdä. Miksei myös joku muu sivusto...
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

cchaou sanoi:
Veikkaanpa että SD-telsulla eroa ei huomaa, mutta 42" hdtelkkari paljastaa eron näiden välillä samantien. Kaverini sanoi aivan samaa, kun testattiin PS3-versiota. Miksi on karsitun oloinen versio? Perkele, millä saan kaapattua hyvää kuvaa molemmista ja laitettua tänne näytille?

42" Full HD telkku löytyy täältä, olisihan se kiva nähdä Boksiversiosta kuvaa, jos vaan keksit keinon linkittää vertailukuvaa. Muuten, kyseessähän on demoversiot eikö? Kumma kun noissa arvosteluissa ei ole sanottu muuta kuin että identtiset, paitsi frameraten osalta... Joten aika vaikea uskoa että kokoversiossa olisi asiat noin niinkuin sanoit.

EDIT: Pasi85 jeps, kaikkihan me muistamme (surullisen?) kuuluisan Darkness vertailuvideon josta taisteltiin muutaman sivun verran. :p
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Tekoälyvastustaja on vähän turhan passiivinen kun ite pyörittää vastustajan alueella. Ei ne edes yritä ottaa kiekkoa pois. Tekee vaan hirveen sumpun maalin eteen, ettei oikein voi yrittää kuin lämäreillä. Uskosin, että ihmispelaajaa vastaan pelinautinto on reilusti parempi, kun tilaa on enemmän ja kikoista on varmasti ihmispelaajaa vastaan enemmän hyötyä. Tosin tuo vastustajan passiivisuus tekee yksinpelistäkin haastavaa. Ei ainakaan tule mitään 10-1 voittoja kuten NHL 07 PC:llä.

Helvetin hyvin tehty nuo pelaajien kiihtyvyydet ja nopeuserot tietyissä tilanteissa. Voi tehä semmosia Foppa-purjehduksia omalta maalilta vastustajan maalille. Hirvee vauhti kun saa kunnolla kiihdytettyä omalta maalilta. Bursti-nappulan ottaminen pois oli erittäin hyvä idea. Se oikeastaan pilas edelliset änärit.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Onkohan tässä PS3 versiossa Season pelimuoto pelattavissa verkon kautta ja tilastot tallentuu sitten sinne? Xboxilla Liveen ilmeisesti tällainen tulossa?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Aleksi sanoi:
42" Full HD telkku löytyy täältä, olisihan se kiva nähdä Boksiversiosta kuvaa, jos vaan keksit keinon linkittää vertailukuvaa. Muuten, kyseessähän on demoversiot eikö? Kumma kun noissa arvosteluissa ei ole sanottu muuta kuin että identtiset, paitsi frameraten osalta... Joten aika vaikea uskoa että kokoversiossa olisi asiat noin niinkuin sanoit.

EDIT: Pasi85 jeps, kaikkihan me muistamme (surullisen?) kuuluisan Darkness vertailuvideon josta taisteltiin muutaman sivun verran. :p

Sitä mietin itsekkin, että demoversiossa voi olla eroja kokoversioihin nähden. Ja Gametrailerin vertailua odotan, katsotaan yhtyykö mielipiteeseeni.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

ramse sanoi:
Onkohan tässä PS3 versiossa Season pelimuoto pelattavissa verkon kautta ja tilastot tallentuu sitten sinne? Xboxilla Liveen ilmeisesti tällainen tulossa?
PS3:lla on myös tämä ominaisuus. Muutenkin PS3-version nettipeli on parempi. Pystyy pelaamaan enemmän porukkaa samaan aikaan, samassa ottelussa kuin XO:lla.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

tjaa a. minen varmaan ehdi pahemmin mitää kausia netis pelata. kuitenkin töissä tulee välillä pitkiä päiviä jne. enkä kuitenkaa heti julkaisu päivänä peliä osta niin en ehdi mukaan karkeloihin. Mutta katsotaan miten käypi.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Aleksi sanoi:
Ei ole PS3 versiota kustu ainakaan Demon perusteella. Ja Tiltin ennakossa oli PS2 versio, kuulihan sen jo selostuksestakin. Ja kaikissa arvosteluissa on manittu vain tämä framerate ongelma, muuten pelit ovat olleet identtiset. Eli joko cchaou tarvitsee uudet lasit :cool: tai sitten on vahingossa PS2 versio eksynyt sisään. Minä kun en demossa huomannut edes sahalaitoja player modeleissa.

EDIT: Eikös se julkaisupäivä ole aikaistunut yli viikolla? 19 vai 20 päiväkö se oli?

Mitä siinä TILTin arvostelussa sanottiin PS2 versiosta?
 
Ylös Bottom