Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Busanisti sanoi:
Pari kysymystä.

Siis onko muilla vaikeuksia pystyä aloittamaan tota "nopea sijoitukseen vaikuttava ottelua" ? Siis mulla onnistuu ehkä kerrran kymmenestä yrityksestä. Ei vaan pysty valitsemaan joukkuetta tai jos pystyykin niin välttämättä se vastapään kaveri ei pysty valitsemaan omaa joukkuettaan. Pitää aina lopettaa istunto ja yrittää uudelleen. Tää ottaa päähän aika suunnattomasti. Velipojalla on sama ongelma.

Miten omaa tasoitustaan saa parannettua ? Siis onko ainoa vaihtoehto pelata juuri noita em matseja ? Ainakaan tulokasaulan pelit ei sijoitukseen vaikuta ? Ihmeen vähän on pelaajia noissa online auloissa.

Miten pystyn muuttamaan hyökkäys/puolustus -taktiikoita lennosta ?
Kylläpä nuo pukkaa välillä takkuilee. Juu. Ei se muulla nouse ku niillä sijoitus matseilla. Että niitä pelailla. Taktiikoita sai muutettua muistaakseni painamalla L2+neliö puollustus taktiikat. Ja hyökkäys L2+ympyrä.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onkos väellä tietoa, onko tähän peliin tulossa päivitystä, joka hoitais kuntoon ton rasittavan jäätymisbugin, joka jäädyttää pelin aina samassa kohdassa latausruutua ennen ottelun alkua. Bugi esiintyy silloin tällöin ja aina on bootattava konsoli, joissain tapauksissa poistettava pelin profiili ja luotava uusi, että toimii taas. Peli on jo kertaalleen vaihdettu uuteen!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

PS3_pelaaja sanoi:
Onkos väellä tietoa, onko tähän peliin tulossa päivitystä, joka hoitais kuntoon ton rasittavan jäätymisbugin, joka jäädyttää pelin aina samassa kohdassa latausruutua ennen ottelun alkua. Bugi esiintyy silloin tällöin ja aina on bootattava konsoli, joissain tapauksissa poistettava pelin profiili ja luotava uusi, että toimii taas. Peli on jo kertaalleen vaihdettu uuteen!

Itsellä ei ole pelin latautumisruudukkoon koskaan jäänyt, mutta reilu 10 kertaa, kun ottelua on jäljellä 0.1 sekuntia. Kiva taas vetää 30 min uudestaan samaa matsia:mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Itsellä on nyt käynyt niin, että jatkaessani dynastya peli heittää ensimmäisen erän jälkeen xmb:hen vai mikä lie sen nimi nyt onkaan. Näyttö menee mustaksi noin pariksi sekunniksi ja heittää tuohon aloitussivuun. Tämä on nyt käynyt kahdesti ja samassa kohtaa. En tiedä voisiko syynä olla tuo 2.00 päivitys tai jokin muu, joka liittyisi itse peliin? Yksi syy mikä kävi mielessä on, kun säädin hieman näyttöasetuksia, mutta samanlaista ei ole tapahtunut kuitenkaan muissa peleissä. Muilla samanlaisia kokemuksia?

En tiedä olisiko tämä viesti pitäny laittaa tonne "päivitys rikkoo koneen" paikkaan vai tänne. Mutta kun tätä ei ole esiintynyt muissa peleissä niin siksi siis tänne.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Lähipäivinä Sony on luvannut julkaista kättöjärjestelmäversion 2.01 ,jonka pitäisi poistaa tämmöiset kaatumiset !
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Rasputin_ sanoi:
Itsellä on nyt käynyt niin, että jatkaessani dynastya peli heittää ensimmäisen erän jälkeen xmb:hen vai mikä lie sen nimi nyt onkaan. Näyttö menee mustaksi noin pariksi sekunniksi ja heittää tuohon aloitussivuun.

