Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Laita tv kiinni ja kokeile sitten pelata :D Sulle ei ole haastetta dynastyssä eikä onlinessa... Paska juttu, MYL :p

Hiljaa siellä, kyl tosta jotenkin on pakko saada haastava, itteasiassa suunnittelin sellasta et nostas kaikki farmijoukkueen pelaajat ykkösjoukkueeseen ja rupeis sillä tavalla tahkoomaan dynastya :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Osaisko joku slaideri guru sanoa miten nuo vastustajat sais aktiivisemmiksi, että niistä olis jotain haastetta, olen noilla Janrein slaidereilla pelaillu ja muuttanut tuon agressiivisuuden täysille, kiekonhallinnan nollille, syötön katkot täysille mut onko jotain muuta keinoa vielä?
On pleijjarit alkamassa ja olis mukava et tarttis edes jonkun verran tehdä töitä sen voiton eteen...:o

Mitäs olet ylijumala tässä?:p:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tai sit treidaat kaikki sun tähtipelaajat johonki 68-75 tasoisiin pelaajiin. Nhl joukkeen parasmies sais olla esim. 78 arvoinen. jos tolla vielä viet peliä niin haista... Mulla on haastetta dynastyssä ja onlinessa. Ja onhan mulla jo 1 päänahka sustakin, vielä 1-0 voitolla :D *nauraa räkäistä naurua* BUAHHAHAHAAA
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulle paras taso on ku pääsen pelaan Karbaasia vastaan. 3 peliä Karbaasia vastaan voittaan 10 kautta dynastyssä :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tai sit treidaat kaikki sun tähtipelaajat johonki 68-75 tasoisiin pelaajiin. Nhl joukkeen parasmies sais olla esim. 78 arvoinen. jos tolla vielä viet peliä niin haista... Mulla on haastetta dynastyssä ja onlinessa. Ja onhan mulla jo 1 päänahka sustakin, vielä 1-0 voitolla :D *nauraa räkäistä naurua* BUAHHAHAHAAA

Täytyy kyl koittaa tota.

Siitä päänahasta nyt on aikaa, opettelin sillon vielä :p
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

No ei se nyt taas onnannu kun olis menny palkkaton minimirajan alle :D

Enkä tykkää ilman palkkakattoa pelata...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onko muuten tässä tietty määrä kausia kuten Dynastyssa?
Kun oliko se nyt 05 jossa oli 10 se maksimi:rolleyes:
Pelasin Atlanta Trashersilla ne 10 kautta voittamalla:
-8 Stanley Cup
-Konferenssin joka kerta
-Minun yksittäiset pelaajat ahmivat joka vuosi väh. 4 palkintoa:D
Palkkioksi 10 vuoden uurastuksen jälkeen sain jonkun helevetin vanhanaikaisen linnan jostain rannan läheltä:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

No ei se nyt taas onnannu kun olis menny palkkaton minimirajan alle :D

Enkä tykkää ilman palkkakattoa pelata...

Ratkaisu ongelmaasi! Haeppa vapaista pelaajista joku random pena ja maksa sille 10miljoonaa 3 kauden sopparista. Äkkiä paukkuu palkkakatto :D Mieti joku patrik Forsbacka sais 3v sopparista 7miljoonaa dollaria... Hätä keinot keksii...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kysytääs toistamiseen:

Nouseeko potentiaalisten junnujen statsit nopeammin farmin ykkösessä vai NHL-jengin nelosessa jämäminuuteilla? Onko väliä?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

teitenki sillä on välii mihin pelaajas laittaa jos AHL ykkös ketjuun ni saa enemmän peli aikaa mutta jos NHL nelosketjuun niin ei siellä peli aikaa paljoonkaan saa varmaa joku 5 min per peli ja statsit varmaan sen mukaiset
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Alotin Red Wingseillä uuden kauden, koska kyllästyin pingviineillä pelaamiseen. Tällä hetkellä on Detroitissa tämmönen miehistö jäällä:

ketju 1.
A.OVECHKIN -- C.DRURY -- I.KOVALCHUK

ketju2.

