Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Saakos nää tietokonejoukkueet jonkun lisäbuustin kun pleijjarit alkaa:D
Meinaan ainakin tuntus siltä alotin playoff-sarjan Montrealia vastaan, aivan eri tasolla pelaa kone kun runkosarjassa.

Passais sekin, että vastustajakin pelais vähän aggressivisemmin pleiareissa, mut tarkoitin lähinnä yleisöä, otteluiden alkua. Esim. esittelyt, show-meininkiä. Yleisö eläisi täysillä kotijoukkueen mukana. Viheltäis väärille tuomioille ja törkeyksille. Ja jos oikein turpajuhlat syntyis, niin porukkaa poistuis ottelusta, kuten oikeastikin. Se pieni vierasjoukkueen porukka vaan huutelis ja laulais. U know.... 08:ssa jos peliä pelannut kaveri tulee kesken peliä kylään niin se ei todellakaan huomaa, että onko runkosarja vai 7 finaaliottelu...

Passais sekin, että vastustajakin pelais vähän aggressivisemmin pleiareissa, mut tarkoitin lähinnä yleisöä, otteluiden alkua. Esim. esittelyt, show-meininkiä. Yleisö eläisi täysillä kotijoukkueen mukana. Viheltäis väärille tuomioille ja törkeyksille. Ja jos oikein turpajuhlat syntyis, niin porukkaa poistuis ottelusta, kuten oikeastikin. Se pieni vierasjoukkueen porukka vaan huutelis ja laulais. U know.... 08:ssa jos peliä pelannut kaveri tulee kesken peliä kylään niin se ei todellakaan huomaa, että onko runkosarja vai 7 finaaliottelu...

Minusta siinä on ainakin vähän eroa, että onko pleiarit vaiko runkosarjan peli. Siis katsojissa.

[/B]
Minusta siinä on ainakin vähän eroa, että onko pleiarit vaiko runkosarjan peli. Siis katsojissa.

Mitä? Itse pelaan parhaillaan. Vaikka äänet laittais tv:stä täysille niin ei saa pudotuspelitunnelmaa. Tiputin just kotona konf.finaalissa Bostonin ja ainoastaan jotku kämäiset kättelyt oli animaationa. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että nykytekniikalla näistä sais todella hienot. Ja eikö pudotuspelit ole koko YKSINpelin suola ja lopuksi pystin ilmaan nostaminen. Mitä pidemmälle playareissa pääsee sitä enemmän pitäis olla WAU! Finaaleissa olis sit kaikki herkut ja karnevaalit!

Mitä? Itse pelaan parhaillaan. Vaikka äänet laittais tv:stä täysille niin ei saa pudotuspelitunnelmaa. Tiputin just kotona konf.finaalissa Bostonin ja ainoastaan jotku kämäiset kättelyt oli animaationa. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että nykytekniikalla näistä sais todella hienot. Ja eikö pudotuspelit ole koko YKSINpelin suola ja lopuksi pystin ilmaan nostaminen. Mitä pidemmälle playareissa pääsee sitä enemmän pitäis olla WAU! Finaaleissa olis sit kaikki herkut ja karnevaalit!

Juu ppt täysin oikeassa. Vois olla ees vähän pidemmät voittojuhlat ku 30 sek. Esim heitetään hanskat jäälle ja tehdään kasa... Saatoin ehkä kuvitella että ois enemmän fiilistä, mutta itse ainakin pidin sellaista meteliä finaaleissa että katsojia ei paljoo kuulunu:D Kaikesta huolimatta 08 on paras pelini ikinä.

Juu ppt täysin oikeassa. Vois olla ees vähän pidemmät voittojuhlat ku 30 sek. Esim heitetään hanskat jäälle ja tehdään kasa... Saatoin ehkä kuvitella että ois enemmän fiilistä, mutta itse ainakin pidin sellaista meteliä finaaleissa että katsojia ei paljoo kuulunu:D Kaikesta huolimatta 08 on paras pelini ikinä.

