Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

JM sanoi:
Mielestäni alaspäin pelaaminen on aivan yhtä helppoa kuin ylöspäin,muistaa vain laittaa asetukset niin että rannari lähtee aina eteenpäin työnnettäessä. Tähtääminen on aivan yhtä helppoa.
Nettipeleissä huomaa että jengi pelaa aika paljon koko ajan ylöspäin. Kansallislaulun aikana tule "odottaa vastustajaa" teksti joten heti vaihdetaan asetuksia. Minua tämä ei haittaa jos joku pelaa näin mutta itse en siihen lähde. Opettelin heti pelaamaan molemiin suuntiin joten ei sitä tule enään edes ajateltua.
Niin minustakin. Itse en ole koskenut asetuksiin ollenkaan.

En ole vielä sisäistänyt kaikkia komentoja hirmu hyvin, joten kysyn että onko laukomisessa eroja, jos pelaa ylös- tai alaspäin? Siis sillein että esim. pitääkö oikeaa tikkua heiluttaa eri suuntaan. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mäki oon tykänny uudesta nhl:stä ja peli on täyttänyt odotukseni. Mielestäni on hienoa, että täällä on positiivisiakin kommentteja kuten chelsealla, se on hienoa!;)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ramse sanoi:
Se on laukaukselle se asetus, ei tähtäykselle. Koitappa laittaa aina ylös ja pelata. :)

Eli mitä tarkoitat? Tarkennatko vielä mitä eroa noilla kahdella eri säädöillä on? Jos vielä vertaan siihen 2K sarjaan, niin siellä tuosta saa vaihdettua nimenomaan sen mihin suuntaan se kiekko kohoaa.. Tässä EAn sarjassa kun en ole huomannut noissa mitään vaikutusta yhtään mihinkään. :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

DaVinski sanoi:
Eli mitä tarkoitat? Tarkennatko vielä mitä eroa noilla kahdella eri säädöillä on? Jos vielä vertaan siihen 2K sarjaan, niin siellä tuosta saa vaihdettua nimenomaan sen mihin suuntaan se kiekko kohoaa.. Tässä EAn sarjassa kun en ole huomannut noissa mitään vaikutusta yhtään mihinkään. :)
Sanoin että koita laittaa aina ylös ja pelata. Maila heiluu miten sattuu, eli se vaikuttaa vaan laukaisuun. Ei tähtäykseen.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

DaVinski sanoi:
Eli mitä tarkoitat? Tarkennatko vielä mitä eroa noilla kahdella eri säädöillä on? Jos vielä vertaan siihen 2K sarjaan, niin siellä tuosta saa vaihdettua nimenomaan sen mihin suuntaan se kiekko kohoaa.. Tässä EAn sarjassa kun en ole huomannut noissa mitään vaikutusta yhtään mihinkään. :)

Tuon asetuksen toiminta siis vaikuttaa oikean tatin (vedon) käyttäytymiseen, eikä vasemman (suunnan).

Jos se on aina ylös niin tällöin ranari lähtee, kun tönäät tattia ylös ja lämäri, kun vedät tattia ensiksi alas ja sitten ylös, näin riippumatta siitä kumpaan suuntaan pelaat.

Jos vaihdat asetuksen siihen muuttuvaksi niin silloin tuo käyttäytyminen vaihtuu pelisuunnasta riippuvaiseksi.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Uisor sanoi:
Tuon asetuksen toiminta siis vaikuttaa oikean tatin (vedon) käyttäytymiseen, eikä vasemman (suunnan).

Jos se on aina ylös niin tällöin ranari lähtee, kun tönäät tattia ylös ja lämäri, kun vedät tattia ensiksi alas ja sitten ylös, näin riippumatta siitä kumpaan suuntaan pelaat.

Jos vaihdat asetuksen siihen muuttuvaksi niin silloin tuo käyttäytyminen vaihtuu pelisuunnasta riippuvaiseksi.
Juurikin näin.

Ainakin itse huomasin, että alas hyökätessä lämäri lähti kuin ylös hyökätessä. Siis oikealla tatilla alaspäin ja sitten ylöspäin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

DaVinski sanoi:
Vastaahan nyt siihen kysymykseeni: Minkä takia on tehty, ja mitä hyötyä tästä vaihtoehdosta on, jossa saat tähtäystä em. viestini mukaisesti vaihdettua? Pelkäksi silmänlumeeksikko tarkoitettu?

DaVinski sanoi:
Toissivuinen seikka on kummasta tykkää tai tuntuu paremmalta, mutta nimenomaan ärsyttää se, ettei se toimi kuten on tarkoitettu. Jos tuota valikkoa ei olisi edes tehty, en asiasta puhuisi mitään.

