Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]


Ei kyllä yhtään hullummat ollu noi slaiderit...

Testailin eilen niitä. Pelasin ensimmäisen matsin Rangersilla Maple Leafsia vastaan. Voitin 3-2 kauheen väännön jälkeen.

Seuraava matsi Suomi - Venäjä, voitin Suomella 5-3(M. Koivun kans viiminen maali tyhjiin).. :D

Ylivoimalla Venäjä sai 2 maalia(toinen tuli 5-3:lla), ja viimisen ku pääs Ovechkin karkuun...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pittsburhin hyökkäys kokonaisuus on mulla 91!!!Malkin johtaa pistepörssiä 36 pisteellä.

ps: pakko voittaa stanley cup!:D

Hahaa..Mulla 92 :D oli 93 kunnes heitin Seminin vidduu ku ei sillä tullu häkkejä. Tilalle tuli Ryan Kesler sentterin paikalle(aloitukset 80).


@ Capone: Hyvä, että alkoi ilmeisesti taas peli maistuu. Pitkään noita slaidereita väänsinkin;) Ja ne on sitten tarkoitettu tikulla ja manuaali-aimilla pelattavaksi.

Autoaim+näppäin laukaisu = ei niin pro. Koitin herjalla yhen matsin ja voitin Islandersin 11-3 10 min erillä:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pelailin tässä demoa varsin paljon ja panin merkille sen, että maalit voi tehdä vain ripareista tai maalivahdin mokista. Johtuuko tämä demosta vai löytyykö tämä ongelma ihan pelistäkin?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pelailin tässä demoa varsin paljon ja panin merkille sen, että maalit voi tehdä vain ripareista tai maalivahdin mokista. Johtuuko tämä demosta vai löytyykö tämä ongelma ihan pelistäkin?

PC:llä tuo on totta mutta xbox 360 tai ps3 versiossa tuota ei ole näkynyt. Minuta maaleja voi tehdä todella monipuolisesti.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Hahaa..Mulla 92 :D oli 93 kunnes heitin Seminin vidduu ku ei sillä tullu häkkejä. Tilalle tuli Ryan Kesler sentterin paikalle(aloitukset 80).


@ Capone: Hyvä, että alkoi ilmeisesti taas peli maistuu. Pitkään noita slaidereita väänsinkin;) Ja ne on sitten tarkoitettu tikulla ja manuaali-aimilla pelattavaksi.

Autoaim+näppäin laukaisu = ei niin pro. Koitin herjalla yhen matsin ja voitin Islandersin 11-3 10 min erillä:D

Hahaa mullaki 92 ku Rob Niedermayer pääsi sairaslomalta:D

E: Eiiii Forsberg loukkaantu ja taas on 91 ei hitt*

Nii ja sori tuplista
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pelailin tässä demoa varsin paljon ja panin merkille sen, että maalit voi tehdä vain ripareista tai maalivahdin mokista. Johtuuko tämä demosta vai löytyykö tämä ongelma ihan pelistäkin?

Hä? Tarkoitatko, että olet tehnyt maalin 08:ssa riparista? Musta ripari maalien tekeminen on yhtä harvinaista herkkua kuin Suomen mm-kullat. Ensin pitää ottaa kiekko haltuun ja sit mv tai pakki on jo vienyt kiekon. Pelissä kun ei voi suoraa vaan lyödä kiekkoa. toinen vaihtoehto on se, että kun rämppäät vetonappia niin kaadat puolustajan ja saat jäähyn... :(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Hä? Tarkoitatko, että olet tehnyt maalin 08:ssa riparista? Musta ripari maalien tekeminen on yhtä harvinaista herkkua kuin Suomen mm-kullat. Ensin pitää ottaa kiekko haltuun ja sit mv tai pakki on jo vienyt kiekon. Pelissä kun ei voi suoraa vaan lyödä kiekkoa. toinen vaihtoehto on se, että kun rämppäät vetonappia niin kaadat puolustajan ja saat jäähyn... :(

Joko riparista tai maalivahti ite sohasee kiekon maaliin. Tätä ei tapahdu kokoversiossa?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Hahaa..Mulla 92 :D oli 93 kunnes heitin Seminin vidduu ku ei sillä tullu häkkejä. Tilalle tuli Ryan Kesler sentterin paikalle(aloitukset 80).


@ Capone: Hyvä, että alkoi ilmeisesti taas peli maistuu. Pitkään noita slaidereita väänsinkin;) Ja ne on sitten tarkoitettu tikulla ja manuaali-aimilla pelattavaksi.

Autoaim+näppäin laukaisu = ei niin pro. Koitin herjalla yhen matsin ja voitin Islandersin 11-3 10 min erillä:D

Alkoi taas maistuu peli...