Tämäkin on täysin totta. Olikohan se nyt 13.9 ku kävin pelin ostamassa. Sen jälkeen pelejä on tullut ja mennyt, mut tämä on pysynyt koneessa. Aivan loistava peli, mut jos peliä oltais vielä vaikka 1kk hiottu ja mp:tä tehty laajemmaksi niin kyseessä olisi ollut lähes täydellinen peli. Kaikista bugeista ja ärräpäistä huolimatta 8.5/10.

Minkähänlainen porukka Ea:lla näitä änäreitä suunnittelee? Jotenkin tuntuvat olevan pihalla monessa asiassa. Kuten itse jääkiekossa. Onhan se skill-stick kiva lisä peliin, mut 08ssa se on jotenki vedetty sit liian tehokkaaksi. Välillä pelit muistuttavat melkoista päästä päähän sooloilua, ei jääkiekkoa. Läpiajoja ei saa syöttämällä vaan ne tulee ku pääsee luikertelemaan puolesta kentästä.

Ennen sinistä ei tarvi kovinkaan useasti kiekkoa kulmaan heittää ku alueelle pääsee lähes kävellen, PAITSI muutamia kavereita vastaan onlinessa. Mut tuohonkin on löytymässä lääke. Av:lla voi hyökätä samalla tavalla kuin 5vs5, joskus tuntuu, että av:lla pääsee helpommin vaarallisiin paikkoihin entä kuin tasaviisikoin. Tossa nyt oli muuta itseä ärsyttänyt piirre.

Olen enemmän joukkuepelin ystävä ja tykkään rakentaa peliä omalta alueelta ja päättää sen hirveään myllyyn vihun alueella. Kiekko liikkuu salamana mieheltä toiselle. Mut tästä ei valitettavasti hirveästi hyödy 08:ssa...

Toi mun kommentti ei liittynyt kyllä mitenkään tohon sun edelliseen postiin, mietin vaan että onko muilla tapahtunu samaa. Ite pelaan 10 minsan erillä, runkosarjassa Kölzigin pmk 70 ottelussa oli 1,93 ja nyt pleijjareissa 3 matsia 4,62 pmk :D ja torjuntaprosentti 83,1 kun runkosarjassa taasen 92,3

Toi mun kommentti ei liittynyt kyllä mitenkään tohon sun edelliseen postiin, mietin vaan että onko muilla tapahtunu samaa. Ite pelaan 10 minsan erillä, runkosarjassa Kölzigin pmk 70 ottelussa oli 1,93 ja nyt pleijjareissa 3 matsia 4,62 pmk :D ja torjuntaprosentti 83,1 kun runkosarjassa taasen 92,3

Sehän on hyvä, koska nythän saat enemmän vastusta koneesta;) Mulla oli muute sama juttu ku ammattilaisella pelasin, niin oli jyrännyt kaikki runkosarjapelit 10-1 ja pleiareis tuli heti ekaan sarjaan tappio ja 2 jatkoaikavoittoo:D

Nyt maalintekeminen tuntuu jo helpolta tähtipelaajallakin.Äsken pelasin ikimuistoisen pelin st.louis.bluesia vastaan. Peli päättyi 7-5 mulle, vaikka 2 erän jälkeen peli oli 0-3 bluussille:D Tein aivan uskomattomia pulla/bugi maaleja. Yksi tuli sillä tavalla että kiekko jäi maalivahdin luistimen viereen eikä kukaan saanut sitä pois. Yritin taklata vesjaria ja r1:llä sohi kiekkoa maaliin, mutta turhaan. 5 peliminuutin kuluttua vastustaja pakki potkaisi kiekon maaliin:D

4 maalia tein siniviivalaukauksilla. Vastustajan maalivahdilla ei ollut paras päivä:D

Pistäkää paremmaksi tein siis 7 maalia yhdessä erässä!!:)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tällä hetkellä mun Pittsburgh Penguins näyttää tältä:

P.Sykora - S.Crosby - D.Heatley
A.Pihlström - E.Malkin - M.Recchi
J.Ruutu - J.Staal - C.Armstrong
R.Malone - M.Talbot - N.Ekman

S.Gonchar - S.Eminger
R.Whitney - B.Orpik
M.Green - J.Kwiatkowski

M.Kiprusoff
T.Conklin

Aion hankkia vielä ainakin Andrej Meszarosin Ottawasta ja Jiri Fisherin Detroitista vahvistamaan puolustusta. Samalla hyökkääykseen olen saalistamassa Phil Kesselin Bostonista ja Aleksandr Seminiä Washingtonista. Monista yrityksistäni huolimatta, kukaan noista ei ole vielä suostunut tulemaan joukkueeseeni.

Nashville Predators by Vinnie:

I.Kovalchuk - M.Cammalleri - M.St. Louis
P.Elias - S.Koivu - M.Hejduk
T.Ruutu - M.Comrie - S.Walker
J.Jokinen - V.Lecavalier - J.Ruutu

B.Rafalski - M.Zidlicky
A.Zhitnik - F.Kaberle
B.Seabrook - M.Green

M.Denis
J.Holmqvist

penkinlämmittäjinä T.Conklin, P.Stefan ja N.Wallin.
M.Afinogenov ja M.Ribeiro olis tarkotus koittaa houkutella tiimiin.

Tällä hetkellä mun Pittsburgh Penguins näyttää tältä:

P.Sykora - S.Crosby - D.Heatley
A.Pihlström - E.Malkin - M.Recchi
J.Ruutu - J.Staal - C.Armstrong
R.Malone - M.Talbot - N.Ekman

S.Gonchar - S.Eminger
R.Whitney - B.Orpik
M.Green - J.Kwiatkowski

M.Kiprusoff
T.Conklin

Aion hankkia vielä ainakin Andrej Meszarosin Ottawasta ja Jiri Fisherin Detroitista vahvistamaan puolustusta. Samalla hyökkääykseen olen saalistamassa Phil Kesselin Bostonista ja Aleksandr Seminiä Washingtonista. Monista yrityksistäni huolimatta, kukaan noista ei ole vielä suostunut tulemaan joukkueeseeni.

Jätkä on alkanut kopioimaan meikäläistä! :D Omassa dynastyssa ketjut meni näin:

Suurimpia vaihtoja (mitä muistuu mieleen):

Malkin + joku jämäpakki -> Florida
Nathan Horton + Jay Bouwmeester -> Pittsburgh

Nathan Horton -> Los Angeles
Anze Kopitar -> Pittsburgh

Triplavaihto
Petr Sykora -> Chicago
Martin Havlat ->Edmonton
Ales Hemsky -> Pittsburgh

Sergei Gonchar -> Galgary
Robyn Regher -> Pittsburgh

Triplavaihto:
Mark Recchi->Carolina
Justin Williams -> Washington
Aleksandr Semin -> Pittsburgh

Ketjut:

Kessel-Crosby-Staal
Semin-Kopitar-Hemsky
Armstrong-Vermette-T. Ruutu
nelosessa pyörii farmisoppareilla potentiaalisia junnuja, mm. Eric Fehr ja Gilbert Brule

Bouwmeester-Regehr
Whitney-Mezaros
Green-Eminger

Fleury
joku

Tällä hetkellä pelailen enemmän Dynastya Chicago Blackhawksilla, jonne olen tehnyt kunnon junnujoukkueen. Yhtä pelaajaa lukuunottamatta kaikki ovat 23-vuotiaita tai alle. Tavoitteena olisi kehittää porukasta huippujengi muutaman kauden päähän. Kannattaa muuten hankkia Edmontonista Sam Gagner niminen kaveri. Ikää 18, overall 73 ja kehittyvyys 89. Hyökkäyspään taitoja löytyy jo heikompiin NHL-joukkueisiin, mutta omassa savessa pelaa vielä farmissa. Tästä kaverista olisi iloa vielä pitkään.

