Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mä oon kanssa noiden rivimiesten puolella. Kyllähän noi mun suomalaiset näyttävät "kovilta" suomalaisin silmin, mut overalin perusteella eivät ole kummoisia kavereita. Yleensä vaihdossa mennyt kovempia kavereita. Vapaista pelaajista löytyy todella paljon "hyviä" suomalaisia, esim. Malmivaara, Forsbacka, Nokelainen.

En oo oikein koskaan tykännyt pelata sellaisilla joukkuilla joissa kaikki kaverit ovat about 90 arvoisia. Kuten Ottawa. Pingviineillä vedin yhden kauden kaverin kanssa kahdestaan ja Corsby teki jotain 160-170 pst runkosarjassa. 5pisteen ilta oli aika rutiinia 5min erillä. Aivan sama mistä veti tai miten syötti niin verkot heilui. Toisaalta 1. ja 2. ketju oli aina kentällä kun voimia riitti.

Dallasilla pelaan sillai, että kaikki pelaa suurin piirtein saman verran, 4. ketju jää jonkun verran vähemmälle. Ne on av:ta ja loukkaantumisia varten. Mut jos joukkueen sisäistä pistepörssiä katsoo niin ei voi tietää, että pelaako kaveri 1. vai 3. ketjussa. Tärkeintä on, että joku tekee ne tarvittavat maalit.

Ja Ilarille, että J.Jokinen on parempi 1.seen kuin Koivu. Nyt kun vaihdoin Ericsonin S.Kapaseen niin Koivu on ollut tulessa Kapasten kanssa. Ikämiehet sit hiihtää 2.ssa :). Jännä juttu, että 2. ketjun jampat on eniten +:lla ja jos tarvitaan omanpään aloittajaa niin Roenick on nro. UNO. Lisäksi papat(paitsi Fedotenko) tekevät paikoista melkoisella % maalin, toisin kuin 1. ja 3. ketjujen kaverit. Lisätään vielä se, että aika useasti tiukassa paikassa tulee kentälle laitettua juuri 2. ketju. Onko korvien välistä johtuvaa vai mistä, mutta ko. kaverit saavat kiekon varmasti omista pois ja paineen toiseen päähän.. Eli jokaisen paikka on tarkkaan mietitty :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Öööö... Mite hemmetissä sulla riittää palkkakatto noihin kaikkiin??? Tarkotan siis koko joukkuetta.
Sulla on neljäs kenttä keskiarvoltaan varmaan 65 ja mokena ka. 78 rookie :D

EDIT: kenet annoit pois, että sait Foban? Ja samoten Timosen?

Annoin fopasta joku 3 pelaajaa ja Goncharin vaihoin Timoseen:) Ja joku tais sanoo et foppa on freemarketissa nii ei oo, se pelaa Coloradossa;)ainii ja maalissa on Fleury. Viel nyt mut koht meen pelaajavaihtoon...


4. kentän kokonaisuudet: Malone 75 Ruutu 75 Roberts 85
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nonii unelmatiimi on koossa, tosin hieman suppealla materiaalilla:D

1. kenttä

Crosby - Malkin - Forsberg

2. kenttä

Dupuis - s. Koivu - Lehtinen

3.kenttä

Crosby - Malkin - Forsberg

4. kenttä

r.Niedermayer - s.Koivu - Lehtinen

noilla mennään. Vaihot menee niin et 1 ja 4 kenttää pyöritetään kentällä vuorotellen. Välillä toi Dupuis pääsee kyl myös jäälle. Noita kokeilin 5 pelii ja kaikki voitin. Ens kauden pelaan huonommal tiimil mut nyt halun voittaa ekan Stanley cupin:D

ps Crosby ja Koivu ovat liekeissä
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Miks helvet1ssä ilari, sulla pelaa malkin, crosby, ja Forsberg kahta ketjua!? :eek: :confused:

Ne on niin rautaisia :) Ainoan järkevän selityksen asiaan löydän siitä, että onhan niissä eri pakit? Eli jaksaa paremmin tollai kuin puskemalla koko ajan 1. ketjua kentälle... Tiedä sitten miten toimii..
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