H.ZETTERBERG -- T.KOPECHKY -- S.DOAN

ketju3

N.DAWES -- D.KREJCI -- M.SAMUELSON

ketju 4

D.BOOTLAND -- E.MCGRATH -- R.GELECH

pakkipari 1

S.EMINGER -- M.CARD

pakkipari 2

S.MORRISON -- D.MEECH

pakkipari 3

S.LEPISTÖ -- A.LILJA
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ratkaisu ongelmaasi! Haeppa vapaista pelaajista joku random pena ja maksa sille 10miljoonaa 3 kauden sopparista. Äkkiä paukkuu palkkakatto :D Mieti joku patrik Forsbacka sais 3v sopparista 7miljoonaa dollaria... Hätä keinot keksii...

Jep noin eilen teinkin, mut ihmeenä meni sitten taas tilttailemaan kun pelaajavaihdot oli käynnissä :D

Phoenixilla alottelin Doanit, Jovanovskit ja kumppanit kun heittää helvettiin niin hyvä tulee ja ajattelin myöskin etten yhtään sitä sun ehdottamaa yli 78 kokonaisuutta pidä joukkueessa. Paitsi yhden. Tulokas sentteri Turris joka on 79 kokonaisuudeltaan. Postailen mun uuden huippujoukkueeni tänne sitten kun sen olen kasaan saanu :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Alotin Red Wingseillä uuden kauden, koska kyllästyin pingviineillä pelaamiseen. Tällä hetkellä on Detroitissa tämmönen miehistö jäällä:

ketju 1.
A.OVECHKIN -- C.DRURY -- I.KOVALCHUK

ketju2.

H.ZETTERBERG -- T.KOPECHKY -- S.DOAN

ketju3

N.DAWES -- D.KREJCI -- M.SAMUELSON

ketju 4

D.BOOTLAND -- E.MCGRATH -- R.GELECH

pakkipari 1

S.EMINGER -- M.CARD

pakkipari 2

S.MORRISON -- D.MEECH

pakkipari 3

S.LEPISTÖ -- A.LILJA

Ei hassumpi tiimi. Detroit on vielä kovempi kuin pingviinit.


Nyt kun uusi kausi alkoi ja pelaan tähtipelaajalla, niin loukkaantumisia on tullut todella paljon esim Foppa, Malkin, Afinogenov ja kaikki oli väh. 2 viikkoo sivussa kaukaloista. Ketjut mei ihan uuteen uskoon kun nuo kaikki oli samaan aikaan loukkaantuneita.Ykköskentässä oli Crosby-farmipelaaja-Pominville. Onneksi kaikki on taas kunnossa, joten pelitkin varmaan alkaa menemään paremmin:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Alotin Red Wingseillä uuden kauden, koska kyllästyin pingviineillä pelaamiseen. Tällä hetkellä on Detroitissa tämmönen miehistö jäällä:

Ihan jees porukka. Puolustus on selvästi heikompi kuin hyökkäys, kun itsellä on suht tasainen porukka. Ketä vaihdoit Ovechkiniin ja Kovalchukiin?

Itse voisin kyllä aloittaa kohta uuden dynastyn Montrealilla tai Chicagolla ja johdattaa perinteisen seuran uuteen dynastiaan. On vähän mennyt maku tuosta Pittsburgh-savesta.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ei hassumpi tiimi. Detroit on vielä kovempi kuin pingviinit.


Nyt kun uusi kausi alkoi ja pelaan tähtipelaajalla, niin loukkaantumisia on tullut todella paljon esim Foppa, Malkin, Afinogenov ja kaikki oli väh. 2 viikkoo sivussa kaukaloista. Ketjut mei ihan uuteen uskoon kun nuo kaikki oli samaan aikaan loukkaantuneita.Ykköskentässä oli Crosby-farmipelaaja-Pominville. Onneksi kaikki on taas kunnossa, joten pelitkin varmaan alkaa menemään paremmin:rolleyes:

Just sain itte Washingtonilla runkosarjan päätökseen ja Ovechkin pelas 41 matsia:D
Et odotas vaan kun alat supertähdellä pelaamaan niin nuo loukkaantumiset venyy pariksi kuukaudeks.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt kun uusi kausi alkoi ja pelaan tähtipelaajalla, niin loukkaantumisia on tullut todella paljon esim Foppa, Malkin, Afinogenov ja kaikki oli väh. 2 viikkoo sivussa kaukaloista. Ketjut mei ihan uuteen uskoon kun nuo kaikki oli samaan aikaan loukkaantuneita.Ykköskentässä oli Crosby-farmipelaaja-Pominville. Onneksi kaikki on taas kunnossa, joten pelitkin varmaan alkaa menemään paremmin:rolleyes:

Mulla on ollut aivan eri tilanne loukkantumisten kanssa. Vermette oli 5 päivää sivussa vähän aikaa sitten, mutta muuten kaikki terveenä. Loukkaantumisia on itselle tullut ainostaan lonkkataklauksista, joten mielummin pyrin aina ampumaan 1vs1-tilanteissa pakin jaloista kuin lähteä haastamaan.