Nyt on alkanu itellä tulemaan näissä pleijjareissa ihme bugi taas vastaan, erätauolla mentäessä peli sammuu noin joka toinen ottelu, varsinkin sillon kun on ite hyvässä johdossa :D

Tuli taas hankittua noita lupaavia nuorukaisia joukkueeseen.

Nyt Pittsburg Penguins näyttää tältä:

Antti Pihlström - Sidney Crosby - Dany Heatley
Alexander Semin - Evgeni Malkin - Colby Armstrong
Ryan Malone - Jordan Staal - Eric Fehr
Rene Bourque - Maxime Talbot - Pavel Vorobiev

Sergei Gonchar - Andrej Meszaros
Ryan Whitney - Jiri Fischer
Mike Green - Steve Eminger

Miikka Kiprusoff
Ty Conklin

Vielä pitäisi Talbot vaihtaa johonkin kehittyvämpään pelaajaan.

Miten sait eddy tollasen tähti possen pysymään palkkakattorajan alla? Vai pelaatko ilman palkkakattoo?

Jos joku haluaa aloittaa dynastyn tulevalla huippujoukkueella, jolla kuitenkin joutuu ensimmäisillä kausilla tehdä töitäkin voittojen eteen, niin suosittelen aloittamaan pelin Chicagolla, Phoenixilla, Edmontonilla tai Los Angelesilla. Kaikista löytyy paljon hyviä nuoria, mutta pelajien overall ei ole vielä kovin korkealla. Oma, melkein pohjois-amerikkalainen, Chicago näyttää tältä ja palkkakaton alla ollaan reilusti:

Joukkueen palkkakustannukset ovat tällä hetkellä 29,353 milj dollaria. Suluissa ensin pelaajan ikä, kokonaisuus ja viimeisenä kehittyvyys:

Milan Michalek (22,81,85) - Patrice Bergeron (22,87,85) - Paul Stastny (22,80,85)
Patrick Kane (18,78,90) -Jonathan Toews (19,79,87) - Nathan Horton (22,82,85)
Patrick O´Sullivan (22,74,85)- Mike Richards (22,76,85) - Sam Gagner (18,73,89)
Peter Mueller (19,74,88) - Gilbert Brule (20,76,85)- Rob Schremp (21,73,85)

Shea Weber (22,80,88) - Andrej Meszaros(21,81,85)
Brent Seabrook (22,79,85) - Cam Barker (21,77,85)
Erik Johnson (19,75,89) - Ryan Suter (22,75,88)

Ray Emery (24,86,85)

Tuosta olisi tarkoitus alkaa rakentamaan. Farmissa on vielä muutama parikymppinen kaveri, joilla kehittyvyys on 80:n kieppeillä. Schrempin paikalle jahtaan ensi kaudeksi lähinnä Coloradon Wojtek Wolskia (21,76,85), mutta Andrei Kostisitsyn (22,75,85) on myös kiikarissa. Kolmosen laitaan O´Sullivanin tilalle olen kaavaillut lähinnä sopimuksesta vapautuvia Corey Perryä (22,84,85) tai Sean Bergenheimia (23,81,86). Tosin Perry saattaa saada monen miljoonan dollarin palkankorotuksen, joten hän voi jäädä laskuista pois. Ja katsoo nyt miten O´Sullivan tuosta kehittyy. Puolustus on kunnossa vuosiksi eteenpäin, kunhan saadaan pelaajille pitkät sopimukset. Emeryn tilalle ottaisin ainoastaan DiPietron Islandersista, joten luotto on mieheen kova.

