Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Torpedo 360 sanoi:
Onhan nuo jo kauan saanut ladattua.:)
No ei itse asiassa ole, virallista tietä ainakaan.

Huutelit tuossa jo aiemmin, että moinen olisi saatavilla, mutta kun et kerran viitsinyt kertoa muiden pyynnöstä huolimatta miten sen saa, niin turha tulla jälkikäteen näsäviisastelemaan turhilla viesteillä.

Itse rosterit:
Onhan nuo NHL:n osalta sinnepäin, mutta en ylläty, että sm-liiga ja elitserien ovat päivittämättä. On se niin helvetin vaikeaa, vie yhden työpäivän yhdeltä työntekijältä, mutta kuluttajalta kuluu tuntikausia joukkuetta kohden runkata tuon pelin kankean ja hitaan käyttöliittymän kautta joukkueita kuosiin. Miksi helvetissä pitää vielä olla joku pelaajaraja vielä joukkuetta kohden? Onhan olemassa sopimuksia juniorienkin kanssa.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Cavalera sanoi:
Päivittyi sitten lopulta myös PS3 NHL. Ei vaan mistään selviä, mitä päivityksissä (8 kpl) korjattiin. AInakaan dynasty ei enää tilttaile, mutta mitenköhän rosteribugit? Onlinea en vielä kokeillut. Rosteripäivitystä ei vaan näy eikä kuulu.

Mää kokeilin onlinea heti päivityksen jälkeen ja eipä enää löytyny tätä liigaa jossa olin mukana sieltä "omat liigani" kohdasta eikä myöskään haulla, että semmosta.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

TÄTÄ ODOTETTIIN!!
EA tekemässä päivitystä, että kesken ottelun jos lähtee, menettää lähtijä 100pistettä!!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Prokopjev sanoi:
TÄTÄ ODOTETTIIN!!
EA tekemässä päivitystä, että kesken ottelun jos lähtee, menettää lähtijä 100pistettä!!
Juu tuo on kyllä loistava, siis onko se nyt tossa päivityksessä mikä tuli vai onko se vasta tulevassa päivityksessä?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Cavalera sanoi:
No ei itse asiassa ole, virallista tietä ainakaan.

Huutelit tuossa jo aiemmin, että moinen olisi saatavilla, mutta kun et kerran viitsinyt kertoa muiden pyynnöstä huolimatta miten sen saa, niin turha tulla jälkikäteen näsäviisastelemaan turhilla viesteillä.

Itse rosterit:
Onhan nuo NHL:n osalta sinnepäin, mutta en ylläty, että sm-liiga ja elitserien ovat päivittämättä. On se niin helvetin vaikeaa, vie yhden työpäivän yhdeltä työntekijältä, mutta kuluttajalta kuluu tuntikausia joukkuetta kohden runkata tuon pelin kankean ja hitaan käyttöliittymän kautta joukkueita kuosiin. Miksi helvetissä pitää vielä olla joku pelaajaraja vielä joukkuetta kohden? Onhan olemassa sopimuksia juniorienkin kanssa.
No tuollahan oli selvät ohjeet miten ne saa ladattua. Rullaa vaan sivuja taaksepäin niin olisit saanut ohjeet. Ja eihän tuo suuri vaiva ole itse tehdä sm-liiga joukkueet. Itse tein ne pikku hiljaa ja nyt ne on aika täydelliset maalivahtien varusteita myöden. Noita ei luultavasti pysty eteenpäin pistämään ja se on luultavasti laitonta?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nythän on muuten mahollista saada niitä Roster-päivityksiä, jos kiinnostaa.
Selänne on ihme kyl poistettu pelistä sillon. Peli kyl rupes ekaa kertaa jumittelee vähä sen latauksen jälkeen. Sattumaa voi kylkin olla.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jester sanoi:
Nythän on muuten mahollista saada niitä Roster-päivityksiä, jos kiinnostaa.
Selänne on ihme kyl poistettu pelistä sillon. Peli kyl rupes ekaa kertaa jumittelee vähä sen latauksen jälkeen. Sattumaa voi kylkin olla.
Ehkäpä rostereiden päivittäjätkään ei jaksa Selänteen päätöstä odotella Jouluun/mihin asti tahansa. Joten ihan oikein mielestä tekivät :)
Mistä ja miten niitä päivityksiä saapi :o
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa sanoi:
Mistä ja miten niitä päivityksiä saapi :o
Avaa PS3, pistä NHL 08 sisään ja etsi sieltä valikko "Lataa pelaajatietoja" tai jotain sinne päin.

Niin yksinkertaista!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Eddy93 sanoi:
Avaa PS3, pistä NHL 08 sisään ja etsi sieltä valikko "Lataa pelaajatietoja" tai jotain sinne päin.

