Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

No kevyttä tökkimistä välianimaatioissa, kauheeta katsottavaa kun jtn. 10fps käy välillä... :mad:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Sitä nyt niin tarkasti tarvi toljottaa. Minä niin mitää ihmeellistä huomaa. Pää-asia että pelattavuus on ihan ok. se riittää. Eikä tuo kuvan laatu nyt mun mielestä niin huono ole. Ja heti kun napit vaihtoi tuohon classic asetuksiin niin alkoi peli jopa sujua. sai maaleja ja voittoja aikaan :)
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Kun oot kiekollinen hyökkääjä, pidä L2:sta pohjassa ja pyöräytä oikeata analogista tattia, niin näät vähän hienon kynän:eek:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Eli on tullut vahvistus jostain siis, että julkaistaan 20.9 eikä 27.9


Kun joka paikassa ainakin lukee 20.9
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Milläs porkat meinaa aloittaa NHL 08:sin SM-liiga vai NHL (AHL)??? Itse olen miettinyt SM-liigaa :rolleyes:
Yksi parannus jota toivoisin olis treidit myös SM-liiga (ynm.) <-> NHL :D
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

petekki sanoi:
Milläs porkat meinaa aloittaa NHL 08:sin SM-liiga vai NHL (AHL)??? Itse olen miettinyt SM-liigaa :rolleyes:
Yksi parannus jota toivoisin olis treidit myös SM-liiga (ynm.) <-> NHL :D
Alotanv joko SM-liigassa Tapparalla tai NHL Coloradolla.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

opa95 sanoi:
Alotanv joko SM-liigassa Tapparalla tai NHL Coloradolla.

Eli siis Coloradolla sillä pelissä ei voi pelata SM-Liiga kausia vaan ainoastaan ykstittäisiä otteluita ja ehkä myös turnauksia, mutta kausia ei voi pelata, kuin NHL:ssä (ja ehkä AHL:ssä).

Näin ainakin luin erään EA heebon sanoneen ja mainitsi, että seuraavassa osassa vasta tulee olemaan noi kaudetkin mahdollisia.

--> Ellet sit tarkoittanut ihan yksittäistä matsia.


Itellä eka peli tulee olemaan kiihkeä paikallismatsi jossa Ilves ottaa mittää Tapparasta.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Itse en vaihda todellakaan näppäimiä vaan treenaan skillstickin kunnolla sillä sen avulla on kiekolliseen peliin saatu todella paljon uutta ja vaihtelua. Aluksi pelaaminen voi tuntua hankalalta mutta kun kontrolli oppii on peli huomattavasti parempaa kuin perus näppäimillä.
Itse olen pelannut suurimmaksi osaksi demoa Anaheimilla jotta opin pelaamaan myös alaspäin.
Vinkkinä kannattaa controll-asetuksista laittaa se vetosysteemi Always up jotta laukaiseminen ei muutu päätyjä vaihdettaessa.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

eiköhän tuo pidä Philadelphia Phantomsilla (AHL) kokeilla kautta heti alkuunsa (jos mahdollista),
demo oli vakuuttava, vaikka välipätkät välillä vähän jäätyvätkin.
uudet kontrollit on ihan hyvät, aluksi oli tottakai hieman hukassa, mutta harjottelua se vaan vaatii.

miten muuten tuo treidaaminen,
pystyykö AHL-joukkueesta treidata NHL-joukkueeseen kautta pelatessa?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Vinnie sanoi:
eiköhän tuo pidä Philadelphia Phantomsilla (AHL) kokeilla kautta heti alkuunsa (jos mahdollista),
demo oli vakuuttava, vaikka välipätkät välillä vähän jäätyvätkin.
uudet kontrollit on ihan hyvät, aluksi oli tottakai hieman hukassa, mutta harjottelua se vaan vaatii.

miten muuten tuo treidaaminen,
pystyykö AHL-joukkueesta treidata NHL-joukkueeseen kautta pelatessa?

Itse toivoisin avointa treidaamista...oli liiga sit mikä tahansa...:o
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Ei herranisä. Anteeksi, mutta nyt alkaa usko PS3:seen vähän horjua..

Omistan siis sekä ps3:sen että X0:n

Pleikkari-NHL:ssä on ryssitty kaikki. Tekstuurit, ja pelin koko yleisilme on jopa luokkaa huonompaa kuin X0:n 07-versio. Eikä frameratesta voi tarpeeksi moittia; se on surkea.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Vinnie sanoi:
demo oli vakuuttava, vaikka välipätkät välillä vähän jäätyvätkin.
uudet kontrollit on ihan hyvät, aluksi oli tottakai hieman hukassa, mutta harjottelua se vaan vaatii.

Itellä ei ole ollut ongelmia noiden välipätkien kanssa vaikka muutaman pelin olen jo pelannut.

Kontrolleihin ei ole itse tarvinnut opetella, koska '07 tuli pelailtua jo XO:lla josta ei ole sitten ohjaus hirveästi muuttunut, mutta kyllä se silloin vuosi sitten oli pientä hakemista ja meinasinkin vaihtaa noihin vanhoihin systeemeihin, mutta onneksi jaksoin opetella sillä on tuo uusi systeemi paljon monipuolisempi.