Eli tarkoitat siis ilmeisesti nyt tätä valikkoa, että tapahtuuko vetäminen samalla tavalla hyökkäyssuunnasta riippumatta. Sehän ei tähtäykseen vaikuta mitenkään. Tähtäyksen suunnanvaihdolle ei mitään valikkoa ole. Eli bugi EI ole kyseessä, haluat vaan valikolta jotain ihan muuta toimintaa kuin mihin se vaikuttaa. Piste.

Tiedoksi vielä, että olen 2K-sarjaa pelannut viimeiset neljä vuotta EA:n sijaan. Joten ihan tuttua kauraa se pelisarja on, fanboy meiningit aika kaukana EA:n kiekosta. Toistaiseksi NHL 08 nyt vaan on HAUSKIN kiekkopeli tällä hetkellä, puutteistaan huolimatta.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

viikon NHL 08-bugi:

Dynasty Moden vierasotteluun on hyvä lähteä voitontahtoisena,
joskus jopa kahden maalivahdin kera.

mukava bugi, joka toistui kolme kertaa (restarttaus välissä koneen toimesta).
näiden veljesten lisäksi yksi kenttäpelaaja (vasen pakki) katosi aina bugin alkaessa.

oli muuten naurussa piteleminen, kiitos EA, teitte sen taas.

pahoittelen surkeata kamerakänny-kuvanlaatua.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Vinnie sanoi:
viikon NHL 08-bugi:

Dynasty Moden vierasotteluun on hyvä lähteä voitontahtoisena,
joskus jopa kahden maalivahdin kera.

mukava bugi, joka toistui kolme kertaa (restarttaus välissä koneen toimesta).
näiden veljesten lisäksi yksi kenttäpelaaja (vasen pakki) katosi aina bugin alkaessa.

oli muuten naurussa piteleminen, kiitos EA, teitte sen taas.

pahoittelen surkeata kamerakänny-kuvanlaatua.
Joo mullakin sattu tää sama pari päivää sitten:)
mulla tuli loukkaantuminen jolloin tietokone halus laittaa kentälliseen kakkosveskan. Oli kyllä naurussa pitelemistä:D :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Eilen en päässyt onlineen, miten muilla? Oliko siellä joku katkos vai mikä?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Bugista en tiedä, mut mulla loukkaantui ykkössentteri. Asia unohtui kun lopetin pelaamisen ottelun jälkeen. Seuraavan kerran kun aloitin pelaamisen niin ykkössentterinä hääri joukkueen paskin pakki. Crossby korvattiin Mikael Kurjella :) Kaveri oli myös sijoitettu 2 ylivoimaan, vaikka crossby pelas 1. ketjussa! Kuitenkin 1. joukkueen miehistössä oli 2 varasentteriä.

Toinen tilanne tuli vastaan ku lämäsin kiekon päätypleksin kautta maaliverkkoihin. Siinä muutama peliminuutti huidottiin koneen kanssa kilpaa sen kummemmin tietämättä missä kiekko oli. Sit sain kiekkoon kosketuksen huitovalla kaverilla ja maalihan siitä pätkähti. Kiekko pyörähti hidastuksessa mun pelaajan osumasta verkon sisäpuolelle. Nhl:ssä on sit astetta isommat verkot maalissa, haiverkkojako?

Mut mitä enemmän pelaan sitä enemmän tykkään uudesta tekeleestä. Pakko myöntää, että paras änäri sitten -98 jälkeen.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

pate79 sanoi:
Bugista en tiedä, mut mulla loukkaantui ykkössentteri.

Mut mitä enemmän pelaan sitä enemmän tykkään uudesta tekeleestä. Pakko myöntää, että paras änäri sitten -98 jälkeen.

Arvatenkin loukkaantui hip checkillä? Ainakaan itellä ei ole muulla tavalla loukkaantunut yli 40 pelissä ketään. AINA sama taklaus. Tosin enpä ole nyt yli viikkoon pelannutkaan tätä. :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

pate79 sanoi:
Mut mitä enemmän pelaan sitä enemmän tykkään uudesta tekeleestä. Pakko myöntää, että paras änäri sitten -98 jälkeen.
Komppia tälle. Jotenkin pelaaminen maistuu enemmän kuin vuosiin, eivätkä nuo pikkukämmit pilaa peli-iloa, vaikka luonnollisesti harmittavatkin satunnaisesti. Onneksi ei ole mitään pelinpysäyttäjiä sentään.

