Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Luke sanoi:
Mua muuten ihmetyttää, en oo nähny yhtään tappelua tossa pelissä. Mulla on tossakin turneessa tappelut täysillä. Mutta eihän noi sliderit mitään kyllä vaikuta.

Et ole jäänyt mistään paitsi. Sellaista kuraa ne ovat, että kytken aina päältä pois. :D

Ihme homma sinällään, ainaki itselle tuli jopa useampi per avauserä, kun uramoodia aloin tappelut päällä pelaan.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Luke sanoi:
Mua muuten ihmetyttää, en oo nähny yhtään tappelua tossa pelissä. Mulla on tossakin turneessa tappelut täysillä. Mutta eihän noi sliderit mitään kyllä vaikuta.

Tiesithän, että tappelu aloitetaan kolmio-näppäimellä?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Luke sanoi:
Tarttee pikkusen kehuakkin kuitenkin tota peliä.

Joo no kyllä munki on pakko kehuu tät pelii vaikka puolustus tökkii. Viimeksi pelannu konsolilla nhl01 vielä tolla pleikka ykkösel ja kyllä on pakko myöntää, että maalinteko tuntuu nyt paljon hurjemmalta. Se on aina ihanaa katsoa uusinnasta miten omat jätkät kikkaa vastustajat kahville tällä uudella harhautussysteemil ja vääntää vielä hianon vedon maalivahdin längeist... tulee oikein "aaaah"- fiilis semmoisen jälkeen :P
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

onko kukaan täällä ostanut tätä peliä jos on niin onko hyvä peli olen näes kuullut että on helevetin hyvä peli mutta täm kehua en usko onko se totta niin haluan olla varma kun ostan kyseistä peliä
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

fear sanoi:
onko kukaan täällä ostanut tätä peliä jos on niin onko hyvä peli olen näes kuullut että on helevetin hyvä peli mutta täm kehua en usko onko se totta niin haluan olla varma kun ostan kyseistä peliä

Huoh. Välimerkit olisivat paikallaan, samoin vaikkapa oikoluku. Ja lataa ihmeessä demo Storesta koneellesi ja kokeile. Jos tykkäät, osta. As simply as that.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt kokeilin NHL08 PS3 versiota ja se lagaa ihan vitusti. Osaako kukaan sanoa miksi? Kenelläkään muulla samaa ongelmaa?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

made44 sanoi:
Nyt kokeilin NHL08 PS3 versiota ja se lagaa ihan vitusti. Osaako kukaan sanoa miksi? Kenelläkään muulla samaa ongelmaa?

Mulla ainakin pyörii koko ajan niiiiiiiiiiiiiiiiin sulavasti aina online-peliä myöten, lukuunottamatta pelien aloituspätkä kun maalivahti luistelee maalille. Silloin FPS on vain jotain 10-15 luokkaa. Muuten pyörii helvetin hienosti.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

wallu0 sanoi:
Mulla ainakin pyörii koko ajan niiiiiiiiiiiiiiiiin sulavasti aina online-peliä myöten, lukuunottamatta pelien aloituspätkä kun maalivahti luistelee maalille. Silloin FPS on vain jotain 10-15 luokkaa. Muuten pyörii helvetin hienosti.
Juu samoin minulla.

Tuo saattaa johtua onlinessa jos vastustajalla on paska yhteys tai sitten että itsellä on huono yhteys!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

opa95 sanoi:
Juu samoin minulla.

Tuo saattaa johtua onlinessa jos vastustajalla on paska yhteys tai sitten että itsellä on huono yhteys!
Pakko sanoa tähän lakaus juttuun oma mielipiteeni, mulla peli toimii ihan joka hetki erittäin hyvin, ei pätki alkudemossa, Dynastyssä, eikä Online-peleissäkään...
Ainoo pelin huono puoli on se, kun Dynastyssä yrittää vaihtaa pelaajia toisen joukkueen kanssa palkkakaton kanssa... no hemmetti, ei ne huoli mun pelaajia, että saisin himpunverran paremman pelaajan itelleni :(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kukaan tehny SM-liigarossuja tähän? Laittakaahan jakoon. Itellä on jonkulaiset mut nyt jääny päivittelemättä kun kiirettä pukkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ramse sanoi:
Kukaan theny SM-liigarossuja tähän? Laittakaahan jakoon. Itellä on jonkulaiset mut nyt jääny päivittelemättä kun kiirettä pukkaa.

Ei ole oikeen viittinyt tehdä kun koko vitun pelissä ei voi edes pelata liigaa! Mur!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jokohan peliin alkaisi tulla tuo roster päivitys? Pääsisi tuon dynastyn aloittamaan. Kyllä hiukan vitutti kun oli tehnyt melkein kaikki NHL joukkueet valmiiksi niin sitten häviää AHL joukkueista kaikki pelaajat sekä itse tehdyt pelaajat.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Torpedo 360 sanoi:
Jokohan peliin alkaisi tulla tuo roster päivitys? Pääsisi tuon dynastyn aloittamaan.
Aivan! Olis jo aikakin moiselle! Ja patchille myös! Oisko niin, että EA:n pitää rukata ennen rostereita patchi kuosiin, tai ongelmat ilmenevät rossujen kanssa?