Bergeronilla loppuu sopimus, mutta hänen paikalle olen yrittänyt hankkia muutenkin Getzlafia. Jos Bergeron tulee kalliimmaksi sopimusneuovotteluissa, on vaihtokauppojen aika. Tärkeimpiä sopimuksina kesällä tulee saada nimiä paperiin järjestyksessä: Weber, Bergeron, Meszaros, Richards, Barker, Suter, O´Sullivan ja muut. Kaksi ensiksi mainittua tulevat luultavasti ottamaan jättisopimukset, mutta Weber on heistä ehdottomasti korvaamattomampi ja hänet yritänkin pitää mahdollisimman pitkään joukkueesssa.

Dynastya kunnolla palkkakatolla pelaaville voin suositella Milan Michalekia San Josesta. Kaverilla on kuuden vuoden sopimus, josta hän kuittaa 0,625 miljoonaa kaudesta. Pelaajan statseilla se on kauppa, joka kannattaa.

Jos joku haluaa aloittaa dynastyn tulevalla huippujoukkueella, jolla kuitenkin joutuu ensimmäisillä kausilla tehdä töitäkin voittojen eteen, niin suosittelen aloittamaan pelin Chicagolla, Phoenixilla, Edmontonilla tai Los Angelesilla. Kaikista löytyy paljon hyviä nuoria, mutta pelajien overall ei ole vielä kovin korkealla. Oma, melkein pohjois-amerikkalainen, Chicago näyttää tältä ja palkkakaton alla ollaan reilusti:

Joukkueen palkkakustannukset ovat tällä hetkellä 29,353 milj dollaria. Suluissa ensin pelaajan ikä, kokonaisuus ja viimeisenä kehittyvyys:

Milan Michalek (22,81,85) - Patrice Bergeron (22,87,85) - Paul Stastny (22,80,85)
Patrick Kane (18,78,90) -Jonathan Toews (19,79,87) - Nathan Horton (22,82,85)
Patrick O´Sullivan (22,74,85)- Mike Richards (22,76,85) - Sam Gagner (18,73,89)
Peter Mueller (19,74,88) - Gilbert Brule (20,76,85)- Rob Schremp (21,73,85)

Shea Weber (22,80,88) - Andrej Meszaros(21,81,85)
Brent Seabrook (22,79,85) - Cam Barker (21,77,85)
Erik Johnson (19,75,89) - Ryan Suter (22,75,88)

Ray Emery (24,86,85)

Tuosta olisi tarkoitus alkaa rakentamaan. Farmissa on vielä muutama parikymppinen kaveri, joilla kehittyvyys on 80:n kieppeillä. Schrempin paikalle jahtaan ensi kaudeksi lähinnä Coloradon Wojtek Wolskia (21,76,85), mutta Andrei Kostisitsyn (22,75,85) on myös kiikarissa. Kolmosen laitaan O´Sullivanin tilalle olen kaavaillut lähinnä sopimuksesta vapautuvia Corey Perryä (22,84,85) tai Sean Bergenheimia (23,81,86). Tosin Perry saattaa saada monen miljoonan dollarin palkankorotuksen, joten hän voi jäädä laskuista pois. Ja katsoo nyt miten O´Sullivan tuosta kehittyy. Puolustus on kunnossa vuosiksi eteenpäin, kunhan saadaan pelaajille pitkät sopimukset. Emeryn tilalle ottaisin ainoastaan DiPietron Islandersista, joten luotto on mieheen kova.

Bergeronilla loppuu sopimus, mutta hänen paikalle olen yrittänyt hankkia muutenkin Getzlafia. Jos Bergeron tulee kalliimmaksi sopimusneuovotteluissa, on vaihtokauppojen aika. Tärkeimpiä sopimuksina kesällä tulee saada nimiä paperiin järjestyksessä: Weber, Bergeron, Meszaros, Richards, Barker, Suter, O´Sullivan ja muut. Kaksi ensiksi mainittua tulevat luultavasti ottamaan jättisopimukset, mutta Weber on heistä ehdottomasti korvaamattomampi ja hänet yritänkin pitää mahdollisimman pitkään joukkueesssa.