Niin yksinkertaista!
Ok, tänks :D
Ensin tietenkin täytyy ettiä ko. peli, ku ei tietoakaa misä se täälä on :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mun mielestä olisivat saaneet laittaa Selänteen mielummin vapaisiin pelaajiin. Sellainenhan hän on. Ei Teemu ole vielä sanonut lopettavansa.

Kunhan pitää nyt vähän lomaa ja tulee playoffeihin tekemään 50 tehopinnaa ja Ducksille toinen cup:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

wallu0 sanoi:
Mun mielestä olisivat saaneet laittaa Selänteen mielummin vapaisiin pelaajiin. Sellainenhan hän on.
No onhan Selänne vapaa pelaaja, mutta todennäköisyys siihen, että pelaa muualla kuin Anaheimissa ? Aivan oikein, 0%...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mikähän tätä peliä riivaa nykyään? Jumii vähän väliä, ei lataa rostereita tai näin ainakin ilmoittaa ja pelaamaan pystyy kuitenkin, jos ei satu meneen jumiin. Nykyään ainakin lobbyn kautta pelatut matsit näyttäs olevan rankki matseja. 2.0 tai 2.01 päivityksen jälkeen alkoi tuo pelin jäätyminen.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

hype sanoi:
Mikähän tätä peliä riivaa nykyään? Jumii vähän väliä, ei lataa rostereita tai näin ainakin ilmoittaa ja pelaamaan pystyy kuitenkin, jos ei satu meneen jumiin. Nykyään ainakin lobbyn kautta pelatut matsit näyttäs olevan rankki matseja. 2.0 tai 2.01 päivityksen jälkeen alkoi tuo pelin jäätyminen.
Mulla alkoi tekemään niin, että vaikuttaa lataukseen jumahtaneelta, mutta jatkaakin jotain 20sek tauon jälkeen.

Kertaakaan ei ole päivitysten ja patchin jälkeen tiltannut.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt yksinpeli innostaa. Tänään pelasin 15 matsia Dynastya, kaikkiaan takana Rangersilla 25 ottelua saldolla 19-5-1. AHL -pelit simuloin kun on parempi keskittyä aina yhteen joukkueeseen kerralla. Liigan kärjessä ollaan ja viime pelissä teurastin Islandersin 12-0 kotihallissa.:D On kauteen toki mahtunut myös kolmen pelin tappioputki. Wolf Packin taitaa olla konferenssissaan kolmantena AHL:ssa.

Tämmösillä ketjuilla pelaan:

Henrik Lundqvist
Stephen Valiquette

Fedor Tyutin - Michal Rozsival
Marek Malik - Dan Girardi
Marc Staal - Paul Mara

Marcel Hossa - Scott Gomez - Jaromir Jagr
Martin Straka - Chris Drury - Ryan Callahan
Petr Prucha - Nigel Dawes - Brendan Shanahan
Brodie Dupont - Sean Avery - Brandon Dubinsky
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Wallu0:lle, että juuri AHL on se joka toimii. Oisit mielummin simuloinut nhl:n. Pelit ovat tiukempaa vääntöä, ja viimeistelyssäkin on hurjasti toivomisen varaa :) Itse hakkaan dynastyä pingviineillä. On se crossby aika äijä tossa pelissä. 65ottelua takana 108tehopistettä. Pikku hiljaa alkaa tuo puolustaminenkin toimimaan. Rolosonin torjunta % nyt 93.4 :) OUH yeah!

Empä ole muite pelejä ehtinytkään pelaamaan :D Kyllä on Ea loihtinut koukuttavan pelin, bugeista huolimatta. 10++ Vaikeustasojakin vielä koluttavana+turnauksia. IIII-HHHAAA-NAAA!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onko tähän nyt julkaistu joku patchi vihdoin, joka korjais ton jäätyilyn aina samassa kohdassa ottelun latausruutua??
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

pate79 sanoi:
Wallu0:lle, että juuri AHL on se joka toimii. Oisit mielummin simuloinut nhl:n. Pelit ovat tiukempaa vääntöä, ja viimeistelyssäkin on hurjasti toivomisen varaa :)
NHL vaan kiinnostaa minua paljon AHL:ä enemmän, ja Stanley Cupin voittaminen on tärkein tavoite tässä. Toki AHL:n mukana olo on huippuhyvä juttu, ja se tuo syvyyttä peliin. Ja jos NHL -joukkueen kauden päättymisen jälkeen AHL:ssä on vielä pelejä jäljellä, niin sitten vaan niitä pelaamaan:)
 
Ylös Bottom