Aloitin Dynastyn Capitalsilla, jonka olin kasannut kuosiin, mutta jossain 15 pelin paikkeilla hyytyi pelin jälkeiseen tallennus/lataus -ruutuun, ei muuta kuin virrat pois ja poks joudun pelaamaan matsin uusiksi. Ei siinä mitään, mutta hyytyi uudestaan saman pelin jälkeen samalla tavalla. Perkele, ei muuta kuin alusta koko dynasty. Sen aloitan vasta rosteripäivityksen ja/tai patchin jälkeen, huomattavasti bugittomampi FIFA saa viihdyttää sillä välin.

Ja muuten, se online roster -hässäkkä on yhteydessä create-a-playeriin. Olen huomannut, että kokoonpanoja voi muutella ja pelaajasiirtoja voi tehdä ja tallentaa kokoonpanot, mutta jos teet uusia pelaajia, alkaa online-rosterit vittuilemaan. Upeaa, ei sit lisätä Kanea Chicagoon, onhan mies ollut kovin näkymätön alkukauden... :rolleyes:

Melko rasittavaa, että erittäin mainiosta lätkäpelistä ei saa kaikkea irti, kiitos käsittämättömän olemattoman pelitestauksen.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

:D Tässä selostus pelistä luokkakaveriani vastaan onlinessa, molemmat halusivat voittoa enenmmän kuin kokeesta 10+. Kaverini tekee ensimmäisen maalin: olen aivan hikisenä, varsinkin kun maali oli semmoinen onnenveto maalivahdin haaroista siniviivalta. Toisessa erässä kaveri tekee toisen maalinsa ja alan hermostua. Kolmannessa erässä alkaa kuitenkin opan vahvuudet näkyä :D . Aloitusvoitto: kiekko kärkeen ja maalille, peli 2-1. Ja tästä 20 sekuntia peli, 2-2, sitten alkoi itseluottamus osua kohdalleen. Heti 2 minuuttia edellisestä teen 3-2 johtomaalin silloin hyvä ettei limsapullo räjähtänyt omassa huoneessani. Sitten alan noita maaleja tekemään, Voitan pelin lopulta 10-2. Saaha nähä kuinka paljon koulussa jutellaan. Itse kuitenkin voitin kaikki tilastoksin aloitusvoittoja kaverini ei saanut yhtään.

Eli olen paljon kääntänyt netissä pelejä viimeissä erässä. KonsoliFIN Online Liigasssakin Karbaasi92 johti minua toisen erän jälkeen 8-3. Voittoon sieltä nousin: loppunumerot minulle 10-9 :D ;) :o

Eli tässä pelissä ei kannata luovuttaa vaikka tappio nättäisi varmalta meinaan itselläni ainakin kun maalinahat aukenevat ni sit maaleja tulee.:) Voi myös olla et osaan vain omalla taidollanikin kääntää pelejä voitokseni :) :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt ihmettyttää tämä: Minulla on taitopisteitä 547 ja levelnini on 1, kun aulassa näin level 2 ja 410 taitopistettä ? Mutta hänellä oli kyllä enemmän otteluita pelattuna joten vaikuttaako se?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pari kysymystä.

Siis onko muilla vaikeuksia pystyä aloittamaan tota "nopea sijoitukseen vaikuttava ottelua" ? Siis mulla onnistuu ehkä kerrran kymmenestä yrityksestä. Ei vaan pysty valitsemaan joukkuetta tai jos pystyykin niin välttämättä se vastapään kaveri ei pysty valitsemaan omaa joukkuettaan. Pitää aina lopettaa istunto ja yrittää uudelleen. Tää ottaa päähän aika suunnattomasti. Velipojalla on sama ongelma.

Miten omaa tasoitustaan saa parannettua ? Siis onko ainoa vaihtoehto pelata juuri noita em matseja ? Ainakaan tulokasaulan pelit ei sijoitukseen vaikuta ? Ihmeen vähän on pelaajia noissa online auloissa.

Miten pystyn muuttamaan hyökkäys/puolustus -taktiikoita lennosta ?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

opa95 sanoi:
Nyt ihmettyttää tämä: Minulla on taitopisteitä 547 ja levelnini on 1, kun aulassa näin level 2 ja 410 taitopistettä ? Mutta hänellä oli kyllä enemmän otteluita pelattuna joten vaikuttaako se?
Onhan mullakin level 3 ja pinnoja joku about 600. Se menee jotenkin niin että. Mitä huonommalla joukkueella pelaat ja voitat sitä enemmän saat pisteitä mikäli vastustajasi on sinua paremmin sijoittunut jne. Sitten muistaakseni toi leveli nousee ekan kerran 600 pisteen jälkeen. Kun oot sinne 2 levelille päässy niin vaikka häviät miten monta peliä putkeen niin pisteet laskee mutta toi leveli ei. Tosin kaikki pisteet pitää kerätä takas ennen 3 nousua.
Vaikeasti selitetty mutta toivottavasti tajusit :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

dahol sanoi:
Onhan mullakin level 3 ja pinnoja joku about 600. Se menee jotenkin niin että. Mitä huonommalla joukkueella pelaat ja voitat sitä enemmän saat pisteitä mikäli vastustajasi on sinua paremmin sijoittunut jne. Sitten muistaakseni toi leveli nousee ekan kerran 600 pisteen jälkeen. Kun oot sinne 2 levelille päässy niin vaikka häviät miten monta peliä putkeen niin pisteet laskee mutta toi leveli ei. Tosin kaikki pisteet pitää kerätä takas ennen 3 nousua.
Vaikeasti selitetty mutta toivottavasti tajusit :D
Kiitos todella paljon tiedoista dahol :)
 
Ylös Bottom