Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Noniin latasin just uudet päivitykset rosterit jne. ja kun koitin laittaa useeseen otteeseen 08:n tulille niin se jää jumiin heti alkuun eli press start button sit kun painaa starttia se hetken lataa ja sit jumii.. mitä teen?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Noniin latasin just uudet päivitykset rosterit jne. ja kun koitin laittaa useeseen otteeseen 08:n tulille niin se jää jumiin heti alkuun eli press start button sit kun painaa starttia se hetken lataa ja sit jumii.. mitä teen?

Osta paljon parempi kiekkopeli NHL 2k8 ;) Tosin jäätyyhän esim. se franchise siinäkin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Noniin latasin just uudet päivitykset rosterit jne. ja kun koitin laittaa useeseen otteeseen 08:n tulille niin se jää jumiin heti alkuun eli press start button sit kun painaa starttia se hetken lataa ja sit jumii.. mitä teen?

2k8 on baska! Mullakin oli toi sama juttu, mutta kun ootin jo´nkun 1min, niin sitte siitä pääsee jatkamaa. Mulla tekee noin aluks aina :eek:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

2k8 on baska! Mullakin oli toi sama juttu, mutta kun ootin jo´nkun 1min, niin sitte siitä pääsee jatkamaa. Mulla tekee noin aluks aina :eek:
Joo, siinä pelissä on tosiaan tommonen ihme bugi että pitää odotella hiton kauan ennen kuin menee eteenpäin. Ei kannata siis huolestua, odota vaan vähän aikaa (oikeesti aika pitkästi) niin se menee.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

QUOTE=Nikezu;644492]Mulla on tainnu mennä NHL08 rikki :( Kun dynastymodessa loppuu ottelu, jonka olen pelannut,siis kun laitan sen kohdan jossa lukee jotain poistu, tms. ; niin se menee sitten pleikan XMB:hen? Miksi? Voiko tuon virheen korjata jotenki? :confused:[/QUOTE]

Onko jollain muulla tapahtunut noin? Miten sen saa taas toimiii? :confused:[
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]


Noin puhuu vain ne jotka ei osaa pelata sitä :D Heti jos joku on "liian vaikeaa" se on paskaa. Itselläni oli 2k8 ja 08 samaan aikaan ja kun perinteiset EA kömmähdykset nosti päätään siinä 20 pelin jälkeen niin peli myyntiin. 2k8:ia tulee väännettyä vieläkin, sen verta realistisempaa kiekkoa se on.:cool:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Noin puhuu vain ne jotka ei osaa pelata sitä :D Heti jos joku on "liian vaikeaa" se on paskaa. Itselläni oli 2k8 ja 08 samaan aikaan ja kun perinteiset EA kömmähdykset nosti päätään siinä 20 pelin jälkeen niin peli myyntiin. 2k8:ia tulee väännettyä vieläkin, sen verta realistisempaa kiekkoa se on.:cool:

Haha 2k8 on muuten surkein änäri mitä on tehty. NHL 2000 on kymmene kertaa parempi 2k8! Ja ku siin alus kestää ni se johtuu siitä et on niitä kokoonpanoja. Ku poistin kokoonpanot ni se meni heti peliin;) Eli kyl se siin lataa koko ajan vaik se latausjuttu ei pyöri.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla on tainnu mennä NHL08 rikki Kun dynastymodessa loppuu ottelu, jonka olen pelannut,siis kun laitan sen kohdan jossa lukee jotain poistu, tms. ; niin se menee sitten pleikan XMB:hen? Miksi? Voiko tuon virheen korjata jotenki? :confused:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla on tainnu mennä NHL08 rikki Kun dynastymodessa loppuu ottelu, jonka olen pelannut,siis kun laitan sen kohdan jossa lukee jotain poistu, tms. ; niin se menee sitten pleikan XMB:hen? Miksi? Voiko tuon virheen korjata jotenki? :confused:

Mikä tarkottaa XMB:hen? Ja ootko kokeillu enemmän kuin 2 kertaa.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla on tainnu mennä NHL08 rikki Kun dynastymodessa loppuu ottelu, jonka olen pelannut,siis kun laitan sen kohdan jossa lukee jotain poistu, tms. ; niin se menee sitten pleikan XMB:hen? Miksi? Voiko tuon virheen korjata jotenki? :confused:

Eiköhän joku olis tuohon kysymykseen jo vastannu, jos joku tietäis, sen verta useesti olet sitä kyselly:p:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Menossa NYRilla pleiarit. Ekalla kiekalla Washington vastassa, kolme ekaa otin kuokkaan, ekaks vieraissa 5-4 ja 4-3, sitten kotona 1-0 turpaan, tähän kotiotteluun vaihdoin King-Henrikin luukulle ja kakkosveska pelas hyvin. Neljänteen otteluun laitoin Henkan takasin ja tuntu pelikin maistuvant. Olie the goaliekin oli paperia ja murskasin Washingtonin venäläislegioonan 5-0!

Meikä on edelleen erittäin huono noissa maalinedessä ja läpiajoissa, kun pääsis vapaasti harhauttaa veskaria, en vaan osaa :(. Sit kyssä, että miten toi pelaaja suojaa kiekkoa, esim. jos on pääsemässä laidasta läpi ja pakki on vähän peräs ni jos suojais ni se ei pääsis tökkää sitä pois.

3-1 voitot Washingtonille siis ATM, kesälomille ei olla lähdössä :p
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mikä tarkottaa XMB:hen? Ja ootko kokeillu enemmän kuin 2 kertaa.

4 kertaa on noin jo tehny... Ja miten saa tähän SM-liigaan päivitetyt kok.panot, kun jossain luin että se on mahdollista. Saattaa olla jo kysytty, mutta en jaksa alkaa selaamaan kaikkia näitä sivuja, kun niitäkin on kertynyt tähän aiheeseen muutama :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

4 kertaa on noin jo tehny... Ja miten saa tähän SM-liigaan päivitetyt kok.panot, kun jossain luin että se on mahdollista. Saattaa olla jo kysytty, mutta en jaksa alkaa selaamaan kaikkia näitä sivuja, kun niitäkin on kertynyt tähän aiheeseen muutama :D

OK eipä mun tietääkseni ole mahdollista saada SM-liigaan uusii pelaajii:(. Jos joku tietää nii kertokaa!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

4 kertaa on noin jo tehny... Ja miten saa tähän SM-liigaan päivitetyt kok.panot, kun jossain luin että se on mahdollista. Saattaa olla jo kysytty, mutta en jaksa alkaa selaamaan kaikkia näitä sivuja, kun niitäkin on kertynyt tähän aiheeseen muutama :D

Torpedon päivitetyt sm-liiga pelaajat löytyvät tästä otsikosta jostain, sanoisin viimesen 15-sivun sisällä. Tuskin niitä kukaan muukaan alkaa teille etsimään jos ette itse sitä edes jaksa tehdä.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tulipas hauska bugi kun ottawalla pelasin pingviinejä vastaan , taklasin Reddenillä Staalia ku rupes bugittamaan ja staal lentelee siellä vaikkei kukaan ole edes lähellä. Eli näytti kuin joku olisi taklannut persniitillä kokoajan, vaikka peli oli jo toisessa päässä, 55 taklausta oli ekassa erässä:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pelasin tänään ensimmäisen kerran tähtipelaajallaja voitin Suomella USA:n 4-1. Laukaukset USA:lle kuitenkin 44-19:D Kuten olen jo valitellut ailahtelevaisuudestani niin USA pelin jälkee hävisin Slovakialle 12-1!? Että joo oon ailahtelevaisin pelaaja konsolifinissa:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Milläs joukkueilla pelaatte änärii, netissä tai dynasty tai ihan missä vaan?


Ite tykkään Calgarystä tai Ottawasta kun ne sopivat minun pelityyliini:)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Noniin, nyt sain toimimaan taas ton nhl:n :) .Piti vaan pyyhkiä levyä semmosella silmälasien pyyhintä liinalla. Outoo kun levyssä ei edes ollut pölyä, niin mistähän johtui sitten tuo edesmennyt ongelmani? No enivei haluuko joku ottaa matsia minua vastaan?
 
Ylös Bottom