Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

J2 sanoi:
Nyt toivon, että joku vastaisi: Miten aloitus voitetaan helposti?
niin, mun piti oma jippo kertoakin uudelleen, mutta en sitten muistanut.

eli eli... aloituksessa kannattaa nykästä sauvaa kun tuomarin käsi on likimain suorana, hetken ennen siis kun kiekko putoaa, liian aikaisin vetäisy on 60% varmuudella hävitty aloitus.

ja aloittajan aloitustaito vaikuttaa pelissä muuten suhteellisen paljon, 78 arvoltaan oleva aloittaja ei missään tapauksessa voita yli 90 arvoista aloittajaa, ainakaan dynastyssa.

Aleksi sanoi:
Ja kun on 2k8:sissa muutaman aloituksen pelannut, ei enää muulla tavalla halua aloituksia pelata... ;)
allekirjoitan tämän jo pelkän demon perusteella, pistin pelin tilaukseen, saas nähdä millon pääsee pelailemaan.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Vinnie sanoi:
niin, mun piti oma jippo kertoakin uudelleen, mutta en sitten muistanut.

eli eli... aloituksessa kannattaa nykästä sauvaa kun tuomarin käsi on likimain suorana, hetken ennen siis kun kiekko putoaa, liian aikaisin vetäisy on 60% varmuudella hävitty aloitus.

ja aloittajan aloitustaito vaikuttaa pelissä muuten suhteellisen paljon, 78 arvoltaan oleva aloittaja ei missään tapauksessa voita yli 90 arvoista aloittajaa, ainakaan dynastyssa.
Kiitos kun vastasit mulle! :) Nyt vielä semmonen n00b-kysymys tähän väliin, että kumpaan suuntaan sitä sauvaa pitää heiluttaa? :D Ohjekirjakaan ei kerro (ainakaan minulle) mitään. Ja onko sillä väliä että kumpaan suuntaan sitä heiluttaa jos pelaa ylös- tai alaspäin? Olen heiluttanut tähän asti sitä oikeaa sauvaa ensin ylös ja sitten alas,onko tuo oikea tyyli?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

J2 sanoi:
Kiitos kun vastasit mulle! :) Nyt vielä semmonen n00b-kysymys tähän väliin, että kumpaan suuntaan sitä sauvaa pitää heiluttaa? :D Ohjekirjakaan ei kerro (ainakaan minulle) mitään. Ja onko sillä väliä että kumpaan suuntaan sitä heiluttaa jos pelaa ylös- tai alaspäin? Olen heiluttanut tähän asti sitä oikeaa sauvaa ensin ylös ja sitten alas,onko tuo oikea tyyli?
Mä teen alotukset sillee, että vasemmalla ohjaimella tähtään alotuksen sinne minne kiekon haluan ja oikeella sitte hakkaan alas, siis siihen suuntaa missä aloittajani seisoo
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Mä teen alotukset sillee, että vasemmalla ohjaimella tähtään alotuksen sinne minne kiekon haluan ja oikeella sitte hakkaan alas, siis siihen suuntaa missä aloittajani seisoo
OK! Mutta onko väliä, että jos pelaa ylös tai alaspäin, niin että kumpaan suuntaan tikkua heiluttaa? :confused:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

J2 sanoi:
OK! Mutta onko väliä, että jos pelaa ylös tai alaspäin, niin että kumpaan suuntaan tikkua heiluttaa? :confused:
Aloituksessa heiluta AINA siihen suuntaan missä on puolustus/maalivahtisi, ni kiekko tulee omille
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

riiali sanoi:
Kenelläkään tietoa??
No jos pleikassa on jenkkitili jolla paasee jenkkistoreen ja silla kayttajatililla pelaat ni usan lippu nakyy. Ei voi vaihtaa muutenku tilin vaihtamalla ps3:ssa.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

mä olin kyllä kirjautunut pleikkaariin ihan normaalilla suomitilillä... jenkkitilikin on olemassa mutta en käyttänyt sitä!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

riiali sanoi:
mä olin kyllä kirjautunut pleikkaariin ihan normaalilla suomitilillä... jenkkitilikin on olemassa mutta en käyttänyt sitä!
se on kaikilla aluksi, kunhan statsit päivittyy, niin pitäisi muuttua.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

opa95 sanoi:
Tuu nyt ps3 onlineen niin pelataa vastakkai?
Ei voi. Veli on pleikkarilla ja oon menossa ulos. Sorry :( Ehkä joku toinen kerta. Vaikka sitten joskus kun olen hieman parempi ;)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ihan kuriittani kysyn että. millä periaatteella tuossa onlines meneepi nuo ns ranking pisteet? kun ole oikein jyvälle päässyt. Ensin on sijoitus jotain about 1200 häviät yhden niin putoo kymppitonnin toiselle puolelle. jonka jälkeen pitää voittaa ties montako peliä et pääsee takas. nooh. hilijoo hyvä tullee.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Vuoden noloin tapaus:

Pelasin mun isoveljee (Finaxis) vastaa USA:lla ja sil oli Tanska ja mun isoveli voitti 2-1:D:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulle oli jostain kumman syystä tullut keskeytysprosenttia online-tilastoihin, vaikken olen tasan varmasti yhtä ainoaa kertaa keskeyttänyt matsia. Outoa.

Pari kertaa on kyllä "yhteys katkennut vastustajaan", eli ilmeisesti vastustaja keskeyttänyt?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pakko kitistä, mutta paska jäätyy vähän väliä dynasty -modessa. Tuntuu vielä, että tihentyvällä tahdilla mitä enemmän pelejä takana. Perseestä. Ikinä ei ole mikään peli kaatunut näin montaa kertaa, ei edes "piraattiparaatit"!!!

Etenki jos teet tradeja tai muita sääntöjä ja sit menet kalenteriin. Simuloit seuraavaan ottelupäivään niin paska hyyty. Nyt on pakko tallentaa joka pelin jälkeen, ku ei oo sama asia pelata otteluita uudestaan. Aika ison luokan bugi!! Muutaman kerran kaatunut kun takana 5-6 ottelua ilman tallentamista. Voin sanoa, et syö miestä pelata toista tuntia uudestaan.. Kiitti EA!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

pate79 sanoi:
Pakko kitistä, mutta paska jäätyy vähän väliä dynasty -modessa. Tuntuu vielä, että tihentyvällä tahdilla mitä enemmän pelejä takana. Perseestä. Ikinä ei ole mikään peli kaatunut näin montaa kertaa, ei edes "piraattiparaatit"!!!
Samaa on tapahtunut myös täällä. Tosin vastaavalla tavalla jäätyili jo NHL 2k5 PS2:lla, joten olen oppinut savettamaan jokaisen pelatun matsin jälkeen vahinkojen minimoimiseksi. Ammattimaisena softatestaajana silti ihmetyttää, miten vuosi vuoden jälkeen noin karkeita bugeja kehdataan jättää lopullisiin myyntiversioihin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Sama homma. Tosin nyt kun aikansa pelannut niin mulla ainakin noi hyytymiset vähentyny. Kait se on ny sisään ajettu :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ei perhana vieköön ku alkaa ottaa nappiin toi oman joukkueen puolustuspeli. Joka helv*tin kerta kun vastustaja pääsee alueelleni asti ja alkaa pyörittää, on omat jätkät kuses. Siis mitä mun täytyy tehdä niille et ne ymmärtäis pitää oma mies kiinni. Jos yritän ottaa pois kiekon vastustajalta, joka luistelee ympäri aluettani ja etsii hyvää syöttöpaikkaa, muut omat miehet seisovat paikallaan tai jos yrittävät estää syöttöä, nii maalille jää aina joku vastustajan hörhelö joka sit vetää munkkimaalin jossain vaiheessa. Siinä vaiheessa kyllä höyryt alkaa tulee korvista, argh! :mad:
Ja voisko joku opettaa miten muuten saa kiekon pois vastustajalta kuin taklaamalla tai blokkaamalla. Tosta L1+R3 systeemist ei ole oikein muuta apuu kuin yrittää estää laukausta tai harhautusta.
Kiitos.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ei sille mitään voi tehdä, raivostumienen on normaalia paitsi Nickersonille myös konsolipelaajalle joka pelaa EA:n tuotetta konetta vastaan. Pelaa vain ihmistä vastaan niin hermot ei heti mee..
Tarttee pikkusen kehuakkin kuitenkin tota peliä. Meinaan eilen sain miehen nimeltä Wes Walz taklaamaan Cam Barkeria joka loukkaantu turnausottelussa. No Wes sai 5 minuutin jäähyn, tosin estämisestä, mutta kuitenkin iso jäähy. En ennen ole moista nähnyt noissa peleissä.

Mua muuten ihmetyttää, en oo nähny yhtään tappelua tossa pelissä. Mulla on tossakin turneessa tappelut täysillä. Mutta eihän noi sliderit mitään kyllä vaikuta.
 
Ylös Bottom