Mulla taitaa olla autoaim päällä mut pelaan tateilla(pelasin ennen slaidereitaki)... Kyllä ne tolpat ja pleksit maalin takana kolisee hyvin autoaiminkin kans... :p

Pitäis vissii viimein pelata se kausi loppuun Red Wingsin kans...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mä taas aloitin tänään uuden Dynastyn, koska en muistanut missä vaiheessa olin vanhassa.

Ensin slaiderit uusiksi, sitten Pihsltröm Nasvillen farmijoukkueeseen ja sitten vasta tein sen uuden Dynastyn.

Joukkueeksi valitsin - tietysti - Pittsburgh Penguinsin. Kun sain aloitettua Dynastyn, ostin heti Pihlimströmin Nasvillestä. Eka Antti sai mennä farmiin, mutta aion nostaa sen Penguinseihin kohta.

Mutta, mutta. Kaiken tämän ja vielä kenttien fiksailun jälkeen pääsen vasta peliin. Olin häviämässä ottelua farmijoukkueellani, mutta olisin silti halunnut pelata ottelun loppuun. Kas! Peli tilttaa 35 sekuntia ennen pelin loppua.

Ei auta muu kuin käynnistää PS3 uudelleen. Kokeilen pelata saman ottelun uudelleen, mutta nyt kun peli tilttaa siihen ottelun jälkeiseen ruutuun.

EI *¤##!"(&!()!! Nyt muistankin, miksen ole pelannut tätä pitkään aikaan.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mä taas aloitin tänään uuden Dynastyn, koska en muistanut missä vaiheessa olin vanhassa.

Ensin slaiderit uusiksi, sitten Pihsltröm Nasvillen farmijoukkueeseen ja sitten vasta tein sen uuden Dynastyn.

Joukkueeksi valitsin - tietysti - Pittsburgh Penguinsin. Kun sain aloitettua Dynastyn, ostin heti Pihlimströmin Nasvillestä. Eka Antti sai mennä farmiin, mutta aion nostaa sen Penguinseihin kohta.

Mutta, mutta. Kaiken tämän ja vielä kenttien fiksailun jälkeen pääsen vasta peliin. Olin häviämässä ottelua farmijoukkueellani, mutta olisin silti halunnut pelata ottelun loppuun. Kas! Peli tilttaa 35 sekuntia ennen pelin loppua.

Ei auta muu kuin käynnistää PS3 uudelleen. Kokeilen pelata saman ottelun uudelleen, mutta nyt kun peli tilttaa siihen ottelun jälkeiseen ruutuun.

EI *¤##!"(&!()!! Nyt muistankin, miksen ole pelannut tätä pitkään aikaan.

Huonoo tuurii, vai onko ps3:sesi ahtaassa paikassa. Minulla on kerran tiltannut offlinessa ja jokku 100 peliä oon ainaki pelannu. Onlinessa 84 ottelua pelattu ja tilttauksia 1.

Crosby on liekeissä. Ohitti Malkinin maalimäärässä, mutta Malkin on vielä 45 pistettä edellä pistepörssissä:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jee, voitin runkosarjan ja Malkin voitti pistepörssin. Crosby oli pistepörssin kakkonen, mutta jakoi Malkinin kanssa maalipörssin voiton. Eka play off kierros on hurrikaaneja vastaan, jonka voitin äsken 9-2 avausottelussa. Rob Niedermayer 4+3:D ON aivan mahtava fiilis ku 82 ottelua on tahkottu ja pääsee tosipeleihin.

ps Dany Sabourin on loistava maalivahti. Kannattaa nostaa edustusjoukkueeseen.

ja jos joku ei oo tajinnu niin pelaan kautta Pittsburghilla

hyvä Eddy93 huomasi kirjoitusvirheeni:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Olisi yksi kysymys online skill leveleistä. Nyt mulla on 7 perättäistä voittoa ja muutenkin voittoja on reilusti enemmän kuin häviöitä. Ja vieläkin on se level 1? Ärsytttäävää... Sit pelasin yht tyyppii vastaan joka oli voittanut 3 peliä ja hävinnut 0, niin sillä oli skill level 2. Pesin äijän 4-0. En älyy tätä ollenkaaannn:mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Olisi yksi kysymys online skill leveleistä. Nyt mulla on 7 perättäistä voittoa ja muutenkin voittoja on reilusti enemmän kuin häviöitä. Ja vieläkin on se level 1? Ärsytttäävää... Sit pelasin yht tyyppii vastaan joka oli voittanut 3 peliä ja hävinnut 0, niin sillä oli skill level 2. Pesin äijän 4-0. En älyy tätä ollenkaaannn:mad:
Voitoista ei saa aina samaa määrää pisteitä, vaan siihen vaikuttaa mm. oma taso vs. vastustajan taso ja joukkueet.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Voitoista ei saa aina samaa määrää pisteitä, vaan siihen vaikuttaa mm. oma taso vs. vastustajan taso ja joukkueet.