Kokeilin noita slidereita ja en tykänny. Alkuperäiset asetukset on enemmän omaan makuun.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ihan jees porukka. Puolustus on selvästi heikompi kuin hyökkäys, kun itsellä on suht tasainen porukka. Ketä vaihdoit Ovechkiniin ja Kovalchukiin?

Itse voisin kyllä aloittaa kohta uuden dynastyn Montrealilla tai Chicagolla ja johdattaa perinteisen seuran uuteen dynastiaan. On vähän mennyt maku tuosta Pittsburgh-savesta.

Kovalchukin sain ihan sen vaihtamalla Datsykkiin. En muista keitä annoin Oveen, mutta tein silleen jotenki, et laihan jonkun äijänb siihen, ja annan myös mun kakkos moken, jolla oli hyvät tehot, ja samalla vaihan sen johonki capitalssin luuseri mokkeen, ni sillai ne hyväksy sen. Luksi oli vaan ongelmia, kun 1 hyökkäysketju oli tällanen: Zetterberg, ovechkin, Kovalchuk. Ei ollut tossa ketjussa senttereitä, niin ei onnistunu. Sit hankin Druryn :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nonni nyt on Phoenixin allstar joukkue kasassa
Mitäs tykkäätte? :D

Hyökkäysketjut

Chimera(73) - Turris(78) - Lisin(72)

Mueller(79) - Halpern(78) - Daigle(75)

Hossa(77) - Kapanen(77) - Amonte(78)

Bourque(72) - Arnason(74) - Perrault(70)

Pakit

Yandle(73) - Ozolinsh (77)

Tallinder(76) - Michalek(73)

Letang(72) - Bouillon(73)

Molarit

Rämö(75) - Tellqvist (77)

Eka matsi 9-4 voitto st. louisista, eli näyttää olevan ihan sama millasia pelaajia siellä joukkueessa on. Ainoo mikä ero on paremmilla pelattaessa on että omassa ei kolise noin usein. Johtuu varmasti noista molareista :D Täytyy kattoo jos vaihtais noita "parempia" pelaajia vielä huonompiin, on vaan niin saananmoista kikkailua sen palkkakaton minimirajan kanssa.
"Tein" muuten ekan maalin molarin kanssa täsä pelissä, heitin alivoimalla Tellqvistin kanssa kiekon päätyyn ja sieltä sitten vastustaja mun kärkikarvaajan painostuksessa sörkki kiekon omaan maaliin eikä vastustajan molari mahtanut mitään :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nonni nyt on Phoenixin allstar joukkue kasassa
Mitäs tykkäätte? :D

Hyökkäysketjut

Chimera(73) - Turris(78) - Lisin(72)

Mueller(79) - Halpern(78) - Daigle(75)

Hossa(77) - Kapanen(77) - Amonte(78)

Bourque(72) - Arnason(74) - Perrault(70)

Pakit

Yandle(73) - Ozolinsh (77)

Tallinder(76) - Michalek(73)

Letang(72) - Bouillon(73)

Molarit

Rämö(75) - Tellqvist (77)

Eka matsi 9-4 voitto st. louisista, eli näyttää olevan ihan sama millasia pelaajia siellä joukkueessa on. Ainoo mikä ero on paremmilla pelattaessa on että omassa ei kolise noin usein. Johtuu varmasti noista molareista :D Täytyy kattoo jos vaihtais noita "parempia" pelaajia vielä huonompiin, on vaan niin saananmoista kikkailua sen palkkakaton minimirajan kanssa.
"Tein" muuten ekan maalin molarin kanssa täsä pelissä, heitin alivoimalla Tellqvistin kanssa kiekon päätyyn ja sieltä sitten vastustaja mun kärkikarvaajan painostuksessa sörkki kiekon omaan maaliin eikä vastustajan molari mahtanut mitään :D

Ehkä sun kannattais keskittyä onlineen, koska koneesta sulle ei löydy vastusta:) Mikä on sun skill level onlinessa?
 
Ylös Bottom