Mulla käy samallalailla, mutta vasta ottelun jälkeen. Eilen pelasin yhen ottelun 5 kertaa kun aina tilttas ottelun jälkeen. Sitten kokeilin simuloida ko. matsin ja yrittää pelata seuraavaa niin sitten toimi. Nyt sain pari peliä pelattua ja taas tekee samaa. En tiedä onko tosta 2.00 päivityksestä kiinni, mutta ainakin mulla se on alkanu tekeen tota kyseisen päivityksen jälkeen. Alkaa vaan jo niin kiristään koko helvetin peli kun kaikkien aikasempien satunnaisten jäätymisten lisäksi tulee nyt vielä tämmönen ja online ei toimi ku joskus ja jouluna. :mad: :mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

peikkis sanoi:
Mulla käy samallalailla, mutta vasta ottelun jälkeen. Eilen pelasin yhen ottelun 5 kertaa kun aina tilttas ottelun jälkeen. Sitten kokeilin simuloida ko. matsin ja yrittää pelata seuraavaa niin sitten toimi. Nyt sain pari peliä pelattua ja taas tekee samaa. En tiedä onko tosta 2.00 päivityksestä kiinni, mutta ainakin mulla se on alkanu tekeen tota kyseisen päivityksen jälkeen. Alkaa vaan jo niin kiristään koko helvetin peli kun kaikkien aikasempien satunnaisten jäätymisten lisäksi tulee nyt vielä tämmönen ja online ei toimi ku joskus ja jouluna. :mad: :mad:

Ottelun jälkeen kaatuu aina jos kaatuu
vitun 2.00 :(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ainakin mulla loppu toi ottelun jälkeen tilttaaminen nyt tuon 2.01 päivityksen jälkeen, että jotain positiivistäkin vaihteeksi.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

peikkis sanoi:
Ainakin mulla loppu toi ottelun jälkeen tilttaaminen nyt tuon 2.01 päivityksen jälkeen, että jotain positiivistäkin vaihteeksi.
Toivotaan, että toimii. Mulla ollut sama vika, että kaatuu aina saman matsin jälkeen. Jääny ihan pölyyntymään hyllyyn tämä, kun ei patchia ole tullut.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

peikkis sanoi:
Ainakin mulla loppu toi ottelun jälkeen tilttaaminen nyt tuon 2.01 päivityksen jälkeen, että jotain positiivistäkin vaihteeksi.

Samat kokemukset ainakin eilisen perusteella. N.10 peliä tuli pelattua, eikä tiltannut kertaakaan. Ennen oli max. 3 peliä ja laite jumissa.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Se on kyllä oikeestiihan helvetin hienoa, että sillon kun online toimii, niin ainakaan itselläni ei ole edes mannertenvälisissä matseissa ollut yhtään lagia!:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

wallu0 sanoi:
Se on kyllä oikeestiihan helvetin hienoa, että sillon kun online toimii, niin ainakaan itselläni ei ole edes mannertenvälisissä matseissa ollut yhtään lagia!:D
Näinhän se menee, mun suurin lagini on sellainen, kun johdan parilla maalilla vikan erän lopussa niin yht'äkkiä peli tilttaa, en tiedä johtuuko siitä, että Jenkit ei siedä häviämistä? :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Näinhän se menee, mun suurin lagini on sellainen, kun johdan parilla maalilla vikan erän lopussa niin yht'äkkiä peli tilttaa, en tiedä johtuuko siitä, että Jenkit ei siedä häviämistä? :D
Miten sä jonkun voit voittaa? :D :D

Itse asiaa: Luultavasti kyllä, koska olen monta kertaa pelannut onlinessa ja kun olen johtanut semmoiset 6-0 niin kaverit lähtevät menemään.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

opa95 sanoi:
Miten sä jonkun voit voittaa? :D :D

Itse asiaa: Luultavasti kyllä, koska olen monta kertaa pelannut onlinessa ja kun olen johtanut semmoiset 6-0 niin kaverit lähtevät menemään.
No siinähän se on, hitto, mä voitan melkee jokaisen ei-rankatun ottelun, mutten sitte Liika-matseja :(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mikähän mahtaa olla vikana kun pelin kaikki latausajat ovat yhtäkkiä kasvaneet huomattavasti pidemmiksi?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Päivittyi sitten lopulta myös PS3 NHL. Ei vaan mistään selviä, mitä päivityksissä (8 kpl) korjattiin. AInakaan dynasty ei enää tilttaile, mutta mitenköhän rosteribugit? Onlinea en vielä kokeillut. Rosteripäivitystä ei vaan näy eikä kuulu.
 
Ylös Bottom