Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mikään ei oo parempaa kuin ö-joukkueella kaataa suome/ruotsin tasoinen joukkue. Vaatii onnistuneen puolustuspelin ja 3vedosta on pakkoa saada se yks sisään :D

Mut noilla vois olla aika hauska pelata turnaus. Eiköhän noita ole ainakin noin 8 ruputiimiä? Eli 8 pääsis mukaan turnaukseen. Jos porukka sitoutuis pelaan niin voitais pelata kaksin kertainen alkusarja, jolloin selittelyille ei jää sijaa.. :)

Norja(pate79), tanska, japani, valkovenäjä, ranska, itävalta, englanti(Timppa78?), latvia...

Ps. tää ei varmaan (ehkä) ole oikea paikka järjestää tällaista juttua, mut täällä on eniten keskustelua aiheesta. Enkä tiedä, että osaanko itse edes järkätä, mut iltaisin olisin enemmän kuin mukana toteuttamassa tällaista turnausta...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Juu, mä tuun heti mukaan kunhan jostain löydän ko.pelin... eiköhän se löydy tässä lähipäivinä
PS: kolmee viikkoon en oo kuullu pelistä mitään :eek: Ei kai se oo Karibialle menny lomailemaan :confused:
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

hattu sanoi:
Itse ostin myös eilen NHL 08 ps3:lle gamestopista. Ruotsalaisilla kansilla tuli, koska suomalaiset kannet olivat kuulemma loppu. Itse peli on loistava, mutta pikkuhiljaa alkanut ärsyttää ruudunpäivityksessä ilmenevät ongelmat. Elikkä siis usein hyökkäyksii lähdössä kiekollinen pelaaja alkaa bugaamaan.. Pelaajasta lähtee tyyliin jokatoinen pikseli pois ja pelaaja muuttuu muutamaksi sekunniksi puoliksi näkymättömäksi.. (vaikea selittää.) Tämä tapahtuu myös yleensä puolustukseen lähdettäessä.. Screenshottia ei yllätys yllätys voi ottaa, joten jos joillain on samoja ongelmia, olisi kiva tietää. Bugaamisen alkaessa vaikuttaisi ettei ps3:ssa riittäisi tehot pyörittämään itse peliä ja huomaa että fps laskee hetkellisesti. Mahtaako bugi johtua tv:stä (samsungin uusi hd 32"), itse pelilevystä, vai jostain muusta?

Luulen että itselläni juuri tuota samaa vikaa. Ja televisiona on myös Samsungin 32". Pelaajat vilkkuvat välillä ihmeellisesti, epäilen valkoista taustaa tuon aiheuttajaksi. Olisi vain mukava tietää että johtuuko tuo EA:sta vai PS3:sta vai televisiosta? :D niin voisi koittaa asialle tehdä jotain.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Juu, mä tuun heti mukaan kunhan jostain löydän ko.pelin... eiköhän se löydy tässä lähipäivinä
PS: kolmee viikkoon en oo kuullu pelistä mitään :eek: Ei kai se oo Karibialle menny lomailemaan :confused:
Siis miten voi hukata pelinsä? Lopeta hetkeksi se CODin peluu ja siivoa hyvä mies. ;)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ramse sanoi:
Siis miten voi hukata pelinsä? Lopeta hetkeksi se CODin peluu ja siivoa hyvä mies. ;)
No siis enhän mä pelaa ku iltaisin, peli vain on päällä jo ns. valmiiksi ja juu, tarttis varmaa tehrä jottai (=siivota/ tai jtn) :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ei herran jumala noita tuomareita! Tökkäsin kiekon pois vastustajalta mun hyökkäyspäässä ja pääsin vetämään siitä syntyneestä irtokiekosta. Laukasin kiekon kohti maalia mutta maalivahti torjusen. No ei siinä mitään väärää mut mä sain tilanteesta kaksiminuuttia koukkaamisesta. :eek: Kun näytettiin uusintana mistä jäähy tuli niin kuvasssa näky tuo edellämainittu kiekon pois tökkäys ja mun veto irto kiekkoon. Vastustaja vielä ratkas pelin siitä ylivoimasta. :mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pystyiskö joku laittamaa pelin kokoonpanot, ku ei oo nettiä koneelle ja lontoon kielisiä rostereita oon kokeillu eikä toiminu. Tympii pelata vanhoilla rostereilla ja jotain pelaajia uupuu kokonaan
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tuli tuossa mieleen äsken että vois tehä turneen jossa pelataan vain maalivahdeilla. Tullu pelattua muutamia pelejä silleen että joukkuepelissä minä ja vastustaja valittiin maalivahdit ja semmoset pelit on ainaa meikän mielestä helvetin hauskoja. Mitä mieltä juopot ootte?