On muuten ihmeellistä, ettei kiekkopeleissä saada dynasty-pelimuotoja täysin bugittomiksi VUOSIEN testailunkaan jälkeen. EA tai 2K-sarjoissa kummassakin on vuodesta toiseen jotain kämmätty. Sen sijaan PES on porskuttanut vuosia täysin bugittomalla master league -moodilla...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Cavalera sanoi:
On muuten ihmeellistä, ettei kiekkopeleissä saada dynasty-pelimuotoja täysin bugittomiksi VUOSIEN testailunkaan jälkeen. EA tai 2K-sarjoissa kummassakin on vuodesta toiseen jotain kämmätty. Sen sijaan PES on porskuttanut vuosia täysin bugittomalla master league -moodilla...

Jep, itselläkin kerkesi pari kertaa tiltata. Saas nähdä miten käy 2k8:sin kanssa. Sielläkin puolella kummittelee jo legendaariseksi muodostunut "Franchise Freeze". ;)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Cavalera sanoi:
Tämähän on ollut näin about kaikissa lätkäpeleissä, ihan sieltä EA-sarjan alusta ja 2K-sarjassa.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tiedoksi vielä, että olen 2K-sarjaa pelannut viimeiset neljä vuotta EA:n sijaan. Joten ihan tuttua kauraa se pelisarja on, fanboy meiningit aika kaukana EA:n kiekosta. Toistaiseksi NHL 08 nyt vaan on HAUSKIN kiekkopeli tällä hetkellä, puutteistaan huolimatta.

Ja väität silti tuossa aiemmassa viestissäsi, että 2K-sarjan tähtäys toimii tämän EA versioiden kanssa samallalailla? Ei muuten todellakaan toimi. Ei ainakaan vanhan xboxin versioissa. Siinä se tähtäys menee nimenomaan noin, kuten ilmeisesti sitten olen sen virheellisesti käsittänyt myös tässä EAn versiossa tarkoitetuksi toimivan. Sitä tosin en voi tietää millä olet sitä sarjaa pelannut, mutten usko vanhempien versioiden kauheasti eri alustoilla toisistaan poikkeavan.

Eikä se muuten ole EAn sarjan alussakaan noin mennyt, kuten joku tässä puussa jo tarkensikin. Itsellekkin sarja on tuttu jo sieltä megadriven ajoilta asti..


...Tuohon voin jo yhtyä, että tämä NHL 08 näistä lukuisista pikkubugeistaan huolimatta on lajityypin paras tällähetkellä.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

No aivan sama, ei jaksa vääntää turhasta.

Pelaa hyökkäyssuunta aina ylöspäin niin ei tarvi murehtia tähtäyksistä.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

onhan noita bugia. Eilen onlines pelasin niin johdin peliä 3-0 ennen kolmatta erää. ja kuinkas ollakkaan. Jäi sitten se mikä lie valmennus vihjeet ruutu siihen keskelle kuvaa eikä pirullakaan pois. Turpaan sitten tuli 3-4 jatkoajalla ko kiekollisen miehen näki vain ku oli ihan laidassa kiinni. Yritäppä nyt siinä sitten tehdä kunnon hyökkäyksiä saati puollustaa :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

eilen sain vihdoin pelin käteeni ja hyvälle näyttää! Miks mulla näkyy tuolla online peleissä kotimaana USA? Mistä sen pystyy vaihtamaan suomenlipuksi? Pikkasen hankalalta nuo tuntuu nuo sauvat ja etenkin alapäin pelaaminen on aika haastavaa!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kun kukaan ei vastaa kysymyksiin, ja joutuu toistamaan niitä keskenään, niin huomaa sen, kuinka mukavaa seuraa itse on... :rolleyes:

Nyt toivon, että joku vastaisi: Miten aloitus voitetaan helposti? Vinnie taisi kertoa jonkun kikan varmaan 10 sivua sitten, mutta en jaksa etsiä sitä. Oli mulla muutakin asiaa, mutta olen unohtanut sen vastausta odottaessani...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

J2 sanoi:
Kun kukaan ei vastaa kysymyksiin, ja joutuu toistamaan niitä keskenään, niin huomaa sen, kuinka mukavaa seuraa itse on... :rolleyes:

Nyt toivon, että joku vastaisi: Miten aloitus voitetaan helposti? Vinnie taisi kertoa jonkun kikan varmaan 10 sivua sitten, mutta en jaksa etsiä sitä. Oli mulla muutakin asiaa, mutta olen unohtanut sen vastausta odottaessani...

Eihän ne aloitukset nyt noin vaikeita voi olla. Kaikki on vain ajoituksesta kiinni. :p 2k8:sin aloituksissa sentään joutuu kunnolla vääntämään. Ja kun on 2k8:sissa muutaman aloituksen pelannut, ei enää muulla tavalla halua aloituksia pelata... ;)
 
Ylös Bottom