NY Islanders on joukkueeni


1. P.KANE S.CROSBY A.RADULOV

2. S.BERGENHEIM N.SAFRONOV R.ÄKERSTRÖM

3. J.TAMBELLINI M.COMRIE L.TUKONEN

4. T.HUNTER O.JOKINEN J.POMINVILLE

PAKKIPARIT:

1. Z.CHARA C.CAMPOLI

2. D.KOHN J.HILLEN

3. T.CAMPOLI F.MEYER

MAALIVAHDIT:

V.LOPATIN,R.LUDEMANN [MOLEMMILLA KEHITTYVYYS 99]



Tossa tuli just vähä aikaa sitte 4 STANLEY CUP VOITTO ja Crosby voitti just sillä kaudella pistepörssin, mutta viime kaudella Patrick Kane voitti sen ja hävisin silti finaalissa Bostonille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ensimmäisen kauden loputtua tuli kaverini kanssa tehtyä pientä muutosta Pingviinien ketjuihin:

1.Ketju

E.MALKIN--- S.CROSBY--- A.HEMSKY

2.Ketju

S.SAMSANOV--- P.BOUCHARD--- J.STAAL

3.Ketju

V.PELTONEN--- N.ANTROPOV--- M.TALBOT

Pakkipari 1

E.BREWER--- B.ORPIK

Pakkipari 2

J.MCKEE--- T.GILBERT

Pakkipari 3

J.WISNEWSKI--- H.GILL

Mitä mieltä olette joukkueestani?

Noonii, tässä ois tää mun tämänhetkinen nelos ketju:

V.PELTONEN--- N.ANTROPOV--- M.TALBOT
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mistä joukkueesta kyseiset herrat löytyvät; V.LOPATIN,R.LUDEMANN [MOLEMMILLA KEHITTYVYYS 99]

toinen majuri ongelma on se, että kaipailisin Lepistöä omaan joukkueeseen, mutta en löydä sitä mistään? Eli minkä joukkueen mieshän on? Vai tuleeko lepistö päivityspaketin mukana? Mulla on dynastyssa ihan alkuperäiset pelaajat. Eli Malkin on aika rupu verrattuna päivittettyyn Malkiniin.

Kolmas juttu. Mulla pelaa Hra Trukho AHL 3.ketjussa. Oon sen muistaakseni alunperin saanut vapaista pelaajista. Se mikä aiheuttaa hurjaa ihmetystä on se, että miks se joskus häviää mun joukkueesta kuin savuna ilmaan? Ekalla kerralla se hävis kokonaan ja toisella kerralla se oli siirtynyt buffalon farmiin? Siis mitä V..?

Ilkka Mikkola Kärpissä on samanlainen, eli jos haluat siirtää sen 1. ketjusta 3. ketjuun niin sitäpä ei löydykkään pelaaja listoilta??? Eli kun painat muokkaa ketjuja kohdassa neliötä. Se pelaa joukkueessa, mut kuitenkaan sitä ei ole millään listoilla. Liekö sit joku bugi?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Lepistö pelaa Hershey Bearsissa, mutta tulee muistaakseni, vasta tuon päivityspaketin mukana. Itellä ei ainakaan sillon ollut Lepistöä, kun sitä AHL liigaa tahkottiin.

V.LOPATIN,R.LUDEMANN on luultavasti jotain tulokkaita, joita koura on varaillut draftitilaisuuksissa, kun näyttää jo 4 stanley cupiakin löytyvän.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pelasinpas tuossa veljeäni vastaan änäriä All-star joukkueilla ja sain aika hassun maalin: Veljelläni oli yv ja hän pyöritti peliä päädyssäni. Taklasin jotain sen pelaajaa melko "kovaa" ja olin saamassa toista jäähyä. Siinä sitten Brodeur lähti vaihtoaitioon saadakseen kuudennen miehen jäälle ja siinä veli pääsi pelaamaan hetken 6vs4 pyöritystä. Kiekko oli vastustajan pelaajalla siniviivalla ja ajattelin käydä ajelemassa sen siihen, että saan kiekon, mutta taklauksen jälkeen kiekko lipui vihun maaliin. :)

btw, pelikellossa oli 3. erä menossa ja olin häviöllä yhdellä maalilla. Voitte varmaan arvata, että veli ei ilahtunut, kun voitin pelin heti jatkoajalla? :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Miks helvet1ssä ilari, sulla pelaa malkin, crosby, ja Forsberg kahta ketjua!? :eek: :confused:

Just tos sanoin et ne pelaa 2 ketjuu koska haluun niille Koivu ja Lehtinenki pelaa 2 ketjuu:D Muute hyvin toimii! Joka toista vaihtoo nii ei ne väsy ku on kovat pelimiehet jäällä:)

nyt muute potutti ku Koivu ja Crosby teki molemmat hattarin ja pleikka tilttas just sen pelin jälkee:mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla on tainnu mennä NHL08 rikki :( Kun dynastymodessa loppuu ottelu, jonka olen pelannut,siis kun laitan sen kohdan jossa lukee jotain poistu, tms. ; niin se menee sitten pleikan XMB:hen? Miksi? Voiko tuon virheen korjata jotenki? :confused:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jee Hasek liittyi joukkueeseeni;) Kaikki jotka pelaa Pittsburghilla niin kannattaa vaihtaa Fleury Hasekkiin. Hasek on paljon parempi!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jee Hasek liittyi joukkueeseeni;) Kaikki jotka pelaa Pittsburghilla niin kannattaa vaihtaa Fleury Hasekkiin. Hasek on paljon parempi!

Se on vanha patu :D
osaisko joku auttaa mua mun ongelmasa?

Mulla on tainnu mennä NHL08 rikki :( Kun dynastymodessa loppuu ottelu, jonka olen pelannut,siis kun laitan sen kohdan jossa lukee jotain poistu, tms. ; niin se menee sitten pleikan XMB:hen? Miksi? Voiko tuon virheen korjata jotenki? :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kävi muute tänää hassusti ku pelasin jatkoajalla opa95:ttä vastaan, nii kiekko meni siihen maalin sivurautaan kiinni ja veska meni sinne maalin viereen hakemaan kiekkoa. Sitte sen luistin osu kiekkoon ja tuli suoraan Koivun lapaan (mun hyökkääjä) hälmistyneenä lauoin kiekon yläpesää ja Suomi voitti Ruotsin 5-4 (opa95 pelas ruotsilla) Tais opaa pänniä se maali:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kävi muute tänää hassusti ku pelasin jatkoajalla opa95:ttä vastaan, nii kiekko meni siihen maalin sivurautaan kiinni ja veska meni sinne maalin viereen hakemaan kiekkoa. Sitte sen luistin osu kiekkoon ja tuli suoraan Koivun lapaan (mun hyökkääjä) hälmistyneenä lauoin kiekon yläpesää ja Suomi voitti Ruotsin 5-4 (opa95 pelas ruotsilla) Tais opaa pänniä se maali:D
Sitte pelattii kolme peliä uudetsaa ja voitin kiakki loput :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla on tainnu mennä NHL08 rikki :( Kun dynastymodessa loppuu ottelu, jonka olen pelannut,siis kun laitan sen kohdan jossa lukee jotain poistu, tms. ; niin se menee sitten pleikan XMB:hen? Miksi? Voiko tuon virheen korjata jotenki? :confused:

:confused: :confused: :confused:
:eek: :eek: :eek:

Pakko sen on vielä jotenki saada toimii, koska ostin tän Tampereen Tiltin pelaajan pelikaupasta, ja ite asun joensuussa, eikä tääl ole sitä kauppaa :mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Oma tiimini.(EDMONTON)
Ketjut:
KOVALCHUK - HORCOFF- HEMSKY

PARISE- STOLL- M.RICHARDS

COGLIANO - GAGNER -TORRES

MOREAU - MCAMMOND - PISANI

Pakkiparit:
REDDEN - BOUWMEESTER
SMID - ZIDLICKY

GREBESHKOV - MARTINEK

molarit:
GARON ja ROLOSON
 
Ylös Bottom