Niin ja tuossa parin viikon tauon jälkeen taas rupesin pelaa NHL ja latasin ton uuden patchin niin sen jälkeen peli on jumittunu kokoajan. Peli jumahtaa aina kun yritän pelata yksinpelinä pikapeliä. Jumahtaa aina siinä pelin latauksessa. Joutuu sammuttamaan PS3 takana olevasta virtakytkimestä kun ei saa ees rebootattua ohjaimella/etupuolen virtakytkimestä.... äsken taasen jumahti kun tein pelaaja siirron ja muutaman kerran on jumahtanu online matsin latauksessa. Aikasemmin tämmöstä ei tapahtunu kun harvoin. Onko muilla ollu samoja probleemia?

Edit: Lisäystä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

^^ Jos löytäisin vaa sen hemmmetin pelin jostain ni kuulostaa kivalta, on tota tullu kokeiltuakkin, tulos = Nollapelejä tulloo :D :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

voisin tulla siihen turnaukseen ja pelaisin latvialla. Mutta saan nettikaapelin vasta joululahjaksi:( :(
Mutta jos sitten voitaisiin ottaa uus rupu turnaus. OK??
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Moro. Jumalauta mun Nhl 08 on sekaisin!. Kun yritän ladata uusimpia kokoonpanoja niin vähän ajan päästä se sanoo että on menettänyt yhteyden sinne. Myös tilttailee todella usein onlines. Ja kun normaalisti pelaan, esim "pelaa nyt" niin kuvakulma on aivan väärä. Vaikka laitan sen millä oon aina pelannut, niin se heittää jonkun ihan oudon kuvakulman ja pelaaminen on suht mahdotonta. Pelissä on vielä takuu, mutta takuulappu on hävinnyt. Voinko jollakin tiliotteella todistaa että olen sen ostanut?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

faktahomma sanoi:
kun normaalisti pelaan, esim "pelaa nyt" niin kuvakulma on aivan väärä. Vaikka laitan sen millä oon aina pelannut, niin se heittää jonkun ihan oudon kuvakulman ja pelaaminen on suht mahdotonta.
Laita se pelin alkuvalikosta, niin tallentuu profiiliin eikä tarvitse joka pelissä laittaa uudestaan.

Sattui huvittava tapaus:
Pelaan Chicagolla dynastya, ja tuli nillitysviesti kakkosveskarilta Patrick Lalimelta, että haluaa siirron toiseen seuraan, mikäli ei peliaikaa heru (ei pelannut vielä yhtään peliä).

Noh, laitoin ukon yhteen peliin maaliin, niin ykköseni Nikolai Khabibulinilta tuli pelin jälkeen viesti, ettei ole tyytyväinen asemaansa joukkueessa ja haluaa siirron välittömästi. Siis mitä? Oli yhden matsin sivussa, muuten pelannut kaikki 35 peliä. No pitänee treidata moinen diiva, kauhea palkkakin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Cavalera sanoi:
Laita se pelin alkuvalikosta, niin tallentuu profiiliin eikä tarvitse joka pelissä laittaa uudestaan.

Sattui huvittava tapaus:
Pelaan Chicagolla dynastya, ja tuli nillitysviesti kakkosveskarilta Patrick Lalimelta, että haluaa siirron toiseen seuraan, mikäli ei peliaikaa heru (ei pelannut vielä yhtään peliä).

Noh, laitoin ukon yhteen peliin maaliin, niin ykköseni Nikolai Khabibulinilta tuli pelin jälkeen viesti, ettei ole tyytyväinen asemaansa joukkueessa ja haluaa siirron välittömästi. Siis mitä? Oli yhden matsin sivussa, muuten pelannut kaikki 35 peliä. No pitänee treidata moinen diiva, kauhea palkkakin.
heh, sellaisia ne Venakot on :D
EDIT: onkos Päivityksiä luvassa äSäM-Liigaan?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Muuttakaa sliderit pois oletukselta. Itse boxilla olen pelaillut tähtipelaaja tasolla ja maalien eteen molempien pitää taistella tosissaan. Ei tule räkämaaleja samalla tavalla, kuin oletusasetuksilla.
Urli slidereihin:
http://fantasyprospects.com/blog/archives/11

Aluksi voi tuntua hankalalta ja suosittelenkin laittamaan kiekon hallinnan ennemmin arvoon 1 kuin 0. Syötön katkoja olen myös pienentänyt yhdellä.