Ainoa asia mikä vielä on tossa hakusessa on tuo laukaisun tähtäys sillä se ei taida vaihtua luistelu suunnan mukaan, eli aina, kun työnnät vasemmasta sauvasta ylös, niin kiekko lauotaan ylös pelisuunnasta riippumatta?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

cchaou sanoi:
Pleikkari-NHL:ssä on ryssitty kaikki. Tekstuurit, ja pelin koko yleisilme on jopa luokkaa huonompaa kuin X0:n 07-versio. Eikä frameratesta voi tarpeeksi moittia; se on surkea.

No olipahan jyrkkää tekstiä, ja olenpahan jyrkästi eri mieltä. Makunsa kullakin. :)
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Olisko jollain tarjolla video pätkää jossa näkis nuo paljon puhutut framerate ongelmat.
Youtubesta katselin muutaman pätkän, niissä tuntui peli pyörivän oikein hyvin verrattuna boxin 07:aan.
PS3 versio on ennakko tilattu, vielä ehtis vaihtamaan:confused:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Salakka sanoi:
Olisko jollain tarjolla video pätkää jossa näkis nuo paljon puhutut framerate ongelmat.
Youtubesta katselin muutaman pätkän, niissä tuntui peli pyörivän oikein hyvin verrattuna boxin 07:aan.
PS3 versio on ennakko tilattu, vielä ehtis vaihtamaan:confused:
Mikset samantien lataisi demoa USA Storesta?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

cchaou sanoi:
Ei herranisä. Anteeksi, mutta nyt alkaa usko PS3:seen vähän horjua..

Omistan siis sekä ps3:sen että X0:n

Pleikkari-NHL:ssä on ryssitty kaikki. Tekstuurit, ja pelin koko yleisilme on jopa luokkaa huonompaa kuin X0:n 07-versio. Eikä frameratesta voi tarpeeksi moittia; se on surkea.
Mielenkiintoinen näkemys. Framerate ei toki ole kuin x360 nhl07 tasoa,mutta hyvin se pelatessa riittää. Välipätkien framerate on kyllä onneton, mutta sillä ei pelaamisen kannalta ole mitään merkitystä. Mitä tulee pelin ulkonäköön muuten, niin on tämä ainakin nhl07 tasoa. Boksin 08:n en voi verrata kun en ole sitä livenä nähnyt.
edit: ehkä tämä on sitä, että kun kerran on boksin 60fps:n nähnyt, niin mikään ei sen jälkeen näytä miltään.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Täti ennakkovarasi tämä pelin KonsoliNetistä, koska synttärini ovat viikon päästä.

Ja NHL 08 tulee siis kauppoihin 20.9. Ok... Ja se on... torstai.

Torstaina laittaa pelin postiin --> kestää 1 - 2 päivää tulla Tampereelle ---> vanhemmat paketoi ---> sunnuntaina synttärit ---> ensimmäinen verinen paikallisottelu Tappara - Ilves (Tappara on parempi:p )

BTW, tein äsken ekan maalini tuossa demossa, ja käytin niitä uusia näppäimiä. Olin Ottawa Senators, ja kaikki pelaajani olivat Anaheimin puolustupäässä. Syötin kiekon Joe Corvolle, joka odotti hyvässä paikassa siniviivalla. Luistelin Corvon sellaseen kohtaan, jossa ei ollut pakkeja edessa ja PAM! Lähti hirvee lämäri, joka meni Gigueren ohi suoraan vasempaan ylämummoon. Hieno fiilis :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

TJS sanoi:
Mielenkiintoinen näkemys. Framerate ei toki ole kuin x360 nhl07 tasoa,mutta hyvin se pelatessa riittää. Välipätkien framerate on kyllä onneton, mutta sillä ei pelaamisen kannalta ole mitään merkitystä. Mitä tulee pelin ulkonäköön muuten, niin on tämä ainakin nhl07 tasoa. Boksin 08:n en voi verrata kun en ole sitä livenä nähnyt.
edit: ehkä tämä on sitä, että kun kerran on boksin 60fps:n nähnyt, niin mikään ei sen jälkeen näytä miltään.


Jyrkkä mielipiteeni oli, mutta minulla on mahdollisuus pelata pelejä samalla näytöllä peräjälkeen, ja ero on TODELLA suuri näiden kahden version välillä. Framerateongelma oli jo kaikkien tiedossa, mutta se että peli on muutamaa pykälää rosoisemman ja suttuisemman näköinen kuin boxilla, oli ainakin minulle itselle todella suuri yllätys.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

cchaou sanoi:
Ei herranisä. Anteeksi, mutta nyt alkaa usko PS3:seen vähän horjua..
Minkäs Sony sille voi jos EA on paska lafka. :confused: Katsohan jotain Heavenly Swordia hetken aikaa, niin palautuu usko melko nopsaan.
 
Ylös Bottom