Dynastya kunnolla palkkakatolla pelaaville voin suositella Milan Michalekia San Josesta. Kaverilla on kuuden vuoden sopimus, josta hän kuittaa 0,625 miljoonaa kaudesta. Pelaajan statseilla se on kauppa, joka kannattaa.

Loistavaa settiä pistit!!;) Paljon on "takinkääntäjiä" jotka vaihtaa kannattamaansa seuraa sen mukaan missä on parasroosteri.

Itsellä tuli vaan mieleen kun just pelasin onlinessa ja olin häviöllä 6-4 kun peliaikaa oli jäljellä n.1min ja kaveri rupee pelaamaan pelkästään aikaa(kuitenkin kyseessä on vain videopeli!),niin että sen verran voitais seuraavaan änäriin tehdä korjausta et tulis pelin viivyttämisestä jäähy jos rupee "hieromaan" kiekkoa pelkästään omassa päässä(pistää kyrsimään,varsinkin kun itse tulee aina hyökättyä kun vaan on mahdollista!)

peoh1985: Ihan kiva tiimi sulla kasassa. Ootko jo montakin peliä pelammut? Mulla kun on ollu toi Emery mun Pittsburghin kaudessa, niin se alukspelas ihan ilmiömäisesti, mutta sitten puolivälissä se rupesi seulomaan ihan urakalla, vaikka se oli saanut välillä levätäkkin. Onko sulla käyny samalla tavalla?

Ja vielä 1 kysymys Dynastyyn liittyen: Saako siitä jonkun palkinnon kun on mennyt kaikki kaudet läpi dynastyssa?

Eilen rupes kyl pikkasen vituttaan, kun poistin vahingossa kaikki mun tallennukset NHL08! Mulla oli just semmonen tasokas ja nuori joukkue siinnä Detroitin kaudella...
Nyt taidan alottaa sit uudestaan San Jose Sharkseilla.

peoh1985: Ihan kiva tiimi sulla kasassa. Ootko jo montakin peliä pelammut? Mulla kun on ollu toi Emery mun Pittsburghin kaudessa, niin se alukspelas ihan ilmiömäisesti, mutta sitten puolivälissä se rupesi seulomaan ihan urakalla, vaikka se oli saanut välillä levätäkkin. Onko sulla käyny samalla tavalla?

Ensimmäinen kausi on aikalailla puolessa välissä. Emerylle on mennyt muistaakseni pari helppoa sisään, mutta on torjunut vastaavasti monta varmaa maalia. Vaihdoin ensiksi Khabibuilnin Wardiin, mutta sille meni helppoja vähän liikaakin.

Mitenköhän peli laskee joukkueelle nuo arvot, kun Chicagon hyökkäys on 86 ja puolustus on 83? Hyökkääjistä Bergeronilla on overall 87, mutta seuraavaksi paras on Hortonilla (82). Ja puolustajista ei kenelläkään ole overall edes 83:a.

Kyllä tästä saa enemmän tyydytystä kuin pelaisi joukkueellisella supertähtiä. Eilen tein semmoisen maalin, mitä oiken piti tuulettaa:D: Pakki syöttää oman maalin takaa B-pisteiden väliin Toewsille, joka kaartaa laidan viertä kohti hyökkäysaluetta. Toews ohittaa kärkikarvaajan spin-o-ramalla ja syöttää keskialueelle Kanelle täyteen vauhtiin. Kane täpärästi livahtaa harhautusnapilla kahden puolustajan väistä siten, että kiekko lipuu toisen pakin jaloista takaisin Kanen lapaan. Läpiajossa onnistun jotenkin tekemään vähän Datsjuk-moven kaltaisen veivin kämmenpuolelle ja maalivahti ei ehtinyt tajuta mitään. Seuraavaksi tuli mutsi ovelle ihmettelemään, että mitä minä oikein telkkarille huudan....

Ylös Bottom