Niin niin, mutta jos oma tasoni on 1 niin vastustaja ei voi olla huonompi. Ja lisäksi pelaan yleensä huonommalla joukkueella kuin vastustaja. No ehkä se skill leveli vielä jossain vaiheessa tulee:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Muutama kiperä kysymys.

Mitä eroa on dynasty modessa yksisuuntaisella ja kaksisuuntaisella sopimuksella? Tähän löytykin vastaus.

-Yksisuuntaisen sopimuksen omaavan pelaajan palkka on sama NHLssä ja farmissa, kun kaksisuuntaisella farmissa palkka pienenee. Jos laitat ykssuuntaisen sopimus pelaajan farmiin joutuu se menemään waiver-listan kautta. Kaksisuuntainen pelaaja siirtyy farmiin vapaasti. Samat jutut myös ylös nostettaessa. Muistaakseni oli näin.


Miksi dynasty modea aloittaesa kone kertoo jostain palkkakaton ylityksestä ja muokkaa automaattisesti joukkueita? Mitä se silloin tekee näille joukkueille?

Kumpi on mielekkäämpää pelata, palkkakatolla vai ilman? Tietysti makuasia, mutta tuoko tämä optio tähän peliin enemmän realistisuutta? Ilmeisesti voi olla vain 1 hyvä kentällinen ja loput jotain halpis/farmista nostettuja puoli-ilmaisia pelaajia.

Onko pakko pelata noita AHL-liigan pelejä? Tiedän, että ne saa simuloitua, mutta onko ne tehty vain, että voisi itse pysyä paremmin perillä farmi joukkueen pelaajien taitotasosta? Kerääkö nekin pelaajat kokemuspisteitä, kuten NHL pelien puolella?
Eilen pelasin yhden pelin ja yllättäen kone jumittui kesken pelin. Jesh. Tämän jälkeen simuloin sen ottelun.

Onko joku muokannut noita slidereita ammattilais tasolle sopiviksi? Vai tarvitseeko niitä edes muokata?

Oliko jossain tuo sm-liigan rosteri päivitys ja saako noihin "aitoja" pelipaitoja ladattua?

Nyt jos joku urpo miettii jotain nasevaa vastausta tyyliin "Miksi et käyttäisi hakua?", niin voi olla kirjoittamatta tuota.
Itse kokeilin vastauksia etsiä haku optiolla tyyliin 30 min ja sen lisäksi koitin googlata ja tässä olen kysymässä nyt teiltä, koska vastauksia kysymyksiini en löytänyt.
Täältä on äärettömän vaikea löytää mitään informaatiota, koska kaikki kysymykset ja vastaukset pitää tunkea samaan puuhun. Varsinkin, kun tuo haku juttu on todella rajallinen.
Tämän takia foorumilla pitäisi olla enemmän keskustelualueita. Esimerkiksi PP:ssä tämä on loistavasti tehty. Urheilupeleille ja räiskinnöille omat alueet. Yms...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ammattilaistasolla ei tarvitse muuttaa mitään. Eikä minun mielestä edes tähtipelaajallakaan.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Muutama kiperä kysymys.

Mitä eroa on dynasty modessa yksisuuntaisella ja kaksisuuntaisella sopimuksella? Tähän löytykin vastaus.
Ja minulla on yksi todella tyhmä kysymys:

  • miten saa pelaajalle edes tarjottua uutta sopimusta. Se ei ainakaan löytynyt sieltä mistä sen pitäisi löytyä eli toimitusjohtaja -> sopimukset (sieltä vaan pystyy pällistelemään, että tähtipelaajat pelaavat viimeistä vuotta and that's it)... Eli miten voi vääntää kesken sopimuskauden uuden sopimuksen? AAAAArrrrrrrggggggghhhhhhh!!!! EE AAA ! Uskomattoman köpö käyttöliittymä kun tuokin on piilotettu noinkin hyvin. Tai sitten se on bugi vailla vertaa (kuten pelaajan tallennus, kun maalivahdin varusteet olisin halunnut muuttaa tyyllikkäämmiksi)

Prkl :mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ja minulla on yksi todella tyhmä kysymys:

  • miten saa pelaajalle edes tarjottua uutta sopimusta. Se ei ainakaan löytynyt sieltä mistä sen pitäisi löytyä eli toimitusjohtaja -> sopimukset (sieltä vaan pystyy pällistelemään, että tähtipelaajat pelaavat viimeistä vuotta and that's it)... Eli miten voi vääntää kesken sopimuskauden uuden sopimuksen? AAAAArrrrrrrggggggghhhhhhh!!!! EE AAA ! Uskomattoman köpö käyttöliittymä kun tuokin on piilotettu noinkin hyvin. Tai sitten se on bugi vailla vertaa (kuten pelaajan tallennus, kun maalivahdin varusteet olisin halunnut muuttaa tyyllikkäämmiksi)

Prkl :mad:

Sopparit pystyy tekemään vasta kauden päätyttyä.
 
Ylös Bottom