Taitaa olla laukausvoima ja laukaustarkkuus, jotka vaikuttavat eniten tietokoneen räkämaaleihin.

Olen nyt noin 40 ottelua pelannut Los Angeles Kingsillä ja kovaa vääntö käydään San Josen kanssa runkosarjan johtopaikasta. Pistepörssin johdosta taistelee Marian Hossa ja Dustin Brown. Maalipörssin kärjessä Kovalchuck ja Frolov.

Jopa joukkueeni surkea veskarikaksikko (LaBarbera, Aubin) saavuttaa realistisen torjuntaprosentin, pyörii siinä 89-91.

Epärealistista on tilastoissa on ainoastaan taklaukset, joita jakelen 60 per ottelu vastustajan paria kymmentä vastaan.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Diko sanoi:
Muuttakaa sliderit pois oletukselta. Itse boxilla olen pelaillut tähtipelaaja tasolla ja maalien eteen molempien pitää taistella tosissaan. Ei tule räkämaaleja samalla tavalla, kuin oletusasetuksilla.
Oletus-slidereilla en pelaile, mutta ammattilainen-tasolla kylläkin. Mielestäni räkämaalit on pelin suola, kunhan niitä tulee tasapuolisesti eikä vaan koneelle.

Ongelma isommalla vaikeustasolla on se, että kone luistelee pelaajaa selvästi nopeammin myös isoilla ja kankeilla pakeilla. Maalivahdit ovat myös selvästi parempia, jolloin on aivan turha uneksia ylivoimalla siniviivalaukauksista tehdyistä maaleista tai muista kuin takanurkan onetimereista (läpiajoihin kun ei pääse kirveelläkään).

Olen laittanut aggressiivisuuden ja karvauksen tehokkuuden maksimiin, ja laukaustarkkuutta sekä syötönkatkoja myös nostanut. Kiekonhallinta ja syöttöjen nopeus minimissä. Näinollen konekin osaa maalata ja katkoa onetimer-syötöt, sekä käy päälle hanakasti. Voittoja tulee vähän turhankin kiitettävästi, mutta myös maaleja tulee monipuolisin tavoin. On erittäin tyydyttävää lämätä voittomaali siniviivalta 5 sekuntia ennen loppua. Räkämaaleja silloin tällöin, mutta niinhän se on oikeastikin. Lisäksi on viihdyttävämpää pelata matseja, jotka päättyy 5-3 kuin 2-1.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kyllä minulla ainakin otteluitten lopputulos ja maalimäärä vaihtelee kiitettävästi. Läpiajoihin on vaikea päästä, mutta kyllä niihinkin pääsee sillon tällöin. Nhl:ää en ole koskaan katsonut yhtäkään peliä kokonaan, joten en tiedä, kuinka usein läpiajoja tulee. Ja uskallan myös väittää, että tietokoneen pelaajat ei tähtipelaaja-tasolla ole sen nopeampia kuin omatkaan pelaajat. Kun puolustaa riittävän hyvin ja sulkee hyvät vetopaikat niin ei se kone sen helpommin niitä maaleja saa.

Siniviivalta vedetyt lämäritkin voisi mennä sisään jos laukaukset ei aina kilpistyisi pelaajamassaan mikä on maalin edessä. Olen ehkä arviolta 10-15 siniviivalämärimaalia tehnyt kuluvan kauden aikana. Siis sellaisia, että kukaan ei ohjaa, vaan kiekko menee suoraan tai maalivahdin kautta maaliin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mul kävi hauska homma... Huomasin toisen kauden ekas matsis, että viime kesän ykkös varauksella oli pieni pigmentti häiriö... Oli naama niin valkonen ku voi olla ja naamassa oli myös arpia... Ja sitte ku tappeli ja heitti hanskat jään pintaa nii mitäs helvettiä sen kädet oli mustat... Liekö olis muuan michael jackson?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onko tietoa onko pelistä tehty pohjoismaille oma versio, vai onko koko euroopalla sama? Eli lähinnä jos UK pelin tilaa, nii löytyykö sieltä myös SM-Liiga ja Elitserien? Mikäli ei löydy, niin onko mahdollista saada jollakin päivityksellä?
 
Ylös Bottom